Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taip, bet finansavimo klausimas lieka.
    Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
    Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
      Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.
      Tuomet kur bus naudojamos Kelių fondo lėšos? Po 15 metų net rajoniniai žvyrkeliai bus beveik baigti išasfaltuoti.
      Pinigų gali trūkti dėl surenkamo akcizo mažėjimo.

      Comment


        Man geriau, kad visur daugmaž geras asfaltas su logiškai sutvarkyta smulkia infrastruktūra, nei visi pinigai kišami į grandiozinius projektus tokius kaip nauji aplinkkeliai, kai daug ruožų lieka netvarkingi.

        Ir iš vis neaišku kaip čia viskas keisis, gal pagaliau ateis VT ir kito ekologiško transporto populiarėjimo banga per ateinančius pora dešimtmečių (jei bandyt nujaust tendencijas), tai kelių tinklo plėtros kryptys gali keistis, gal labiau apsimokės išnaudoti esamą tinklą nei statyt dar daugiau naujų kelių.
        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:03.

        Comment


          Na tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Na tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...
            Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:21.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi
              Ekologiškas transportas nereiškia dirbtinio intelekto Čia du skirtingi dalykai. Net ir ekologiškas transportas važiuodamas per miestą teršia aplinką bei reikalauja atitinkamos infrastruktūros. Nepamirškime, kad yra ir garso, šviesos bei vizualinė tarša, elektromobiliai taip pat turi stabdžių kaladėles ir padangas. Važiuojančių tranzitu laikas irgi turėtų būti svarbu. Nebent norisi bausti žmones už keliavimą ir bandyti nuo to atpratinti.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Taip, bet finansavimo klausimas lieka. (...) Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
                15 min.lt 2019.11.18
                Susisiekimo ir Energetikos ministerijoms – perspėjimas dėl nepanaudotų ES lėšų
                Daugiausiai 2019 metams skirtos Europos Sąjungos (ES) paramos lėšų iki rugsėjo buvo nepanaudojusios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos. Pasak Finansų ministerijos, kyla reali rizika, kad lėšos nebus įsisavintos.

                Vyriausybei pateiktoje ataskaitoje, kurią ji svarstys trečiadienį, nurodoma, kad Susisiekimo ministerija nesuplanavo 41 proc. numatytų ES lėšų, Energetikos ministerija – 26 proc.
                Finansų ministerija pabrėžia, kad atsiliekama įgyvendinant Europos regioninės plėtros fondo (ERPF) lėšomis finansuojamus projektus – suplanuota 61 proc., pasirašyta sutarčių 21 proc. ir investuota 13 proc. Susisiekimo ministerijai skirtų ES lėšų.

                https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-662-1233456
                Va tai tau ir buvęs "geriausias ministras"
                Naujas irgi neblogas.

                Comment


                  Per šį finansinį laikotarpį jau panaudota beveik 3 mlrd. EUR, tai kaip spėsime dar 2 mlrd. įsisavinti per 1.5 metų? Už tiek galima būtų visą via Baltica paversti 2x2 magistrale.

                  Comment


                    Šeduva-Jonava, 144 kelyje, Kėdainių raj. tvarkoma įkalnė/nuokalnė

                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ka-221-1242110
                    Paskutinis taisė Dariukas; 2019.12.05, 21:17.

                    Comment


                      Vyriausybė įšaldė lėšas keliams: bus išasfaltuota daug mažiau kelių

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83065317

                      Čia jau sąmoningas kenkimas, ar aš ko nors nesuprantu?

                      Comment


                        Parašė PoDV
                        http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/suma...isipareigojimu

                        Trečdalį biudžeto užšaldė.

                        Įtariu susipjovė ten kažkas valdžioj.

                        Taip nieko neinvestuoja į tuos kelius, tai dar užšaldymus organizuoja. Man du dalykai nepatinka Lietuvoje dėl kurios norėtųsi iškeisti Lietuvą į kitą šalį, tai korupcija ir infrastruktūra. Gali būti, kad Lietuva neatitiks mano poreikių gyvenimui gal kokius dar 20 m. mažiausiai
                        Iki. Gero kelio.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                          Iki. Gero kelio.
                          Nutraukite patyčias.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Naivu tikėtis iš kolchozo, bet gal meta lėšas i tikrąji Lietuvos pazorą, Via Balticą, o ne žvirkelius iki chebros medžioklės plotų? Nieks nevartėt biudžeto įdėmiau?
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Nutraukite patyčias.
                              Čia ne patyčios Dar bent kelis metus prasitrinsiu, nes (labai) mažai turiu gyvenimo patirties, dar reiktų pasižiūrėt kaip po studijų su darbais seksis, na o paskui spręsiu kur man geriau

                              Bet dėl kelių tai jau ir mane gliučina, jau maniau ant racionalaus minimalaus kiekio darbų kažką sutvarkys (tiek to tie grandioziniai aplinkkeliai gyvenvietėms su stipriausiai Europoje mažėjančiomis populiacijomis), o čia jau net tas minimalus racionalus kiekis tampa svajone

                              Su tokia užšaldymų mintimi, tai kyla tokių minčių, kad nei Via Baltikų ir iš vis nieko nebestatys Nebent kažko nežinau... būtų puiku sužinot.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 14:12.

                              Comment


                                Mano nuomone turim susitvarkyti pradžiai pagrindinę infrastruktūrą, o ne asfaltuot šunkelius kaimiečiams ir skverneliams.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Mano nuomone turim susitvarkyti pradžiai pagrindinę infrastruktūrą, o ne asfaltuot šunkelius kaimiečiams ir skverneliams.
                                  Šiaip sutinku.

                                  Tiesą sakant, ta žvyrkelių asfaltavimo programa irgi man kažkokia keista. Nyksta provincija gal sparčiausiai Europoje, o vykdo tokias plėtras, kad žada po 10 m. net visas švedijas aplenkt...

                                  Užknisa šiaip visoks organizacinis bardakas, o paskui verkiam, kad vis esam "prasčiausi Europoje ir nieks nenori čia gyvent...".

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Naivu tikėtis iš kolchozo, bet gal meta lėšas i tikrąji Lietuvos pazorą, Via Balticą, o ne žvirkelius iki chebros medžioklės plotų? Nieks nevartėt biudžeto įdėmiau?
                                    Via Baltica žadama 2021 m. pradėti. Gal nebeatiduos "vaiko pinigams".

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Via Baltica žadama 2021 m. pradėti. Gal nebeatiduos "vaiko pinigams".
                                      Tik ką tik perskaitęs R. Masiulio komentarą supratau terminologiją, ką reiškia "įšaldytos lėšos". Galvojau, kad lėšas įšaldė ir viskas stoja, pan. kaip su banko sąskaitomis.
                                      Taip "įšaldytos lėšos" eis vaiko pinigams ir kitoms socialinėms reikmėms.

                                      Nėra gerai, kad neparašo pilnos informacijos, kas liečia pinigus.
                                      Biudžetas keliams kitiems metams sumažintas trečdaliu.

                                      Dabar sunku kažką ir pakomentuoti. Man, tiesą sakant, nerūpi tie žvyrkeliai Man norėtųsi, kad investuotų į labiau tranzitinius kelius, palaikytų pakankamą jų būklę, atnaujintų ženklinimą ir pan. O išasfaltuoti tik tuos žvyrkelius, kurie turi didesnę tranzitinę arba turistinę reikšmę, o ne siekti pasiekt visokias švedijas pagal išasfaltuotų žvyrkelių kiekį.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 15:06.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        Man, tiesą sakant, nerūpi tie žvyrkeliai
                                        Tai kad mažinamos bendros Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos, o ten visko yra. Nebent kažkaip žvyrkeliai išskirti.
                                        Štai 2019 m. sąmata: https://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-srity...savimo-samatos
                                        Čia ir Minsko-Liepkalnio sankryžos projektas, ir Kauno aplinkkelis, ir esamų kelių preižūra bei pagalba savivaldybėms. Ko gero ir eismo saugumo priemonės čia patenka. Žvyrkeliams tik penktadalis.

                                        Maža to, KPPP biudžetas 2020 m. ir taip buvo sumažintas.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Tai kad mažinamos bendros Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos, o ten visko yra. Nebent kažkaip žvyrkeliai išskirti.
                                          Štai 2019 m. sąmata: https://lakd.lrv.lt/lt/veiklos-srity...savimo-samatos
                                          Čia ir Minsko-Liepkalnio sankryžos projektas, ir Kauno aplinkkelis, ir esamų kelių preižūra bei pagalba savivaldybėms. Ko gero ir eismo saugumo priemonės čia patenka. Žvyrkeliams tik penktadalis.

                                          Maža to, KPPP biudžetas 2020 m. ir taip buvo sumažintas.
                                          Nepamirškim, kad daug milijonų kasmet būna neįsisavinti, tai tas sumažinimas gal tiesiogiai net neatsilieps darbų kiekyje.

                                          „Praeitais metų dėl 80 mln. eurų neįsisavinimo, ekonomistų paskaičiavimais, kurie daugina 1 eurą iš 5 , valstybė prarado apie 400 mln. eurų lėšų, už kuriuos būtų perkamos medžiagos, įranga, darbo vietos sukurtos“, – Seimo Biudžeto ir finansų komiteto posėdyje sakė R. Gradauskas. Pasak jo, statybų sektoriuje per pastaruosius kelerius metus buvo prarasta 3 tūkst. darbo vietų. „Sutinkame, kad reikia daryti tvarkingai, pasižiūrėti, kas yra praeityje labai gerai, tačiau negalime stovėti vietoje. Trys metai yra laikotarpis, per kurį mes labai atsilikome“, – kalbėjo R. Gradauskas. „Kada premjeras klausia, ar kelininkams trūksta pinigų, sakau, kad netrūksta, nors visą laiką mes prašydavome pinigų. Dabar trys metai mes esame nutilę – kaip galime prašyti lėšų, jeigu jos lieka neįsisavintos“, – pridūrė R. Gradauskas. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovas Vitalijus Andrejevas posėdyje teigė, jog 2018 metais buvo nepanaudota 85 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų.

                                          Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...ln-euru-922546
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X