Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Dar girdėjau godūs viarslinykai žada privatizuoti orą, ir visus apmokęstinti už kvėpavimą. Nieko nežinai apie tai?
    Ne, bet būtų įdomu sužinoti kur įžvelgi poreiki naujiems mokamiems keliams.

    Comment


      Palangos aplinkkelis kaip ir arčiausiai to privataus kelio, bet būdelių nemačiau Kainuoja tuo keliu tik fūroms pravažiuoti.

      Comment


        Fūroms ir valstybiniai keliai kainuoja

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Fūroms ir valstybiniai keliai kainuoja
          Norėjau pabrėžti, kad tai niekuo neišskirtinis kelias kelių mokesčių atžvilgiu.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Ne, bet būtų įdomu sužinoti kur įžvelgi poreiki naujiems mokamiems keliams.
            Neįsivaizduoju. Galbūt koks naujas tiltas Vilniuje?
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Norėjau pabrėžti, kad tai niekuo neišskirtinis kelias kelių mokesčių atžvilgiu.
              Bet statytojai rodos gauna fiksuotą sumą per metus iš biudžeto? T.y. fūrų mokami mokesčiai eina į bendrą biudžetą. O statytojui nesvarbu kiek fūrų pravažiavo per metus - nuo to jo pajamos nesikeičia.

              Nelabai panašu į privatų kelią kai savininkai gali nustatinėti kainodarą ir jų pajamos priklauso tiesiai nuo srauto pravažiavusio tuo keliu.

              Comment


                Seimas pritarė: nuo 2020-ųjų didės finansavimas keliams
                Nuo kitų metų kiek didės finansavimas automobilių keliams. Seimas ketvirtadienį priėmė tai numatančias pataisas. Parlamentarai priėmė valdančiųjų „valstiečių“ ir socialdarbiečių siūlymą nuo 2020 metų keliams skirti 50 proc., o nuo 2021 metų – 52 proc. degalų akcizo. Dabar šis rodiklis yra 48 proc.

                Vietinės reikšmės žvyrkelių, kurių Lietuvoje yra apie 50 tūkst. kilometrų, asfaltavimo programai kitais metais bus skiriama 2 proc. (maždaug 16 mln. eurų), o nuo 2021-ųjų – 4 proc. (32 mln. eurų) kuro akcizo...
                Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Lietuva/seima...keliams/287263
                © Lietuvos žinios
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Seimas pritarė: nuo 2020-ųjų didės finansavimas keliams


                  Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Lietuva/seima...keliams/287263
                  © Lietuvos žinios
                  Tai gal užteks pinigų sutvarkyti krašto kelius jungiančius Alytų su Kaunu, Vilniumi, Via Baltica ir droga krajowa nr 16

                  Comment


                    RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

                    Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
                    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
                    http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

                    Kelprojektas 2019.03.22
                    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
                    http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

                    Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
                    Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai

                    https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f

                    Comment


                      VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ PRIEŽIŪRA IR PLĖTRA 2019–2035 METAIS

                      Trumpai (linkas apačioje):

                      KRAŠTO KELIAI
                      Rekonstrukcija dėl kategorijos neatitikimo, kelio plotis < 6 m. (vidutiniškai per metus – 33 km) 400 mln. 400 km 2023 – 2034

                      VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ ASFALTAVIMAS
                      Valstybinės reikšmės rajoninių kelių su žvyro danga asfaltavimas (vidutiniškai per metus – 200 km, nuo 2029 m. vidutiniškai – 100 km) 957 mln. 3190 km 2019–2035

                      SAUGAUS EISMO IR APLINKOSAUGINIŲ PRIEMONIŲ DIEGIMAS
                      Inžinerinių greičio valdymo priemonių įrengimas, vnt. 54,7 mln. 1840 km 2019–2035
                      <...>


                      VIA BALTICA
                      • Via Baltica ruožo, Panevėžio aplinkkelio plėtra. (kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožas nuo 10,53 iki 22,06 km rekonstravimas) 2019 m.
                      • Via Baltica ruožo Marijampolė–LT/PL siena plėtra (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,07 km rekonstravimas) 2021–2025 m.
                      • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,50 iki 37,78 km rekonstravimas 2025–2027 m.
                      • Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 37,78 iki 53,54 km rekonstravimas 2026–2027 m.
                      • Kelio A8 Panevėžys–Aristava– Sitkūnai ruožo nuo 53,54 iki 87,86 km rekonstravimas 2028–2030 m.
                      • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 9,17 iki 38,83 km rekonstravimas 2030–2032 m.
                      • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 38,83 iki 47,83 km rekonstravimas 2031–2032 m.
                      • Kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–*Ryga ruožo nuo 47,83 iki 66,09 km rekonstravimas 2032–2033 m.
                      A1 VILNIUS–KAUNAS
                      • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas– Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravimas) 2019 m.
                      • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,1 iki 100,47 km rekonstravimas) 2019–2021 m.
                      • Kelio ruožo Vilnius–Kaunas rekonstravimas. (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 10,00 iki 95,00 km rekonstravimas) 2019–2020 m.
                      • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 102,7 iki 107 km rekonstravimas) 2020–2021 m
                      • Susisiekimo šalia Kauno gerinimas (kelio A1 Vilnius– Kaunas– Klaipėda ruožo nuo 95,00 iki 99,1 km rekonstravimas) 2028 m.
                      A14 VILNIUS–UTENA
                      • Susisiekimo šalia Vilniaus gerinimas (kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 16 iki 21,5 km rekonstravimas) 2019–2020 m.
                      • Susisiekimo Utenoje gerinimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 93,65 iki 95,60 km rekonstravimas) 2023–2024 m.
                      • Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,5 iki 39,2 km rekonstravimas) 2023–2025 m.
                      • Betono dangos ruožo Vilniaus rajone rekonstravimas (kelio Nr. A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 52,18 iki 93,65 km rekonstravimas) 2028–2030 m.

                      APLINKKELIŲ TIESIMAS
                      • Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas 2033–2035 m.
                      • Nefinansuojami - Karmėlavos, Raudondvario P(pietinis), Simno, Šakių P, Priekulės, Klaipėdos PV, Mažeikių V, Plungės V, Rietavo V, Šiaulių Š, Karčemų, Karsakiškio, Ukmergės PV, Utenos R, Zarasų, Trakų.

                      VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KELIŲ TINKLO PLĖTRA:
                      • Susisiekimo šalia Klaipėdos gerinimas (kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,261 iki 228,571 km rekonstravimas) 2031–2032 m.
                      • Kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukcija nuo 11,60 iki 31,10 km 2031–2033 m.
                      • Kelio Nr. A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,51 iki 25,80 km rekonstravimas 2035 m.

                      Linkas (kol neištrynė).
                      http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...0projektas.pdf

                      Comment


                        Kad apsiskirti nuo "didžiosios iki 2035 strategijos" išskyriau savo mintis atskirai. Mano nuomone, tai baisu. Išskyrus žvyrkelius, nieko gero. Vėžlio greičiu kažką gerins. Trys nauji keliukai po 8 km per 15 metų. 14 aplinkkelių nėra lėšų.

                        Kaunas-Alytus, kur labai blogai, dar 14 metų visi dūsaus "ak ak, nu avarija, vėl".

                        Apie "viziją nulis" nėra ką kalbėti. Iš kur bus nulis jei N kelių, kur reikia 2+1 su metalu vidury, kad vengti priešpriešos ir nieko.

                        2050 tokiu greičiu bus dar 3 nauji keliukai po 8 km.

                        Comment


                          Keista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Keista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.
                            Ta provincija, tai žaisliukas visokiems neaiškiems tipams į valdžią prasmukt. Turbūt taip ir yra. Taip ir eis keletą dešimtmečių visokių "gelbėtojų" vorelė, kurių pagrindinis elektoratas provincijoje.

                            Aš, kaip suprantu, jie labiau norės gerinti esamos infrastruktūros situaciją, o grandiozinių projektų, aišku, stigs. Nebent jau esat užtikrinti, kad 2035 m. keliai dar labiau bus sugedę negu dabar. Jei jau taip sakot, tai gal tada iš vis išstojam iš ES, jei nesugebam būt normalia ES nare, galėsim suartėti su tokia Moldova no problem. Aš galėsiu pasirinkt kokį geresnį būstą Olandijoje ar Danijoje, panašų kur Varlamovas Kopenhagoj rodė Emigruosiu ne dėl to, kad babkių trūksta, o kad aplinkos tvarkymas ir vystymas (urbanistika + aplinkinė infrastruktūra) manęs netenkina.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.24, 12:02.

                            Comment


                              Kažkoks kosmosas, Kaunas-Prienai šunkelį su autostrados vertu srautu tvarkys 2031????? Gerai, kad sėdžiu ant kėdės.... Tikiuosi pasikeis, nors jei ir toliau kosmonautai tvarkys, tai hmmm
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.
                                1) Balkanai paveldėjo palyginti geras infrastruktūros tvarkymo tradicijas iš senosios Jugoslavijos (kuri buvo santykinai laisva šalis, matuojant Rytų bloko standartais). Miestai atrodo gan prižiūrėti ir tvarkingi. Pas mus labiau jaučiasi sovietmetis ir dar net spėju carmečio Kauno ir Vilniaus tiesioginio pavaldumo gubernijų palikimas, kurį tvarkysime mūsų gyvenimo masteliais gan ilgai.

                                2) Tiesiant greitkelį lygumoje, pagerėja pagrinde tik saugumas, o kelionės trukmė labiau sutrumpėja nebent statant aplinkkelius, todėl ir matosi pas lenkus, kad jie pirma pasistato miestelių aplinkkelius, o paskui jau dėl komforto ir likusias atkarpas nusitiesia. Statant greitkelį kalnuose, laiko trukmė sutrumpėja kartais, nes kalnų keliai labai trumpina kelionės laiką. Jei daug serpantinų, tai autostrada su keliais tuneliais ir estakadom gali sutrumpinti kelionę keliais kartais. Kalnų keliai neretai eina didesniuose aukščiuose (500 m v.j.l ir daugiau), todėl su aukščiu didėja tikimybė, kad tokie keliai bus užpustyti.

                                Comment


                                  Taip, bet finansavimo klausimas lieka. Juolab, visur triūbijama, kad Lietuva jau pralenkė Pietų Europą pagal BVP. Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Taip, bet finansavimo klausimas lieka. Juolab, visur triūbijama, kad Lietuva jau pralenkė Pietų Europą pagal BVP. Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
                                    Nors naujų aplinkkelių beveik neturėsime, tačiau gal pasistengs daugiau resursų skirt kapitaliniams remontams (ištisiniams perasfaltavimams), kurie vis geriau negu lopymas ar provežų užglaistymas, vien dėl to, kad čia jų pagrindinis vizijos arkliukas. Koks A12 tarp Šiaulių ir Joniškio man atrodo gėdingiau nei Šiaulių šiaurrytinio aplinkkelio neturėjimas Tvarkymai Kaune man įrodė, kad geriau prižiūrėti esamą infrastruktūrą, ir plėtra užsiimti jei yra pinigų. Kai pinigai nusėda keliuose didesniuose lokaliuose objektuose, nesutvarkyta infrastruktūra dėvisi toliau. Iki šiol man atrodė, tiek savivaldybėse, tiek valstybiniuose keliuose, kad svarbu tik plėtra, o priežiūra palauks, todėl dabar turime nemažai prasčiau atrodančių atkarpų.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 13:01.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Taip, bet finansavimo klausimas lieka.
                                      Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
                                      Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Deja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
                                        Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.
                                        Tuomet kur bus naudojamos Kelių fondo lėšos? Po 15 metų net rajoniniai žvyrkeliai bus beveik baigti išasfaltuoti.
                                        Pinigų gali trūkti dėl surenkamo akcizo mažėjimo.

                                        Comment


                                          Man geriau, kad visur daugmaž geras asfaltas su logiškai sutvarkyta smulkia infrastruktūra, nei visi pinigai kišami į grandiozinius projektus tokius kaip nauji aplinkkeliai, kai daug ruožų lieka netvarkingi.

                                          Ir iš vis neaišku kaip čia viskas keisis, gal pagaliau ateis VT ir kito ekologiško transporto populiarėjimo banga per ateinančius pora dešimtmečių (jei bandyt nujaust tendencijas), tai kelių tinklo plėtros kryptys gali keistis, gal labiau apsimokės išnaudoti esamą tinklą nei statyt dar daugiau naujų kelių.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 22:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X