Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
    Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
    Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....

    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

        Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
        Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
        Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.

        Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis. Sutvarkyta sovietinės autostrados viena pusė. Kita liko su gana prastu susisiekimu. Buvo siekiama išvengti stabdančio šviesoforo ir tuo pačiu išvengti sudėtingų žemės išpirkimo procedūrų.

        "Šalutiniuose" 2+2 keliuose tiesiog įkaltų šviesoforus. Tas jau padaryta su A6, A11 ir keletu kitų.

        Tikiuosi, kad artimu metu rekonstruos Juragių ruožą (t.y. kitą kelio pusę), ir nepaliks šio butelio kaklelio.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.
          Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis.
          Pagal tai, kiek pas mus statoma naujų kelių, kažkodėl man tas Juragių atvejis atrodo labiau kaip taisyklė, nei išimtis. Kitur neapskaičiuoja (netyčia?) nusukančių srautų ir tenka jau pabaigus statybas vėl daryti projektą, vėl konkursą, vėl ardyti/statyti - kaina pasidaro 3x. Kaip pavyzdys - nusukimas iš aplinkelio link Gariūnų ties Lazdynais, nusukimas link Klaipėdos ties Jakais iš Palangos pusės. Aš jau nekalbu apie apsisukimus ties Giraite A1.
          Pinigų atsirastų, jei rimtai būtų pasidomėta kad ir žemės išpirkimo statyboms peripetijomis, primenu Vilniaus aplinkelio atvejį....
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
            Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
            Vilniaus vakarinis į A2 įsilieja 1 juosta. Čia šiaip.

            Ir ne noras varyti, o problemų kėlimas. Niekas nesuprato kaip tie keliai išsibangavo, ministras Masiulis parodė, kad legaliai, pabrėžiu legaliai, buvo nuploninta danga. Plius dar kiek medžiagų nuvažiuoja į šoną dėl meistrų, dėl darbininkų ir pan. "už 50 Eur".

            Taigi pirmus pagavo, o dėl antrųjų iš Švedijos atsakymai ateis kitą vasarą ko ir kiek sukeista, nedapilta.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.
              Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
              PS
              Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
                PS
                Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
                Vilniaus miesto savivaldybė skaičiuoja, kad Vakariniu aplinkkeliu per parą važiuos apie 65 tūkst. žmonių: apie 45 tūkst. miestiečių ir apie 20 tūkst. tranzitu keliaujančių į užmiestį. Paros transportas srautas sieks iki 33 tūkst. automobilių.
                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=73224094

                25x mažesnė suma, naudos gavėjų irgi panašiai skiriasi..

                Comment


                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                  1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
                  2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
                  3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
                  4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
                  5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
                  6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.
                  Irodymu nereik. Lt keliai prasciausi centrineje /rytu europoje
                  Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                  Comment


                    Parašė Mexas Rodyti pranešimą

                    Aha atkarpa 14km "S8 Mężenin - Jeżewo 14 km oddana do użytku."
                    Per 2017 metus lenkai 298 km asfalto pridavė
                    https://infogram.com/podsumowanie-2017-1hnp27ndx0rn4gq
                    Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Idomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?
                      2017 metų dar nėra.

                      Automagistralės, km
                      2012 2013 2014 2015 2016
                      309 309 309 309 314
                      https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R005#/

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        2017 metų dar nėra.
                        Aciu uz nuoroda! Bet suprasti is sios lenteles beveik nieko neimanoma, nes matyt 2016 jie kazkaip kitaip perskaiciavo ilgius, plius keliai kasmet ilgeja/trumpeja del kazkokiu biurokratiniu perskirstymu vienam ar kitam tipui, tuo tarpu pats kelias galejo nesikeist.

                        Comment


                          Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
                            O kur dar yra poreikis autostradų ar paprastų 2x2 kelių apart via Balticos? Turbūt tik Vilnius - Trakai.
                            Flickr

                            Comment


                              Manau Radviliškis Šeduva, nes dabar pusė kelio 70km\h, o jei iki Panevėžio tai pasaka būtų!

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
                                Jei per pastarąjį dešimtmetį tai dar Klaipėdos aplinkkelis. Realiai tavo išvardinti ir yra svarbiausi projektai. Gaila gal tik, kad Via Baltica tik dabar rimtai juda, o daugiau nėra tiek daug kelių su 2x2 poreikiu.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  O kur dar yra poreikis autostradų ar paprastų 2x2 kelių apart via Balticos? Turbūt tik Vilnius - Trakai.
                                  2x2 praverstų ir į kitas puses nuo Vilniaus. Pvz Nemenčinės plente jau n metų žada 2x2 iki Nemenčinės, trūksta miesto ribose < 10km. Molėtų plente žada pratęsti 2x2 iki sankryžos su 108 (Nemenčinė-Maišiagala), įdomu ar įgyvendins ir kals šviesoforą ar dviejų lygių sankryžą. Nuo Minsko sankryžos praverstų 2x2 į Šalčininkų pusę bent iki Rudaminos. Prie Kauno ar Klaipėdos turbūt irgi panašių vietų yra.

                                  Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    2x2 praverstų ir į kitas puses nuo Vilniaus. Pvz Nemenčinės plente jau n metų žada 2x2 iki Nemenčinės, trūksta miesto ribose < 10km. Molėtų plente žada pratęsti 2x2 iki sankryžos su 108 (Nemenčinė-Maišiagala), įdomu ar įgyvendins ir kals šviesoforą ar dviejų lygių sankryžą. Nuo Minsko sankryžos praverstų 2x2 į Šalčininkų pusę bent iki Rudaminos. Prie Kauno ar Klaipėdos turbūt irgi panašių vietų yra.

                                    Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.
                                    Aš išskirčiau Vilnius-Druskininkai kryptį (kartu su Vilnius-Lenkija ir Vilnius-Alytus).

                                    Molėtų plente žada šiemet PABAIGTI.

                                    „Jei gruodį pavyksta paskelbti konkursą, tai kitų metų kovą turėtume turėti sutartį, jei nebus teismų. Kovo 15 dieną baigiasi technologinė kelių statybos žiemos pertrauka ir tada galėtume pradėti darbus, jei oro sąlygos būtų tinkamos. Tuomet kitų metų žiemą [2018] jau turėtume rekonstruotą ruožą“, - BNS sakė E. Grinaveckas.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76053393


                                    Comment


                                      Kaunas-Prienai ruože dar verkiant reiktų.
                                      Jakų žiedas - Dituvos sodai taip pat.
                                      Sitkūnai - Kėdainiai dar, bet realiai tai visas A8 iki Panevėžio aplinkkelio šiaurinės pabaigos (bet čia jau atskira istorija)
                                      Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.01.03, 15:00.

                                      Comment


                                        Iš krašto kelių 2+2 reikalingiausias keliui 141 ties Raudondvariu ir ties Klaipėda.

                                        Comment


                                          Vyrai nukrypote nuo temos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X