Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KK160 (33,74-40,65 km)

    Bus rekonstruojamas 160 kelias nuo Varnių iki Telšių/ Šilalės r. ribos.
    Nuo Telšių ir Varnių kelias yra puikus, o atkarpos nuo Laukuvos iki Varnių būklė yra gana prasta.
    Įdomu, kad rekonstrukcija bus atliekama pagal 2006 metų techninį projektą, kuris buūvo koreguotas. Nuo to laiko šiame kelyje neįvyko didelių esimo pokyčių.

    Pirkimas 324455
    Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. III etapas. Sutartis 3 (Techninės specifikacijos)
    2.1. ĮVADAS
    Rekonstruojamas objektas – Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 160 Telšiai–Varniai – Laukuva ruožas nuo 33,74 iki 40,65 km. Kelio Nr. 160 Telšiai–Varniai–Laukuva kelio ruožas 33,74–40,65 km prasideda nuo Varnių m. pabaigos (degalinės „Baltic Petrolium“) iki Telšių r. pabaigos (Šilalės r. pradžios). Objektas yra Telšių r., Varnių seniūnijos teritorijoje.
    Šio kelio ruožo rekonstrukcijai 2006 m. buvo paruoštas techninis projektas. Pagal techninės tarybos posėdžio protokolą Nr. TT-102 (2008-11-10), atliktas šio projekto koregavimas.
    Paskaičiavus projektinę apkrovą A pagal VPI(SV) duomenis gauname III dangų konstrukcijos klasę. Eismo intensyvumas šiame ruože 2014 m. duomenimis buvo 3765 aut./parą. Sunkusis transportas sudaro 454 aut./parą. (...) Keliui skirtos juostos plotis – 22 m.



    2.2.2. Esama padėtis
    Esamo kelio sankasos plotis apie 9,5–10 m. Dangos plotis kinta nuo 5,5 m iki 6,0 m. Rekonstruojamame kelio ruože yra 6 horizontalios kreivės, iš kurių viena (sankryžoje) yra mažo spindulio – R 15. Kelyje yra viena keturšalė sankryža su krašto ir rajoninės reikšmės keliais. Dangos išilginis profilis yra banguotas.

    2.2.1. Pagrindiniai darbai
    – kelio ašis (nuo Pk 344+74) perstumiama 1 m į kairę kelio pusę;
    – kelio danga rengiama 8,0 m pločio;
    – esama keturšalė sankryža rekonstruojama į žiedinę;
    – rekonstruojamos autobusų sustojimo aikštelės;
    – esami kelio ženklai demontuojami – kelio ruožas apstatomas naujais
    kelio ženklais, atliekamas dangos ženklinimas.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=324455

    Comment


      Nauja kelių direkcijos www svetainė

      Atrodo, nauja vyriausybė (Skvernelis Masiulis Dargužaitė) pradeda dirbti

      1. Bandome patekti į Automobilių kelių direkcijos puslapį www.LAKD.lt

      2. Nukreipiama į kažkokią svetainę su žvakėmis ir invalidų vėžimėliais.
      Kažkodėl užrašyta "Mano vyriausybė"
      Ką bendro turi žvakės ir vežimėlis su "mano vyriausybe"?
      Pasirodo, taip ir turi būti. Mišios senai supuvusiai svetainei.
      Adresas http://lakd.lrv.lt/




      3. Pabandome per paiešką surasti žemėlapį (pvz., žvyrkelių asfaltavimo ar atstumų)
      Randama 14 atsakymų.

      LAKD interneto svetainės pagrindiniame puslapyje www.lakd.ltyra žemėlapis „2016-2017 m. asfaltuojami žvyrkeliai“, kurį atsivertus, galima pamatyti pagal kokias programas konkretūs ruožai yra asfaltuojami.
      4. Grįžtame į fazę Nr. 2

      5. Ieškome atsakymų į kitus klausimus.
      Pvz., kur yra dingę klausimai iš ankstesnės www.lakd versijos
      Atsakymas:



      6. Grįžtame į fazę Nr.2 (...)
      Ir taip toliau.

      Puslapis sutaršytas labiau nei Statistikos departamento duomenų bazė per "reformą" 2014 metų pavasarį.

      Gal kam nors pavyko surasti, kur perkelta informacija (pvz., žvyrkelių žemėlapiai) iš senos LAKD svetainės.
      Kol kas pagal senas nuorodas išmetami tušti žemėlapiai arba prašoma įvesti slaptažodžius.

      Gal yra prieinama ir senoji versiją?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        5. Ieškome atsakymų į kitus klausimus.
        Pvz., kur yra dingę klausimai iš ankstesnės www.lakd versijos
        Atsakymas:
        Atvaizdas

        Blogai, kai nauja sunaikina sena. Bet pasakys "senovinio formato duomenys automatiniu būdu nemigravo į griežtus rėmus turinčią www.lrv.lt aplinką. Suvesti rankiniu būdu neturime resursų". Nors turėtų būti prievolė išsaugoti seną versiją, gal net išleisti leidiniu, kuris būtų prieinamas vis naujesnėse versijose. Dabar yra epaveldas.lt tada atminties duobė ir tada dabartis.

        Vienintelis gėrio šypsnis - galima visus klausimus drąsiai užduoti iš naujo...

        Comment


          Žvyrkelius galima rasti čia:

          https://eismoinfo.lt/lt/node/11568

          Comment


            Ilgai lauktas ir pagaliau sulauktas Jurbarko tilto remontas!

            EISMO TILTU PER NEMUNĄ RIBOJIMAS

            Informuojame, kad 2017 m. kovo 13 d. buvo išduotas leidimas eismui tiltu per Nemuną riboti.
            UAB „Tilsta“ pradeda tilto per Nemuną kapitalinio remonto darbus ir planuoja riboti eismą nuo 2017 m. kovo 15 d. iki gruodžio 15 d.
            Prašome stebėti kelio ženklus ir atkreipti dėmesį į galimus kelionės trukdžius.

            Savivaldybės administracijos informacija

            Dabartinė kelio būsena - tragedija, lopas ant lopo, kapitalinio remonto greičiausiai ir nėra buvę. Tiltas tragiškos būsenos.

            Comment


              Įdomu ką galima gruodžio 14 remontuoti

              Tiltai ledėja daug anksčiau nei visa kita dėl prapučiamumo ir drėgmės.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Atrodo, nauja vyriausybė (Skvernelis Masiulis Dargužaitė) pradeda dirbti

                1. Bandome patekti į Automobilių kelių direkcijos puslapį www.LAKD.lt

                2. Nukreipiama į kažkokią svetainę su žvakėmis ir invalidų vėžimėliais.
                Kažkodėl užrašyta "Mano vyriausybė"
                Ką bendro turi žvakės ir vežimėlis su "mano vyriausybe"?
                Pasirodo, taip ir turi būti. Mišios senai supuvusiai svetainei.
                Adresas http://lakd.lrv.lt/
                Atvaizdas

                Nauja svetainė tragiška. Ir pats dizainas, ir informatyvumas. Gal čia tokia tendencija - eiti degradacijos keliu?

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Žvyrkelius galima rasti čia:
                  https://eismoinfo.lt/lt/node/11568
                  Deja, nuoroda neveikia

                  Comment


                    Naršyklėje IE veikia.

                    Bandykite alternatyvią nuorodą
                    http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/4/

                    Comment


                      /\ Ačiū.
                      Kažkas pradeda krautis (bet be sluoknių su asfaltuojamais keliais)
                      Toliau - be pasikeitimų

                      Gal reikės pabandyti kitą naršyklę

                      Comment


                        Prieš valandą nekrovė IE naršyklėje sluoksnio žvyrkeliai (Romo pastaba teisinga). Plikas žemėlapis.

                        Dabar vėl krauna IE datas, ruožus, spalvas. http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/4/

                        Gal jie laikinai išjungia ir keičia ruožus???

                        Comment


                          (Diena) >> Vievis - Kaunas - Klaipeda - Smiltyne - Nida - Vilnius >> (Naktis)

                          Comment


                            Pagrindinė šios savaitės Laikykitės Ten tema. Lietuvos keliai. Nuo 14:55

                            Comment


                              Nepaisant pastangų gerinti infrastruktūrą ir griežtinti bausmes, šiemet smarkiai daugėja autoįvykių (15,2%), nukentėjusių (16,3%) bei žuvusiųjų (3,8%).
                              Kuo tai galima paaiškinti?

                              Comment


                                Aš aiškinčiau tuo pačiu - t.y. griežtesnėmis bausmėmis, geresne infrastruktūra.

                                Pavyzdys. Vilnius-Nemenčinė buvo viena juosta ir 90, dabar 4, aptverta, dviračiai atskirti - 70. Vieni važiuoja dėl griežtesnių bausmių 65, kiti dėl geresnės infrastruktūros - 100. Gaunasi greičių skirtumas, lenkimai ir nelaimės.

                                Atskirtai pridėčiau:
                                Dviračiai Vilniaus apskrityje yra už KET ribų - masinis važiavimas keliu, kai yra dviračių takas šalia; taip pat - gatvėse be liemenių; be žibintų.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Nepaisant pastangų gerinti infrastruktūrą ir griežtinti bausmes, šiemet smarkiai daugėja autoįvykių (15,2%), nukentėjusių (16,3%) bei žuvusiųjų (3,8%).
                                  Kuo tai galima paaiškinti?
                                  Butent - pastangu. Realiai pvz vaziuojant Vilniuje, nepastebejau kad kazkur dingtu avarines vietos ar sankryzos (tik dabar vienoj is ju Siaures miestely irenge sviesofora), bendram kontekste nei privaziojamuose keliuose, nei mieste neikas nepasikeite. Tas pats kelias Viln-Nemencine turi labai avarine siaura vieta, kurioje kaip tik neseniai kazkas isleke. Viena vieta sutvarke, kita paliko - dabar atsirado ir avarinis susiaurejimas is 2 juostu i viena.

                                  Jeigu cia prideti transporto priemoniu skaiciaus augima... Plius skaiciavimu paklaida...
                                  Galbut ir psichologiniai faktoriai - zmones perka naujesnes masinas, galvoja kad galima vaziuot 20 km/h greiciau ir pervertina galimybes. Stai ir iseina 15% daugiau ivykiu ant +3.8% zuvusiuju (o ne 15, nes pagalves, geresne apsauga).

                                  Comment


                                    Po Joninių su A1 - Geltonuose stenduose 7 žuvę dar pusei metų nesuėjus - seniai buvo tokie skaičiai, pridėčiau::
                                    -šviesų netinkamas naudojimas dieną - gabaritai arba be šviesų. Gal tai ir nesvarbu Indijoje, bet kur eismas vyksta 130 kmh tai tikrai svarbu pastebimumui. Dienos žibintai nėra skirti lietui.
                                    -sustojimai greitkeliuose ir automagistralėje. Gerai yra Waze. Bet tai pavojinga ir nebaudžiama. Tai vaikai prašo, tai grybus parduoda, tai bloga pasidarė. Reikia priverstinio nutempimo.
                                    -žvėrys. A1 kažkokie šernai. Ar sunku tvora užtverti?
                                    -posūkių nerodymas rikiuojantis (vėlgi, yra Indija, Turkija, bet tada susimažinkime greitį ir galime nieko nerodyti)
                                    -dviračiai A1... Čia yra vau.

                                    Policija žino du pažeidimus - girtas ir greitis. Nuo naujų "ištisinė".

                                    Išvada
                                    Pats kelias neatsilieka nuo panašaus apkrovimo Vokietijos greitkelių, bet kultūrai dar trūksta ~15 metų.
                                    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.06.26, 09:19.

                                    Comment


                                      Visiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
                                      O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Visiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
                                        O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.
                                        Už stovėjimą autostradų ruožose Klaipėda-Vilnius; Vilnius-Panevėžys galėtų baust ir dabar, gaila, kad to nėra. Miestuose ir taip biednystė su tais parkavimais, tai savivaldybės, panašu, išsisukinėja dėl to. Su autostradom tai vis tiek paprasčiau - negalima ir viskas. Dėl pėsčiųjų tai sunkiau: panaikins "pėsčiųjų patekimo prielaidas" esamose tarybinėse autostradose , tai galės baust ir juos. Policijai reik "daryt kaip užsieny" su tom autostradom. Ne daugiau, ne mažiau. To ir norėčiau tikėtis po 10 metų.

                                        Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2017.06.26, 14:55.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Už stovėjimą autostradų ruožose Klaipėda-Vilnius; Vilnius-Panevėžys galėtų baust ir dabar, gaila, kad to nėra. Miestuose ir taip biednystė su tais parkavimais, tai savivaldybės, panašu, išsisukinėja dėl to. Su autostradom tai vis tiek paprasčiau - negalima ir viskas. Dėl pėsčiųjų tai sunkiau: panaikins "pėsčiųjų patekimo prielaidas" esamose tarybinėse autostradose , tai galės baust ir juos. Policijai reik "daryt kaip užsieny" su tom autostradom. Ne daugiau, ne mažiau. To ir norėčiau tikėtis po 10 metų.

                                          Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.
                                          Dėl nelegalaus stovėjimo ar eismo (pvz., dviratininkų, uogų/grybų prekiautojų) autostradoje siūlau imtis parastos priemonės: iškart skambinti policijai ir pranešti apie didelį pavojų eismo saugumui keliantį x ar y (pvz., labai pavojingai neleistinoje vietoje besielgiančius grybų/uogų prekiautojus arba labai pavojingai pagalbine juosta važiuojantį galimai neblaivų dviratininką). Jie elgiasi labai nesaugiai, kelia didelį pavojų eismo saugumui ir nedelsiant reikia policijos ekipažo jų sudrausminimui ir pašalinimui iš neleistinos vietos, kol neatsitiko nelaimė. Ačiū, geros dienos.
                                          Paskutinis taisė John; 2017.06.26, 15:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X