Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
    Niekas dar nemirė... Jau ir darbų etapai aiškūs. Tiesiog dabar užsiiminėjama žemių išpirkimais. Tikėkimes darbus pradės po 3 metų Pirma sutvarkys Kaunas-Vilnius - tada imsis šito ruožo

    Comment


      Įdomu, ar matuojama atskirai į skirtingas puses. Tikiu, kad daugumoj kelių skaičiai panašūs, bet gal yra kur skiriasi ir apsimoka, pvz tik vienoje pusėje platint, arba nuo jos bent pradėt.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Niekas dar nemirė...Tikėkimes darbus pradės po 3 metų
        Čia gera naujiena, 3 metai kiek ilgoka, bet jaučiu bilinėsis kaip Vilniuje dėl aplinkelio žemės išpirkimo...
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). [/QUOTE]

          130 Kaunas-Alytus ir atkarpą Valkininkai-Alytus reiktų įtraukti prie Magistralinių kelių. Taip pat įtraukus Alytus-Ladijai-VS (Valstybės siena) galima spausti lenkus, kad iš savo pusės darytų geresnį kelią.
          Atrodytų, tas įtraukimas yra tik popierinis ir nieko nekeičia, bet iš tikro prisideda prie prioritetų nustatymo, lengviau gauti pinigus platinimams ir priežiūrai.

          Dėl išbraukymo aš žiūrėčiau skeptiškai. Gal ir galima Druskininkai-VS, Palanga -VS išbraukinėti, bet atkarpos trumpos ir nieko nepakeis.
          Beje, Kaunas-Prienai galima paskelbti labiausiai perkrautu Lietuvos keliu. Kelio viduryje 9100+ rodo, kad žmonės vargsta viena juosta važinėdami kasdien gana didelius atstumus.

          Comment


            KK120. Anykščių šiaurinis aplinkkelis

            KK120 Radiškis-Anykščiai-Rokiškis kol kas neturi atskiros temos.
            2014 metais prasidėjo Anykščių šiaurinio aplinkkelio pradiniai darbai - parengtas trasos koncepcija (TAEM urbanistai), atlikta PAV programa (Infraplanas)

            Keli brėžiniai iš Specialiojo plano prezentacijos



            http://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&...nUhk93QXqI-fxw

            Comment


              Aš už tiltus. Bet eismo intensyvumas Anykščiai - Rokiškis ties Anykščiais 1232 (krovininių 147). Palikti raudonas linijas ir tiek.

              Geriau A6 Ukmergė-Utena pastatyti Vidiškių aplinkkelį (atitinkamai 5685 l.a., 1126 krov.)

              Comment


                LAKD paskelbė planuojamus 2016 m. pirkimus.

                Reikšmingiausi: (tik klausimas ar visi jie bus iš tikrųjų paskelbti)

                Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 93,65 km projektavimas, rekonstrukcija, nuolatinė priežiūra, remontas, darbai. Rugsėjis.

                Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai. Vasaris.

                Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 1, darbai. Vasaris.

                Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 2, darbai. Vasaris.

                Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Kelio ruožo Vilnius–Kaunas rekonstravimas, darbai. Vasaris.

                Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas. Liepa.

                Kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugpjūtis.

                Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugsėjis.

                Transeuropinio tinklo kelias E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis). Jonavos aplinkkelio tiesimo I etapas, darbai. Birželis.
                http://www.lakd.lt/lt.php/2016_m_pla...pirkimai/17699
                Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.06, 16:46.

                Comment


                  Pradedami remontuoti valstybinės reikšmės krašto keliai

                  Darbai pagal pirmąją rangos sutartį buvo padėti 2014 m. ir baigti pernai liepą. Jų metu atnaujinti valstybinės reikšmės krašto kelio Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožai nuo 16,66 iki 17,58 km ir nuo 17,87 iki 30,3 km, rekonstruoti inžineriniai tinklai, tiltų per Šešupę ir per Mergupį atkarpos. Vadinamasis Pilviškių kelias yra judriausias, didžiausią apkrovą turintis Suvalkijos krašto kelias, kurio būklė buvo išties prasta. Po remonto automobiliai rieda platesne važiuojamąja dalimi, kelio konstrukcija tapo tinkama apkrovai.

                  Pagal antrąją rangos sutartį Kauno rajone rekonstruojamas valstybinės reikšmės kelio Kaunas–Zapyškis–Šakiai 10,2–16,7 km ruožas, kuriame bus pakeista susidėvėjusi važiuojamoji asfalto danga, ji bus paplatinta iki 8 metrų. Planuojama darbų pabaiga – šių metų gegužės mėnuo.

                  Eismo saugai kelyje Ukmergė–Molėtai gerinti rekonstruojamas beveik 17 km ilgio buvęs itin prastos būklės ruožas. Kelio asfalto danga bus paplatinta nuo 5 iki 8 metrų, atnaujintos sankryžos su vietiniais keliais, sutvarkytos nuovažos, autobusų stotelės, tiesiami pėsčiųjų ir dviračių takai.

                  Rekonstrukcija vyksta nuo Ukmergės miesto ribos iki Skuolių kaimo (2,43–19,1 km) besidriekiančiame kelio ruože, abipus kurio išsidėstę kaimai ir gyvenvietės, netoliese – Antakalnio kraštovaizdžio draustinis. Šiuo keliu per parą pravažiuoja apie 1 tūkst. 670 automobilių, kurių daugiau nei 10 proc. – sunkiasvoris transportas, čia reguliariai kursuoja keleivinis transportas.

                  Siaurame suaižėjusio asfalto kelyje transporto priemonėms buvo sunku prasilenkti, automobiliai dažnai išvažiuodavo į kelkraštį, kildavo dulkių. Po rekonstrukcijos, kurią numatoma baigti jau pirmąjį šių metų ketvirtį, kelias Ukmergė–Molėtai taps gerokai platesnis ir saugesnis.

                  Šių metų rugsėjį numatoma ir darbų pagal ketvirtąją rangos sutartį pabaiga. Tai – valstybinės reikšmės krašto kelio Alytus–Simnas–Kalvarija dviejų ruožų (nuo 29,75 iki 35,78 km ir nuo 41,8 iki 44,8 km) rekonstravimas. Čia bus ne tik atnaujinta kelio danga, bet ir rekonstruoti inžineriniai tinklai, įrengtos sankryžos, 4 autobusų sustojimo aikštelės, nutiestas 104 m ilgio pėsčiųjų takas.

                  Comment


                    Pirkimas 276705. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KRAŠTO IR RAJONINIŲ KELIŲ REKONSTRUKCIJA. II ETAPAS. SUTARTIS Nr. 4
                    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva ruožų nuo 76,367 iki 89,660 km ir nuo 89,660 iki 90,072 km rekonstravimas

                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=276705

                    Comment


                      Pirkimas 172652
                      Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. II etapas. Sutartis Nr. 2


                      1. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.164 Mažeikiai-Plungė-Tauragė ruožo nuo 48,00 iki 58,18 km rekonstravimas:
                      2. Tilto per Uošną 48,4 km rekonstravimas;
                      3. Tilto per Babrungą 50,98 km rekonstravimas;
                      4. Viaduko per geležinkelį 55,4 km rekonstravimas;
                      5. Tilto per Babrungą 55,9 km rekonstravimas;

                      Rekonstruojamos dalies brėžnys
                      Paspaudus 2-ą paveikslą- didesnis brėžinys

                      ...

                      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=273379

                      Comment


                        Vis neprisiruošiu pasidalinti nuotraukomis, darytomis 06.28. Rekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:












                        Kelias daugumai turėtų būti žinomas dėl avarijos, įvykusios 2013 metais, kai policininkų nesurandamas (nors vietiniams gyventojams besirodantis) nusikaltėlis sukėlė avariją, kurios metu žuvo abiturientė: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61515464
                        Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 14:46. Priežastis: atkurtos nuotraukos

                        Comment


                          Prasidėjo Karklės kelio rekonstrukcija

                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rukcija-775618
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            KK137. Šakiai - Jurbarkas 40,95 km -52,10 km

                            Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. III etapas. Sutartis Nr. 2 (Techninės specifikacijos)

                            1. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.137 Pilviškiai-Šakiai-Jurbarkas ruožo nuo 40,95 km iki 52,10 km rekonstravimas.
                            2. Tilto per Jotiją 43,79 km konstrukcija

                            2.2.2. Esama padėtis
                            Kelio ruožo rekonstravimo tikslas – pagerinti transporto ir pėsčiųjų saugų eismą. Šiame projekte nagrinėjamas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 137 Pilviškiai-Šakiai-Jurbarkas kelio ruožas nuo Pk 409+75 iki Pk 521+00. Objekto apžiūros metu patikslintas nagrinėjamo ruožas nuo Pk 409+50 iki Pk 521+00. Ruožo ilgis - 11,15 km.
                            Kelias yra III kelio kategorijos su asfalto danga, rekonstruojamo ruožo pradžia yra apie 200 m pietų kryptimi nuo trišalės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3803 Pajotijai-Gelgaudiškis (Liepų g.). Kelias kerta Valenčiūnų ir Žygėnų gyvenvietes. Į rekonstruojamą ruožą patenka trys trišalės sankryžos su rajoninės reikšmės keliais: Nr. 3803 Pajotijai-Gelgaudiškis (Liepų g.), Nr. 3827 Valenčiūnai-Pieščiai (Jotijos g.), Nr. 3813 Kregždaičiai-Voveriai-Bunikiai.
                            Rekonstruojamo ruožo pabaiga yra Lentpjūvės g., apie 2,5 km už Žygėnų ir apie 3,5 km iki Kidulių gyvenvietės.

                            Trasos padėtis pavaizduota 1 pav.


                            http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=316774

                            Comment


                              Gretimoje temoje apie Lenkijos kelius nupostino zemelapi su vykdomais projektais http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=287 Gal but kazkas zino kur rasti panasaus tipo zemelapi Lietuvai? Reikia butent projektu kur platintu/restauruotu kelius, o ne lopytu duobes.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Gretimoje temoje apie Lenkijos kelius nupostino zemelapi su vykdomais projektais http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=287 Gal but kazkas zino kur rasti panasaus tipo zemelapi Lietuvai? Reikia butent projektu kur platintu/restauruotu kelius, o ne lopytu duobes.
                                Labai nesunku rasti lakd.lt pagrindiniame puslapyje:
                                https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/7/

                                Comment


                                  Parašė Daan Rodyti pranešimą
                                  Labai nesunku rasti lakd.lt pagrindiniame puslapyje:
                                  https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/7/
                                  Maciau sita, bet ten neina atfiltruot pagal darbu tipa ir tuo labiau neina suprast kur daromi pvz 3-4 juostos vietoj 2. Nebent skirti pusdieni darbu saraso skaitymui.

                                  Comment


                                    Kelininkai jau suskaičiavo, kiek kelių nuties 2017 metais

                                    2017 m. planuojama nutiesti, rekonstruoti ar suremontuoti ne mažiau kaip 1 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių. Kelio dangos paviršiaus apdaro darbai numatomi ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 400 km (2016 m. – 290 km), taip pat išasfaltuoti per 600 km žvyrkelių, rekonstruoti ar suremontuoti per 60 km magistralinių ir krašto kelių...
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      KK160 (33,74-40,65 km)

                                      Bus rekonstruojamas 160 kelias nuo Varnių iki Telšių/ Šilalės r. ribos.
                                      Nuo Telšių ir Varnių kelias yra puikus, o atkarpos nuo Laukuvos iki Varnių būklė yra gana prasta.
                                      Įdomu, kad rekonstrukcija bus atliekama pagal 2006 metų techninį projektą, kuris buūvo koreguotas. Nuo to laiko šiame kelyje neįvyko didelių esimo pokyčių.

                                      Pirkimas 324455
                                      Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. III etapas. Sutartis 3 (Techninės specifikacijos)
                                      2.1. ĮVADAS
                                      Rekonstruojamas objektas – Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 160 Telšiai–Varniai – Laukuva ruožas nuo 33,74 iki 40,65 km. Kelio Nr. 160 Telšiai–Varniai–Laukuva kelio ruožas 33,74–40,65 km prasideda nuo Varnių m. pabaigos (degalinės „Baltic Petrolium“) iki Telšių r. pabaigos (Šilalės r. pradžios). Objektas yra Telšių r., Varnių seniūnijos teritorijoje.
                                      Šio kelio ruožo rekonstrukcijai 2006 m. buvo paruoštas techninis projektas. Pagal techninės tarybos posėdžio protokolą Nr. TT-102 (2008-11-10), atliktas šio projekto koregavimas.
                                      Paskaičiavus projektinę apkrovą A pagal VPI(SV) duomenis gauname III dangų konstrukcijos klasę. Eismo intensyvumas šiame ruože 2014 m. duomenimis buvo 3765 aut./parą. Sunkusis transportas sudaro 454 aut./parą. (...) Keliui skirtos juostos plotis – 22 m.



                                      2.2.2. Esama padėtis
                                      Esamo kelio sankasos plotis apie 9,5–10 m. Dangos plotis kinta nuo 5,5 m iki 6,0 m. Rekonstruojamame kelio ruože yra 6 horizontalios kreivės, iš kurių viena (sankryžoje) yra mažo spindulio – R 15. Kelyje yra viena keturšalė sankryža su krašto ir rajoninės reikšmės keliais. Dangos išilginis profilis yra banguotas.

                                      2.2.1. Pagrindiniai darbai
                                      – kelio ašis (nuo Pk 344+74) perstumiama 1 m į kairę kelio pusę;
                                      – kelio danga rengiama 8,0 m pločio;
                                      – esama keturšalė sankryža rekonstruojama į žiedinę;
                                      – rekonstruojamos autobusų sustojimo aikštelės;
                                      – esami kelio ženklai demontuojami – kelio ruožas apstatomas naujais
                                      kelio ženklais, atliekamas dangos ženklinimas.

                                      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=324455

                                      Comment


                                        Nauja kelių direkcijos www svetainė

                                        Atrodo, nauja vyriausybė (Skvernelis Masiulis Dargužaitė) pradeda dirbti

                                        1. Bandome patekti į Automobilių kelių direkcijos puslapį www.LAKD.lt

                                        2. Nukreipiama į kažkokią svetainę su žvakėmis ir invalidų vėžimėliais.
                                        Kažkodėl užrašyta "Mano vyriausybė"
                                        Ką bendro turi žvakės ir vežimėlis su "mano vyriausybe"?
                                        Pasirodo, taip ir turi būti. Mišios senai supuvusiai svetainei.
                                        Adresas http://lakd.lrv.lt/




                                        3. Pabandome per paiešką surasti žemėlapį (pvz., žvyrkelių asfaltavimo ar atstumų)
                                        Randama 14 atsakymų.

                                        LAKD interneto svetainės pagrindiniame puslapyje www.lakd.ltyra žemėlapis „2016-2017 m. asfaltuojami žvyrkeliai“, kurį atsivertus, galima pamatyti pagal kokias programas konkretūs ruožai yra asfaltuojami.
                                        4. Grįžtame į fazę Nr. 2

                                        5. Ieškome atsakymų į kitus klausimus.
                                        Pvz., kur yra dingę klausimai iš ankstesnės www.lakd versijos
                                        Atsakymas:



                                        6. Grįžtame į fazę Nr.2 (...)
                                        Ir taip toliau.

                                        Puslapis sutaršytas labiau nei Statistikos departamento duomenų bazė per "reformą" 2014 metų pavasarį.

                                        Gal kam nors pavyko surasti, kur perkelta informacija (pvz., žvyrkelių žemėlapiai) iš senos LAKD svetainės.
                                        Kol kas pagal senas nuorodas išmetami tušti žemėlapiai arba prašoma įvesti slaptažodžius.

                                        Gal yra prieinama ir senoji versiją?

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                                          5. Ieškome atsakymų į kitus klausimus.
                                          Pvz., kur yra dingę klausimai iš ankstesnės www.lakd versijos
                                          Atsakymas:
                                          Atvaizdas

                                          Blogai, kai nauja sunaikina sena. Bet pasakys "senovinio formato duomenys automatiniu būdu nemigravo į griežtus rėmus turinčią www.lrv.lt aplinką. Suvesti rankiniu būdu neturime resursų". Nors turėtų būti prievolė išsaugoti seną versiją, gal net išleisti leidiniu, kuris būtų prieinamas vis naujesnėse versijose. Dabar yra epaveldas.lt tada atminties duobė ir tada dabartis.

                                          Vienintelis gėrio šypsnis - galima visus klausimus drąsiai užduoti iš naujo...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X