Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?

    http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg
    Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.

    Comment


      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
      Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
      Norėčiau papildyti, kam reikėtų ženkliai įtraukti į analizę ir mirtinų avarijų statistiką, kurioje A14 užima rimtą vietą.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        [QUOTE;http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg[/QUOTE]

        Įdomiausia, kad patyrinėjus žemėlapį <5 min labai jau akivaizdus neatitikimas tarp intensyvumo ir magistralinių kelių ženklinimo A. Finansavimas panašu eina tiems su A, o ne ten kur žmonės važiuoja. Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
          Niekas dar nemirė... Jau ir darbų etapai aiškūs. Tiesiog dabar užsiiminėjama žemių išpirkimais. Tikėkimes darbus pradės po 3 metų Pirma sutvarkys Kaunas-Vilnius - tada imsis šito ruožo

          Comment


            Įdomu, ar matuojama atskirai į skirtingas puses. Tikiu, kad daugumoj kelių skaičiai panašūs, bet gal yra kur skiriasi ir apsimoka, pvz tik vienoje pusėje platint, arba nuo jos bent pradėt.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Niekas dar nemirė...Tikėkimes darbus pradės po 3 metų
              Čia gera naujiena, 3 metai kiek ilgoka, bet jaučiu bilinėsis kaip Vilniuje dėl aplinkelio žemės išpirkimo...
              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). [/QUOTE]

                130 Kaunas-Alytus ir atkarpą Valkininkai-Alytus reiktų įtraukti prie Magistralinių kelių. Taip pat įtraukus Alytus-Ladijai-VS (Valstybės siena) galima spausti lenkus, kad iš savo pusės darytų geresnį kelią.
                Atrodytų, tas įtraukimas yra tik popierinis ir nieko nekeičia, bet iš tikro prisideda prie prioritetų nustatymo, lengviau gauti pinigus platinimams ir priežiūrai.

                Dėl išbraukymo aš žiūrėčiau skeptiškai. Gal ir galima Druskininkai-VS, Palanga -VS išbraukinėti, bet atkarpos trumpos ir nieko nepakeis.
                Beje, Kaunas-Prienai galima paskelbti labiausiai perkrautu Lietuvos keliu. Kelio viduryje 9100+ rodo, kad žmonės vargsta viena juosta važinėdami kasdien gana didelius atstumus.

                Comment


                  KK120. Anykščių šiaurinis aplinkkelis

                  KK120 Radiškis-Anykščiai-Rokiškis kol kas neturi atskiros temos.
                  2014 metais prasidėjo Anykščių šiaurinio aplinkkelio pradiniai darbai - parengtas trasos koncepcija (TAEM urbanistai), atlikta PAV programa (Infraplanas)

                  Keli brėžiniai iš Specialiojo plano prezentacijos



                  http://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&...nUhk93QXqI-fxw

                  Comment


                    Aš už tiltus. Bet eismo intensyvumas Anykščiai - Rokiškis ties Anykščiais 1232 (krovininių 147). Palikti raudonas linijas ir tiek.

                    Geriau A6 Ukmergė-Utena pastatyti Vidiškių aplinkkelį (atitinkamai 5685 l.a., 1126 krov.)

                    Comment


                      LAKD paskelbė planuojamus 2016 m. pirkimus.

                      Reikšmingiausi: (tik klausimas ar visi jie bus iš tikrųjų paskelbti)

                      Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 93,65 km projektavimas, rekonstrukcija, nuolatinė priežiūra, remontas, darbai. Rugsėjis.

                      Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai. Vasaris.

                      Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 1, darbai. Vasaris.

                      Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 2, darbai. Vasaris.

                      Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Kelio ruožo Vilnius–Kaunas rekonstravimas, darbai. Vasaris.

                      Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas. Liepa.

                      Kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugpjūtis.

                      Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugsėjis.

                      Transeuropinio tinklo kelias E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis). Jonavos aplinkkelio tiesimo I etapas, darbai. Birželis.
                      http://www.lakd.lt/lt.php/2016_m_pla...pirkimai/17699
                      Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.06, 16:46.

                      Comment


                        Pradedami remontuoti valstybinės reikšmės krašto keliai

                        Darbai pagal pirmąją rangos sutartį buvo padėti 2014 m. ir baigti pernai liepą. Jų metu atnaujinti valstybinės reikšmės krašto kelio Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožai nuo 16,66 iki 17,58 km ir nuo 17,87 iki 30,3 km, rekonstruoti inžineriniai tinklai, tiltų per Šešupę ir per Mergupį atkarpos. Vadinamasis Pilviškių kelias yra judriausias, didžiausią apkrovą turintis Suvalkijos krašto kelias, kurio būklė buvo išties prasta. Po remonto automobiliai rieda platesne važiuojamąja dalimi, kelio konstrukcija tapo tinkama apkrovai.

                        Pagal antrąją rangos sutartį Kauno rajone rekonstruojamas valstybinės reikšmės kelio Kaunas–Zapyškis–Šakiai 10,2–16,7 km ruožas, kuriame bus pakeista susidėvėjusi važiuojamoji asfalto danga, ji bus paplatinta iki 8 metrų. Planuojama darbų pabaiga – šių metų gegužės mėnuo.

                        Eismo saugai kelyje Ukmergė–Molėtai gerinti rekonstruojamas beveik 17 km ilgio buvęs itin prastos būklės ruožas. Kelio asfalto danga bus paplatinta nuo 5 iki 8 metrų, atnaujintos sankryžos su vietiniais keliais, sutvarkytos nuovažos, autobusų stotelės, tiesiami pėsčiųjų ir dviračių takai.

                        Rekonstrukcija vyksta nuo Ukmergės miesto ribos iki Skuolių kaimo (2,43–19,1 km) besidriekiančiame kelio ruože, abipus kurio išsidėstę kaimai ir gyvenvietės, netoliese – Antakalnio kraštovaizdžio draustinis. Šiuo keliu per parą pravažiuoja apie 1 tūkst. 670 automobilių, kurių daugiau nei 10 proc. – sunkiasvoris transportas, čia reguliariai kursuoja keleivinis transportas.

                        Siaurame suaižėjusio asfalto kelyje transporto priemonėms buvo sunku prasilenkti, automobiliai dažnai išvažiuodavo į kelkraštį, kildavo dulkių. Po rekonstrukcijos, kurią numatoma baigti jau pirmąjį šių metų ketvirtį, kelias Ukmergė–Molėtai taps gerokai platesnis ir saugesnis.

                        Šių metų rugsėjį numatoma ir darbų pagal ketvirtąją rangos sutartį pabaiga. Tai – valstybinės reikšmės krašto kelio Alytus–Simnas–Kalvarija dviejų ruožų (nuo 29,75 iki 35,78 km ir nuo 41,8 iki 44,8 km) rekonstravimas. Čia bus ne tik atnaujinta kelio danga, bet ir rekonstruoti inžineriniai tinklai, įrengtos sankryžos, 4 autobusų sustojimo aikštelės, nutiestas 104 m ilgio pėsčiųjų takas.

                        Comment


                          Pirkimas 276705. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KRAŠTO IR RAJONINIŲ KELIŲ REKONSTRUKCIJA. II ETAPAS. SUTARTIS Nr. 4
                          Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva ruožų nuo 76,367 iki 89,660 km ir nuo 89,660 iki 90,072 km rekonstravimas

                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=276705

                          Comment


                            Pirkimas 172652
                            Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. II etapas. Sutartis Nr. 2


                            1. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.164 Mažeikiai-Plungė-Tauragė ruožo nuo 48,00 iki 58,18 km rekonstravimas:
                            2. Tilto per Uošną 48,4 km rekonstravimas;
                            3. Tilto per Babrungą 50,98 km rekonstravimas;
                            4. Viaduko per geležinkelį 55,4 km rekonstravimas;
                            5. Tilto per Babrungą 55,9 km rekonstravimas;

                            Rekonstruojamos dalies brėžnys
                            Paspaudus 2-ą paveikslą- didesnis brėžinys

                            ...

                            http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=273379

                            Comment


                              Vis neprisiruošiu pasidalinti nuotraukomis, darytomis 06.28. Rekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:












                              Kelias daugumai turėtų būti žinomas dėl avarijos, įvykusios 2013 metais, kai policininkų nesurandamas (nors vietiniams gyventojams besirodantis) nusikaltėlis sukėlė avariją, kurios metu žuvo abiturientė: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61515464
                              Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 14:46. Priežastis: atkurtos nuotraukos

                              Comment


                                Prasidėjo Karklės kelio rekonstrukcija

                                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rukcija-775618
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  KK137. Šakiai - Jurbarkas 40,95 km -52,10 km

                                  Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. III etapas. Sutartis Nr. 2 (Techninės specifikacijos)

                                  1. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.137 Pilviškiai-Šakiai-Jurbarkas ruožo nuo 40,95 km iki 52,10 km rekonstravimas.
                                  2. Tilto per Jotiją 43,79 km konstrukcija

                                  2.2.2. Esama padėtis
                                  Kelio ruožo rekonstravimo tikslas – pagerinti transporto ir pėsčiųjų saugų eismą. Šiame projekte nagrinėjamas valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 137 Pilviškiai-Šakiai-Jurbarkas kelio ruožas nuo Pk 409+75 iki Pk 521+00. Objekto apžiūros metu patikslintas nagrinėjamo ruožas nuo Pk 409+50 iki Pk 521+00. Ruožo ilgis - 11,15 km.
                                  Kelias yra III kelio kategorijos su asfalto danga, rekonstruojamo ruožo pradžia yra apie 200 m pietų kryptimi nuo trišalės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3803 Pajotijai-Gelgaudiškis (Liepų g.). Kelias kerta Valenčiūnų ir Žygėnų gyvenvietes. Į rekonstruojamą ruožą patenka trys trišalės sankryžos su rajoninės reikšmės keliais: Nr. 3803 Pajotijai-Gelgaudiškis (Liepų g.), Nr. 3827 Valenčiūnai-Pieščiai (Jotijos g.), Nr. 3813 Kregždaičiai-Voveriai-Bunikiai.
                                  Rekonstruojamo ruožo pabaiga yra Lentpjūvės g., apie 2,5 km už Žygėnų ir apie 3,5 km iki Kidulių gyvenvietės.

                                  Trasos padėtis pavaizduota 1 pav.


                                  http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=316774

                                  Comment


                                    Gretimoje temoje apie Lenkijos kelius nupostino zemelapi su vykdomais projektais http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=287 Gal but kazkas zino kur rasti panasaus tipo zemelapi Lietuvai? Reikia butent projektu kur platintu/restauruotu kelius, o ne lopytu duobes.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Gretimoje temoje apie Lenkijos kelius nupostino zemelapi su vykdomais projektais http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=287 Gal but kazkas zino kur rasti panasaus tipo zemelapi Lietuvai? Reikia butent projektu kur platintu/restauruotu kelius, o ne lopytu duobes.
                                      Labai nesunku rasti lakd.lt pagrindiniame puslapyje:
                                      https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/7/

                                      Comment


                                        Parašė Daan Rodyti pranešimą
                                        Labai nesunku rasti lakd.lt pagrindiniame puslapyje:
                                        https://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/7/
                                        Maciau sita, bet ten neina atfiltruot pagal darbu tipa ir tuo labiau neina suprast kur daromi pvz 3-4 juostos vietoj 2. Nebent skirti pusdieni darbu saraso skaitymui.

                                        Comment


                                          Kelininkai jau suskaičiavo, kiek kelių nuties 2017 metais

                                          2017 m. planuojama nutiesti, rekonstruoti ar suremontuoti ne mažiau kaip 1 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių. Kelio dangos paviršiaus apdaro darbai numatomi ruožuose, kurių bendras ilgis siekia 400 km (2016 m. – 290 km), taip pat išasfaltuoti per 600 km žvyrkelių, rekonstruoti ar suremontuoti per 60 km magistralinių ir krašto kelių...
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X