Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, kelias mokamas. Bet mokamas komerciniam transportui
    http://www.lakd.lt/lt.php/keliu_moke...8#content_3046

    Comment


      Belieka pridurti, kad Lietuvoje yra 19 mokamų kelių.

      Parašė mindau Rodyti pranešimą
      Taip, kelias mokamas. Bet mokamas komerciniam transportui
      http://www.lakd.lt/lt.php/keliu_moke...8#content_3046

      Comment


        Parašė dyko Rodyti pranešimą
        Belieka pridurti, kad Lietuvoje yra 19 mokamų kelių.
        tiksliau 18

        Comment


          Mhm, teisingai. Užpernai buvo pridėtas Vilniaus pietinis aplinkkelis A19, bet vėliau apmokestinimas panaikintas

          Parašė KarolisS Rodyti pranešimą
          tiksliau 18
          Paskutinis taisė dyko; 2015.03.17, 15:46.

          Comment


            Bus bandomas Vėžaičių viadukas

            Beje, teigiama, kad Vėžaičių viadukas po remonto tapo unikaliu Lietuvoje - pirmą kartą mūsų šalyje atitvarams panaudotas ne metalas, o stikloplastikas. Teigiama, kad ši medžiaga nebus patvaresnė avarijų atveju, tačiau nerūdis ir tarnaus ilgiau.
            http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...dukas-1348496/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              KK220 kelio Trakai - Alytus remonto darbai, maždaug tarp 23 ir 26 km.
              Važiuojant link Trakų.











              Comment


                Kelias nuo Nemenčinės iki Verkių
                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Jau keli mėn., kaip paleistas eismas naujuoju tiltu:

                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas
                Pradėjo tvarkyti ir likusią atkarpą. Važiavau nuo Nemenčinės pusės link Skirgiškių. Tik išsukus iš 108 kelio:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20150607_171007.jpg
Views:	20
Size:	787,3 kB
ID:	2144859 Click image for larger version

Name:	IMG_20150607_171300.jpg
Views:	21
Size:	1,05 MB
ID:	2144860

                Prie skardžio:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20150607_171705.jpg
Views:	21
Size:	709,4 kB
ID:	2144861

                Nedaug pavažiavus už skardžio jau anksčiau sutvarkytas kelias.
                Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 14:34.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  KK220 kelio Trakai - Alytus remonto darbai, maždaug tarp 23 ir 26 km.
                  Jau paklotas asfaltas.







                  Comment


                    KK209. Joniškis - Žeimelis - Pasvalys

                    Turbūt blogiausias Lietuvos krašto kelias yra KK209 Joniškis - Žeimelis - Pasvalys ruože nuo Kriūkų iki Žeimelio.



                    Tokių siaurų krašto kelių liko tik keli ruožai keliuose
                    - KK173 Pabradė - Molėtai;
                    - KK210 Linkuva - Žeimėlis.
                    Tokios sudilusios dangos galima surasti KK108 kelyje, ruože Dūkštos - Vievis

                    Kelias Kriukai - Žeimelis yra ir siauras, ir duobėtas.
                    Greičiau nei 50-60 km/h kai kur nepavyks važiuoti nepametant ratų.

                    Foto 2015.07












                    Comment


                      Ten matyt mazas eismo intensyvumas ir gyventoju tankis. 30km aplink Vilniu yra baisesniu keliu kur niekada asfalto nebuvo... o zmoniu tankis didesnis.
                      Paskutinis taisė arian_l; 2015.09.28, 09:32.

                      Comment


                        Kaip tik šeštadienį važiavau pro Žeimelį ir rinkausi kelią į Šiaulius. Pasirodo pasirinkti pataikiau, važiavau per Linkuvą, kelias siauras bet be duobių. Palyginus su Latvijos keliu iki Žeimelio - autostrada

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kelias nuo Nemenčinės iki Verkių

                          Pradėjo tvarkyti ir likusią atkarpą. Važiavau nuo Nemenčinės pusės link Skirgiškių. Tik išsukus iš 108 kelio:

                          Atvaizdas


                          Atvaizdas


                          Prie skardžio:

                          Atvaizdas


                          Nedaug pavažiavus už skardžio jau anksčiau sutvarkytas kelias.
                          Kelias jau beveik pabaigtas:

                          Click image for larger version

Name:	PHOTO_20151024_143627.jpg
Views:	20
Size:	1,26 MB
ID:	2144853

                          Už perėjos geltonai pažymėta autobusų stotelė:

                          Click image for larger version

Name:	PHOTO_20151024_143854.jpg
Views:	21
Size:	665,6 kB
ID:	2144854

                          Sankryža su 108 keliu:

                          Click image for larger version

Name:	PHOTO_20151024_144118.jpg
Views:	20
Size:	605,7 kB
ID:	2144855

                          Skardžio viršuje - stotelė:

                          Click image for larger version

Name:	PHOTO_20151024_144601.jpg
Views:	20
Size:	1,09 MB
ID:	2144856
                          Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 14:28. Priežastis: atkurtos nuotraukos

                          Comment


                            Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
                            15min.lt

                            Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........



                            ................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.

                            Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.

                            Comment


                              Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
                                Tikrai taip. A14 Vilnius-Utena labiau prioritetinis atrodo

                                Comment


                                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                  Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
                                  Gal pinigus "įsisavinti" patogiau?

                                  Comment


                                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                    Tikrai taip. A14 Vilnius-Utena labiau prioritetinis atrodo
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Gal pinigus "įsisavinti" patogiau?
                                    2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?

                                    http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.07, 15:32.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?

                                      http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg
                                      Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.

                                      Comment


                                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                                        Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
                                        Norėčiau papildyti, kam reikėtų ženkliai įtraukti į analizę ir mirtinų avarijų statistiką, kurioje A14 užima rimtą vietą.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          [QUOTE;http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg[/QUOTE]

                                          Įdomiausia, kad patyrinėjus žemėlapį <5 min labai jau akivaizdus neatitikimas tarp intensyvumo ir magistralinių kelių ženklinimo A. Finansavimas panašu eina tiems su A, o ne ten kur žmonės važiuoja. Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X