Šiandien teko pravažiuoti kk173(Molėtai-Pabradė). Vyksta kelio darbai tarp Molėtų sankryžos ir posūkio į žydavainius, vietomis nuskustas asfaltas, kitur sukasta, girdejau, kad platins.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Beje, teigiama, kad Vėžaičių viadukas po remonto tapo unikaliu Lietuvoje - pirmą kartą mūsų šalyje atitvarams panaudotas ne metalas, o stikloplastikas. Teigiama, kad ši medžiaga nebus patvaresnė avarijų atveju, tačiau nerūdis ir tarnaus ilgiau.
Turbūt blogiausias Lietuvos krašto kelias yra KK209 Joniškis - Žeimelis - Pasvalys ruože nuo Kriūkų iki Žeimelio.
Tokių siaurų krašto kelių liko tik keli ruožai keliuose
- KK173 Pabradė - Molėtai;
- KK210 Linkuva - Žeimėlis.
Tokios sudilusios dangos galima surasti KK108 kelyje, ruože Dūkštos - Vievis
Kelias Kriukai - Žeimelis yra ir siauras, ir duobėtas.
Greičiau nei 50-60 km/h kai kur nepavyks važiuoti nepametant ratų.
Kaip tik šeštadienį važiavau pro Žeimelį ir rinkausi kelią į Šiaulius. Pasirodo pasirinkti pataikiau, važiavau per Linkuvą, kelias siauras bet be duobių. Palyginus su Latvijos keliu iki Žeimelio - autostrada
Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........
................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.
Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.
2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?
Comment