Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
čia parodyti keliai kur ribojamas svoris, kad bent jau fūros kelių dar labiau neišmaltų http://www.eismoinfo.lt/content/d%C4...jamas-eismas-8
Nors kai tiek sniego ištirpo tai ir fūrų nereikia
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
O kaip kam ir kodėl atrodo Mano dalyvavimas tokiose ir kitokiose temose, nesidomėjau.Paskutinis taisė John; 2013.05.27, 00:44.
Comment
-
-
Krašto kelio Nr. 201 Marijampolė–Kalvarija sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai –Turgalaukis–Liudvinavas rekonstravimas, įrengiant žiedinę sankryžą. Jau keli metai (gal daugiau) eismo greitis kelyje 201 ties šia sankryža buvo ribojamas iki 70 km/h. Šiuo metu į pabaigą eina žiedo įrengimo darbai. Tiesa, žiedu 70 km/h vargu ar bus galima pravažiuoti
(žemėlapis iš maps.lt)
Vaizdas vakarų kryptimi (atvykstant nuo Liudvinavo, sankryža su keliu 201, 2012 m. nuotrauka iš maps.google.com)
Ta pati vieta 2013 06 20.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
- 1 patinka
Comment
-
Malūnų kelias. KK211. Linkuva - Žeimelis
Foto 2013.06
Linkuva
Šis neilgas kelias (22 km) labai įdomus.
Jo abu galai miesteliuose - urbanistikos paminkluose Linkuvoje ir Žeimelyje
Šalia yra trys malūnai - Udekuose, Steigviliuose ir Diržiuose
Verta stabtelėti Lauksodyje, kur yra įdomi bažnyčia ir pora paminklų
Lietuvoje dar išlikę krašto kelių, kur asfaltas toks siauras, kad neįmanoma prasilenkti.
Panašaus pločio yra ir keliai KK179 Dusetos - Degučiai, KK173 Molėtai - Pabradė, KK105 Pirčiupiai - Eišiškės
Žeimelio seniūnijos riba eina upeliuku
Ten esančiame tilte lengva pamesti ratą ar duslintuvą
Comment
-
Malūnų kelias. KK211. Linkuva - Žeimelis
Kairėje kelio pusėje - Steigvilių malūnas
Diržiai. Tolumoje matosi malūnas
Diržių malūnas
Lauksodis
Šalia bažnyčios - Kristaus skulptūra, pastatyta 1933 m.
Tarpukaryje (1930 m.) statyta skulptūra Birutei
Žeimelio prieigose yra poilsio aikštelė
Žeimelio aikštė
Čia susikerta keliai į Joniškį, Pasvalį ir Bauskę
Comment
-
Vežėjai: pagal kelių būklę Lietuvą jau aplenkė baltarusiai ir lenkai
Skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt/naujiena/vez...#ixzz2bVuaLOKC
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVežėjai: pagal kelių būklę Lietuvą jau aplenkė baltarusiai ir lenkai
Skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt/naujiena/vez...#ixzz2bVuaLOKC
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą<...> Net pievose nesimato kada nors darytų pakelės griovių, o apie mišką išvis nėra ko kalbėti. Vanduo ne nuo kelio nubėga, o veikiau atvirkščiai
Yra tokia idiotiška kelio sąvoka - "lauko kelias" T.y. 4 m pločio kelias kuriam "jokie grioviai nepriklauso". Pats susidūriau su problema, kai reikėjo pasidaryti realiai privažiuojamą kelią. Už savo pinigus išgreideriavau su grioviais ir galimybe prasilenkti. Tada bukaprotis ūkininkas, kuris pats ten daugiausia važinėja pakėlė triukšmą, atseit dėl prarasto metro (nors lauką jis tik nuomojasi). Tada ramiai darsyk greideriavau - susiaurindamas Dabar prasilenkti nebeįmanoma, ūkininkas su traktorium važiuoja atbulas
O tuo metu regiono architektei projektuojant sklypus neatėjo į galvą/arba negalėjo suprojektuoti platesnio kelio. Tad šalia atsirado atliekamos žemės gabalas, kuris pateko į žemės fondą ir tapo privatizuotas. Visiškas neūkiškumas trumpariagiškumas mūsų šalyje, kai esant laisvai valstybinei žemei ji privatizuojama, o keliai vedantys į ne vieną sodybą, bei tarnaujantis ŽŪ technikai lieka idiotiškų 4-5 m pločio. Juk suprantama, kad amžinai kelias negalės būti 4 m pločio vedantis į kitus kaimus ir kelias sodybas.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.08.10, 17:34.
Comment
-
Čia labiau ne architektų ar kitų žemes dalinančių specialistų problema, bet spragos nepakankamai aiškiame ir griežtame teisiniame reglamentavime. Turėtų būti aiškiai (pagal dabartines realijas) reglamentuota kiek kokiam keliui turėtų būti skirta. Juk jeigu parašoma, kad kelio juosta turi būti 10-15 metų, praktikoje ji beveik visada bus tik 10 metrų.
O pvz. įvairuose gyv. kvartaluose pagal reglamentus būna, kad palikta pernelyg daug kelio juostos. Juk ten tikrai nereikia 15 metrų gatvėms/keliams, kurios yra ne pagrindinės ir yra nedideliuose kvartaluose. Niekas tokio pločio gatvių nenuties ir tokio žemės pločio neišnaudos.
Comment
-
KK 136. Vinčai – Pilviškiai – Vilkaviškis
Numatoma rekonstruoti ruožą Vilkaviškis - Pilviškiai
Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 1
Darbai apima valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožų nuo 16,660 iki 17,575 km ir nuo 17,865 iki 30,300 km rekonstravimą, pėsčiųjų tako įrengimą kelio ruožo 29,893-30,274 km kairėje pusėje, tiltų per Šešupę (16,82 km) ir tilto per Mergupį (17,35 km) rekonstravimą, aplinkosauginių priemonių diegimą, inžinerinių tinklų rekonstravimą.
(...)
II. SUSISIEKIMO KOMUNIKACIJOS
2.1. Keliai:
2.1.1. kategorija – III
2.1.2. ilgis km 13,35 2.1.3. kelio dangos plotis m 8,00
2.1.4. eismo juostų skaičius vnt. 2 2.1.5. eismo juostos plotis m 3,50
2.2. Pėsčiųjų takai: 2.2.2. ilgis km 1,034
2.3. Pėsčiųjų ir dviračių takai: 2.3.2. ilgis km 0,935
2.4. Tiltas per Šešupę 16,83 km:
2.4.1.ilgis m 79,7 2.4.2. bendras tilto plotis m 13,60
2.4.3. tilto tarpatramių ilgiai m 18,5+33,0+18,5
2.5. Pralaida per Mergupį 17,35 km
2.5.1. ilgis šlaito apačioje m 26,09
2.5.2. ilgis šlaito viršuje m 18,17
2.5.3. skerspjūvis H/B/t m/m/mm 3,89/6,9/5,0
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=148699
Comment
-
2013-10-02
Grėsmė valstybinės reikšmės keliams - reali
Šiandien vykusiame LR Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje dalyvavę Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovai pateikė naujausius duomenis apie nūdienos valstybinės reikšmės kelių būklę ir finansavimą. Buvo pažymėta, kad dėl lėšų trūkumo minėtų kelių būklė kasmet prastėja ir daugelyje ruožų pasiekė kritinę ribą, todėl kreipėsi į Ekonomikos komitetą su prašymu pagal galimybes didinti finansavimą, užtikrinantį bent jau būtiną valstybinės reikšmės kelių priežiūrą.
http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...s__reali/16375
Comment
Comment