Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Šiaip čia žvyrkeliams gan normalu – tas neilgas momentas kai tirpsta bet įšalas dar yra ir vanduo negali susigerti.
    Tai gamtos dėsnis, tačiau neturėtų būti "gan normalu" žvyrkeliuose. Kažkaip man nelabai panašu į normalų žvyrkelį. Net pievose nesimato kada nors darytų pakelės griovių, o apie mišką išvis nėra ko kalbėti. Vanduo ne nuo kelio nubėga, o veikiau atvirkščiai

    Comment


      čia parodyti keliai kur ribojamas svoris, kad bent jau fūros kelių dar labiau neišmaltų http://www.eismoinfo.lt/content/d%C4...jamas-eismas-8
      Nors kai tiek sniego ištirpo tai ir fūrų nereikia

      Comment


        Ką apie Lietuvos kelius (daugiausiai apie filmuojamą A1) kalba Lietuvoje gyvenantis (?) Ukrainietis. Gana išsamūs komentarai ir pastebėjimai

        Comment



          Ar tik čia ne aliuzija į vieną su Ukraina susijusį форумчанą?

          Comment


            Parašė rat
            Dėkojame vokiečiams ir jų sumestiems pinigėliams.
            Jei mes turime tik dėkoti vokiečiams, tai įsivaizduoju, ką vokiečiams turėtų daryti lenkai.

            Comment


              /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
              Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                /\ Jonai, ar žadi kada nors grąžinti savo nuotraukas, kurias ištrynei iš šitos temos?
                Kol jų negrąžinai, Tavo dalyvavimas tokiose temose atrodo labai dviprasmiškai.
                Romai, mano nuotraukos tebėra/bus prieinamos mano Flickr'e ir Skyscrapercity atitinkamose temose. Niekam nedraudžiau ir nedraudžiu jų čia publikuoti, bet pats šiuo metu to daryti neplanuoju. Ar grąžinsiu savo nuotraukas į forumą, priklausys nuo aplinkybių, kurios, deja, nėra mano valioje.

                O kaip kam ir kodėl atrodo Mano dalyvavimas tokiose ir kitokiose temose, nesidomėjau.
                Paskutinis taisė John; 2013.05.27, 00:44.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Skirgiškės.

                  Ne tiltas, bet laikini vamzdžiai, užpilti žemėmis. Senas tiltas išmontuotas, statomas naujas:
                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Atvaizdas


                  Už tilto jau išasfaltuota apie 1,5 km:
                  Atvaizdas
                  Jau keli mėn., kaip paleistas eismas naujuoju tiltu:

                  Click image for larger version

Name:	20130615_194307.jpg
Views:	11
Size:	1,39 MB
ID:	2144866 Click image for larger version

Name:	20130615_194207.jpg
Views:	11
Size:	1,33 MB
ID:	2144865 Click image for larger version

Name:	20130615_194016.jpg
Views:	11
Size:	1,29 MB
ID:	2144864
                  Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 14:41.

                  Comment


                    /\ Važiavau prieš porą savaičių tuo keliu palei Nerį iki Nemenčinės.
                    Geriau nekartoti tos klaidos.

                    Kelias daugmaž normalus nuo Verkių iki Europos parko, o toliau, pro sodus - tokio blogo kelio reikėtų paieškoti visoje Lietuvoje.

                    Comment


                      Krašto kelio Nr. 201 Marijampolė–Kalvarija sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai –Turgalaukis–Liudvinavas rekonstravimas, įrengiant žiedinę sankryžą. Jau keli metai (gal daugiau) eismo greitis kelyje 201 ties šia sankryža buvo ribojamas iki 70 km/h. Šiuo metu į pabaigą eina žiedo įrengimo darbai. Tiesa, žiedu 70 km/h vargu ar bus galima pravažiuoti


                      (žemėlapis iš maps.lt)


                      Vaizdas vakarų kryptimi (atvykstant nuo Liudvinavo, sankryža su keliu 201, 2012 m. nuotrauka iš maps.google.com)


                      Ta pati vieta 2013 06 20.
                      http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                      Comment


                        Malūnų kelias. KK211. Linkuva - Žeimelis

                        Foto 2013.06

                        Linkuva




                        Šis neilgas kelias (22 km) labai įdomus.
                        Jo abu galai miesteliuose - urbanistikos paminkluose Linkuvoje ir Žeimelyje
                        Šalia yra trys malūnai - Udekuose, Steigviliuose ir Diržiuose
                        Verta stabtelėti Lauksodyje, kur yra įdomi bažnyčia ir pora paminklų


                        Lietuvoje dar išlikę krašto kelių, kur asfaltas toks siauras, kad neįmanoma prasilenkti.
                        Panašaus pločio yra ir keliai KK179 Dusetos - Degučiai, KK173 Molėtai - Pabradė, KK105 Pirčiupiai - Eišiškės


                        Žeimelio seniūnijos riba eina upeliuku
                        Ten esančiame tilte lengva pamesti ratą ar duslintuvą

                        Comment


                          Malūnų kelias. KK211. Linkuva - Žeimelis

                          Kairėje kelio pusėje - Steigvilių malūnas


                          Diržiai. Tolumoje matosi malūnas


                          Diržių malūnas


                          Lauksodis
                          Šalia bažnyčios - Kristaus skulptūra, pastatyta 1933 m.


                          Tarpukaryje (1930 m.) statyta skulptūra Birutei


                          Žeimelio prieigose yra poilsio aikštelė






                          Žeimelio aikštė
                          Čia susikerta keliai į Joniškį, Pasvalį ir Bauskę

                          Comment


                            Vežėjai: pagal kelių būklę Lietuvą jau aplenkė baltarusiai ir lenkai

                            Skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt/naujiena/vez...#ixzz2bVuaLOKC
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Baltarusijai iki Lietuvos kelių tai dar oj kaip toli
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Vežėjai: pagal kelių būklę Lietuvą jau aplenkė baltarusiai ir lenkai

                                Skaityti daugiau: http://www.ekonomika.lt/naujiena/vez...#ixzz2bVuaLOKC
                                Lenkai pagal būklę gal ir prisivijo, bet pagal adekvatumą (t.y. by far svarbiausią rodiklį) iki Lietuvos dar toloka.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  <...> Net pievose nesimato kada nors darytų pakelės griovių, o apie mišką išvis nėra ko kalbėti. Vanduo ne nuo kelio nubėga, o veikiau atvirkščiai
                                  Čia apskritai yra labai didelė Lietuvos planavimo klaida. Nežinau kas čia atsakingas - ruošiami teoriniai, bet ne praktiniai architektai, ar Seimo nariai neišmanantys ir priimantys įstatymus ar dar kas nors.

                                  Yra tokia idiotiška kelio sąvoka - "lauko kelias" T.y. 4 m pločio kelias kuriam "jokie grioviai nepriklauso". Pats susidūriau su problema, kai reikėjo pasidaryti realiai privažiuojamą kelią. Už savo pinigus išgreideriavau su grioviais ir galimybe prasilenkti. Tada bukaprotis ūkininkas, kuris pats ten daugiausia važinėja pakėlė triukšmą, atseit dėl prarasto metro (nors lauką jis tik nuomojasi). Tada ramiai darsyk greideriavau - susiaurindamas Dabar prasilenkti nebeįmanoma, ūkininkas su traktorium važiuoja atbulas

                                  O tuo metu regiono architektei projektuojant sklypus neatėjo į galvą/arba negalėjo suprojektuoti platesnio kelio. Tad šalia atsirado atliekamos žemės gabalas, kuris pateko į žemės fondą ir tapo privatizuotas. Visiškas neūkiškumas trumpariagiškumas mūsų šalyje, kai esant laisvai valstybinei žemei ji privatizuojama, o keliai vedantys į ne vieną sodybą, bei tarnaujantis ŽŪ technikai lieka idiotiškų 4-5 m pločio. Juk suprantama, kad amžinai kelias negalės būti 4 m pločio vedantis į kitus kaimus ir kelias sodybas.
                                  Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.08.10, 17:34.

                                  Comment


                                    Čia labiau ne architektų ar kitų žemes dalinančių specialistų problema, bet spragos nepakankamai aiškiame ir griežtame teisiniame reglamentavime. Turėtų būti aiškiai (pagal dabartines realijas) reglamentuota kiek kokiam keliui turėtų būti skirta. Juk jeigu parašoma, kad kelio juosta turi būti 10-15 metų, praktikoje ji beveik visada bus tik 10 metrų.
                                    O pvz. įvairuose gyv. kvartaluose pagal reglamentus būna, kad palikta pernelyg daug kelio juostos. Juk ten tikrai nereikia 15 metrų gatvėms/keliams, kurios yra ne pagrindinės ir yra nedideliuose kvartaluose. Niekas tokio pločio gatvių nenuties ir tokio žemės pločio neišnaudos.

                                    Comment


                                      Štai, pasidariau naują video [158] ir [194] kelio.

                                      Map: http://goo.gl/maps/6GRwY

                                      Comment


                                        KK 136. Vinčai – Pilviškiai – Vilkaviškis

                                        Numatoma rekonstruoti ruožą Vilkaviškis - Pilviškiai

                                        Valstybinės reikšmės krašto kelių rekonstrukcija. Sutartis Nr. 1
                                        Darbai apima valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožų nuo 16,660 iki 17,575 km ir nuo 17,865 iki 30,300 km rekonstravimą, pėsčiųjų tako įrengimą kelio ruožo 29,893-30,274 km kairėje pusėje, tiltų per Šešupę (16,82 km) ir tilto per Mergupį (17,35 km) rekonstravimą, aplinkosauginių priemonių diegimą, inžinerinių tinklų rekonstravimą.
                                        (...)
                                        II. SUSISIEKIMO KOMUNIKACIJOS
                                        2.1. Keliai:
                                        2.1.1. kategorija – III
                                        2.1.2. ilgis km 13,35 2.1.3. kelio dangos plotis m 8,00
                                        2.1.4. eismo juostų skaičius vnt. 2 2.1.5. eismo juostos plotis m 3,50
                                        2.2. Pėsčiųjų takai: 2.2.2. ilgis km 1,034
                                        2.3. Pėsčiųjų ir dviračių takai: 2.3.2. ilgis km 0,935
                                        2.4. Tiltas per Šešupę 16,83 km:
                                        2.4.1.ilgis m 79,7 2.4.2. bendras tilto plotis m 13,60
                                        2.4.3. tilto tarpatramių ilgiai m 18,5+33,0+18,5
                                        2.5. Pralaida per Mergupį 17,35 km
                                        2.5.1. ilgis šlaito apačioje m 26,09
                                        2.5.2. ilgis šlaito viršuje m 18,17
                                        2.5.3. skerspjūvis H/B/t m/m/mm 3,89/6,9/5,0

                                        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=148699

                                        Comment


                                          2013-10-02
                                          Grėsmė valstybinės reikšmės keliams - reali
                                          Šiandien vykusiame LR Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje dalyvavę Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovai pateikė naujausius duomenis apie nūdienos valstybinės reikšmės kelių būklę ir finansavimą. Buvo pažymėta, kad dėl lėšų trūkumo minėtų kelių būklė kasmet prastėja ir daugelyje ruožų pasiekė kritinę ribą, todėl kreipėsi į Ekonomikos komitetą su prašymu pagal galimybes didinti finansavimą, užtikrinantį bent jau būtiną valstybinės reikšmės kelių priežiūrą.

                                          http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...s__reali/16375

                                          Comment

                                          Working...
                                          X