Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.
    Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
    'Anot vicemero, savivaldybė yra siūliusi šioje perėjoje įrengti šviesoforą. Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
    Tai agentūra irgi politikuoja?

    Comment


      Problema yra, kad miesto centre gatve rūpinasi ne miesto valdžia, o ViaLietuva. Rezultate matom cirką. Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
      Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	1 Size:	151,2 kB ID:	2120789

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
        Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
        Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.

        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
        Tai agentūra irgi politikuoja?
        Agentūra suorganizavo sau pavaldžias įstaigas pademonstruoti vairavimo įgūdžius? Ar tiesiog klijuojam etiketę "priešo priešas man draugas"?

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
          Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.
          Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

          Vaizdelis ČIA kaip yra, ČIA kaip buvo.

          Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
          Paskutinis taisė LinS; 2024.03.30, 10:24.

          Comment


            Parašė LinS Rodyti pranešimą

            Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

            Vaizdelis ČIA

            Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
            Tai tik parodo, kiek beviltiški vairuotojai važinėja LT keliais, net punktyrinė linija nubrėžta, kad imti didesnį posūkį, bet padangų žymės rodo, kad nelabai kas stengiasi tai daryti, geriau kirsti kampus, kaip ir nuorodoje pagautas Mercedes autobusiukias, praktiškai visais keturiais ratais kirtęs jau vos įžiūrimą punkyrą kairėje, o ties dešinėje pusėje esančio punktyro padangų žymių mažai.

            Comment


              Stebint mašinas laukiant prie sankryžų šviesoforinių perėjų gali drąsiai teigti, jog trajektorijos linijos tikrai veikia ir tikrai ne visi važiuoja kirsdami kampą kai jos yra gerai įžiūrimos.

              Comment


                Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą

                Click image for larger version

Name:	eismas.png
Views:	717
Size:	19,3 kB
ID:	2120816

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                  Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą
                  Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                    Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
                    Būtent. Išorinis bortas pažymėtas kūgėliais, kurie aukštesni nei bortas. Tai čia autobusas turi važiuoti tarsi ten būtų siena, nors autobuso priekis sukonstruotas taip, kad galėtų prasukti virš dalies šaligatvio. jeigu vietoje kūgelių būtų kokie guminiai borteliai, tai net tokioje konfigūracijoje būtų pravažiavę.

                    Comment


                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                      Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai
                      šitą sankryžą reiktų sulyginti su žeme ir pradėti iš naujo.

                      Comment


                        ELTA / LRT.lt 2024.04.23
                        Susisiekimo ministerija ieško naujų kelių finansavimo šaltinių
                        Nors finansavimas iš biudžeto paprastai yra pigesnis, jeigu tokių galimybių nėra, viešojo ir privataus sektorių partnerystę matome kaip vieną iš alternatyvių būdų užtikrinti konkrečių valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą. Pagal tokį modelį sėkmingai įgyvendinami kai kurie kelių infrastruktūros plėtros projektai kaimyninėse valstybėse, pavyzdžiui, pernai buvo nutiestas Kekavos aplinkkelis Latvijoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

                        Susisiekimo ministerijos nuomone, PPP būdu įgyvendinamais projektais galėtų tapti A5 Kauno vakarinio aplinkkelio (apie 16 km ilgio), Klaipėdos pietinio aplinkkelio (apie 6,8 km ilgio), A6 Zarasų miesto aplinkkelio (apie 9,34 km ilgio) statyba, krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstrukcija.

                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avimo-saltiniu

                        Comment


                          Pora vaizdelių iš KK221 remonto prie Vievio. Man keistai atrodo tie bortai, lyg siauroki važiuojamajai daliai, ypač krašto kelio. Negi ten bus šaligatvis ir dvirtakis tokio pločio?
                          Attached Files

                          Comment


                            KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                            Tai trumpiausias (bet ne greičiausias) maršrutas tarp Vilniaus ir Alytaus

                            Nuo kokių 2005-ųjų metų - kai visas šis kelias tapo asfaltuotu - senoji siauro asfalto atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio visada buvo pati prasčiausia.
                            Labai gerai, kad 2022 / 2023 metais rekonstruotas beveik 4,7 km ruožas tarp Grendavės ir Onuškio (nuo 25,787 iki 30,477 km).

                            Foto 2019.07, iki rekonstrukcijos

                            Foto 2024.04, po rekonstrukcijos
                            Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 13:33. Priežastis: KK220 Trakai - Onuškis - Alytus

                            Comment


                              KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                              Atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio
                              Foto 2024.04


                              Rekomenduojamas greitis - iki 70 km /val.


                              Siauras kelio ruožas kur kartai neparasilenkia dvi mašinos ir tenka šokti į kelkraštį


                              Kalniukai su prastu matomumu - nors jei neprilygsta KK119 "Biržinkai", bet čia irgi nėra labai saugi atkarpa




                              Antakalnis - kaimas su vaizdais į Vilkokšnio ežerą, kuriuos nuo kelio užstoja namai ir medžiai


                              Stabtelėjus Antakalnyje galima pasigrožėti puikiais Vilkokšnio ežero vaizdais


                              Grendavė




                              Važiuojant Ežero gatve galima pasiekti vieną Vilkokšnio ežero maudyklą - vieną puikiausių Lietuvoje




                              Iškart už Grendavės prasideda rekonstruotas KK220 ruožas
                              Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 14:03. Priežastis: Nuotraukų eiliškumas

                              Comment


                                KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                                Pernai rekonstruota atkarpa tarp Grendavės ir Onuškio.
                                Labai gaila kad toks kelias tėra 5 km, o ne 75 km atkarpoje

                                Foto 2024.04








                                Sankryža su keliu KK4710 Bičiūnai -Tolkiškės - Drabužininkai


                                Comment


                                  KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                                  Palyginimas, kaip po rekonstrukcijos pasikeitė atkarpa tarp Bičiūnų ir Onuškio (Trakų r.)

                                  Foto 2019.07






                                  Įvažiavimas į Onuškį


                                  Foto 2024.04


                                  Paligintas kalnelis


                                  Įvažiavimas į Onuškį


                                  Kelio susiaurėjimas

                                  Comment


                                    „Via Lietuva“ vadovas: jeigu Lietuva nori eiti į priekį, į kelius reikia investuoti 5,4 mlrd. eurų, į tiltus – dar milijardą

                                    „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sako, kad jeigu Lietuvoje norima išvengti kelių dangos būklės blogėjimo bei „eiti į priekį“, reikia 5,4 mlrd. eurų siekiančių investicijų. Taip pat, anot jo, tiltų remontui reikalingas dar vienas milijardas eurų.

                                    „Jeigu norime atitikti normatyvinius dokumentus, jau nekalbu apie tam tikrus kokybinius parametrus, išvengti kelių dangos būklės blogėjimo ir eiti į priekį, kad tai gerėtų, viso investicijų mums reikia į kelius 5,4 mlrd. eurų“, – praeitą savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdžio metu kalbėjo M. Švaikauskas.

                                    M. Švaikausko teigimu, per artimiausius trejus metus valstybinės reikšmės kelių finansavimui yra beveik 4 mlrd. eurų poreikis.

                                    „Praeitą mėnesį pateikėme trimetį poreikį mūsų akcininkui, Susisiekimo ministerijai, pagal veiklas valstybinės reikšmės keliams. (...) Poreikyje pateiktame akcininkui kiekvienais metais numatėme po 90 mln. eurų, kad pilnai būtume įvykdę trimetę arba keturmetę žvyrkelių programą“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas.

                                    ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.

                                    Comment


                                      „Via Lietuva“ 2024.05.23
                                      „Via Lietuva“ pradeda šių metų karinio mobilumo projektų įgyvendinimą
                                      „Via Lietuva“ iš Vyriausybės paskirtų bankų laikinojo solidarumo įnašo asignavimų į dvigubos paskirties projektų įgyvendinimą ketina investuoti beveik 140 mln. eurų.


                                      Birželio mėnesį bus pradėti Jonavos aplinkkelio I-ojo etapo statybos darbai. Jonavos aplinkkelio projekto įgyvendinimas suplanuotas dviem etapais, pirmojo pabaiga numatyta kitų metų pradžioje. Jonavos aplinkkelis taps ypatingai svarbia susisiekimo arterija NATO sąjungininkų karinės technikos judėjimui aplink šalia esantį Ruklos poligoną. Pirmojo aplinkkelio etapo darbų kaina sudaro 4,8 mln. Eur su PVM. (...)

                                      Šiais metais planuojama tęsti pernai pradėtus intensyvius darbus ir šalia Rūdninkų poligono. Iš viso aplink jį bus atnaujinama daugiau nei 32 km kelio atkarpų, užtikrinant, kad čia judanti sunki karinė technika galėtų būti eksploatuojama patogiai ir nepažeidžiant kelio infrastruktūros. Tarp suplanuotų atnaujinti atkarpų: kelias Pirčiupiai-Jašiūnai, Mikašiūnai-Rūdninkai, Ąžuolijai-Juodšiliai-Jašiūnai (atkarpa iki Jašiūnų geležinkelio stoties).
                                      Pernai pradėti darbai prie Pabradės karinio poligono šiais metais bus aktyviai vykdomi ir toliau. Šiuo metu projektuojamos 4 kelių atkarpos, kurių bendras ilgis sudaro beveik 20 km. Planuose – kelių Pabradė-Meškerinė ir Molėtai-Pabradė atnaujinimas ir pritaikymas dvigubos paskirties infrastruktūrai. (...)

                                      Šiemet numatyta užbaigti kelio „Via Baltica“ ilgiausią rekonstruojamą 16 km atkarpą nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo bei pradėti paskutiniojo 12 km ruožo, ties pasieniu, atnaujinimo darbus. Iš viso šiais metais „Via Baltica“ kelio modernizavimui numatyta skirti apie 80 mln. eurų investicijų iš šiems metams patvirtinto bankų laikinojo solidarumo įnašo biudžeto. (...)

                                      Intensyvūs darbai tęsiami ir automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, kur dalis karinio mobilumo lėšų bus panaudotos pradedamo rekonstruoti tilto per Kruną darbams (numatyta karinio mobilumo lėšų dalis – daugiau nei 4 mln. Eur). Praėjusiais metais laikinojo bankų solidarumo įnašo lėšų dalis investuota į A. Meškinio tilto per Nerį rekonstrukciją (tam pernai skirta 18,2 mln. Eur).

                                      https://vialietuva.lt/naujienos/via-...nius-poligonus

                                      Comment


                                        (Nesu tikras į kurią temą dėti - šią ar A16, nes straipsnis kaip ir apie Via Baltica, bet diskusija turėtų išsirutulioti apie A16 ir susijusius kelius)

                                        Straipsnyje užmačiau mane sudominusią vietą:

                                        ,,„Tai paskutinis žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko. Pabaigus šį beprecedenčio masto kelių tiesimo projektą, visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus“, – sako susisiekimo ministras''

                                        Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:

                                        1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
                                        2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.

                                        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	66,1 kB ID:	2133797
                                        Paskutinis taisė spekas; 2024.05.31, 18:33.

                                        Comment


                                          2 blogiau tuo, kad arčiau sienos ir lengviau perkertamas
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X