Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Galėjo prašyt visuomenės pasiūlymų naujam pavadinimui. Romas būtų pasiūlęs "Radarika"
    Radarlita.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      Valstybės kontroliuojama Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą į „Via Lietuva“.
      Kelių direkcija keičia pavadinimą į „Via Lietuva“ - LRT
      Sausio pradžioje skelbta, kad direkcija pavadinimo keitimą priskyrė prie prioritetinių šių metų darbų....wow ambicingi metų planai
      Metų planas kaip ir įvykdytas.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

        Radarlita.
        Radaritra.
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          LAKD 2024.02.08
          Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą: taps „Via Lietuva“

          https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ps-via-lietuva

          Comment


            Via Lietuva čia nuoroda į tai, jog visiems Lietuvą norėsis pravažiuoti kuo greičiau?

            Comment


              Quidquid latine dictum sit, altum videtur. "Via" gi kelias lotyniškai.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                LAKD 2024.02.08
                Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą: taps „Via Lietuva“

                https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ps-via-lietuva
                Radarika vis tiek būtų geriau.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Radarika vis tiek būtų geriau.
                  Tai gal "Viva radarika" ar "Via radarica" - kol dar pavadinimas nepatvirtintas.

                  Via Lietuva - iš pradžių galima supainioti su kelių tiesimo įmone, nes ir Lietuvoje veikia tarptautiniam tinkluis Eurovia Lietuva.
                  Turės darbo LAKD piarščikai aiškinti visuomenei ,kad Eurovia Lietuva yra tik kažkokie rangovai, o Via Lietuva (be EURO) - yra užsakovai
                  Anksčiau santrumpa VIA buvo naudojama kita prasme - "vokalinis instrumentinis ansamblis", bet laikai pasikeitė

                  Lietuvoje yra 17 registruotų ir galiojančių pavadinimų kurie prasideda VIA, kai kurie jų yra neblogai žinomi
                  VIASAT; VIADA; VIAGRA; VIA BALTICA; VIACUTAN; VIA MEDIA; ; VIAMAX PIZZA; VIALE 231 PIZZA & WINE; VIAXER; ViA; VIA DRUSKININKŲ KRAŠTO LENGVAS VANDUO; VIAVERA Grožio salonas; VIA 3L; VIA LAUREA Visi IT SPRENDIMAI; VIACOM; VIALEX BALTIC
                  vpb.lt
                  Šiaip LAKD gal paskubėjo paskelbti apie naują pavadinimą jo kol kas neužregistravusi - juk bet kas gali nubėgti į patentų biurą ir užsiregistruoti tokį pavadinimą. Nors registravimo procesas turbūt pradėtas.
                  Reikia pastebėti, kad su nauju interneto domenu LAKD jau padirbėjo - www.vialietuva.lt yra registruotas lygiai prieš savaitę, o www.via-lietuva.lt - rezervuotas.
                  Domeno vardas vialietuva.lt
                  Būsena Registruotas
                  Įkurtas 2024-02-01 15:03:26 Termino pabaiga 2025-02-02 23:59:59
                  Domeno turėtojas: AB "Lietuvos automobilių kelių direkcija"
                  www.domreg.lt
                  Kaip ten su vialietuva.eu ir vialietuva.com, galima irgi patikirinti

                  Comment


                    Vis tiek vidutiniai greičio nesilaikytojai tokių žodžių kaip „via“ nemoka ir rašys vijalietuva, tai gali nusipirkti vijalietuva.lt ir kelti visas radarų direkcijos nuodėmes

                    Comment


                      Eurovia Lietuva jau yra, o ar atsiradus įmonė bus tiesiog Via Lietuva, ar kelių netvarkanti įmonė bus labiau panaši į Azijavia Lietuva, parodys laikas.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur. "Via" gi kelias lotyniškai.
                        Ačiū už lotynų kalbos pamokėlę ir progą pagūglimti, ką tai reiškia.
                        Būtų gerai, jei ir keliai Lietuvoje būtų tvirti kaip romėnų laikais. Tik kartais lietuviški keliai neatlaiko ir keleto mėnesių kaip tas atvejis Pagėgių - Plaškių apylinkėse.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Ačiū už lotynų kalbos pamokėlę ir progą pagūglimti, ką tai reiškia.
                          Būtų gerai, jei ir keliai Lietuvoje būtų tvirti kaip romėnų laikais. Tik kartais lietuviški keliai neatlaiko ir keleto mėnesių kaip tas atvejis Pagėgių - Plaškių apylinkėse.
                          Galima pagalvoti, kad kitur ir toje pačioje Romoje viskas visada atlaikydavo.

                          Comment


                            Survivorship bias – romėnų keliai išlikę iki mūsų laikų, senos mašinos, močiutės buitinė technika iš 1960-ųjų – tai geriausi egzemplioriai likę po to, kai dauguma jų bendraamžių sugedo, sugriuvo ar atsidūrė sąvartyne. Pagal juos negalima teigti, kad tada tai va statė, o dabar tai viskas laikina.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Radarlita.
                              Radaresta, pagal senas sovietines tradicijas pridėti "sta" visiems statantiems (Pvz Kausta, Molesta).

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                Radaresta, pagal senas sovietines tradicijas pridėti "sta" visiems statantiems (Pvz Kausta, Molesta).
                                Radasta. Arba Peradasta (perteklinių radarų statyba).

                                Comment


                                  Keliai Lietuoje yra kaip ir nemokami.
                                  Sunkusis transportas ir jam prilygintos mašinos turi mokėti už naudojimąsi magistraliniais (A1 - A20). Joms kyla nepatogumų, nes tie keliai apmokestinti net miestų ribose.
                                  Kad maža nepasirodytų LAKD tose vietose dar pristato radarų
                                  Kai kelių mokestis 2024 metais išaugs vos ne 4 kartus konfliktinių situacijų padaugės

                                  15min.lt 2020.09.02
                                  Pasikeitė mokėjimo už važiavimą Palangos plentu tvarka
                                  Nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. sutrumpėjo kelių mokesčiu apmokestintas Palangos plento ruožas, - praneša Klaipėdos miesto savivaldybė. Nuo šiol vairuotojai, mokantys kelių mokestį LR teisės aktų nustatyta tvarka, turės mokėti už važiavimą Palangos plentu ne nuo Jakų žiedo, bet nuo 11-ojo kilometro, kuris yra ties kelio Klaipėda – Kretinga viaduku.

                                  Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2020 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 946 nustatė, kad nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. apmokestintas kelio A13 ruožas yra nuo 11 iki 43,83 km.
                                  LRV 2019 m. lapkričio 20 d. nutarimu Nr. 1162 (...) buvo pakeitusi Kelių naudotojo mokesčio dydžius (...). Vadovaujantis šiuo pakeitimu kelio A13 apmokestinta dalis buvo jau ne nuo 11,3 km, o nuo 0 iki 43,83 km.

                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1636-1370386
                                  Pajūrio naujienos 2023.10.23
                                  Milžiniškos baudos – vien kirtus magistralinį kelią
                                  Kretingiškis Donatas šį spalį patyrė šoką, gavęs net tris pranešimus apie nusižengimus, už kuriuos teks susimokėti baudą per tūkstantį eurų, arba triskart po 350 EUR.
                                  Pasirodo, prie „Viados“ degalinės įrengtas radaras užfiksavo, kad vairuotojas krovininiu N1 kategorijos mikroautobusu tiek sykių kirto magistralinį kelią Šiauliai–Palanga.
                                  D. Domarkas klausė, kodėl vairuotojai nebuvo informuoti, kad sunkiasvoriu transportu važiuojant Kretingos miesto ribose reikia mokėti Kelių naudotojo mokestį.

                                  Lietuvoje yra 20 apmokestintų aukščiausios kategorijos kelių (nuo A1 iki A20), tarp jų – ir kelias A11 Šiauliai–Palanga, jo ruožas nuo 2,65 iki 146,52 km. Važiuojant sunkiasvoriu transportu, vairuotojams reikia mokėti mokestį, įsigyjant specialų bilietą –vinjetę dienai, savaitei, mėnesiui arba metams.


                                  Pažeidimus fiksuoja modernus radaras
                                  Žemės ūkio produkcija prekiaujantis Donatas pasakojo daugel metų išvežiojąs produkciją klientams, iš Nemuno gatvės kertąs didžiąją sankryžą kelyje Šiauliai–Palanga iki Kretingsodžio. Tačiau ligi šiol nebūdavo traktuojama, kad jis pažeidė tvarką. Jeigu reikėdavo važiuoti už miesto ribų, jis tvirtino, susimokėdavęs Kelių naudotojo mokestį, nusipirkdamas specialią vinjetę.
                                  „Kai pirmąsyk spalį atėjo bauda, sužinojau, kad prie „Viados“ degalinės, kelyje Šiauliai–Palanga, šį rugpjūtį buvo įrengtas modernus radaras, kuris pradėjo fiksuoti, koks transportas ir kur važiuoja.
                                  Tačiau tik dabar, gavus pirmąją baudą, man paaiškėjo, kad reikia mokėti ir už važiavimą būtent Kretingos miesto ribose.
                                  Negana to, nuo rugpjūčio važinėjau dažnai – jau atėjo trys baudos, bet, manau, kad tai dar ne pabaiga – per du praėjusius mėnesius už kiekvieną važiavimą jų prisirinksiu krūvą. Kiek sykių važiavau, tiek ateis baudų po 350 Eur“, – piktinosi skaitytojas.

                                  https://ve.lt/aktualijos/lietuva/mil...stralini-kelia [/quote]

                                  Pajūrio naujienos 2023.10.27
                                  Po publikacijos. LAKD Išaiškino, kada mokėti už magistralinius kelius
                                  Vadovaujantis 2005 m. balandžio 21 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 477 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo (toliau – Aprašas) 6 punkto 6.11. papunkčiu, visas magistralinis kelias A11 Šiauliai–Palanga yra apmokestintas nuo 2,65 km iki 146,52 km.
                                  Vadovaujantis Aprašo 7 punktu, Kelių naudotojo mokestis netaikomas, jeigu mokama kelio dalis naudojama kaip apylanka, kuri pažymėta specialiais ženklais, taip pat kertamas mokamas kelias, žiedinėse sankryžose. Jeigu dėl nustatytos eismo tvarkos (kelio atitvarų, skiriamosios juostos ar kitko) nėra galimybės kirsti mokamo kelio stačiu kampu kelių sankryžoje arba pasukti iš vieno nemokamo kelio į kitą nemokamą kelią ir taip priverstinai įvažiuojama į mokamą kelią, važiuoti mokama kelio dalimi nesumokėjus Kelių naudotojo mokesčio leidžiama iki artimiausios apsisukimo vietos.
                                  Išnagrinėję situaciją žemėlapyje, matome, kad, važiuojant iš Kretingsodžio Sodžiaus g., yra galimybė kirsti magistralinį kelią A11 stačiu kampu. Jeigu asmuo, kuris kreipėsi į redakciją, tik kerta magistralinį kelią A11 stačiu kampu, jam yra taikomos Aprašo 7 punkto nuostatos ir nėra reikalaujama mokėti Kelių naudotojo mokesčio. Akcentuotina tai, kad tuo atveju, jeigu asmuo įvažiuoja į magistralinį kelią A11 ir juo važiuoja iki kitos sankryžos, Kelių naudotojo mokestis yra taikomas

                                  https://www.pajurionaujienos.com/?sid=25581
                                  Išvertus į žmonių kalbą LAKD biurokratas siūlo į Kretingos miesto centrą, kuris yra už geležinkelio (atstumas - 1,6 km nuo sankryžos su Kretingsodžiu iki šviesoforo su Šventosios g.), o vienintelis viadukas priklauso keliu A11 ir yra apmokestintas, siūloma nemokamai važiuoti per Bajorų pervažą - atstumas 8 km arba kirsti geležinkelį prie Dimitravo (22 km)
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.03.01, 21:22. Priežastis: 1,6 km

                                  Comment


                                    Tos pačios problemso su miestų ribose apmokestintais keliais iškyla ir Utenoje.
                                    Net kai pagrindinėje gatvėje uždraustas sunkvežimių eismas, ta gatvė apmokestinta ir LAKD dar pastatė radarą.

                                    Etaplius 2024.02.14
                                    Biurokratų kelyje „durniaus vietoje“ paliktas miestas priverstas žaisti aplinkkelių žaidimą
                                    J. Basanavičiaus gatvėje prie Utenos meno mokyklos Dailės skyriaus prieš kurį laiką atsirado greičio matuoklis. Tačiau šis prietaisas ne tik fiksuoja viršijusias greitį transporto priemones, bet ir tikrina, ar jų valdytojai turi teisę naudotis magistraliniu keliu. Į redakciją kreipėsi ne vienas pasipiktinęs ūkininkas, kuriam teko susimokėti apvalią baudą, nes važiavo mokamu keliu nesumokėjęs mokesčio.
                                    Ūkininkas Artūras vairuoja „Toyota Hilux“ pikapą. Nors jo svoris ir neviršija 3,5 tonos, ši transporto priemonė yra priskiriama N1 kategorijai, todėl ją užfiksavo radaras. „Taip važinėju jau nuo 2014 metų ir niekada neįsivaizda-vau, kad Utena yra kažkuo išskirtinis miestas, – kalbėjo A. Mrazauskas. – Sunkvežimiams uždrausta važiuoti J. Basanavičiaus gatve – jie juda aplinkkeliu.

                                    Aplinkkelis nemokamas, o J. Basanavičiaus gatvė – mokama. Absurdo viršūnė! Neturiu ką ir pridurt. Atvažiuoju keliais, kurie yra nemokami, tai net ir nesusimąstau, kad važinėdamas Utenoje turiu susimokėti už kelius. Miestas – pilnas įmonių, tad kai kur nepravažiuoti J. Basanavičiaus gatve net neįmanoma.“

                                    Ūkininkas teigė pasidomėjęs ir sužinojęs, kad Lietuvoje, be Utenos, „durniaus vietoje“ dar yra likusi Kretinga ir Zarasai. Anot pašnekovo, nėra normalu, kad magistralinis kelias vestų per miestą – toks kelias turi baigtis ties juo, nes miesto gatvės yra gatvės, o ne magistraliniai keliai.
                                    Pasak Artūro, nors sunkvežimiai negali judėti per Utenos miesto centrą (juda aplinkkeliu), Lietuvos automobilių kelių direkcijos mokamų kelių žemėlapyje pažymėta, kad Utenos J. Basanavičiaus gatve eina magistralinis kelias. Ūkininko teigimu, visuose miestuose, kurie turi aplinkkelius, būtent jie ir yra apmokestinami. O miestai, neturintys aplinkkelių savo gatvės, kuria turėtų eiti magistralinis kelias, neapmokestina. Vyras mano, kad tokia situacija yra biurokratinis nesusipratimas. Arba... tiesiog niekas dėl to nesuka galvos.

                                    https://media.etaplius.lt//media/art...19f79bbbc.webp

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Išvertus į žmonių kalbą LAKD biurokratas siūlo į Kretingos miesto centrą, kuris yra už geležinkelio (3 km nuo sankryžos), o vienintelis viadukas priklauso keliu A11 ir yra apmokestintas, siūloma nemokamai važiuoti per Bajorų pervažą - atstumas 8 km arba kirsti geležinkelį prie Dimitravo (22 km)
                                      Na taip, magistraliniai keliai yra skirti greitam susisiekimui. Čia kažkokia naujiena? Nori pigiau, važiuok ratais-kvadratais.

                                      P.S. jeigu dvidešimt metų nemokėjo ir naudojosi dykai, tai nereikėtų verkšlenti kai pagaliau pagavo ir išrašė sąskaitą.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Na taip, magistraliniai keliai yra skirti greitam susisiekimui. Čia kažkokia naujiena? Nori pigiau, važiuok ratais-kvadratais.

                                        P.S. jeigu dvidešimt metų nemokėjo ir naudojosi dykai, tai nereikėtų verkšlenti kai pagaliau pagavo ir išrašė sąskaitą.
                                        Centrinės miesto gatvės skirtos greitam tarpmiestiniam susisiekimui.. super... turbūt irgi neprieštarautum jei vienintelė gatvė mieste kur išvažiavimas iš tavo kiemo būtų mokama, o visas miestas nemokamas. Juk ne problema išsuki iš kiemo ir susimoki...

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Centrinės miesto gatvės skirtos greitam tarpmiestiniam susisiekimui.. super... turbūt irgi neprieštarautum jei vienintelė gatvė mieste kur išvažiavimas iš tavo kiemo būtų mokama, o visas miestas nemokamas. Juk ne problema išsuki iš kiemo ir susimoki...
                                          Kol Kretingoje nėra aplinkkelio, tol centrinė miesto gatvė bus skirta greitam tarpmiestiniam susisiekimui. Neužsiimu komercija ar mokesčių vengimu su N1, tai tikrai būtų galima padaryti mano gatvelę mokama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X