Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąValstybės kontroliuojama Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą į „Via Lietuva“.
Kelių direkcija keičia pavadinimą į „Via Lietuva“ - LRT
Sausio pradžioje skelbta, kad direkcija pavadinimo keitimą priskyrė prie prioritetinių šių metų darbų....wow ambicingi metų planaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Radarlita.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
LAKD 2024.02.08
Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą: taps „Via Lietuva“
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ps-via-lietuva
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLAKD 2024.02.08
Lietuvos automobilių kelių direkcija keičia pavadinimą: taps „Via Lietuva“
https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...ps-via-lietuva
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąRadarika vis tiek būtų geriau.
Via Lietuva - iš pradžių galima supainioti su kelių tiesimo įmone, nes ir Lietuvoje veikia tarptautiniam tinkluis Eurovia Lietuva.
Turės darbo LAKD piarščikai aiškinti visuomenei ,kad Eurovia Lietuva yra tik kažkokie rangovai, o Via Lietuva (be EURO) - yra užsakovai
Anksčiau santrumpa VIA buvo naudojama kita prasme - "vokalinis instrumentinis ansamblis", bet laikai pasikeitė
Lietuvoje yra 17 registruotų ir galiojančių pavadinimų kurie prasideda VIA, kai kurie jų yra neblogai žinomi
VIASAT; VIADA; VIAGRA; VIA BALTICA; VIACUTAN; VIA MEDIA; ; VIAMAX PIZZA; VIALE 231 PIZZA & WINE; VIAXER; ViA; VIA DRUSKININKŲ KRAŠTO LENGVAS VANDUO; VIAVERA Grožio salonas; VIA 3L; VIA LAUREA Visi IT SPRENDIMAI; VIACOM; VIALEX BALTIC
vpb.lt
Reikia pastebėti, kad su nauju interneto domenu LAKD jau padirbėjo - www.vialietuva.lt yra registruotas lygiai prieš savaitę, o www.via-lietuva.lt - rezervuotas.
Domeno vardas vialietuva.lt
Būsena Registruotas
Įkurtas 2024-02-01 15:03:26 Termino pabaiga 2025-02-02 23:59:59
Domeno turėtojas: AB "Lietuvos automobilių kelių direkcija"
www.domreg.lt
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąQuidquid latine dictum sit, altum videtur. "Via" gi kelias lotyniškai.
Būtų gerai, jei ir keliai Lietuvoje būtų tvirti kaip romėnų laikais. Tik kartais lietuviški keliai neatlaiko ir keleto mėnesių kaip tas atvejis Pagėgių - Plaškių apylinkėse.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už lotynų kalbos pamokėlę ir progą pagūglimti, ką tai reiškia.
Būtų gerai, jei ir keliai Lietuvoje būtų tvirti kaip romėnų laikais. Tik kartais lietuviški keliai neatlaiko ir keleto mėnesių kaip tas atvejis Pagėgių - Plaškių apylinkėse.
- 3 patinka
Comment
-
Survivorship bias – romėnų keliai išlikę iki mūsų laikų, senos mašinos, močiutės buitinė technika iš 1960-ųjų – tai geriausi egzemplioriai likę po to, kai dauguma jų bendraamžių sugedo, sugriuvo ar atsidūrė sąvartyne. Pagal juos negalima teigti, kad tada tai va statė, o dabar tai viskas laikina.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Radarlita.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Radaresta, pagal senas sovietines tradicijas pridėti "sta" visiems statantiems (Pvz Kausta, Molesta).
- 1 patinka
Comment
-
Keliai Lietuoje yra kaip ir nemokami.
Sunkusis transportas ir jam prilygintos mašinos turi mokėti už naudojimąsi magistraliniais (A1 - A20). Joms kyla nepatogumų, nes tie keliai apmokestinti net miestų ribose.
Kad maža nepasirodytų LAKD tose vietose dar pristato radarų
Kai kelių mokestis 2024 metais išaugs vos ne 4 kartus konfliktinių situacijų padaugės
15min.lt 2020.09.02
Pasikeitė mokėjimo už važiavimą Palangos plentu tvarka
Nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. sutrumpėjo kelių mokesčiu apmokestintas Palangos plento ruožas, - praneša Klaipėdos miesto savivaldybė. Nuo šiol vairuotojai, mokantys kelių mokestį LR teisės aktų nustatyta tvarka, turės mokėti už važiavimą Palangos plentu ne nuo Jakų žiedo, bet nuo 11-ojo kilometro, kuris yra ties kelio Klaipėda – Kretinga viaduku.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2020 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 946 nustatė, kad nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. apmokestintas kelio A13 ruožas yra nuo 11 iki 43,83 km.
LRV 2019 m. lapkričio 20 d. nutarimu Nr. 1162 (...) buvo pakeitusi Kelių naudotojo mokesčio dydžius (...). Vadovaujantis šiuo pakeitimu kelio A13 apmokestinta dalis buvo jau ne nuo 11,3 km, o nuo 0 iki 43,83 km.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1636-1370386
Milžiniškos baudos – vien kirtus magistralinį kelią
Kretingiškis Donatas šį spalį patyrė šoką, gavęs net tris pranešimus apie nusižengimus, už kuriuos teks susimokėti baudą per tūkstantį eurų, arba triskart po 350 EUR.
Pasirodo, prie „Viados“ degalinės įrengtas radaras užfiksavo, kad vairuotojas krovininiu N1 kategorijos mikroautobusu tiek sykių kirto magistralinį kelią Šiauliai–Palanga.
D. Domarkas klausė, kodėl vairuotojai nebuvo informuoti, kad sunkiasvoriu transportu važiuojant Kretingos miesto ribose reikia mokėti Kelių naudotojo mokestį.
Lietuvoje yra 20 apmokestintų aukščiausios kategorijos kelių (nuo A1 iki A20), tarp jų – ir kelias A11 Šiauliai–Palanga, jo ruožas nuo 2,65 iki 146,52 km. Važiuojant sunkiasvoriu transportu, vairuotojams reikia mokėti mokestį, įsigyjant specialų bilietą –vinjetę dienai, savaitei, mėnesiui arba metams.
Pažeidimus fiksuoja modernus radaras
Žemės ūkio produkcija prekiaujantis Donatas pasakojo daugel metų išvežiojąs produkciją klientams, iš Nemuno gatvės kertąs didžiąją sankryžą kelyje Šiauliai–Palanga iki Kretingsodžio. Tačiau ligi šiol nebūdavo traktuojama, kad jis pažeidė tvarką. Jeigu reikėdavo važiuoti už miesto ribų, jis tvirtino, susimokėdavęs Kelių naudotojo mokestį, nusipirkdamas specialią vinjetę.
„Kai pirmąsyk spalį atėjo bauda, sužinojau, kad prie „Viados“ degalinės, kelyje Šiauliai–Palanga, šį rugpjūtį buvo įrengtas modernus radaras, kuris pradėjo fiksuoti, koks transportas ir kur važiuoja.
Tačiau tik dabar, gavus pirmąją baudą, man paaiškėjo, kad reikia mokėti ir už važiavimą būtent Kretingos miesto ribose.
Negana to, nuo rugpjūčio važinėjau dažnai – jau atėjo trys baudos, bet, manau, kad tai dar ne pabaiga – per du praėjusius mėnesius už kiekvieną važiavimą jų prisirinksiu krūvą. Kiek sykių važiavau, tiek ateis baudų po 350 Eur“, – piktinosi skaitytojas.
https://ve.lt/aktualijos/lietuva/mil...stralini-kelia [/quote]
Pajūrio naujienos 2023.10.27
Po publikacijos. LAKD Išaiškino, kada mokėti už magistralinius kelius
Vadovaujantis 2005 m. balandžio 21 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 477 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo (toliau – Aprašas) 6 punkto 6.11. papunkčiu, visas magistralinis kelias A11 Šiauliai–Palanga yra apmokestintas nuo 2,65 km iki 146,52 km.
Vadovaujantis Aprašo 7 punktu, Kelių naudotojo mokestis netaikomas, jeigu mokama kelio dalis naudojama kaip apylanka, kuri pažymėta specialiais ženklais, taip pat kertamas mokamas kelias, žiedinėse sankryžose. Jeigu dėl nustatytos eismo tvarkos (kelio atitvarų, skiriamosios juostos ar kitko) nėra galimybės kirsti mokamo kelio stačiu kampu kelių sankryžoje arba pasukti iš vieno nemokamo kelio į kitą nemokamą kelią ir taip priverstinai įvažiuojama į mokamą kelią, važiuoti mokama kelio dalimi nesumokėjus Kelių naudotojo mokesčio leidžiama iki artimiausios apsisukimo vietos.
Išnagrinėję situaciją žemėlapyje, matome, kad, važiuojant iš Kretingsodžio Sodžiaus g., yra galimybė kirsti magistralinį kelią A11 stačiu kampu. Jeigu asmuo, kuris kreipėsi į redakciją, tik kerta magistralinį kelią A11 stačiu kampu, jam yra taikomos Aprašo 7 punkto nuostatos ir nėra reikalaujama mokėti Kelių naudotojo mokesčio. Akcentuotina tai, kad tuo atveju, jeigu asmuo įvažiuoja į magistralinį kelią A11 ir juo važiuoja iki kitos sankryžos, Kelių naudotojo mokestis yra taikomas
https://www.pajurionaujienos.com/?sid=25581
Comment
-
Tos pačios problemso su miestų ribose apmokestintais keliais iškyla ir Utenoje.
Net kai pagrindinėje gatvėje uždraustas sunkvežimių eismas, ta gatvė apmokestinta ir LAKD dar pastatė radarą.
Etaplius 2024.02.14
Biurokratų kelyje „durniaus vietoje“ paliktas miestas priverstas žaisti aplinkkelių žaidimą
J. Basanavičiaus gatvėje prie Utenos meno mokyklos Dailės skyriaus prieš kurį laiką atsirado greičio matuoklis. Tačiau šis prietaisas ne tik fiksuoja viršijusias greitį transporto priemones, bet ir tikrina, ar jų valdytojai turi teisę naudotis magistraliniu keliu. Į redakciją kreipėsi ne vienas pasipiktinęs ūkininkas, kuriam teko susimokėti apvalią baudą, nes važiavo mokamu keliu nesumokėjęs mokesčio.
Ūkininkas Artūras vairuoja „Toyota Hilux“ pikapą. Nors jo svoris ir neviršija 3,5 tonos, ši transporto priemonė yra priskiriama N1 kategorijai, todėl ją užfiksavo radaras. „Taip važinėju jau nuo 2014 metų ir niekada neįsivaizda-vau, kad Utena yra kažkuo išskirtinis miestas, – kalbėjo A. Mrazauskas. – Sunkvežimiams uždrausta važiuoti J. Basanavičiaus gatve – jie juda aplinkkeliu.
Aplinkkelis nemokamas, o J. Basanavičiaus gatvė – mokama. Absurdo viršūnė! Neturiu ką ir pridurt. Atvažiuoju keliais, kurie yra nemokami, tai net ir nesusimąstau, kad važinėdamas Utenoje turiu susimokėti už kelius. Miestas – pilnas įmonių, tad kai kur nepravažiuoti J. Basanavičiaus gatve net neįmanoma.“
Ūkininkas teigė pasidomėjęs ir sužinojęs, kad Lietuvoje, be Utenos, „durniaus vietoje“ dar yra likusi Kretinga ir Zarasai. Anot pašnekovo, nėra normalu, kad magistralinis kelias vestų per miestą – toks kelias turi baigtis ties juo, nes miesto gatvės yra gatvės, o ne magistraliniai keliai.
Pasak Artūro, nors sunkvežimiai negali judėti per Utenos miesto centrą (juda aplinkkeliu), Lietuvos automobilių kelių direkcijos mokamų kelių žemėlapyje pažymėta, kad Utenos J. Basanavičiaus gatve eina magistralinis kelias. Ūkininko teigimu, visuose miestuose, kurie turi aplinkkelius, būtent jie ir yra apmokestinami. O miestai, neturintys aplinkkelių savo gatvės, kuria turėtų eiti magistralinis kelias, neapmokestina. Vyras mano, kad tokia situacija yra biurokratinis nesusipratimas. Arba... tiesiog niekas dėl to nesuka galvos.
https://media.etaplius.lt//media/art...19f79bbbc.webp
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšvertus į žmonių kalbą LAKD biurokratas siūlo į Kretingos miesto centrą, kuris yra už geležinkelio (3 km nuo sankryžos), o vienintelis viadukas priklauso keliu A11 ir yra apmokestintas, siūloma nemokamai važiuoti per Bajorų pervažą - atstumas 8 km arba kirsti geležinkelį prie Dimitravo (22 km)
P.S. jeigu dvidešimt metų nemokėjo ir naudojosi dykai, tai nereikėtų verkšlenti kai pagaliau pagavo ir išrašė sąskaitą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na taip, magistraliniai keliai yra skirti greitam susisiekimui. Čia kažkokia naujiena? Nori pigiau, važiuok ratais-kvadratais.
P.S. jeigu dvidešimt metų nemokėjo ir naudojosi dykai, tai nereikėtų verkšlenti kai pagaliau pagavo ir išrašė sąskaitą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Centrinės miesto gatvės skirtos greitam tarpmiestiniam susisiekimui.. super... turbūt irgi neprieštarautum jei vienintelė gatvė mieste kur išvažiavimas iš tavo kiemo būtų mokama, o visas miestas nemokamas. Juk ne problema išsuki iš kiemo ir susimoki...
- 2 patinka
Comment
Comment