Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Iš esmės pritariu kaimyno lenko komentarui. Šią vasarą nemažai važinėjome Latvijoje - jaučiausi daug komfortiškiau nei Lietuvoje. Estetiška, aišku, geresnės kelio dangos.
    Geresnės dangos tokiu atveju jei važiuoji Rygon arba iš Rygos. Kitomis kryptimis Latvijoje galima užsirauti magistralinių žvyrkelių.

    Dėl LT kelių. Sumažėjus fūrinio tranzito srautui per LT (ir tikėkimės jis niekada nebeatsistatys) atsiranda galimybė pagaliau susitvarkyti kelius ir tikimybė, kad jie nebebus taip greitai sudrožiami.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Geresnės dangos tokiu atveju jei važiuoji Rygon arba iš Rygos. Kitomis kryptimis Latvijoje galima užsirauti magistralinių žvyrkelių.

      Dėl LT kelių. Sumažėjus fūrinio tranzito srautui per LT (ir tikėkimės jis niekada nebeatsistatys) atsiranda galimybė pagaliau susitvarkyti kelius ir tikimybė, kad jie nebebus taip greitai sudrožiami.
      Tikiuosi. Mes važiavome į Kuršą ir po Kuršą. Ant žvyrkelių irgi buvome užsirovę. Bet kur ne žvyrkeliai - labai gerai.

      Comment


        Susidariau įspūdį, kad Latvija nori taisyt kelius, kad prikelt provinciją. Buvo net autostradų planas keliams, kur beveik jokio srauto nėra (į Venspilį, Liepoją, Rezeknę). Kyla klausimas ar tokį įgyvendins, nes iki 2040 dar laiko daug, o ES noras finansuot autostradas mažės.

        Jeigu latviai pavydi lietuviškoms autostradoms, tai jos savo darbą atlieka, jungia Vilnių su tankiai apgyvendintu siauru pajūriu (uostas, turizmas), Vilnių su Ryga (va čia tikrai autostrada reikalinga, kur jos nėra), dabar tiesiama autostrados atkarpa link Prahos (E67), Berlyno (E30 už Varšuvos) (lenkų pusėje jau daugelyje vietų nutiesta).
        Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.25, 13:59.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Iš ES šalių žvyruotus kelkraščius daug kur įrengia Latvijoje ir Vengrijoje, .
          Nzn, labai senai buvau Vengrijoje, tada užsifiksavo žole apaugę, o ne žvyruoti kelkraščiai ir labai lygios geležinkelio pervažos.
          Kiek matau taip ir liko: https://goo.gl/maps/Bzj42eEv2UNTQPWU7

          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Nzn, labai senai buvau Vengrijoje, tada užsifiksavo žole apaugę, o ne žvyruoti kelkraščiai ir labai lygios geležinkelio pervažos.
            Kiek matau taip ir liko: https://goo.gl/maps/Bzj42eEv2UNTQPWU7
            Tiesa, Vengrijoje 1+1 arba 2+1 keliuose tikrai pasitaiko žvyruotų kelkraščių, pvz. https://goo.gl/maps/ZgEK1iW1B53cvXLo6
            Kalbu apie 2+2, kur kelkraštis, pasirodo, žvyras. Ne pačiose svarbiausiose atkarpose kaip Viena-Budapeštas ar Budapeštas-Belgradas, bet tarp antraeilių didesnių miestų. Palyginimui kaip Kauno vakarinio aplinkkelio atkarpa tarp Garliavos ir Nemuno upės šiaurės kryptimi (ko gero vienintelė tokia atkarpa Lietuvoje).
            Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.25, 14:23.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Matomai nesuprato, kur stovi meteorologinis matuoklis, o kur - radaras (nors paprastai prieš radarus stovi ženklai).
              Eventualiai galima introducinti įspėjamąjį ženklą "Meteorologinė stotelė" , su lentele po apačia "Przeznaczony dla Polaków".

              -

              Comment


                Du puslapiai diskusijų apie tai, kaip lankai neskiria meteorologines stoteles ir greičio matuoklio. Jei tie lenkai tokie buki, tai kaip jie per 20 metų paliko toli uodegoj Lietuvos kelininkus
                Mums telieka girtis, kad nepavyks išvystyti normalaus greičio - ne tik dėl Lietuvos Radarų direkcijos aktyvumo statant radarus, o net ir provėžuoyose autostradose, nekalbant apie visokais "betonkes" ir LAKD apleistus duobėtus krašto kelius.

                Comment



                  Lietuvos gatvių ateitis – Amsterdamas ar Los Andželas?
                  https://www.delfi.lt/tvarilietuva/ap...zelas-91244607

                  Man nelabai įdomus straipsnis, bet gal yra kas domisi šia tema, ir bus įdomu.

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                    Man labai kliūna platūs žvyruoti kelkraščiai ir plačios asfaltuotos T-formos sankryžos tarpmiestiniuose keliuose. Taip pat 90 km/h kelio profilis miestelio teritorijoje su 50 km/h greičiu. Dar greičio sumažinimai iki 70 km/h likus keliems šimtams metrų likus iki sankryžos, kai 95 % žmonių nesilaiko šito greičio ribojimo.

                    Beje, gal PoDV ar kas nors gali numesti nuorodų/informacijos apie žvyruotus kelkraščius. Kodėl tokia praktika vis dar taikoma, kokia apskritai logika? Kaip suprantu, tiesiog norima užtikrinti lietaus vandens nutekėjimą nuo kelio, bet kadangi griovys gana toli nuo važiuojamosios dalies, greideriuojamas beveik visas atstumas (2-3 m pločio žvyruotas kelkraštis), kad užaugusi žolė neiškeltų žemės ir nesusidarytų balos kelkraščiuose? Ar aš kažko nepagaunu?
                    Labai geras pastebėjimas dėl žvyruotų kelkraščių. Kažkada teko kreiptis į kelių direkciją, dėl to, kad lygino kelkraštį ir dalis žvyro liko ant važiuojamosios dalies. Šiai dienai paskui greiderį paskui važiuoja šlavimo mašina.

                    Galėtų visur būt kaip čia https://www.google.lt/maps/@55.22042...8192?entry=ttu
                    Kaunas yra Kaunas

                    Comment


                      Po ilgesnių pasivažinėjimų (Lenkija, Slovakija, Čekija, Austrija, Vengrija), grįžus į Lietuvą suima kažkoks radikalumas ir noras susidėti su maršistais, nes užkniso!
                      Bet tikiuosi praeis ir vėl tapsiu uoliu piliečiu
                      Bet kol kas užkniso tai, kad pas mus taikomi super reikalavimai keliams. Kitos šalys, tokius kelius kaip Kaunas-Jonava, Kauno aplinkkelis, Vilniaus Vakarinis aplinkkelis, Klaipėda-Palanga padarytų greitkeliais ir nesiseilėtų. O tas idiotiškas lėtinimas ties Kauno ženklu ant tilto "70". Čekijoj visa autostrada tokio pločio (be papildomos juostos) kaip tas mūsų biurokratų bailumo tiltas. Paprastuose keliuose pas mus dėl vienos trobelės įkals greitį "70". Kitur kelių direkcijos nemyžčios, nes tegu viena bobutė prisitaiko žinodama kur gyvena, o ne 1000 automobilių lėtina 3 km ruožą.

                      Dar yra bėda, kad pas mus klerkas pavažiuoja iki Varšuvos ir susidaro iškreiptą įvaizdį apie Europos greitkelius, neva turi būti superkelias ir tik tada bus galima leisti greičiau. Bet tiek Lenkijoj, tiek kitose Rytų Europos šalyse pilna, pilna prastesnių, siauresnių, be greitėjimo juostų, ir su staigiais posūkiais. Ir jie kažkaip neišsižudė, nes supranta kad pas juos ženklinimas adekvatus. O pas mus visuomenė supranta kad apsisielėję biurokratai saugumą laiko -30 km/h ir rezultate visiem pasidaro nusispjaut ką tie ženklai rodo.
                      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2023.08.12, 18:23.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Bet kol kas užkniso tai, kad pas mus taikomi super reikalavimai keliams.
                        Taip pat teko keliaut pro šias šalis šiomis dienomis, tai labiausiai nustebino automobilio kelio platus panaudojimas. Net 1+1 daug kur automobiliu kelias, sankryžos dviejų lygių, greitis apie 100 km/h, patogu, saugiau, ne taip brangu įrengti. Vengrijoje automobilių kelias 2+2, be papildomos juostos dešinėj, SU ŠVIESAFORAIS IR POSŪKIAIS Į KAIRĘ, greitis 110 km/h, visi gyvi sveiki, važiuoti sugeba, kelias siauras, bet vis tiek geriau.

                        Kaip minimum nuo Kauno iki Jonavos tikrai galėtų būti automobilių kelias. Kauno aplinkkelis išvis nesuvokiamas su tuo 90 km/h.

                        Belieka tik stipriai pritarti, kad visiškai nesąmoningi standartai Lietuvoje. Visi A keliai turėtų būti bent automobilių keliai, kad ir ne automagistralės standartų.

                        Comment


                          Ministras Skuodis po 3 metų kadencijos suskaičiavo galiausiai kiek reikia pinigų keliams

                          "M. Skuodis: norint reikšmingiau tvarkyti kelius, kitąmet papildomai reikia 340 mln. Eur"

                          Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz526K4qe

                          Comment


                            Kelias 4731, nuo Grigiškių pro Kariotiškes link Rykantų. Atradau forumo dėka, eismo nedaug, smagios įkalnės ir nuokalnės, rekomenduoju išbandyti dviračiu
                            Attached Files

                            Comment


                              Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Ar yra kur nors viešai skelbiami Lietuvos kelių dangos IRI indeksai? Kažkaip apie pačią tvarką pavyko rasti dokumentus kaip skaičiuojama, bet statistikos tai nelabai.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
                                  Aš Strava segmentą sukūriau, kad patogu būtų pažiūrėt, kiek kas išspaudžia: https://www.strava.com/segments/31801205 . Mano rekordas 80.9 km/h, bet stiprūs dručkiai pasiekia ir 86 km/h.

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Stačiausia ir ilgiausia nuokalnė užmiesty, kuria tekę važiuot. Pavykę ten 71 km/h išspaust.
                                    Esu su kompaktu 73 išsukęs nuo Juodo kelio kalno

                                    Comment


                                      Būtų daugiau pinigų keliams (galbūt ir 100 mln kasmet) jei sugebėtų klerkai laiku įdiegti , o ne užsiimti e.trolingu prapi.ant 50 mln kasmet
                                      E. tollingo sistemos diegimas atidėtas vieneriems metams https://www.vz.lt/transportas-logist...neriems-metams
                                      Vyriausybė ketvirtadienį pritarė, kad elektroninės kelių rinkliavos informacinės sistemos, vadinamojo e. tollingo, diegimas būtų atidėtas iki 2025 metų vidurio.
                                      2022-ųjų pabaigoje Seimas jau pritarė įstatymo pataisoms, kuriomis e. tollingo diegimą atidėjo iki 2024 metų liepos 1 dienos, anksčiau buvo planuota, kad nauja sistema pradės veikti nuo 2023 metų.
                                      Paskutinis taisė Arunasx; 2023.10.05, 18:45.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        BNS 2023.10.12
                                        Trūkstant lėšų keliams gali tekti stabdyti pradėtus darbus
                                        Vyriausybei planuojant kitais metais Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) skirti tiek pat lėšų, kaip ir šiemet – 543 mln. eurų – kelininkai teigia, kad jų neužteks kelių būklei palaikyti, be to, dėl infliacijos bus atlikta mažiau darbų.
                                        Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) sako, kad dėl nepakankamo finansavimo gali tekti atsisakyti kai kurių pradėtų darbų, pavyzdžiui, dalies kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijos.
                                        Be KPPP, kitąmet keliams bus skirta dar 174,3 mln. eurų Europos Sąjungos paramos bei dalis laikinojo bankų solidarumo įnašo dalis, todėl bendra suma sieks 717,5 mln. eurų. (...)

                                        LAKD vadovas Marius Švaikauskas teigia, jog esant tokiam programos finansavimui savivaldybės neturėtų tikėtis, kad bus tvarkomi keliai, dėl kurių su direkcija sutarta bendradarbiavimo sutartimis.
                                        „Neįgyvendinsime bendradarbiavimo sutartyse su šalies savivaldybėmis numatytų projektų. Tai turėtų pajausti praktiškai kiekviena savivaldybė, turinti pagrįstų lūkesčių, kad suplanuoti projektai jų krašte bus finansuoti ir įgyvendinti“, – BNS sakė M. Švaikauskas.
                                        2021-ųjų pabaigoje Seimui priėmus KPPP finansavimo įstatymo pataisas 2022–2024 metais jai kasmet skiriama po maždaug 540 mln. eurų, panaikintas programos rezervas, o lėšos skirstomos pagal proporcijas: 67 proc. – valstybinės reikšmės keliams, 33 proc. – vietiniams keliams, o 9 proc. pastariesiems skirtos sumos gali paskirstyti Vyriausybė.

                                        Asociacijos „Lietuvos keliai“ vertinimu, kitais metais iš programos 179 mln. eurų teks savivaldybėms, 110 mln. eurų – bendrovei „Kelių priežiūra“, o likę maždaug 254 mln. eurų – valstybinės reikšmės keliams, už kuriuos atsakinga LAKD. (...) Kelių direkcijos vadovas M. Švaikauskas sutinka, jog didesnę dalį programos lėšų skyrus strateginiams projektams, kitus planus teks atidėti. (...)


                                        https://lnk.lt/straipsniai/visi/keli...-darbus/217159

                                        Comment


                                          Šiandien penktadienis, 13-oji.
                                          Bet 13-oj ne visiems - kai kam šios dienos gražus oras buvo labai tinkamas proginėms nuotraukoms.

                                          Neatsimenu tokios dienos, kad Lietuvos vairuotojams per vieną dieną būtų taip pagerintas susiiekimas su kaimyninėmis šalimis.
                                          Šiandien Latvijoje atidaryta 14 km Kekavos aplinkkelio, kuris apie 20-30 minučių sutrumpins keliąi iki Rygos

                                          Šiandien Lenkijoje atidaryta 19,5 km greitkelio S61 atkapa Ostrów Mazowiecka - Śniadowo, kuris dar 20 minučių sutrumpins kelią iki Varšuvos


                                          Tik Lietuvos kelininkai, neturi ko švęsti - bent kokį radarą 19 km ruože tą proga būtų pastatę

                                          Paskutinis taisė Romas; 2023.10.13, 20:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X