Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    Gal galite patikslinti – kas ir kurioje tiksliau vietoje yra negerai A4?
    Kartais tenka šiuo keliu važiuoti ir "užkliūna" tik kokio puskilometrio ilgio atkarpa pačiame Varėnos rajono pakraštyje, prie Trakų rajono ribos ir tilto per Merkį, kuri tikrai nelygi ir banguota (palyginus su visu likusiu keliu)
    Turiu omeny tą dalį, kuri yra Vilniaus mieste ir sutampa su A16. Bet apie šią gėdą yra atskira tema.
    Labai gerai, kad sutvarkys KK 176.
    ​​​​​​

    Comment


      Šiaip pagalvojau iš to viso karinio mobilumo paketo galėtų dar ir Juodaji kelią Vilniuje sutvarkyti, nes šis kelias ves link dabar šalia statomos karinės bazės, o šiuo metu Juodasis kelias irgi gana siauras - autobusai vos vos prasilenkia, dalis kelio po kiekvieno lietaus būna apsemta, nors tai ir yra vienas pagrinidinių kelių į miesto centrą, bet miesto savivaldybė labai jau apleidusi šią gatvę. Jeigu tektų važiuoti kariniam transportui, būtų ne kažką. Aišku, visai neseniai sutvarkė kelią nuo Vilejkos ir yra dar ilgesnio susisiekimo galimybė nuo miesto per Minkso pl. ir Didžiasalį, bet artimiausias kelias iš/į miesto centrą tai būtent būtų per Juodaji kelią.

      Comment


        3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.01.18, 10:03.

        Comment


          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
          3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.
          Tai kodėl tie privačios statybos statytojai neįsirengė sau privažiavimo?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Tai kodėl tie privačios statybos statytojai neįsirengė sau privažiavimo?
            As sneku apie naujas "gatves" o ne apie privacius privaziavimus

            Comment


              Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

              As sneku apie naujas "gatves" o ne apie privacius privaziavimus
              Tai taip. Kodėl tie nauji gyventojai nesusitvarko savo gatvės? Ar čia gaunasi, kad normaliai mieste gyvenantys turi šelpti vilas užmiestyje eilinį kartą?

              Comment


                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                LAKD turi rimtų problemų su finansavimu - nuo kuro akcizo jie begauna 40%, kai anksčiau buvo 80%. Gal dėl to ir LAKD perdaro į AB, kad bankrutavusią konservai parduotų su kitomis VĮ už kapeikas ir toliau patys ateitų darytis verslų - nežinau. Dabar pagrindinis uždavinys - pabandyti atstatyti LAKD finansavimą. Kitą savaitę ar po dviejų seime tai turėtų pradėti vykti... Be šito - duok die, kad pabaigtų nors projektuoti Fabriko gatvę.
                Dar viena idėja - kažkaip EuroVelo organizaciją "atidaryti" šalyje. Gal tai padėtų ir su finansavimu, ir su europinio dviračių srauto pakreipimu per Lentvarį ir Trakus. Pažiūrėk į EuroVelo tinklapį ir tikrai suprasti, kokios mums galimybės.

                Greičiausiai dėl to ???? vakar diskutavau po nelaimės Lentvario g. dėl regioninių kelių

                Comment


                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                  3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                  Vievis-Semeliškės liūdesėlis, kita vertus naujas kelias per Strėvininkus - ledas.

                  Comment


                    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                    3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                    Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. O šiaip tuose kraštuose situacija daug, daug geresnė, nei sovietmečiu. Daug rajoninių kelių asfaltuota. Pavyzdžiui, Vievininkai–Rusakalnis–Strėvininkai–Daugirdiškės, Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai. Gal net nėra prasmės vardinti, tiek jų daug. Taip pat Vievis–Trakai yra puikios būklės.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. O šiaip tuose kraštuose situacija daug, daug geresnė, nei sovietmečiu. Daug rajoninių kelių asfaltuota. Pavyzdžiui, Vievininkai–Rusakalnis–Strėvininkai–Daugirdiškės, Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai. Gal net nėra prasmės vardinti, tiek jų daug. Taip pat Vievis–Trakai yra puikios būklės.
                      Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas. Aišku vietiniams tikrai norėtųsi padoraus kelio. Kita vertus sutvarkius kelią per Strėvininkus, gal šitą kelią reiktų paskelbti kokiu technikos kultūros paminklu. Ir apsiriboti kokybišku perasfaltavimu.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas.
                        Blogai ten nebus. Bus kaip dar vienas Vievis–Daugirdiškės ar labiau Semeliškės–Aukštadvaris. Patikėk, ar kabrioletu, ar dviračiu, rinkčiausi šituos, o ne anachronizmą, kuris yra dabar.

                        Jo problema yra ne nekokybiška danga, o per mažas kelio plotis.

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                          Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo.
                          KK 221 Vievis-Semeliškės važiavau pernai, ten kelias ne vien siauras ir vingiuotas, bet tiesiog pavojingas - žvyras kelkraščiuose daug kur yra nuplautas ar
                          nudulkėjęs, o kelkraščiai aštrūs ir labai labai lengva prasipjauti iš karto dvi padangas

                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                          Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. .
                          Ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.

                          Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
                          https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
                          https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138

                          O apie Lietuvos "kelių standartus" sunku kalbėti, nes ir esami pagrindiniai keliai degradavo, pvz. "magistralinis kelias" A12 nuo Šiaulių iki Kelmės, kasmet prastėjantis buvęs pagrindinis kelias iš Vilniaus į Lenkiją KK132 Alytus - Seirija-Lazdija ar Kelio KK169 atkarpa nuo . Apie provėžas kelyje A1 ir "betonkės" A14 būklę yra pakankamai pridiskutuota tų kelių temose..
                          Pavažinėjus po kaimynines šalis standartins lenkiškas vaivadijos kelias (DW) yra labai lygus lyginant su "standartiniu" dešimtmečius neremontuotu leituvišku keliu. Latviai savo kelių dangomis per dešimtmetį labai pagerino kelių būklę, bet aš paskutinais metais per mažai ten važinėjau, kad daryčiau apibendrinimus. Tačiau bet kelias Biržai -Skaistakalne - Ryga anoje sienso pusėje daugiau taškų duoda Latvijos "kelių standartams", nei Lietuvos.

                          LAKD puslapyje yra ne tik minėtas prioritetis siaurų kelių sąrašas, bet ir dar vienas gėdos sąrašiukas, kur išvardintgi keliai su itin prastomis dangomis.
                          Krašto kelių, kuriuose neužtikrinamas leistinas važiavimo greičio režimas (išilginis kelio dangos nelygumas ≥ 5 m/km), prioritetinė eilė
                          https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf

                          Prie progos reikės jį pastudijuoti ir palyginti su suplanuotais dabrbai ar paskelbtais konkursais.
                          Paskutinis taisė Romas; 2024.02.21, 00:07.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Ne ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - ko gero, per keletą metų šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai ajšiūnai bus rekonstruoti.

                            Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
                            https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
                            https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138
                            Tai ir turėjau omeny, kad Kelių direkcija jį išskyrus kaip "ne ok" ir ketina rekonstruoti, kai prieis eilė. Trečia ir penkta vieta toje eilėje rodo, kad valdžia problemą supranta, ir kad sprendimo dešimtmečius laukti nebereiks.

                            Comment


                              ,,Įstatymo projektu siūloma supaprastinti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo tvarką – tiek vietinės reikšmės, tiek valstybinės reikšmės kelių priežiūrai ir plėtrai numatyti po lygiai, t. y. po 50 proc. KPPP lėšų.

                              Pasak iniciatyvos autoriaus Seimo nario E. Sabučio, savivaldybių kelių finansavimo klausimas turi būti sprendžiamas iš esmės – išsigryninant valstybės prioritetus ir skiriant didesnes lėšas vienam svarbiausių sektorių – transporto infrastruktūrai, nes finansavimas savivaldybėms priklausančių ir valstybinės reikšmės kelių priežiūrai nedidėja jau 14 metų.

                              Priimtos pataisos, jo teigimu, leistų tai padaryti dviem kryptimis: iš KPPP sąmatos vietiniams keliams būtų skiriama ne šiuo metu esami 33 procentai, o pusė viso kelių finansavimo, tuo metu – likę 50 proc. eitų valstybiniams keliams.

                              Seimo narys pastebi, kad Vyriausybė, nepaisydama jokių ekspertų raginimų ir perspėjimų dėl itin prastos padėties šalies keliuose, šių metų biudžete keliams skyrė tik menką pajamų dalį, gautą iš kuro akcizo. „Tai nėra normalu, nes akcizas už degalus visų pirma yra tikslinis mokestis, kurį vairuotojai sumoka naudodamiesi keliais, todėl jis ir turi grįžti į kelių infrastruktūrą.

                              Parlamentaras patikino, kad šis įstatymo projektas yra tik pirmas žingsnis siekiant didesnio finansavimo keliams. Iniciatyvų peržiūrėti lėšų skyrimo keliams priemones, jo teigimu, bus ir daugiau, svarbiausias iš jų – pasiūlymų teikimas kitų metų biudžeto projektui, kad keliams būtų skiriama bent jau 80 proc. pajamų, gautų už kuro akcizą.''

                              https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...bloksti-atgal/


                              Visisškai pritariu, kad visas arba beveik visas akcizas už degalus turi būti skirtas kelių infrastruktūrai.
                              Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...
                                Nu ir labai gerai, protingiau pinigai buvo išleisti. Nesuprantu kam švaistyti pinigus keliams regionuose su tokia demografija, jei ateityje nebus kas jais naudosis.

                                O kalbant apie valstybinio finansavimo didinimą vietiniams keliams, tai dar labiau didinama neteisybė miestų atžvilgiu. Gatvės, kuriomis kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių žmonių, yra tik savivaldybės atsakomybė, bet vietinis keliukas tarp dviejų kaimų po keliasdešimt gyventojų jau turi būti dalinai iš valstybės biudžeto kompensuojamas. Tai gal tada ir miestų gatvėms valstybės biudžetą padalinam, ir prioritizuojam ne tik pagal asfalto kokybę, bet ir pagal naudotojų skaičių.

                                Comment


                                  „YIT Lietuva“ už beveik 8 mln. eurų rekonstruos kelio į Pabradę atkarpą

                                  Comment


                                    Kartais tenka važiuoti A9 keliu nuo Šiaulių, sukant į 144 kelią ties Šeduva visada buvo lėtėjimo juosta. Nežinau kada tiksliai, bet lėtėjimo juostą ten panaikino. Yra kažkoks logiškas paaiškinimas tam? Kad įrengti naują, reikia pinigų, o čia?

                                    Comment


                                      lrytas
                                      Nors vairuotojų nuostoliai dėl duobėtų kelių auga, prošvaisčių nematyti: situacija viena prasčiausių ES
                                      https://tv.lrytas.lt/zinios/auto/202...iu-es-26012905
                                      Dėl didelių orų permainų vairuotojai vis dažniau skundžiasi apgadintais automobiliais, dėl ko kaltos duobės keliuose. 2021 m. fiksuota 500 atvejų, kai transporto priemonės nukentėjo dėl duobių keliuose, o pernai šis skaičius padidėjo bene dvigubai. Ekspertai teigia, kad situacija ir toliau išlieka prasta.
                                      Finansavimas kelių priežiūrai daugelį metų išlieka toks pat, o šiemet patvirtintas finansavimas – rekordiškai mažas, Susisiekimo ministerijos parengtame Kelių priežiūros ir plėtros projekte keliams numatyta suma beveik 550 mln. eurų, o kelerių metų bėgyje numatyta finansavimo suma dar mažės.

                                      Comment


                                        Sveiki, gal kas žinote kas yra atsakingas už privataus kelio - gatvės priežiūrą?
                                        Kur būtų galima kreiptis už nepriežiūra, kokia gresia baudą?
                                        Kalba eina apie privačių namu kvartalo gatve mieste.

                                        Comment


                                          Atsakingas kelio savininkas.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X