Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    ,,Reikia daryti projektų analizę po vieną ir daryti tą analizę protingai.
    Tuomet bus atsakymas ar grąža tikra ar įsivaizduojama.''

    Dėl šito sutinku.

    Toliau, man atrodo, klystate. Kalba eina būtent apie tokių reikalingų infrastruktūros dalių nutiesimą kaip Via Baltika pavertimas į 4 juostas per visą Lietuvą, aplinkklelių tokių kaip Trakų pietinis, Kauno palei orouostą, Utenos, Zarasų ir panašiai nutiesimas, viadukų tokiose vietose kaip ties Vilniaus Gariūnais pastatymas. Ir taip toliau. Negi neakivaizdu kaip tokios infrastruktūros užbaigimas skatintų verslą, investicijas, taupytų laiką ir panašiai? Taip, be abejo, išlaidos šios infros priežiūrai atsirastų, bet jos esu pakankamai tikras ne tik užtektų atsverti išlaidas, bet ir generuotų netiesioginį pleną kitose minėtose ir nepaminėtose srityse.
    Duodu pavyzdį iš Utenos betonkės. Jos tokia prasta būklė, kad jau net tiesiogiai investicijas į regioną stabdo - jau prieš kelis metus verslas pradėjo raštus rašyti, kad neinvestuoja į regionąvien dėl plento būklės. Tai čia tik ką aš žinau paviršutiniškai ir ką greitai daug negalvojęs surašiau.
    Su nauja reikia atsargiai nes kol statysim nauja gali sugriūti kažkas statyto seniau ir svarbesnio už naują.
    Via Baltika statyti reikia nes ji svarbi ir gaunam statyboms pinigų iš ES.
    Imti paskolą kad statyti aplinkėlius šalia nykstančių miestelių arba miestelių pasiekiamų traukiniais kažin ar būtų geriausiai išleisti pinigai.
    ir šiaip ar kada nors kas siūlė nulines fiksuotas palūkanas?
    jei skolintis kam reikėjo ir dar tebereikia tai renovacijai.
    besipriešinantys dėl to sąžiningumo nemoka skaičiuoti jog ilguoju laikotarpiu visi Lietuvos gyventojai išloštų jeigu imtume ir surenovuotume visus pastatus.

    Comment


      Karinio mobiklumo paketo lėšos 2023 metais sudarys net apie 16% kelių tvarkymui ir rekonstrukcijai numatytų lėšų (70 mln. iš 434 mln EUR).

      BNS 2022.11.25
      Susisiekimo ministras domėsis į Rūdninkų poligoną vedančiais keliais
      Susisiekimo ministras Marius Skuodis penktadienį apžiūrės Rūdninkų karinio poligono plėtros planuose numatomus rekonstruoti privažiavimo kelius. Siekiant įrengti tinkamą privažiavimą į poligoną norima rekonstruoti kelius Pirčiupiai–Jašiūnai, Mikašiūnai–Rūdninkai ir Juodšiliai–Jašiūnų geležinkelio stotis.

      Ministras Šalčininkų rajone apžiūrės kelių ruožus, įvertins jų būklę, susitiks su rajono meru Zdzislavu Palevičiumi, savivaldybės vadovais. Rūdninkų poligono privažiuojamųjų kelių projektavimas turėtų prasidėti kitais metais, o jiems atnaujinti bei naujiems nutiesti numatoma skirti 75,5 mln. eurų.
      Kitą savaitę poligonui reikalingų kelių įrengimo klausimus numatoma apsvarstyti bendrame Susisiekimo ministerijos pasitarime su Krašto apsaugos ministerijos, Šalčininkų savivaldybės ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais.

      https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...eliais-1104042
      Straipsnyje kalbama apie kelius KK176, RK3917 ir RK5203, kažkodėl neužsimenama apie KK202
      Siauro kelio Pirčiupiai- Baltoji Vokė - Jašiūnai (ten dabar neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos) reikalinga ne tik dėl deresnio susisiekimo su Rūdninkų giria, bet ir kaip alternatyva keliui A4. kurio atkarpa Vilniaus m,. savivladybės ribose yra tiesiog pasibaisėtina.

      Žemėlapis iš www.mapy.cz

      Comment


        BNS 2022.11.25
        Susisiekimo ministras domėsis į Rūdninkų poligoną vedančiais keliais
        Susisiekimo ministras Marius Skuodis penktadienį apžiūrės Rūdninkų karinio poligono plėtros planuose numatomus rekonstruoti privažiavimo kelius. Siekiant įrengti tinkamą privažiavimą į poligoną norima rekonstruoti kelius Pirčiupiai–Jašiūnai, Mikašiūnai–Rūdninkai ir Juodšiliai–Jašiūnų geležinkelio stotis.
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Straipsnyje kalbama apie kelius KK176, RK3917 ir RK5203, kažkodėl neužsimenama apie KK202. Siauro kelio Pirčiupiai- Baltoji Vokė - Jašiūnai (ten dabar neprasilenkia net dvi lengvosios mašinos) reikalinga ne tik dėl deresnio susisiekimo su Rūdninkų giria, (...)
        Net ir įkeltame žemėlapyje matosi, kad siaurasis ruožas tarp Pirčiupių ir Baltosios Vokės yra kelio KK176, kuris straipsnyje įvardintas "pirmuoju numeriu" (Pirčiupiai–Jašiūnai) atkarpa. Taigi, KK202, kuris baigiasi/prasideda Baltojoje Vokėje, nelabai yra poreikis platinti


        (...) bet ir kaip alternatyva keliui A4. kurio atkarpa Vilniaus m,. savivladybės ribose yra tiesiog pasibaisėtina.
        Gal galite patikslinti – kas ir kurioje tiksliau vietoje yra negerai A4? Kartais tenka šiuo keliu važiuoti ir "užkliūna" tik kokio puskilometrio ilgio atkarpa pačiame Varėnos rajono pakraštyje, prie Trakų rajono ribos ir tilto per Merkį, kuri tikrai nelygi ir banguota (palyginus su visu likusiu keliu)
        Paskutinis taisė aRa; 2022.12.11, 13:34.

        Comment


          Puikios naujienos dėl šių kelių, normaliai tvarkyti jie nebuvo nuo jų pastatymo. Paskubėta tik su pinigų skaičiavimu šiems keliams, dėl projektavimo tempų nemanau, kad anksčiau nei po metų bus projektas - su dabartine infliacija ir kainų svyravimu skaičiuoti kas bus po metų yra nelogiška.

          202 kelias yra visai dar geros būklės palyginus su tais, kuriuos norima tvarkyti - jeigu planuojami tvarkyti būtų bent jau tokios būklės, manau nieks ir neplanuotų jų tvarkyti.
          Paskutinis taisė adomazzz; 2022.12.11, 17:20.

          Comment


            Parašė aRa Rodyti pranešimą
            Gal galite patikslinti – kas ir kurioje tiksliau vietoje yra negerai A4?
            Kartais tenka šiuo keliu važiuoti ir "užkliūna" tik kokio puskilometrio ilgio atkarpa pačiame Varėnos rajono pakraštyje, prie Trakų rajono ribos ir tilto per Merkį, kuri tikrai nelygi ir banguota (palyginus su visu likusiu keliu)
            Turiu omeny tą dalį, kuri yra Vilniaus mieste ir sutampa su A16. Bet apie šią gėdą yra atskira tema.
            Labai gerai, kad sutvarkys KK 176.
            ​​​​​​

            Comment


              Šiaip pagalvojau iš to viso karinio mobilumo paketo galėtų dar ir Juodaji kelią Vilniuje sutvarkyti, nes šis kelias ves link dabar šalia statomos karinės bazės, o šiuo metu Juodasis kelias irgi gana siauras - autobusai vos vos prasilenkia, dalis kelio po kiekvieno lietaus būna apsemta, nors tai ir yra vienas pagrinidinių kelių į miesto centrą, bet miesto savivaldybė labai jau apleidusi šią gatvę. Jeigu tektų važiuoti kariniam transportui, būtų ne kažką. Aišku, visai neseniai sutvarkė kelią nuo Vilejkos ir yra dar ilgesnio susisiekimo galimybė nuo miesto per Minkso pl. ir Didžiasalį, bet artimiausias kelias iš/į miesto centrą tai būtent būtų per Juodaji kelią.

              Comment


                3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2023.01.18, 10:03.

                Comment


                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                  3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.
                  Tai kodėl tie privačios statybos statytojai neįsirengė sau privažiavimo?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai kodėl tie privačios statybos statytojai neįsirengė sau privažiavimo?
                    As sneku apie naujas "gatves" o ne apie privacius privaziavimus

                    Comment


                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

                      As sneku apie naujas "gatves" o ne apie privacius privaziavimus
                      Tai taip. Kodėl tie nauji gyventojai nesusitvarko savo gatvės? Ar čia gaunasi, kad normaliai mieste gyvenantys turi šelpti vilas užmiestyje eilinį kartą?

                      Comment


                        Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                        3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                        LAKD turi rimtų problemų su finansavimu - nuo kuro akcizo jie begauna 40%, kai anksčiau buvo 80%. Gal dėl to ir LAKD perdaro į AB, kad bankrutavusią konservai parduotų su kitomis VĮ už kapeikas ir toliau patys ateitų darytis verslų - nežinau. Dabar pagrindinis uždavinys - pabandyti atstatyti LAKD finansavimą. Kitą savaitę ar po dviejų seime tai turėtų pradėti vykti... Be šito - duok die, kad pabaigtų nors projektuoti Fabriko gatvę.
                        Dar viena idėja - kažkaip EuroVelo organizaciją "atidaryti" šalyje. Gal tai padėtų ir su finansavimu, ir su europinio dviračių srauto pakreipimu per Lentvarį ir Trakus. Pažiūrėk į EuroVelo tinklapį ir tikrai suprasti, kokios mums galimybės.

                        Greičiausiai dėl to ???? vakar diskutavau po nelaimės Lentvario g. dėl regioninių kelių

                        Comment


                          Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                          3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                          Vievis-Semeliškės liūdesėlis, kita vertus naujas kelias per Strėvininkus - ledas.

                          Comment


                            Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                            3 savaites buvau LT, buvau apsistojes pas tevus Elektrenuose - tai apylinkese keliu bukle yra blogesne negu tarybu sajungos pabaigoje/nepriklausomybes pradzioje. Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo. Atsirado daug privacios statybos - jokiu normaliu privaziavymu nera. Zodziu situacija visiskai tragiska.Klausymas ar tai elektrenu savivaldybes prasipisimas ir bybiodejimas ar paprasciausiai centralizuotai nustojo skirti lesu?
                            Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. O šiaip tuose kraštuose situacija daug, daug geresnė, nei sovietmečiu. Daug rajoninių kelių asfaltuota. Pavyzdžiui, Vievininkai–Rusakalnis–Strėvininkai–Daugirdiškės, Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai. Gal net nėra prasmės vardinti, tiek jų daug. Taip pat Vievis–Trakai yra puikios būklės.

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą

                              Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. O šiaip tuose kraštuose situacija daug, daug geresnė, nei sovietmečiu. Daug rajoninių kelių asfaltuota. Pavyzdžiui, Vievininkai–Rusakalnis–Strėvininkai–Daugirdiškės, Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai. Gal net nėra prasmės vardinti, tiek jų daug. Taip pat Vievis–Trakai yra puikios būklės.
                              Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas. Aišku vietiniams tikrai norėtųsi padoraus kelio. Kita vertus sutvarkius kelią per Strėvininkus, gal šitą kelią reiktų paskelbti kokiu technikos kultūros paminklu. Ir apsiriboti kokybišku perasfaltavimu.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Dėl Vievis-Semeliškės, net nežinau ar noriu ten rekonstrukcijos. Dabar visai įdomu įtempus nervus pramint ar pravažiuot. Jei išlygins ir ištiesins... Bus eilinis keliukas.
                                Blogai ten nebus. Bus kaip dar vienas Vievis–Daugirdiškės ar labiau Semeliškės–Aukštadvaris. Patikėk, ar kabrioletu, ar dviračiu, rinkčiausi šituos, o ne anachronizmą, kuris yra dabar.

                                Jo problema yra ne nekokybiška danga, o per mažas kelio plotis.

                                Comment


                                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                  Kelias Vievis-Semeliskes atrodo kaip po karo.
                                  KK 221 Vievis-Semeliškės važiavau pernai, ten kelias ne vien siauras ir vingiuotas, bet tiesiog pavojingas - žvyras kelkraščiuose daug kur yra nuplautas ar
                                  nudulkėjęs, o kelkraščiai aštrūs ir labai labai lengva prasipjauti iš karto dvi padangas

                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Vievis-Semeliškės yra labiau išimtis, jis neatitinka krašto kelio standarto, laukia kapitalinės rekonstrukcijos. Yra programa tokių kelių rekonstrukcijos. .
                                  Ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai - Jašiūnai ko gero, bus rekonstruoti jau per keletą metų.

                                  Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
                                  https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
                                  https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138

                                  O apie Lietuvos "kelių standartus" sunku kalbėti, nes ir esami pagrindiniai keliai degradavo, pvz. "magistralinis kelias" A12 nuo Šiaulių iki Kelmės, kasmet prastėjantis buvęs pagrindinis kelias iš Vilniaus į Lenkiją KK132 Alytus - Seirija-Lazdija ar Kelio KK169 atkarpa nuo . Apie provėžas kelyje A1 ir "betonkės" A14 būklę yra pakankamai pridiskutuota tų kelių temose..
                                  Pavažinėjus po kaimynines šalis standartins lenkiškas vaivadijos kelias (DW) yra labai lygus lyginant su "standartiniu" dešimtmečius neremontuotu leituvišku keliu. Latviai savo kelių dangomis per dešimtmetį labai pagerino kelių būklę, bet aš paskutinais metais per mažai ten važinėjau, kad daryčiau apibendrinimus. Tačiau bet kelias Biržai -Skaistakalne - Ryga anoje sienso pusėje daugiau taškų duoda Latvijos "kelių standartams", nei Lietuvos.

                                  LAKD puslapyje yra ne tik minėtas prioritetis siaurų kelių sąrašas, bet ir dar vienas gėdos sąrašiukas, kur išvardintgi keliai su itin prastomis dangomis.
                                  Krašto kelių, kuriuose neužtikrinamas leistinas važiavimo greičio režimas (išilginis kelio dangos nelygumas ≥ 5 m/km), prioritetinė eilė
                                  https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf

                                  Prie progos reikės jį pastudijuoti ir palyginti su suplanuotais dabrbai ar paskelbtais konkursais.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.02.21, 00:07.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Ne ne visai išimtis - pora puslapių aukščiau yra gėdingas sąrašas kelių kurie yra su siauresne nei 5 m važiuojamają dalimi ir jis trumpėja - ko gero, per keletą metų šalia poligonų esantys keliai KK173 Molėtai - Pabradė ir KK176 Pirčiupiai ajšiūnai bus rekonstruoti.

                                    Krašto kelių, kurie neatitinka kelio kategorijos (kelio dangos plotis ≤ 5 m), prioritetinė eilė
                                    https://lakd.lt/wp-content/uploads/2..._eile_2022.pdf
                                    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/337-lt-lietuvos-keliai?p=1994138#post1994138
                                    Tai ir turėjau omeny, kad Kelių direkcija jį išskyrus kaip "ne ok" ir ketina rekonstruoti, kai prieis eilė. Trečia ir penkta vieta toje eilėje rodo, kad valdžia problemą supranta, ir kad sprendimo dešimtmečius laukti nebereiks.

                                    Comment


                                      ,,Įstatymo projektu siūloma supaprastinti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo tvarką – tiek vietinės reikšmės, tiek valstybinės reikšmės kelių priežiūrai ir plėtrai numatyti po lygiai, t. y. po 50 proc. KPPP lėšų.

                                      Pasak iniciatyvos autoriaus Seimo nario E. Sabučio, savivaldybių kelių finansavimo klausimas turi būti sprendžiamas iš esmės – išsigryninant valstybės prioritetus ir skiriant didesnes lėšas vienam svarbiausių sektorių – transporto infrastruktūrai, nes finansavimas savivaldybėms priklausančių ir valstybinės reikšmės kelių priežiūrai nedidėja jau 14 metų.

                                      Priimtos pataisos, jo teigimu, leistų tai padaryti dviem kryptimis: iš KPPP sąmatos vietiniams keliams būtų skiriama ne šiuo metu esami 33 procentai, o pusė viso kelių finansavimo, tuo metu – likę 50 proc. eitų valstybiniams keliams.

                                      Seimo narys pastebi, kad Vyriausybė, nepaisydama jokių ekspertų raginimų ir perspėjimų dėl itin prastos padėties šalies keliuose, šių metų biudžete keliams skyrė tik menką pajamų dalį, gautą iš kuro akcizo. „Tai nėra normalu, nes akcizas už degalus visų pirma yra tikslinis mokestis, kurį vairuotojai sumoka naudodamiesi keliais, todėl jis ir turi grįžti į kelių infrastruktūrą.

                                      Parlamentaras patikino, kad šis įstatymo projektas yra tik pirmas žingsnis siekiant didesnio finansavimo keliams. Iniciatyvų peržiūrėti lėšų skyrimo keliams priemones, jo teigimu, bus ir daugiau, svarbiausias iš jų – pasiūlymų teikimas kitų metų biudžeto projektui, kad keliams būtų skiriama bent jau 80 proc. pajamų, gautų už kuro akcizą.''

                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...bloksti-atgal/


                                      Visisškai pritariu, kad visas arba beveik visas akcizas už degalus turi būti skirtas kelių infrastruktūrai.
                                      Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Mane dar pribloškė, kad, jei tai tiesa, kad keliams biudžetas nebuvo didinamas 14 metų...
                                        Nu ir labai gerai, protingiau pinigai buvo išleisti. Nesuprantu kam švaistyti pinigus keliams regionuose su tokia demografija, jei ateityje nebus kas jais naudosis.

                                        O kalbant apie valstybinio finansavimo didinimą vietiniams keliams, tai dar labiau didinama neteisybė miestų atžvilgiu. Gatvės, kuriomis kasdien naudojasi dešimtys tūkstančių žmonių, yra tik savivaldybės atsakomybė, bet vietinis keliukas tarp dviejų kaimų po keliasdešimt gyventojų jau turi būti dalinai iš valstybės biudžeto kompensuojamas. Tai gal tada ir miestų gatvėms valstybės biudžetą padalinam, ir prioritizuojam ne tik pagal asfalto kokybę, bet ir pagal naudotojų skaičių.

                                        Comment


                                          „YIT Lietuva“ už beveik 8 mln. eurų rekonstruos kelio į Pabradę atkarpą

                                          Comment

                                          Working...
                                          X