AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė Deus Rodyti pranešimą
Kaip aš suprantu, kelio rekonstrukcija įvyks tarp KK145 ir 1506/4811 sankryžos, ir Deltuvos? Nes yra kalbama apie kelio ruožą nuo 26,80 iki 40,27 km.
- 1 patinka
Comment
-
KK 105 Pirčiupiai - Eišiškės
Numatomas tvarkyti vienas iš krašto kelių, kur yra sena labai siaura asfalto danga, kur negali prasilenkti dvi mašinos.
Šiame kelyje toks beveik visas kelias - ruožas nuo tilto per Šalčią iki Eišiškių. Numatoma rekonstruoti 5,4 km ruožą nuo Eišiškių pusės.
Dabar asfalto dangos plotis yra tik 4,20-4,50 m. Numatomos dvi 3,5 m pločio juostos (7 m).
Kelio Nr. 105 Pirčiupiai – Eišiškės ruožo nuo 18,10 iki 23,50 km rekonstravimo projektas
Šalčininkų r. savivaldybė 2020-10-30
Visuomenės informavimas apie numatomą statinių projektavimą
Kelio Nr. 105 Pirčiupiai – Eišiškės ruožo nuo 18,10 iki 23,50 km rekonstravimo projektas
Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki 2020 11 23 nuo 9.00 iki 15.00 val. darbo dienomis adresu Gegužės a. 19, Eišiškės, Eišiškių seniūnijoje ir UAB „Sweco Lietuva“ adresu A. Strazdo g. 22, Kaunas.
Pasiūlymai teikiami iki 2020.11.23 d. 17.00 val. el.p.: giedrius.gaizauskas@sweco.lt arba kaunas@sweco.lt . Raštu: A. Strazdo g. 22, LT-48488, Kaunas, UAB „Sweco Lietuva“.
Viešo susirinkimo duomenys: Data: 2020.11.24 Laikas: 17.00 val. Gegužės a. 19, Eišiškės, Eišiškių seniūnijoje
Esant karantinui nuotoliniu būdu: https://teams.microsoft.com/l/meetup...a0b11678%22%7d
VIZUALIZACIJA
PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
http://www.salcininkai.lt/skelbimai/...ektavima:12156
Comment
-
Gal kas žino ir gali pakomentuoti plačiau, kada ir kodėl buvo tiesiamos tokios siauros asfalto dangos? Suprantu, kad taip pigiau ir bent kažkiek pagerinamas pravažumas, bet gal yra kokių įdomesnių faktų, pavyzdžiui, kada buvo pradėta taip asfaltuoti kelius, kur yra išlikusios seniausios atkarpos ar pan.?
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąGal kas žino ir gali pakomentuoti plačiau, kada ir kodėl buvo tiesiamos tokios siauros asfalto dangos?
Iki šiol dar išliko tokių siaurų ruožų:
KK 173 Joniškis - Molėtai
KK 176 Pirčiupiai - Jašiūnai
KK 221 Vievis - Semeliškės
KK 211 Linkuva- Žeimelis
KK 209 Joniškis - Kriūkai - Žeimelis.
Kažkur šioje temoje buvo žemėlapis ir tokių siaurų kelių sąrašas
Parašė DArnas Rodyti pranešimąGal yra kokių įdomesnių faktų, pavyzdžiui, kada buvo pradėta taip asfaltuoti kelius, kur yra išlikusios seniausios atkarpos ar pan.?
Labai gaila, kad nėra viešai prieinamos kelininko, fotografo ir poeto Lino Brogos (1925-2005) nuotraukos. Šis pokario dešimtmečių kelių statybos metraštininkas labiau žinomas už kitas veiklas.
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąSiaurų kelių jaučiu galima rasti kiekvienam rajone. Čia Lietuvos gėda mano nuomone toki Lietuvos keliai. Dar man iš žinomų siaurų kelių yra:
Šakiai – Slavikai (3806)
Kaunas (Aukštutiniai Kaniūkai) - Babtai (1906)
- 7 patinka
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąAr jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.
Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVažiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 13:24.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.
Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 17:19.
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
Comment
-
Parašė irwel Rodyti pranešimą
Sąrašo viršuje yra likusios via baltikos atkarpos,jas suskirstant pagal srautus. Kaunas-Kėdainiai prioritetas,poto srautai žinoma krinta. Bet būkim optimistai, turim prienai -birstonas 2x2 su niekiniu srautu.
- 1 patinka
Comment
-
Naujasis Lentvaris. Ant kelio, trumpame ruože, užsipildavo vanduo. Net karštą vasaros dieną, kai visur sausa, būdavo, jog galima įvažiuoti į vandenį. Vėluoja su termino pabaiga.
Atgal:
Senas vaizdas:
https://www.google.com/maps/@54.6613...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 8 patinka
Comment
Comment