Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar viena šiokio tokio serpantino formos atkarpa. Kelias #220 Grendavėje, tarp Onuškio ir Rūdiškių





    P.S. Lentvaris-Grigiškės kelias tai legendinis. Galima lažintis kas nutiks greičiau - pastatys viaduką per geležinkelį ar sutvarkys šitą kelią

    Comment


      Šalies keliuose neliks paslapčių: viešins svarbiausius kelių duomenis

      Tai, kas vyksta šalies keliuose, netrukus turėtų būti kaip ant delno. Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) kuria svarbiausią informaciją apie šalies kelių tinklą atspindinčią platformą, kuri bus pasiekiama visiems interneto vartotojams...
      ...Iki 2020 m. pabaigos kelių turto valdymo informacinės sistemoje (KTVIS) žadama viešinti svarbiausius kelių tinklo duomenis. LAKD atstovas Evaldas Tamariūnas praneša, kad interneto vartotojams bus prieinami aktualūs valstybinės ir vietinės reikšmės kelių turto duomenys. Pateikiami duomenys – kelių geometrijos, tinklo duomenys ir kita informacija apie tai, kas vyksta keliuose ir kokios planuojamos investicijos konkrečiame kelio ruože...
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/projektai/supra....d?id=78564413
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Lietuvos ir Latvijos keliai iš ruso perspektyvos, pirma dalis - https://www.youtube.com/watch?v=JqJEyDfmDnM ir antra https://www.youtube.com/watch?v=lGdj1ZmWCbU
        Trumpai - Lietuvoje kelius stato amerikiečiai, jai kelias 2+2 tai galima važiuoti 150km\h, nėra degalinių, gerų kelių mažai ir .t.t.

        Comment


          Parašė Miningan Rodyti pranešimą
          Lietuvos ir Latvijos keliai iš ruso perspektyvos, pirma dalis - https://www.youtube.com/watch?v=JqJEyDfmDnM ir antra https://www.youtube.com/watch?v=lGdj1ZmWCbU
          Trumpai - Lietuvoje kelius stato amerikiečiai, jai kelias 2+2 tai galima važiuoti 150km\h, nėra degalinių, gerų kelių mažai ir .t.t.
          visokiu kvailiu buna, check dislaiku skaicius.

          Comment


            Sveiki. http://lakd.lrv.lt svetaineje po straipsniu http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/apta...ymo-aktualijos patalpintos skaidrės, kuriose nurodytos ir artimiausių metų planuojami darbai. pridedu.

            Kas mane labiausiai džiugina, tai Kėdainiai-Šėta-Ukmergė 30-40 km ruožo rekonstrukcija, ten jau laaaabai kelias remonto prašėsi..
            Attached Files

            Comment



              Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

              Daug gražių foto.

              Comment


                Parašė LinS Rodyti pranešimą
                Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

                Daug gražių foto.
                Labai nustebino antraštė. Lietuvos kelininkai dabar smarkiai atsiliko nuo kaimyninių šalių ir nelabai turi kuo girtis, išskyrus lygumose įrenginėjamus kilometrų kilometrus besitęsiančius metalinius atitvarus ir staomus radarus ten, kur reikia ir kur nereikia.

                O čia toks pripažinimas.

                Paskui.paaiškėjo, kad tai "partnerio turinys".
                Panevėžio keliai gavo kažkokį vietinės reikšmės prizą. Irgi neblogai. Bet pompastiška antraštė apie "aukščiausią prabą" atrodo kiek perlenkta.

                Comment


                  Na ką, "best ministras ever" (anot kai kurių forumiečių) po truputį parceliuoja viską kaip senais gerais prichvatizacijos laikais:
                  Kelių direkcija nebenori būti biudžeto išlaikytine, ruošiasi keisti statusą
                  Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5imTgapgd
                  Iš pradžių pririnko kompromato (sklando kalbos, kad kai kuriuos garsiuosius blogai nutiestus kelius, jau sekė su šnipinėjimo aparatūra dar vykdant darbus ir prievartavo priimančias institucijas būtinai surasti defektų), sukėlė skandalą, suformavo visuomenės nuomonę, išvaikė visus iš Kelių priežiūros ir iš LAKD, susodino naujus lojalius darbuotojus ir viską privatizacijon. Kuo ne 90-ieji?

                  P.S. Beje, turbūt niekas net nepastebėjo, bet Kelių priežiūra jau irgi nebe VĮ, o AB.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 09:31.

                  Comment


                    Nesupratau, kas blogai?
                    Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) numatoma pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę. Vitalijus Andrejevas, LAKD direktorius, sako, kad po pertvarkos įstaigos metinis biudžetas galėtų išaugti bent 50 mln.

                    LAKD valdanti Susisiekimo ministerija parengė projektą, kuriuo numatoma, kad LAKD statusas keičiamas siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, optimizuoti ir racionaliau naudoti materialinius, finan ...

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Nesupratau, kas blogai?
                      Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                        O gal einama šia linkme:
                        Ministro teigimu, norint pritraukti daugiau lėšų į kelių statybą, reikėtų pakeisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos statusą į valstybės įmonę, nes tokiu atveju ji galėtų skolintis ir įvesti elektroninės rinkliavos (angl. e-toll) sistemą. „Už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą bus sąžiningai sumokėta. Galėsime surinkti papildomai 70 mln. eurų. Mūsų transportininkai tam neprieštarauja, nes jie dažniausiai Lietuvoje važiuoja trumpus atstumus, o moka vinjetės kainą tokią, lyg važinėtų visą laiką. Tikimės, kad pavasario Seimo sesijoje projektas bus priimtas“, – dėstė R.Masiulis.
                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1119354
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                          Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                            Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                              Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.
                                Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
                                  Čia jau verslui skaičiuoti ir spręsti. Jei jie mano kad yra verslo galimybių, tegu tik stato privačius kelius, tiesia tiltus, ir juos apmokęstina.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                                    Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.22, 10:42.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                                      Kad nėra poreikio naujiems privatiems keliams. Ar gali įvardinti bent vieną maršrutą kur apsimokėtų tiesti naują mokamą kelią lygiagrečiai esamų?

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
                                        O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.

                                        Comment


                                          Automagistrales ir greitkelius gali apmokestinti vinjetėmis kaip Čekijoje ar Austrijoje. Kad apmokestins paprastus kelius, tai nesitikiu, nes artimiausiame užsienyje to nėra arba nežinau. Manau, užtenka tuo atveju tik iš fūrų imti. Na arba čia viskas slapta ir sukta, kad Lietuvos priklausymas ES yra eksperimentinis projektas ir Lietuva ilgainiui siekia perstoti iš ES, į NVS ar Rusijos Federacijos sudėtį. Tada nežinau...
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.22, 11:13.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X