Parašė Miningan
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Sveiki. http://lakd.lrv.lt svetaineje po straipsniu http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/apta...ymo-aktualijos patalpintos skaidrės, kuriose nurodytos ir artimiausių metų planuojami darbai. pridedu.
Kas mane labiausiai džiugina, tai Kėdainiai-Šėta-Ukmergė 30-40 km ruožo rekonstrukcija, ten jau laaaabai kelias remonto prašėsi..
Comment
-
Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied
Daug gražių foto.
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąKelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied
Daug gražių foto.
O čia toks pripažinimas.
Paskui.paaiškėjo, kad tai "partnerio turinys".
Panevėžio keliai gavo kažkokį vietinės reikšmės prizą. Irgi neblogai. Bet pompastiška antraštė apie "aukščiausią prabą" atrodo kiek perlenkta.
- 1 patinka
Comment
-
Na ką, "best ministras ever" (anot kai kurių forumiečių) po truputį parceliuoja viską kaip senais gerais prichvatizacijos laikais:
Kelių direkcija nebenori būti biudžeto išlaikytine, ruošiasi keisti statusą
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5imTgapgd
Iš pradžių pririnko kompromato (sklando kalbos, kad kai kuriuos garsiuosius blogai nutiestus kelius, jau sekė su šnipinėjimo aparatūra dar vykdant darbus ir prievartavo priimančias institucijas būtinai surasti defektų), sukėlė skandalą, suformavo visuomenės nuomonę, išvaikė visus iš Kelių priežiūros ir iš LAKD, susodino naujus lojalius darbuotojus ir viską privatizacijon. Kuo ne 90-ieji?
P.S. Beje, turbūt niekas net nepastebėjo, bet Kelių priežiūra jau irgi nebe VĮ, o AB.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 09:31.
Comment
-
Nesupratau, kas blogai?
Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) numatoma pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę. Vitalijus Andrejevas, LAKD direktorius, sako, kad po pertvarkos įstaigos metinis biudžetas galėtų išaugti bent 50 mln.
LAKD valdanti Susisiekimo ministerija parengė projektą, kuriuo numatoma, kad LAKD statusas keičiamas siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, optimizuoti ir racionaliau naudoti materialinius, finan ...
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNesupratau, kas blogai?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
Ministro teigimu, norint pritraukti daugiau lėšų į kelių statybą, reikėtų pakeisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos statusą į valstybės įmonę, nes tokiu atveju ji galėtų skolintis ir įvesti elektroninės rinkliavos (angl. e-toll) sistemą. „Už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą bus sąžiningai sumokėta. Galėsime surinkti papildomai 70 mln. eurų. Mūsų transportininkai tam neprieštarauja, nes jie dažniausiai Lietuvoje važiuoja trumpus atstumus, o moka vinjetės kainą tokią, lyg važinėtų visą laiką. Tikimės, kad pavasario Seimo sesijoje projektas bus priimtas“, – dėstė R.Masiulis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.22, 10:42.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
Comment
-
Automagistrales ir greitkelius gali apmokestinti vinjetėmis kaip Čekijoje ar Austrijoje. Kad apmokestins paprastus kelius, tai nesitikiu, nes artimiausiame užsienyje to nėra arba nežinau. Manau, užtenka tuo atveju tik iš fūrų imti. Na arba čia viskas slapta ir sukta, kad Lietuvos priklausymas ES yra eksperimentinis projektas ir Lietuva ilgainiui siekia perstoti iš ES, į NVS ar Rusijos Federacijos sudėtį. Tada nežinau...Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.22, 11:13.
Comment
-
As manau kad mokami keliai tai Lietuvos ateitis, ateityje kai gyventoju dar sumazes, o dirbanciuju procentas sumazes dar daugiau, taip pat mazes finansavimas is eu.. is kur jie ims pinigus?
Perki masina - moki akciza (tuoj jau bus auto mokestis), piliesi kura - moki akciza, kazkur vaziuoji - moki uz km.
Bet ir gerai, o kam tau vaziuot kazkur? Arbeit macht frei, o ne vazinejimai kur nereik.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
Comment