Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Lietuvos ir Latvijos keliai iš ruso perspektyvos, pirma dalis - https://www.youtube.com/watch?v=JqJEyDfmDnM ir antra https://www.youtube.com/watch?v=lGdj1ZmWCbU
    Trumpai - Lietuvoje kelius stato amerikiečiai, jai kelias 2+2 tai galima važiuoti 150km\h, nėra degalinių, gerų kelių mažai ir .t.t.
    visokiu kvailiu buna, check dislaiku skaicius.

    Comment


      Sveiki. http://lakd.lrv.lt svetaineje po straipsniu http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/apta...ymo-aktualijos patalpintos skaidrės, kuriose nurodytos ir artimiausių metų planuojami darbai. pridedu.

      Kas mane labiausiai džiugina, tai Kėdainiai-Šėta-Ukmergė 30-40 km ruožo rekonstrukcija, ten jau laaaabai kelias remonto prašėsi..
      Attached Files

      Comment



        Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

        Daug gražių foto.

        Comment


          Parašė LinS Rodyti pranešimą
          Kelininkų projektai skina aukščiausios prabos medalius

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1082444?copied

          Daug gražių foto.
          Labai nustebino antraštė. Lietuvos kelininkai dabar smarkiai atsiliko nuo kaimyninių šalių ir nelabai turi kuo girtis, išskyrus lygumose įrenginėjamus kilometrų kilometrus besitęsiančius metalinius atitvarus ir staomus radarus ten, kur reikia ir kur nereikia.

          O čia toks pripažinimas.

          Paskui.paaiškėjo, kad tai "partnerio turinys".
          Panevėžio keliai gavo kažkokį vietinės reikšmės prizą. Irgi neblogai. Bet pompastiška antraštė apie "aukščiausią prabą" atrodo kiek perlenkta.

          Comment


            Na ką, "best ministras ever" (anot kai kurių forumiečių) po truputį parceliuoja viską kaip senais gerais prichvatizacijos laikais:
            Kelių direkcija nebenori būti biudžeto išlaikytine, ruošiasi keisti statusą
            Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5imTgapgd
            Iš pradžių pririnko kompromato (sklando kalbos, kad kai kuriuos garsiuosius blogai nutiestus kelius, jau sekė su šnipinėjimo aparatūra dar vykdant darbus ir prievartavo priimančias institucijas būtinai surasti defektų), sukėlė skandalą, suformavo visuomenės nuomonę, išvaikė visus iš Kelių priežiūros ir iš LAKD, susodino naujus lojalius darbuotojus ir viską privatizacijon. Kuo ne 90-ieji?

            P.S. Beje, turbūt niekas net nepastebėjo, bet Kelių priežiūra jau irgi nebe VĮ, o AB.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 09:31.

            Comment


              Nesupratau, kas blogai?
              Lietuvos automobilių kelių direkciją (LAKD) numatoma pertvarkyti iš biudžetinės įstaigos į valstybės įmonę. Vitalijus Andrejevas, LAKD direktorius, sako, kad po pertvarkos įstaigos metinis biudžetas galėtų išaugti bent 50 mln.

              LAKD valdanti Susisiekimo ministerija parengė projektą, kuriuo numatoma, kad LAKD statusas keičiamas siekiant racionaliau naudoti valstybės biudžeto lėšas, sumažinti biudžetinių įstaigų skaičių, optimizuoti ir racionaliau naudoti materialinius, finan ...

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Nesupratau, kas blogai?
                Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Jei nesupranti dabar, tai tuomet kai suprasi, jau bus vėlu. Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                  O gal einama šia linkme:
                  Ministro teigimu, norint pritraukti daugiau lėšų į kelių statybą, reikėtų pakeisti Lietuvos automobilių kelių direkcijos statusą į valstybės įmonę, nes tokiu atveju ji galėtų skolintis ir įvesti elektroninės rinkliavos (angl. e-toll) sistemą. „Už kiekvieną nuvažiuotą kilometrą bus sąžiningai sumokėta. Galėsime surinkti papildomai 70 mln. eurų. Mūsų transportininkai tam neprieštarauja, nes jie dažniausiai Lietuvoje važiuoja trumpus atstumus, o moka vinjetės kainą tokią, lyg važinėtų visą laiką. Tikimės, kad pavasario Seimo sesijoje projektas bus priimtas“, – dėstė R.Masiulis.
                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1119354
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Čia tik keli iš daugelio mažų žingsnelių privačių kelių link.
                    Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                      Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        Tikėkimės. Kuo anksčiau, tuo geriau.
                        Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Jei kažkas nori nuosavo kelio - tegu išpirkinėja žemes ir stato savo... Nėra prasmės privatizuoti jau esamą kelių tinklą.
                          Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Koks kelias Lietuvoje galėtų tapti privatus? Atostrados kaip ir visur jau nutiestos, nebent kokia nauja Via Balticos trumpa atkarpa.
                            Čia jau verslui skaičiuoti ir spręsti. Jei jie mano kad yra verslo galimybių, tegu tik stato privačius kelius, tiesia tiltus, ir juos apmokęstina.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                              Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.22, 10:42.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Na taip, žinoma, jau esantys keliai turi būti nemokami. Bet jei bus žengti žingsniai link privačių kelių tiesimo, kaip Ginthus siūlo, aš tik už.
                                Kad nėra poreikio naujiems privatiems keliams. Ar gali įvardinti bent vieną maršrutą kur apsimokėtų tiesti naują mokamą kelią lygiagrečiai esamų?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Optimistai. Aišku kad nieks nekiš pinigų į žemių išpirkimą ir t.t. Yra daug gudresnės schemos. Padarom kelio rekonstrukciją koncesijos būdu su 20 metų priežiūra ir pradedam imt rinkliavas. Idėjas turbūt iš rusijos atsigabeno. Ten jau turi problemų su naglais apmokestinimais, nepaisant to, kad daug kas prieštarauja įstatyminei bazei.
                                  O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.

                                  Comment


                                    Automagistrales ir greitkelius gali apmokestinti vinjetėmis kaip Čekijoje ar Austrijoje. Kad apmokestins paprastus kelius, tai nesitikiu, nes artimiausiame užsienyje to nėra arba nežinau. Manau, užtenka tuo atveju tik iš fūrų imti. Na arba čia viskas slapta ir sukta, kad Lietuvos priklausymas ES yra eksperimentinis projektas ir Lietuva ilgainiui siekia perstoti iš ES, į NVS ar Rusijos Federacijos sudėtį. Tada nežinau...
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.22, 11:13.

                                    Comment


                                      As manau kad mokami keliai tai Lietuvos ateitis, ateityje kai gyventoju dar sumazes, o dirbanciuju procentas sumazes dar daugiau, taip pat mazes finansavimas is eu.. is kur jie ims pinigus?
                                      Perki masina - moki akciza (tuoj jau bus auto mokestis), piliesi kura - moki akciza, kazkur vaziuoji - moki uz km.
                                      Bet ir gerai, o kam tau vaziuot kazkur? Arbeit macht frei, o ne vazinejimai kur nereik.

                                      Comment


                                        Pagalvotum, kad Ukrainos ar Rusijos lygio korupcija ten. Aišku, nieko nežinau, ir jeigu taip yra, aišku, tai yra labai apmaudu. Korupcijos indeksai lyg ir nerodo Ukrainos ir Rusijos lygio korupcijos.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          O kam daryt rekonstrukciją? Tiesiog privatizuoji esamus kelius už juokingą sumą, sustatai būdeles ir viskas.
                                          Dar girdėjau godūs viarslinykai žada privatizuoti orą, ir visus apmokęstinti už kvėpavimą. Nieko nežinai apie tai?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X