Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Ilgai lauktas ir pagaliau sulauktas Jurbarko tilto remontas!
EISMO TILTU PER NEMUNĄ RIBOJIMAS
Informuojame, kad 2017 m. kovo 13 d. buvo išduotas leidimas eismui tiltu per Nemuną riboti.
UAB „Tilsta“ pradeda tilto per Nemuną kapitalinio remonto darbus ir planuoja riboti eismą nuo 2017 m. kovo 15 d. iki gruodžio 15 d.
Prašome stebėti kelio ženklus ir atkreipti dėmesį į galimus kelionės trukdžius.
Savivaldybės administracijos informacija
Dabartinė kelio būsena - tragedija, lopas ant lopo, kapitalinio remonto greičiausiai ir nėra buvę. Tiltas tragiškos būsenos.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, nauja vyriausybė (Skvernelis Masiulis Dargužaitė) pradeda dirbti
1. Bandome patekti į Automobilių kelių direkcijos puslapį www.LAKD.lt
2. Nukreipiama į kažkokią svetainę su žvakėmis ir invalidų vėžimėliais.
Kažkodėl užrašyta "Mano vyriausybė"
Ką bendro turi žvakės ir vežimėlis su "mano vyriausybe"?
Pasirodo, taip ir turi būti. Mišios senai supuvusiai svetainei.
Adresas http://lakd.lrv.lt/
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąŽvyrkelius galima rasti čia:
https://eismoinfo.lt/lt/node/11568
Comment
-
Prieš valandą nekrovė IE naršyklėje sluoksnio žvyrkeliai (Romo pastaba teisinga). Plikas žemėlapis.
Dabar vėl krauna IE datas, ruožus, spalvas. http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/4/
Gal jie laikinai išjungia ir keičia ruožus???
Comment
-
Aš aiškinčiau tuo pačiu - t.y. griežtesnėmis bausmėmis, geresne infrastruktūra.
Pavyzdys. Vilnius-Nemenčinė buvo viena juosta ir 90, dabar 4, aptverta, dviračiai atskirti - 70. Vieni važiuoja dėl griežtesnių bausmių 65, kiti dėl geresnės infrastruktūros - 100. Gaunasi greičių skirtumas, lenkimai ir nelaimės.
Atskirtai pridėčiau:
Dviračiai Vilniaus apskrityje yra už KET ribų - masinis važiavimas keliu, kai yra dviračių takas šalia; taip pat - gatvėse be liemenių; be žibintų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNepaisant pastangų gerinti infrastruktūrą ir griežtinti bausmes, šiemet smarkiai daugėja autoįvykių (15,2%), nukentėjusių (16,3%) bei žuvusiųjų (3,8%).
Kuo tai galima paaiškinti?
Jeigu cia prideti transporto priemoniu skaiciaus augima... Plius skaiciavimu paklaida...
Galbut ir psichologiniai faktoriai - zmones perka naujesnes masinas, galvoja kad galima vaziuot 20 km/h greiciau ir pervertina galimybes. Stai ir iseina 15% daugiau ivykiu ant +3.8% zuvusiuju (o ne 15, nes pagalves, geresne apsauga).
Comment
-
Po Joninių su A1 - Geltonuose stenduose 7 žuvę dar pusei metų nesuėjus - seniai buvo tokie skaičiai, pridėčiau::
-šviesų netinkamas naudojimas dieną - gabaritai arba be šviesų. Gal tai ir nesvarbu Indijoje, bet kur eismas vyksta 130 kmh tai tikrai svarbu pastebimumui. Dienos žibintai nėra skirti lietui.
-sustojimai greitkeliuose ir automagistralėje. Gerai yra Waze. Bet tai pavojinga ir nebaudžiama. Tai vaikai prašo, tai grybus parduoda, tai bloga pasidarė. Reikia priverstinio nutempimo.
-žvėrys. A1 kažkokie šernai. Ar sunku tvora užtverti?
-posūkių nerodymas rikiuojantis (vėlgi, yra Indija, Turkija, bet tada susimažinkime greitį ir galime nieko nerodyti)
-dviračiai A1... Čia yra vau.
Policija žino du pažeidimus - girtas ir greitis. Nuo naujų "ištisinė".
Išvada
Pats kelias neatsilieka nuo panašaus apkrovimo Vokietijos greitkelių, bet kultūrai dar trūksta ~15 metų.Paskutinis taisė Fulgur; 2017.06.26, 09:19.
- 1 patinka
Comment
-
Visiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVisiskai pritariu. Policijai nusispjaut i tuos pazeidimus kur baudu surinkimas mazas.
O apie sustojimus tai... mieste matau ta pati - sustoja belekur vidury kelio, nes jiems taip reikia. Isleist kazka ir nesvarbu ar judri gatve, ar maiso visiems. Nors galetu pravaziuot dar 10 metru ir uzsukt pvz i kiema ar kazkur. Bet ne, reikia vat cia pat, nes kazkas nepraeis keliu metru. Tai yra tautos isprusimas. Kai nuo mazens moko apie asmens isskirtinuma, koks esi nepakartojamas ir viena,-as toks. O kai zmogus isauga jam ant kitu nusispjaut. Ir kibira savo reikia palikt prie pat pat laiptines, niekaip nepraeis 10 metru iki jos.
Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.Paskutinis taisė PoDV; 2017.06.26, 14:55.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Už stovėjimą autostradų ruožose Klaipėda-Vilnius; Vilnius-Panevėžys galėtų baust ir dabar, gaila, kad to nėra. Miestuose ir taip biednystė su tais parkavimais, tai savivaldybės, panašu, išsisukinėja dėl to. Su autostradom tai vis tiek paprasčiau - negalima ir viskas. Dėl pėsčiųjų tai sunkiau: panaikins "pėsčiųjų patekimo prielaidas" esamose tarybinėse autostradose , tai galės baust ir juos. Policijai reik "daryt kaip užsieny" su tom autostradom. Ne daugiau, ne mažiau. To ir norėčiau tikėtis po 10 metų.
Nuties ruožą Kaunas-Suvalkai, tai ten jau iš karto, jei norės, galės visus autostrados įstatymus taikyt, juo labiau, kad ir patekti į tą autostradą taip, kad nusižengt bus daug sunkiau.Paskutinis taisė John; 2017.06.26, 15:01.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl nelegalaus stovėjimo ar eismo (pvz., dviratininkų, uogų/grybų prekiautojų) autostradoje siūlau imtis parastos priemonės: iškart skambinti policijai ir pranešti apie didelį pavojų eismo saugumui keliantį x ar y (pvz., labai pavojingai neleistinoje vietoje besielgiančius grybų/uogų prekiautojus arba labai pavojingai pagalbine juosta važiuojantį galimai neblaivų dviratininką).
Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.Paskutinis taisė PoDV; 2017.06.26, 15:22.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas tiesa. Bet yra toks common sense - "Gi netrukdo tos bobutės, kelkrašty sau ramiai prekiauja, kam reikia tas plačiam kelkrašty sustoja ir nusiperka". Dėl pėsčiųjų: "Saugosi ir pereina kur jiems reikia". Norisi, kad ir pati policija savarankiškai tuos stoviniuojančius gaudytų, taip kaip dabar baudžia už girtumą ir greitį. Su dviratininkais ir pėsčiaisiais - galima vaikščioti tik tose zonose, kur dėl infrastruktūros trūkumų sudėti įspėjamieji ženklai "Pėstieji", t.y. ten kur visos nuo tarybinių laikų užsilikusios paprastos stotelės ar šiaip kokie atsitiktiniai ruožai, kur galima, pasak ženklų, sutikt daugiau pėsčiųjų. Kitur iš kart gaudoma.
Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.
Tai tiesiog mūsų nedidelis indėlis, kurį realiai galime daryti. Kuo daugiau tokių skambučių, tuo daugiau supratimo ir pačioje policijoje, kad tai nėra priimtina ir neturi būti ignoruojama. Kaip bebūtų, Lietuva vis dar tebėra viena pirmaujančių šalių pagal aukas keliuuose. Pirmaujame ir pagal gaisruose žubusių skaičių ir pagal nuo alkoholio mirusių skaičių. Žodžiu, nesaugome savęs ir ignoruojame elementarias saugumo normas savo gyvenime.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas tiesa. Bet yra toks common sense - "Gi netrukdo tos bobutės, kelkrašty sau ramiai prekiauja, kam reikia tas plačiam kelkrašty sustoja ir nusiperka". Dėl pėsčiųjų: "Saugosi ir pereina kur jiems reikia". Norisi, kad ir pati policija savarankiškai tuos stoviniuojančius gaudytų, taip kaip dabar baudžia už girtumą ir greitį. Su dviratininkais ir pėsčiaisiais - galima vaikščioti tik tose zonose, kur dėl infrastruktūros trūkumų sudėti įspėjamieji ženklai "Pėstieji", t.y. ten kur visos nuo tarybinių laikų užsilikusios paprastos stotelės ar šiaip kokie atsitiktiniai ruožai, kur galima, pasak ženklų, sutikt daugiau pėsčiųjų. Kitur iš kart gaudoma.
Turi būti mąstymas, įžengei į autostradą - tikėkis policijos.Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.26, 16:00.
Comment
Comment