Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Šiokios tokios naujienos:
2014 m. tęsiami arba pradedami darbai:
- kelio A12 Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas trijų ruožų, kurių bendras ilgis 18,5 km, rekonstrukcija.
- kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožų, kurių bendras ilgis 18,6 km, rekonstrukcija.
- kelio Nr.136 Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožų, kurių bendras ilgis 13,35 km, rekonstrukcija.
2014 m. I ketv. planuojami svarbiausi viešieji pirkimai:
- krašto kelių rekonstrukcija (bendras rekonstruojamų ruožų ilgis – 37,6 km).
- „Via Baltica“ plėtra (rekonstruojamo ruožo ilgis – 15,04 km).
- kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstrukcija (rekonstruojamo ruožo ilgis – 8,01 km).
- kelio A11 Šiauliai–Palanga rekonstrukcija (bendras rekonstruojamų ruožų ilgis – 18,4 km).
- sankryžų rekonstrukcija (numatoma rekonstruoti 7 sankryžas).
Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos primena, kad 2013 m. balandžio 30 d. įsigaliojo 2013 m. balandžio 10 d. pasirašyta pirmoji Lietuvos kelių tiesimo sektoriuje viešojo ir privataus sektorių partnerystės projekto „Palangos aplinkkelio tiesimo ir eksploatacinės priežiūros vykdymo projektas“ sutartis, kurios vertė 123,575 mln. Lt. 2013 metais buvo parengtas techninis projektas, o jau 2014 m. pavasarį tikimasi pradėti Palangos aplinkkelio tiesimo darbus.Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.06, 20:40.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąKur as pasakiau kad nereikia? Vel fantazijos...
Skaiciai is paveiksliuko nieko nepasako.
2011 m . iš LAKD
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąČia gal šiektiek ne į temą, bet kadangi jau papostintas žemėlapis, tai norėčiau atkreipt dėmesį į tai, kad kelias Kaunas-Prienai kurio apkrova atrodo panaši į Via Balticos, ne tai, kad per siauras, problema ten ta, kad maždaug su tiltu per geležinkelį šalia Garliavos praktiškai baigiasi ir asfaltas.
Tas kelias toks išvažinėtas ir toks išdėvėtas, kad pasijunti kaip kokiam "driving in russia" video, ir niekas nieko pastaruosius 5 metus ten lyg ir nedarė...
Parašė VNS Rodyti pranešimąBet SM dabar labiau rupi tokiu tarkontinentiniu keliu kaip pvz. Vilniaus- Svencionys perdarimas i ViaBalticos lygio kelius ir pan.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa matai, sostines ponai tuo keliu nevzineja, o stai:
Comment
-
Kadangi užvirė diskusijos apie kelių eismo intensyvumą įmetu 2011 m. žemėlapį, kad nereiktų tų srauti "burti iš oro". O gal kam bus šiaip įdomu pasižiūrėti . Tiesa, ČIA yra 2012 m. žemėlapis (ir visų magistralinių, bei krašto kelių eismo srautų lentelės, bet tik vidurkiai, ne atsikirų atkarpų duomenys), bet LAKD specai sugebėjo jį įdėti tokio dydžio, kad normaliai nieko taip ir nesimato.....
Taigi, gal kam pravers : (paspaudus didesnis vaizdas)
Comment
-
LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .
Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia
A14 Vilnius-Utena, darbai, 21,50–93,65 km 156 mėn. II-III ketvirtis
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas, darbai, 15,04 km 24 mėn. I k.
Transeuropinio tinklo kelio E262 A6 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
Sutartis Nr. 2, darbai, 18 mėn. I k.
Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 2, darbai, 62-69 km (iš viso 7,0 km) 17 mėn. II k.
Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 1, darbai, 5,5-16,9 km (iš viso 11,4 km) 19 mėn. II k.
Transeuropinio tinklo kelio E85 A1 rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai, 6,4 km 18 mėn. IV k.
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Sutartis Nr. 1, darbai,
Apie 6,06 km 18 mėn. III k.
Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Sutartis Nr. 3, darbai,
Apie 9,75 km 18 mėn. IV k.
Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 58,58 iki 97,06 km rekonstravimo į AM kategoriją projektiniai pasiūlymai, paslaugos, 3 trasos variantai 12 mėn. I k.
Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo
į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km, 12 mėn. I k.
Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas, 7,6 km 27 mėn. II k.
A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, 10,25 km
27 mėn. II k.
Estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože statyba; statyba,
9 mėn. I k.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąLAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .
Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia
http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf
Comment
-
Žemėlapis su visais 2014 m. planuojamais atlikti darbais:
http://www.eismoinfo.lt/eismo-zemela...4%20m%20darbai
Comment
-
"Šiek tiek" pramiegojo......
Bus uždrausta privatizuoti žemę, reikalingą kelių plėtrai
Laisvi valstybinės žemės plotai, esantys greta valstybinės reikšmės kelių, galės būti paprasčiau rezervuojami šių kelių plėtrai. Tokiam įstatymo projektui trečiadienį pritarė Vyriausybė. Dabar šis projektas keliaus priėmimui į Seimą.
Pastaruoju metu kelininkai skundžiasi, kad nelengva planuoti svarbių magistralinių kelių, pavyzdžiui, saugumo reikalavimų jau nebeatitinkančio „Via Baltica“, plėtrą. Be kitų trukdžių yra ir tas, kad neretai greta tokių kelių esantys valstybiniai žemės sklypai įrašomi į savininkams grąžintinų arba parduodamų sklypų sąrašus.
Vyriausybė siūlo nustatyti, kad „žemė neprivatizuojama, jei ji užimta valstybinės reikšmės kelių su šalia jų esančiais valstybinės žemės plotais, pagal teritorijų planavimo dokumentus ar žemės valdos projektus priskirtais šių kelių plėtrai“.
„Suintensyvėjus eismui, būtų galima greičiau vykdyti kelio rekonstrukcijos, plėtros ir kitus darbus, nes nereikėtų pradėti žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūrų. Tokie valstybinės žemės plotai būtų priskirti neprivatizuojamai žemei, uždraudžiant juos parduoti ar atkurti į juos nuosavybės teises“, – sakoma Vyriausybės pranešime.
Teigiama, kad tokia įstatymo pataisa neprieštaraus Konstitucijai: „Tiek Lietuvos Konstitucinis Teismas, tiek Europos žmogaus teisių teismas laikosi nuostatos, jog įstatymų leidėjas turi teisę apibrėžti nuosavybės teisių atkūrimo sąlygas, atsižvelgiant ne tik į buvusio savininko interesus, tačiau ir į susiklosčiusį faktinį žemės naudojimą bei visuomenės poreikius.“
Lietuvos automobilių kelių direkcija įgaliota pasirūpinti tokios žemės tinkama priežiūra, „tam, kad valstybinės ar vietinės reikšmės kelių plėtrai rezervuota, neišnuomota ir neperduota neatlygintinai naudotis valstybinė žemė atitiktų geros agrarinės būklės ir aplinkosaugos reikalavimus“.
Comment
-
Neblogas laidos ne vienas kelyje epizodas apie kelių projektavimą Lietuvoje. Matoma neblogų vizualizacijų, viena iš jų A14 kelio ruožo rekonstrukcija į 2x2 juostas (kiek pavyko atpažinti).
http://www.delfi.lt/auto/patarimai/n....d?id=64866173
Gaila, kad tos video vizualizacijos neprieinamos kiekvienam vartotojui. Tikrai būtų smagu pažiūrėti projektų video, ne vien pora nuotraukų iš planuojamų kelių.
Comment
-
Rekonstruojamas 173 kelio ruožas tarp Pabradės ir Arnionių.
Kelyje 3 ar 4 šviesoforai. Važiavimo sąlygos sudėtingos dėl labai siauro kelio; ten ir anksčiau eismas prasilenkiant vyko kelkraščiais
Žemėlapis iš www.maps.ltPaskutinis taisė Romas; 2014.10.18, 18:34.
Comment
-
Lenkijoje yra 20 miestų su gyventojų skaičiumi 180'000 ir daugiau. nowa-mapa.png aiškiai matosi, kad dar daug reikia dirbti, kad visi tokie miestai gautų po autostradą. Net Varšuva-Krokuva dar nėra normalaus kelio. Tas didžiulis progresas matosi daugiausia mums reikalinguose maršrutuose Varšuva-Vokietija ar Varšuva-Čekija.
Pabandykim pavažiuot Gdanskas (460'000 gyv.) - Ščecinas (408,000) ar Torūnė (204 000) - Ščecinas (408,000) ir pasimatys, kad ten dar toli. Tokių maršrutų daug ten liko.
Pažiūrim į mūsų miestų dydžius ir poreikis pasidaro akivaizdus.
Lietuvoje iki pilno pasitenkinimo trūksta Panevėžys-Šiauliai-Klaipėda ir Via Baltica, kelių aplinkkelių. Daugiau nieko naujo mums nebereiktų ilgam.
Comment
-
Džiugu, kad rūpinamasi ne tik magistralinių, bet ir rajoninių kelių apsauga nuo gyvūnų. Kelias Nr. 120, apie 4 km iki Rokiškio, praplatinta kelio apsaugos zona ir padaryta tvora. Šiame ruože nutinka itin daug susidūrimų su žvėrimis.
Nuotraukos šiandienos, tik kokybė nelabai
http://www.pauliusd.com/miestai/20141224_141423.jpg
http://www.pauliusd.com/miestai/20141224_141455.jpg
Comment
-
Paskelbtas (sausio 6 d......) šiais planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų sąrašas.
Keletas įdomesnių eilučių:
- Transeuropinio tinklo kelio E85 Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai. IV ketvirtis.
- Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 3, darbai, I ketvirtis.
- Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į IIa kategoriją projektiniai pasiūlymai, I ketvirtis.
- Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas, II ketvirtis.
- Kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategorijos kelią projektiniaipasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, II ketvirtis.
O čia pačios įdomiausios eilutės:
- Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 1, darbai. II ketvirtis.
- Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2, darbai, II ketvirtis.
Turint omenyje ką žodis "plėtra" reiškia Kauno - Lenkijos sienos ruožo atveju, galima teigti, kad planuojama A10 rekonstrukcija į.... kažką ? . Įdomu kas ten bus daroma. Gal pavyks rasti projektų parengimo dokumentacijas ir ką nors sužinoti iš jų, nors anksčiau tokių nepastebėjau....
Visas sąrašas: 2015 m. planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė
Comment
- Transeuropinio tinklo kelio E85 Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai. IV ketvirtis.
-
Sorri galbut uz durna klausima, uz vaziavima A13 bus reikalinga susimoketi?
Parašė dyko Rodyti pranešimą50 nuotraukų pasivažinėjus naujuoju Palangos aplinkkeliu
Comment
Comment