Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ties Skirgiškėmis jau turėtų būti išasfaltuota, apie tą kelią seniau jau rašyta "Lietuvos kelių" temoje:
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Atnaujinimas. Panašu, kad bus statomas laikinas tiltas, kol remontuos senąjį:
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2011091...910_172149.jpg

    Bus šaligatvis:
    http://foto.terpe.lt/inkelti/2011091...910_172325.jpg

    Comment


      Turėjau omeny ne Žaliųjų ežerų gatvę ir 108 kelią jungiantį kelią (taip, dabar jis rekonstruojamas), o tą kelią, kuris yra Sakališkių gatvės tąsa. Iki Ustronės sodų (t.y. Vilniaus miesto ribos) jis yra asfaltuotas, o toliau prasideda žvyrkelis, tiesiog duobėtas ir neprižiūrimas. Gal ir šį kelią vertėtų išasfaltuoti? Taip PiaRino tą dvarą, o iki jo iki šiol tenka kratytis žvyrkeliu nepriklausomai nuo to, iš kurios pusės atvažiuoji.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Manau jie labiau žinomi kaip Birelių sodai, bet ne tame esmė
        Ten eina žvyrkelis nuo posūkio į Birelių g. iki upelio (bevardžio?), o paskui iki pat Liubavo eina akmenimis grįstas kelias. Mano nuomone, tokius kelius geriau išsaugoti, o ne užpilti asfaltu. Juk dar rekonstruos A14 iki 108 kelio sankryžos, bus puikios kokybės kelias. Aišku, tarp KK108 ir Liubavo išasfaltuoti reikėtų (jei ten duobėtas žvyrkelis,- nevažiavau tuo keliu), tik viskas atsiremia į finansavimą ir norą apskritai kažką daryti.

        Comment


          Akmenimis grįstą kelią galima palikti, o štai žvyrkelį geriau išasfaltuoti arba taip pat normaliai išgrįsti.
          Nuo KK108 pusės tai dar normalus žvyrkelis- net dviračiu be problemų pravažiavau
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Tai dviračiu gali išlaviruoti tarp duobių, o su keturiais ratais jau sunkiau.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              [4415], [102], [A2] keliai:



              Map: http://g.co/maps/gr3y6
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                [4415], [102], [A2] keliai:
                Gerai būtų rašyti maršrutą ir bent vietinių kelių pavadinimus.
                Be antraštės sumažėja noras žiūrėti nuorodą...

                Comment


                  Tai gi nuoroda į žemėlapį duota, mažai?
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė Mørtã
                    Tai gi nuoroda į žemėlapį duota, mažai?
                    Kad žemėlapyje visai kitas maršrutas nei video- ten maršrutas iš TVOU į Alytų A16 ir 220 keliais
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė John
                      Apie Lietuvos kelius iš lenkų keliautojų perspektyvos.

                      Straipsnio pavadinimas maždaug verstųsi "Automobiliu po Lietuvą su pilnu "bagažniku" stereotipų". Nors, kiek aš suprantu, Lietuvos keliai apibūdinami iš pozityvios pusės

                      Samochodem na Litwę. Z całym bagażnikiem stereotypów
                      http://motoryzacja.interia.pl/hity_d...ow,1714845,415
                      Įdomu koks ten Skrebiškis nuotraukų autorystę savinasi.

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kad žemėlapyje visai kitas maršrutas nei video- ten maršrutas iš TVOU į Alytų A16 ir 220 keliais
                      Keista, man tą maršrutą atidaro.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kad žemėlapyje visai kitas maršrutas nei video- ten maršrutas iš TVOU į Alytų A16 ir 220 keliais
                        Paspaudžiau nuorodą, gavau:



                        Nesuprantu iš kur ten Alytus?
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė John
                          O kieno ten nuotraukos?
                          Panevėžio aplinkkelio ir 141 kelio tai tikrai mano. A1 prie Megos, bent pagal wiki sprendžiant, to trenkto metro entuziasto Didžgalvio.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Kažkodėl man neveikia Kelių dangų žemėlapis:

                            http://www.lra.lt/lt.php/lietuvos_keliai/29#

                            ir http://www.eismoinfo.lt/traffic-map

                            Kaip pas jus?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Kažkodėl man neveikia Kelių dangų žemėlapis:

                              http://www.lra.lt/lt.php/lietuvos_keliai/29#

                              ir http://www.eismoinfo.lt/traffic-map

                              Kaip pas jus?
                              Neveikia.
                              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                              Comment


                                Neįprastas maršrutas rajoniniais keliais, trumpiausias kelias - shortcut
                                Patariu įjungti subtitrus (CC), padės suprasti kur kokie keliai yra. Be to siūlau žiūrėti HD720p:



                                Map: http://g.co/maps/qqh3v
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Nebaigta įrengti sankryža palikta likimo valiai

                                  Dar vasaros pabaigoje Vilkaviškio rajono gyventojai džiaugėsi, kad prie Pilviškių greitai bus įrengta žiedinė sankryža, šioje vietoje užtikrinsianti saugesnį eismą. Tačiau paaiškėjo, jog darbus pradėjusi vykdyti UAB „Klaipėdos keliai" nebuvo pajėgi jų atlikti iki galo.
                                  Dirbti neskubėjo
                                  UAB „Klaipėdos keliai" kovo 21 dieną pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), skelbusia žiedinių sankryžų įrengimo konkursą. Bendrovė suplanuotus darbus turėjo užbaigti iki lapkričio 14 d. Deja, ilgai vėlavę juos pradėti, galiausiai įmonės darbuotojai lapkričio pradžioje, susirinkę visus daiktus, sankryžą paliko likimo valiai.
                                  Prie Pilviškių pradėta rengti žiedinė sankryža nėra vienintelė, kurios nebaigė UAB „Klaipėdos keliai". Ši bendrovė buvo įsipareigojusi įrengti dar penkias tokio tipo sankryžas Šakių, Šilalės, Plungės bei Mažeikių rajonuose. Visas jas ištiko toks pat likimas. Už visus darbus įmonė turėjo gauti beveik 11 mln. litų Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.
                                  „Matėsi, kad bendrovė buvo prastai pasirengusi: vėlavo atlikti darbus, neturėjo pakankamai reikiamos technikos. Be to, net ir vėluodami klaipėdiškiai nė kiek nesiskubino, nebandė paspartinti proceso. Galiausiai pasitraukė net neįpusėję to, ką turėjo padaryti. Aišku, kitais atvejais, net ir vėluojant įgyvendinti projektą, galutinius terminus galima pratęsti, tačiau dabar tam nebuvo jokios prasmės – UAB „Klaipėdos keliai" į šiuos savo įsipareigojimus žiūrėjo pro pirštus", – pasakojo Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas Alfonsas Štrimaitis.
                                  Pasak jo, neįvykdžiusios sutarties bendrovės greičiausiai laukia finansinės sankcijos, o LAKD bus priversta skelbti antrąjį konkursą darbams užbaigti. Net ir laimėjęs konkursą naujasis rangovas darbų negalės pradėti iki pat pavasario, kol iš žemės neišeis įšalas.
                                  Paruoš žiemai
                                  Prie Pilviškių esančioje sankryžoje eismas gana intensyvus: per parą keliu Vilkaviškis–Pilviškiai vidutiniškai važiuoja daugiau nei 2 tūkst. automobilių, o keliu Gižai–Pilviškiai – per 1,2 tūkst.
                                  Nebaigus įrengti žiedinės sankryžos, dabar už saugų eismą bus priversti atsakyti Vilkaviškio kelininkai. „Pagal sutartį UAB „Klaipėdos keliai" turėjo būti atsakingi už saugumą, tačiau pasitraukę iš projekto jie jau neprivalo vykdyti jokių įsipareigojimų", – paaiškino Vilkaviškio kelių tarnybos vadovas.
                                  Griuvenomis paverstos sankryžos kelia nemažą susirūpinimą. Štai Šakių rajone, nebaigtoje ir likimo valiai paliktoje žiedinėje sankryžoje, jau įvyko viena avarija – automobilis nuslydo nuo važiuojamosios kelio dalies ir apsivertė.
                                  Kad panašių nelaimių neįvyktų ir mūsų rajone, Vilkaviškio kelininkai jau prieš keletą dienų pradėjo tvarkyti probleminę sankryžą.
                                  „Asfalto dangos, aišku, netiesime, bet žvyro ir skaldos užpilsime. Padarysime viską, kad automobiliams čia važiuoti būtų kuo saugiau, ypač žiemą", – užtikrino A. Štrimaitis.
                                  Jis žadėjo galutinai paruošti sankryžą žiemai per artimiausias porą savaičių.
                                  Šaltinis. Pilviškiai.lt
                                  Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                  Comment


                                    Susitarimas dėl biudžeto pasirašytas
                                    30 mln. nutarta nurėžti nuo Kelių fondo.

                                    Comment


                                      Dar vienas maršrutas rajoniniais keliais (xxxx), siūlau žiūrėti HD720:



                                      Map: http://g.co/maps/8bfj8
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Už kelius plėš gerokai didesnius mokesčius
                                        Kelios ištraukos:
                                        Kelių naudotojo mokestis visoms šalies bendrovėms kitąmet išaugs 2–3 kartus.
                                        Už kiekvieną autobusą ar mikroautobusą kitais metais iš vežėjų bus imamas 37 litų kelių mokestis per dieną. Iki šiol jis siekė 20 litų.

                                        Atitinkamai augs ir metiniai mokesčiai.

                                        Mikroautobusams, kuriuose yra daugiau nei 8 sėdimosios vietos, bet bendroji masė nesiekia 5 tonų, metinis mokestis kils nuo 600 iki 1800 litų. Kaip ir krovininiams automobiliams, kurių bendroji masė siekia iki 3,5 tonos.

                                        Keleivių gabenimo bendrovė „Kautra” apskaičiavo, kad nauja mokesčių našta jai per metus kainuos mažiausiai 100 tūkstančių litų.

                                        „Suprantu, kad mokesčius reikia kelti, tačiau kai jie didinami dvigubai, jau trūksta logikos tam paaiškinti”, – piktinosi „Kautros” vadovas Linas Skardžiukas.

                                        Sužinoję apie didesnius mokesčius, vežėjai jau karpo kitų metų investicijų planus, kad tiktai rastų būdų, kaip išvengti bilietų branginimo.
                                        Pastarąjį kartą mokesčiai už kelius didėjo 2006 metais.

                                        Pasak Susisiekimo ministerijos Kelių ir civilinės aviacijos departamento direktoriaus Šarūno Baublio, surenkamų pinigų nepakako valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti.

                                        Šis mokestis skirtas Kelių priežiūros ir plėtros programai finansuoti.

                                        Praėjusią savaitę Vyriausybėje svarstant prabangos mokesčius lyg tyčia nuspręsta nuo šios programos nurėžti 30 milijonų litų.

                                        Užtat padidinusi mokestį už kelius valdžia prognozuoja surinkti papildomai 60 mln. litų. Kitaip tariant, keliams skiriama suma netgi padidės, bet biudžetas sutaupys verslininkų sąskaita.

                                        Tiesa, Š.Baublys paaiškino, kad mokestis auga tik taršioms transporto priemonėms: mažiau teršalų išmetantiems automobiliams bus taikomi mažesni tarifai.

                                        Comment


                                          Populizmas... Nuosavus automobilius, kad ir tik prabangesnius, apmokestinti pabūgo, o štai nuo vežėjų mat lupa kiek tik gali.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X