kaunui tai tikrai svarbi tema, nes su ta gatve būtina kažką daryti. pasirodo, kad net ir pačių miestelėnų nuomonė yra svarbi:
Teigė Kauno miesto savivaldybės Komunalinio ūkio skyriaus vedėjas R. Noreika
štai ir pats straipsnis iš "15min"
dar prie to pačio
taigi būtų visai įdomu sužinoti jūsų nuomones atskirai šiuo klausimu aš asmeniškai manau, kad tunelis yra tikrai visai neblogas variantas. tik vat kaip tą įkalnę sumažint, tai jau sunkiau... praktiškai reiktų kirst didelį kampą link savanorių, ruost begales žemių ir padaryt švelniai nuožulnią parodos-petrausko gatvę... bet ar tai realiai įmanoma, tai čia jau nežinau...
"Lauksime originalių ir "sveikų" idėjų, kaip tvarkyti Parodos gatvę, kad ji būtų patogi visiems miestiečiams."
štai ir pats straipsnis iš "15min"
Stati Parodos gatvės įkalnė - didžiausias išbandymas vairuotojams transporto spūsčių metu bei žiemą.
Tačiau kol kas neskubama tvarkyti šios judrios gatvės. Esą Parodos gatvė itin stati, o kaip susidoroti su šia kliūtimi, neaišku.
Parodos gatvės danga pastaraisiais metais tik kosmetiškai "palopoma", tačiau šiemet pritrūko dažų net ir baltoms skiriamosioms juostoms. Parodos gatvės atnaujinimo projektas buvo paruoštas šį pavasarį. Vakar projektą vertinę savivaldybės Miesto plėtros ir ekologijos kominteto nariai nutarė, kad jo neverta įgyvendinti.
Pasak Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo Ramūno Noreikos, dabartiniame Parodos gatvės atnaujinimo projekte numatyta pakeisti susidėvėjusius inžinerinius tinklus, praplatinti gatvę iki 4 eismo juostų bei visiškai atnaujinti asfalto dangą. Tačiau jame nesprendžiama, kaip bus mažinamas Parodos gatvės įkalnės statumas. "Vairuotojams nemažai problemų kelia ir Sporto bei Parodos gatvių sankryžoje esanti "alkūnė". Dabartiniame projekte šios problemos nesprendžiamos, todėl jį būtina tobulinti. Ieškosime alternatyvų",- aiškino R. Noreika.
Artimiausiu metu bus skelbiamas naujas konkursas Parodos gatvės rekonstrukcijos priešprojektiniam projektui parengti. Pagrindinė užduotis konkusro dalyviams - numatyti, kaip sumažinti Parodos gatvės įkalnės statumą. Tikimasi, jog patobulintas Parodos gatvės rekonstrukcijos projektas bus baigtas iki kitų metų rudens.
Tačiau kol kas neskubama tvarkyti šios judrios gatvės. Esą Parodos gatvė itin stati, o kaip susidoroti su šia kliūtimi, neaišku.
Parodos gatvės danga pastaraisiais metais tik kosmetiškai "palopoma", tačiau šiemet pritrūko dažų net ir baltoms skiriamosioms juostoms. Parodos gatvės atnaujinimo projektas buvo paruoštas šį pavasarį. Vakar projektą vertinę savivaldybės Miesto plėtros ir ekologijos kominteto nariai nutarė, kad jo neverta įgyvendinti.
Pasak Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo Ramūno Noreikos, dabartiniame Parodos gatvės atnaujinimo projekte numatyta pakeisti susidėvėjusius inžinerinius tinklus, praplatinti gatvę iki 4 eismo juostų bei visiškai atnaujinti asfalto dangą. Tačiau jame nesprendžiama, kaip bus mažinamas Parodos gatvės įkalnės statumas. "Vairuotojams nemažai problemų kelia ir Sporto bei Parodos gatvių sankryžoje esanti "alkūnė". Dabartiniame projekte šios problemos nesprendžiamos, todėl jį būtina tobulinti. Ieškosime alternatyvų",- aiškino R. Noreika.
Artimiausiu metu bus skelbiamas naujas konkursas Parodos gatvės rekonstrukcijos priešprojektiniam projektui parengti. Pagrindinė užduotis konkusro dalyviams - numatyti, kaip sumažinti Parodos gatvės įkalnės statumą. Tikimasi, jog patobulintas Parodos gatvės rekonstrukcijos projektas bus baigtas iki kitų metų rudens.
TUNELIAI
Kai kurie miesto savivaldybės tarnautojai bei politikai mano, jog Parodos gatvės problemas galėtų išspręsti požeminis tunelis. Jis sujungtų Parodos, K. Petrausko gatves ir Vydūno alėją. Tuomet į Parodos kalną kylnatis transportas išvengtų "alkūnės" kalno viršuje. Preliminariais skaičiavimais, tokio tunelio įrengimas kainuotų apie 10 mln. litų.
ANksčiau buvo pasigirdę siūlymų įrengti tunelį, jungiantį Jonavos gatvę su Karaliaus Mindaugo prospektu. Taip esą būtų sumažinti transporto srautai Senamiestyje bei centrinėje miesto dalyje.
Kai kurie miesto savivaldybės tarnautojai bei politikai mano, jog Parodos gatvės problemas galėtų išspręsti požeminis tunelis. Jis sujungtų Parodos, K. Petrausko gatves ir Vydūno alėją. Tuomet į Parodos kalną kylnatis transportas išvengtų "alkūnės" kalno viršuje. Preliminariais skaičiavimais, tokio tunelio įrengimas kainuotų apie 10 mln. litų.
ANksčiau buvo pasigirdę siūlymų įrengti tunelį, jungiantį Jonavos gatvę su Karaliaus Mindaugo prospektu. Taip esą būtų sumažinti transporto srautai Senamiestyje bei centrinėje miesto dalyje.
Comment