Ne kažin kas,bet galima drąsiai važiuoti normaliu greičiu. Atgaiva po važiavimo nuo Lenkijos sienos iki Kijevo, kai dėl kelio būklės iš gailesčio automobiliui greitis dažnai tesiekdavo 80 km/h. Vietiniai gerokai greičiau lakstė ten, turbūt įpratę.
Pakelėse topoliai.
Lyg ir greitkelis, bet eilinis kilometrinis kaimas su 60 km/h ribojimu. O vietomis pėsčiųjų perėjos įprastos, be greičio ribojimo automobiliams.
Puikios kokybės kelias nuo E-95 link Rusijos Briansko miesto. Rusijos teritorijoje įsilieja į Kursko-Briansko trasą. Iki pilnos laimės tik stulpelių su atšvaitais trūksta.
Didelė dalis automobilių buvosu Rusijos registracijos numeriais.
Šiame kelyje buvom "pakilinti" už greičio viršijimą iš priešais atvažiuojančio policijos automobilio. Sistema "Визирь".
Kaimas važiuojant apylanka. Architektūra jau "pereinamojo tipo", jei lyginti vidurio ar rytų Ukrainą su Lenkija/Baltarusija. Dar nemažai baltos spalvos, bet namai mediniai (miškingos vietovės), nebėra aklinų dvimetrinių tvorų.
Ką tos juostos simbolizuoja? Tokiomis apkarstyti kryžiai ir Lenkijos pusėje, bet jau katalikiški.
Tik grįžus iš apylankos teko laviruoti tarp gilių duobių, kai kam nepasisekė... Iš Vokietijos atostogoms važiavę į buvusius namus repatriantai vokiečiai (Pavolgio greičiausiai), po atnaujintos atkarpos įlėkė į gilias duobes ir sekmadienį vidury miškų prakirto ir sugadino su visais diskais du ratus...automobilis pilnas, visa šeima... Jokių įspėjamųjų žeklų..
Šiuo metu važiuojant ne į Vakarų Ukrainą turbūt geriausias variantas darytis Baltarusijos vizą ir važiuoti tiesiausiu keliu, nervų tikrai mažiau kainuos.
Džiaugsmas greitai baigėsi, kai išvydome užtvaras ir apylankos ženklus. Teko per 100 km sukarti iš pietų pusės apvažiuojant uždarytą atkarpą. Atvaizdas
Ačiū už nuotraukas.
Ir jums teko pabūti ukrainietiškų karvių bandoje...
Būtų labai įdomu, jei važiavusieji į Ukrainą su savo mašina papasakotų plačiau apie tionyksčius vairavimo įpatumus. Pats po truputi brandinu mintį važiuoti Kaunas - Khmelnytskii. Google maps duoda tokį maršrutą, ir jis daugmaž sutampa su Vilnius - Lvovas autobuso maršrutu.
Per Lenkija manau problemų neturėtu būti, keliai geri, o vat kaip seksis Ukrainos šunkeliais važiuoti nežinau, plius nuovargis jau bus. Toliau kelionės laikas, prie tų teorinių 14 val bus +3 val. dėl eismo salygų +3val ant sienos? Pro autobuso langą mačiau ir susidariau įspudį, kad ukrainiečių tamožnikai sudaro eiles ir poto skubančius iš eilės galo už pinigus praleidžia pirmus, gal kas esate susidūre, nes jei ten už 10 eurų galima sutaupyt porą valandų gerai būtų žinot Kokiu metu reikėtų važiuoti? Manau išvažiuoti penkta vakaro, per naktį lenkijoj ir nuo ryto iki pietų ukrainoj.
Kokių reikia dokumentų, draudimų? Prie privalomojo lt draudimo esančioj žalioj kortoj yra ukraina pažymėta, ar to pakanka?
Žinoma visus atsakymus greičiausiai rasčiau internete ar paskambinęs į ambasadą, bet man įdomu ką jūs, važiavusieji galite patarti
Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
Pro autobuso langą mačiau ir susidariau įspudį, kad ukrainiečių tamožnikai sudaro eiles ir poto skubančius iš eilės galo už pinigus praleidžia pirmus, gal kas esate susidūre, nes jei ten už 10 eurų galima sutaupyt porą valandų gerai būtų žinot
Pirmas klausimas, kur tu taip skubi?
Pirmas patarimas: nekirsk Lenkijos Ukrainos sienos naktį, na nebent esi kietas bičas, turi gerą mašiną, turi GPS ir prieš tai visą dieną ilsėjaisi...
Toliau:
Dėl mašinos ar sveikatos draudimų sąlygų kreipkis į draudimo bendroves.
Pirmas klausimas, kur tu taip skubi?
Pirmas patarimas: nekirsk Lenkijos Ukrainos sienos naktį, na nebent esi kietas bičas, turi gerą mašiną, turi GPS ir prieš tai visą dieną ilsėjaisi...
Neskubu, bet nenoriu 20 valandų siukiot baronką kuo mažiau kliučių tuo greičiau ir saugiau nuvažiuočiau. O kada tada geriau kirst sieną? Galvoju jei per pietus tai kelionės pabaigoj patekčiau į vakarinį piką, nors jei savaitgalis tai gal ir neaktualu. Nesu kietas, vairuoju seną mašiną dėl kurios patikimumo dar truputį abejoju, na o GPSą įsigyt prieš kelionę tai vienareikšmiškai
Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
Šių metų gegužės 19-25 d. su vienu forumo dalyviu keliavau 5 dienoms į Ukrainą fotografuoti traukinių ir VT. Patogiausia į Ukrainą keliauti būtų lėktuvu, tačiau dėl objektyvių priežasčių kelionės planavimas užtruko ir teko rinktis važiuoti autobusą. Užsisakėm autobuso bilietus (į abi puses 76 Eur) ir gegužės 19 d. "Ecolines" autobusu išvažiavom iš Vilniaus autobusų stoties. Patarimas tiems, kurie planuos kelionę - nesirinkite autobuso. Važiuoti autobusu pakankamai patogu, tačiau PL/UA pasienyje prasėdėsite 6-8 valandas. Pasienyje formuojasi didelės eilės, pareigūnai dirba vangiai (bent jau taip pasirodė), o karštas autobusas tampa pirtimi.
Gegužės 19 d., sekmadienį ryte atvykome į Lvovą.
Apsistojome hostelyje ir pirmiausia patraukėme į Strijskij parką, kuriame tądien dirbo vaikų geležinkelis.
(...)
Tą dieną traukinių daugiau nefotografavom, o nusprendėm laiką praleisti mieste, fotogragrafuojant VT, apžiūrint miesto senamiestį bei vakare degustuojant vietinį alų.
Paskutinis taisė Romas; 2018.06.24, 17:35.
Priežastis: Kopija iš temos "[UA] Ukrainos geležinkeliai"
Comment