Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos keliai ir gatvės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Bukovelio - Palianycios (Polianycios) žemėlapis iš www.mapy.cz


    Polianycios kaimo (Поляниця) ir Bukovelio kurorto (Буковель) pagrindinė gatvė.
    Polianycios arba Palianycios kaimas (Поляниця)


    Kaimas ilgas (apie 3-4 km), tačiau tarp senojo kaimo) Bukovelio centro nėra šaligatvių






    Bukovelio prieigos


    Bukovelyje yra du tokie daugiaaukščiai parkingai


    Vasarą Bukovelyje su parkavimu nėra problemų.

    Kažkur už daugiaaukščio parkingo prasideda Bukovelis. Administraciškai tai tas pats Polianycios kaimas

    Bukovelio centras








    Kelias į Jablunycios (Jablonicos) perėją




    Žvilgsnis atgal


    Antrasis Bukovelio parkingas

    Comment


      #62
      Iš Bukovelio vieną dieną buvome išvažiavę į Jeremčę (Яремчe)
      Autobusai iš Ivano Franivsko į Bukoveliį važinėja kas valandą


      Privažiuojamasis kelias nuo Bukovelio iki trasos nutiestas neseniai. Trasa H-09 nuo Rachivo (Rachovo) iki Jaremčes buvo sutvarkyta 2016 ar 2017 metais. Tiesiog uždėtas asfalto sluoksnis be jokio žymėjimo ar kelkraščių sulyginimo. Jokių papildomų metalo užtvarų, Pas mus tokios būklės keliui kelininkai prstatytų greičio ribojimo kelio ženklą "30" ar "50" ir laikytų kol nebus baigtas ženklinimas su daugybę metalinių atitvarų lygioje vietoje. Tuo tarpu ukrainiečiai negali atsidžiaugti , kad po ilgos pertraukos pradėti tvarkyti bent pagrindiniai keliai. Dabar turbūt jau sutvarkytas visas kelias nuo Ivano Frankivsko iki Jaremčės.

      Jaremčės autobusų stotis


      Jaremčė (Яремчe). Pagrindinė gatvė




      Nusipirkome ekskursiją į huculų krašto sostinę Verchovyną


      Kelias R-24 Tatariv - Verchvyna (P-24 Татарів - Верховина) už Vorochtos buvo dar blogesnis kelias nei trasa H-09 Rumunijos pasienyje iki Rachivo.
      Šis kelias - tai Ukrainos kelių dugno dugnas. Buvo tokių vietų, kur tarpuose tarp duobių matosi ir asfaltas. Sausu oru vietos mūsų mikriuko šumacheris nesunkiai apvažiavo duobes, o per lietų teko gerokai pasikratyti




      Kryvopilijos perėja (Кривопільський перевал), esanti ant Verchovynos rajono ribos





      Verchovyna (Верховина) - rajono centras prie Čeremošo upės. Huculų kultūros centras


      Kaimo keliai kalnuose Verchovynos apylinkėse


      Comment


        #63
        Sprendžiant pagal Ukrainos žiniasklaidą, ten jau porą metų smarkai investuojama į kelių infrastruktūrą.
        Keliai po ilgos pertraukos ne tik lopomi, o ir ištisai atnaujinami ar tiesiami nauji

        Kadangi padėtis gerėja bent pagrindiniuose keliuose, ukrainiečiai jau gali ramiai pasišaipyti iš savo kelių būklės.

        Konkursą kelių duobių lopymui laimėjo vietos stalius dėdė Jonas (did Ivan)

        https://censor.net.ua/photoshops/311...rn_za_kilometr
        Paskutinis taisė Romas; 2019.02.17, 23:39.

        Comment


          #64
          Pasigrožėkite kaip Ukraina pradeda atsisakyti GOST font'o ir ženklinimo:

          Click image for larger version

Name:	ukraine1.jpg
Views:	828
Size:	314,7 kB
ID:	1834459

          Click image for larger version

Name:	ukraine2.jpg
Views:	814
Size:	395,4 kB
ID:	1834458
          Click image for larger version

Name:	mikolaiv.jpg
Views:	826
Size:	291,7 kB
ID:	1834460


          Šaltinis: https://www.skyscrapercity.com/threa...post-170330241

          P.S. Toks dizainas būtų pasiūlymas ir Lietuvai.

          Comment


            #65
            Aha! irgi geltonus blynus vartoja. Vadinasi prasmingas daiktas Todėl nesusimenkinam.
            Show must go von!

            Comment


              #66
              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Aha! irgi geltonus blynus vartoja. Vadinasi prasmingas daiktas Todėl nesusimenkinam.
              Nu Ukraina paprastai nėra pavyzdys infrastruktūroje, išskyrus vieną dalyką, kryptis

              Blynus daug kur naudoja, nuo Budapešto iki Olandijos, bet čia ne apie blynus norėjau temą vystyt.

              Comment


                #67
                Senai užmačiau šiuos naujus ženklus, bei kaip dizaineriai bando išspręsti problemas su dabartinių standartu, bet vis dėlto, kelios detalės ir sprendimai atrodo keistai ir smerkia ši gražu bei potencialiai tvarkinga dizaina.

                1. Rodyklių, kelio numeriu bei atstumų išdėstymas yra keistas, kadangi jų pozicija yra pagal pavadinimą su kirilica, o ne pagal visa bloką (abu tekstus), kas padaro įspūdi kad transliteracija apačioje nėra prijungta prie kirilicos, nors jų reikšmė yra vienoda.
                2. Europinių ir Ukrainos kelių numeriai galėtu būti apkeisti vietomis.
                3. Pakeitimas visų Chop ir t.t. į užsienio miestus, kaip Budapeštas, būtų geresnė praktika, negu dabartinė ar potenciali ateities praktika.
                4. Nors visi ženklai yra labai gražus bei tvarkingi, žiedinės sankryžos ženklas yra grynas "fail" dėl išvaistytos vietos, todėl, dabar visokie Ivanai galės lipdyt savo reklamas, nes gaunasi kaip geras ir nemokamas reklamos stendas.

                Comment


                  #68
                  Parašė Deus Rodyti pranešimą
                  3. Pakeitimas visų Chop ir t.t. į užsienio miestus, kaip Budapeštas, būtų geresnė praktika, negu dabartinė ar potenciali ateities praktika.
                  Nuo šios sankryžos iki Čopo (sienos su Vengrija) dar apie 300 km., o iki Budapešto beveik 600 km.
                  Yra nuoroda HU ir jos pilnai užtenka. Neabejoju, kad arčiau sienos atsiras ir Vengrijos miestų nuorodos.

                  Štai senas ženklas šioje vietoje. Pažanga akivaizdi (nors dėl tuščio ploto sutinku).

                  Click image for larger version

Name:	CHOP_old.jpg
Views:	771
Size:	217,8 kB
ID:	1834524

                  Comment


                    #69
                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                    Nuo šios sankryžos iki Čopo (sienos su Vengrija) dar apie 300 km., o iki Budapešto beveik 600 km.
                    Yra nuoroda HU ir jos pilnai užtenka. Neabejoju, kad arčiau sienos atsiras ir Vengrijos miestų nuorodos.
                    Nors aš suprantu jūsų argumentą, bet Čopas yra tiesiog pasienio miestelis su 8-iais tūkstančiais gyventojų, o Budapeštas ar daug arčiau esantis Nyrendhazos miestas yra daug naudingesnį tarptautiniam transportui, ypač ateityje kai atsivers sienos su Ukraina. Ši praktika tiesiog yra paimta iš lenkiško standarto nurodyti visokius kaimus prie pasienio punkto, o ne miestus kitų valstybiu teritorijoje.

                    Taipogi, pamiršau paminėti perteklini UA ir H ženklinima, vietoje tiesiog H simbolio, kuris sunaudoja šiek tiek vietos šiame žiedinės sankryžos ženkle, kas padidina pati ženkla, bet tai būtu tik įmanoma ištaisyti jeigu praktika būtų pakeistą ir Ukraina nenaudotu kaimų pavadinimų, kaip pvz. daroma Lietuvoje.

                    Comment


                      #70
                      Sveiki!

                      Jeigu kam yra įdomu sužinoti daugiau apie naujų Ukrainos krypčių ženklus, bei jų dizaina/gamyba, aš radau puslapį studijos kuri, kaip aš suprantu, bendradarbiauja su "Ukravtodor" kelių ženklinimo tikslais.

                      Šiame puslapyje yra rodoma dizaino progresas ir bandymai/išmėginimai kaip turėtu atrodyti ženklų sistema bei dizainas, pvz. kaip atrodytu keliu numeriai su arba be spalvų ir t.t. Dauguma dizaino elementu ar ženklų galimai neatsiras oficialiai, bet vistiek yra smagu pasigrožėti.

                      https://t.me/s/newroadwayfinding

                      Šiuose puslapiuose yra rašoma kaip turėtu būti pasirenkamos vietovės bei kitos vietos, kaip geležinkelio stotis ar oro uostas. Taipogi juose yra parodoma keleta egzemplorių naujojo dizaino, kaip miesto pradžia/pabaiga ar greitkelio ženklai.

                      http://a3.kyiv.ua/projects/road-wayf...-destinations/

                      http://a3.kyiv.ua/projects/road-wayf...rst-decisions/

                      Deja, viskas yra ukrainietiškai, todėl reikės Google Translate pasinaudoti išverčiant į lietuvių ar kitas kalbas.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Deus Rodyti pranešimą

                        Nors aš suprantu jūsų argumentą, bet Čopas yra tiesiog pasienio miestelis su 8-iais tūkstančiais gyventojų, o Budapeštas ar daug arčiau esantis Nyrendhazos miestas yra daug naudingesnį tarptautiniam transportui, ypač ateityje kai atsivers sienos su Ukraina. Ši praktika tiesiog yra paimta iš lenkiško standarto nurodyti visokius kaimus prie pasienio punkto, o ne miestus kitų valstybiu teritorijoje.
                        Čopo muitinė yra labai garsi dar nuo sovietinių laikų. Ypač gerai žinoma tiems, kurie bent kartą ten kirto sieną (traukiniu ar automobiliu) arba tuo domėjosi. Daug geriau negu Nyíregyháza.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          2017 m. kelionė po Rumuniją ir Vakarų Ukrainą

                          Ukraina
                          Trasa N-09 Mukačeve - Rachiv - Ivano-Frankivsk - Rohatyn - Lviv (H-09 Мукачеве - Рахів - Івано-Франківськ - Рогатин -Львів)
                          Atkarpa Rumunijos pasienyjje nuo Tiačivo (Тячів) iki Solotvyno (Солотвино)

                          Žemėlapis iš www.mapy.cz

                          Tiačivo (Тячів) autobusų stotis.
                          Trasoje Mukačiovas (Mukačeve) - Rachovas (Rachivas) autobusai važinėja kas valandą.
                          Bet važiuoti su "maršrutke" buvo žymiai greičiau ir patogiau.
                          ​​​
                          Ne Mukačiovas, o Mukačevas (kirtis antram skiemeny): https://en.wikipedia.org/wiki/Mukachevo

                          Comment

                          Working...
                          X