Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aurelija JONUŠAITĖ
    „Sostinės“ korespondentė
    2008-04-01

    Prieš spūstis gatvėse – ir pėsčiųjų tiltai

    Pėstiems vilniečiams turėtų būti patogiau gyventi, nes Vilniuje bus pastatyti du nauji pėsčiųjų tiltai.
    Du nauji pėstiesiems skirti tiltai turėtų iškilti per artimiausius mėnesius.
    Miesto valdžia tikisi sumažinti automobilių dideles spūstis, kurios nuolat Vilniuje susidaro rytais ir vakarais.


    Uždraus transporto eismą

    Dėl šiuo metu Geležinio Vilko gatvės pabaigoje statomo pėsčiųjų tilto nuo ketvirtadienio 24 valandos iki penktadienio 5 valandos ryto bus uždraustas transporto eismas.
    Teritorija nuo bendrovės „Elsis“ administracinio pastato iki Noragiškių gatvės bus atitverta.
    Šis vien tik pėstiesiems skirtas tiltas bus baigtas visai netrukus – gegužės mėnesį.
    Jis sujungs Mokyklos ir Noragiškių gatves.
    Miesto pakraštyje iškilsiančio pėsčiųjų tilto statyba iš dalies finansuojama iš Europos Sąjungos lėšų.
    Iš viso šiam projektui bus skirta beveik du milijonai litų.
    http://www.lrytas.lt/?data=20080401&...g080401&view=2
    Paskutinis taisė Romas; 2008.04.01, 20:10. Priežastis: Visas pranešimas - temoje "Infrastruktūros projektai Vilniuje"
    gera gyventi gerai

    Comment


      /\

      Viaduko nuotrauka




      Remontuojama Baltupio gatvė


      Kelio ženklų atsargos

      Comment


        Nuotraukos darytos paskutinį kovo sekmadienį








        Čia bus dar vienas šviesoforynas




        Šviesoforais bus reguliuojama sankryža su Baltupio gatve


        To namo gyventojams tikrai būtų mažiau triukšmo, jei nebūtų to šviesoforo.

        Comment


          Mokslininkų g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų g. sankryža

          Kur baigiasi Mokslininkų gatvė ir kur prasideda Molėtų plentas?




          Tokios eilutės susidaro sekmadienį per pietus




          Jei Mokslininkų g. bus sujungta Bajorų keliu su Vakariniu aplinkkeliu, šią vietą reikės platinti iki 4 eismo juostų


          Šylant orams ir gausėjant automobilių ši sankryža po truputį dreifuoja link temos "Nevykę infrastruktūros sprendimai"
          Jau dabar matyti, kad čia reikėtų statyti dviejų lygių sankryžą

          Comment


            Nesuprantu projektuotojų logikos. Tiek laiko visas srautas link Molėtų važiuodavo Baltupio gatve ir buvo verčiamasi be šviesoforo. Kai tik Baltupio gatve važiuos mažai transporto, tai butinai ten reikia išdaigint šviesoforą... Negi jie galvoja, jei tiek laiko prie didelių srautų visi pasukdavo kur reikia, tai dabar pavieniams automobiliams jau nebepavyks pasukt

            Comment


              Čia tai dar nieko tokio, bet kai aukščiau Antakalnio troleibusų žiedo prieš kokius 2-3 metus pastatė šviesoforus skirtus tik vieno Žirgo gatvės namo gyventojams, tai buvo pati viršūnė. Jie net kokią savaitę po namo pridavimo buvo įjungti, tačiau gyvenimas visdėlto pakoregavo šį absurdą ir šviesiforai toje "sankryžoje" buvo gan greit išjungti.
              Tikėkimės, kad ir šioje sankryžoje jei neatsiras srautų, šviesoforai irgi gelės "numirti"

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Nesuprantu projektuotojų logikos. Tiek laiko visas srautas link Molėtų važiuodavo Baltupio gatve ir buvo verčiamasi be šviesoforo. Kai tik Baltupio gatve važiuos mažai transporto, tai butinai ten reikia išdaigint šviesoforą... Negi jie galvoja, jei tiek laiko prie didelių srautų visi pasukdavo kur reikia, tai dabar pavieniams automobiliams jau nebepavyks pasukt
                Pritariu - sviesoforas toje vietoje visiskai be rysio, i kaire is Baltupio gatves suks viena kita masina, o tam bus stabdomas visas srautas link Santariskiu. Priedo uz 300m ikirstas dar vienas pesciuju sveisoforas.

                Comment


                  Pėsčiųjų šviesoforai yra gėris
                  N N N

                  Comment


                    Pėsčiųjų viaduko montavimo reportažėlis [2008.04.04]:











                    Comment












                      Comment


                        Labai ačiū už informatyvų fotoreportažą
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          Jo jo, geras čia
                          Nupasakokit, kas matė, kaip ten tie kranai judėjo patys ir kaip strėlės sukinėjosi?
                          Buvo, taip suprantu, momentas, kai konstrukciją laikė tik vienas kranas.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            oho, as kazkaip isivaizdavau, kad ir centre bus atramos, o cia pasirodo padare vientisa ant dvieju atramu. Neblogai, neblogai

                            Comment


                              Jei žiurint 9-ta nuotrauka,kairinis kranas didesnis.Jis tą tiltą laikė visą laiką stovėdamas vienoje vietoje,ir besisukdamas
                              prieš laikrodžio rodyklę.Tas kranas iš kairės-mažesnis,jis strelę
                              suko pagal laikrodžio rodylę.Kadangi jo trajektorija ilgesnė,jis turėjo pakeisti savo dislokaciją minimum tris kartus.Kol jis
                              pervažinėjo iš vienos vietos į kitą (tam reikia sutraukti strėlę,pakelti kojas,pervažiuoti,nuleisti kojas,ištraukti strėlę) didysis kranas tiltą laikė vienas.Kitas galas buvo paremtas.
                              Buvo avarinė situacija , kai dideliam kranui buvo perkrova,
                              ir svoris pradėjo kraną versti.Gerai kad tilto galas buvo neaukštai pakeltas,tai jam atsirėmus į žemę,pasvirimas
                              sustojo ir atpalaidavus lynus , krano virtimas išsilygino.
                              Pakelimas truko maždaug nuo 00,00 iki 04,30 val

                              Comment


                                Dėkui už vaizdus Pats gal kartais ten dirbi? Beje, vakar ir pačiam teko pro viaduką pravažiuot ir toks klausimas iškilo, kodėl visi viadukai dabar pagrinde raudoni, čia taisyklės tokios ar kas?
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Raudona-ryškus spalvinis akcentas,gražiai kontrastuoja su žalia
                                  aplinką,ir rudžių mažiau matosi...

                                  Comment


                                    Parašė Artass Rodyti pranešimą
                                    oho, as kazkaip isivaizdavau, kad ir centre bus atramos, o cia pasirodo padare vientisa ant dvieju atramu. Neblogai, neblogai
                                    Ir labai gerai, kad pagaliau išmoko statyti be atramų per vidurį.
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      Ar tie pėsčiųjų viadukai pritaikyti neįgaliesiems?
                                      Vilnius yra nuostabus!

                                      Comment


                                        Nesuprantu, kodel negalejo pagrindines dalies pastatyti tiesiai, kazkaip galutinis variantas su vienu galu auksciau kitu zemiau man asmeniskai kvailai ziurisi
                                        Kiek vaziuoju pro sali - vis aki rezia.

                                        Comment


                                          Važiuoju kiekvieną rytą ir vakarą pro tą vietą, 2 kartus praleidau žmones kurie ėjo per perėją, nemačiau, kad ten kas vaikščiotų

                                          Galės varnos patupėt ir paspoksot į Bajorų kalvų kvartalą ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X