Dėl savo vaikų ir kitų žmonių saugumo nerimaujantys vilniečiai jau nebežino, kaip prašyti savivaldybės valdininkų, kad judrioje Molėtų plento ir Skersinės gatvės sankryžoje būtų pastatytas šviesoforas. Skersinės, Vanaginės sodų ir Vanaginės kaimo gyventojai, jų vaikai kasdien rizikuoja gyvybe, kai reikia pereiti Molėtų plento ir Skersinės gatvės sankryžą. Po ilgų susirašinėjimų su savivaldybe šioje vietoje galų gale buvo įrengta nereguliuojamoji pėsčiųjų perėja. Bet dėl to saugiau netapo – automobilininkai per ją lekia net nepristabdydami
(...)
Šviesoforo nestatys
Tuo tarpu savivaldybės Miesto ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela čia neįžvelgia jokios problemos – nereguliuojamoji pėsčiųjų perėja įrengta tinkamai, ji apšviesta. Ateityje jokių darbų čia nenumatoma, taip pat – statyti šviesoforo.
„Čia nėra tokio pėsčiųjų srauto, kad reikėtų statyti šviesoforą ir stabdyti visą transporto eismą Molėtų plente"
(...)
Kaip dar neprašė Skersinės g. įrengti šaligatvių, jų ten irgi nėra. Kelkraščiu eiti nepatogu, vakar ėjau. Ir išvis kam šviesoforas, jei tolėliau yra perėja, per kurią be jokio vargo perėjau apie 14.30, du vairuotojai netgi sustojo
Viskas ten labai paprasta. Akiplesiska chaltura padare su varztais, o dundukai techprieziura praleido tokia nesamone. Per keleta centimetru nedasukti varztai ir saiba uzdeta, kad savo briauna prilaikytu grotas. Nuo vibracijos ir temperaturiniu susitraukimu/issipletimu anie po truputi atsilaisvino, nuo apkrovos dar siek tiek issilenke, na ir issprudo tos grotos.
Net turiu labai paprasta paaiskinima (cia tik nuomone/spejimas), kodel taip padare. Grotos turi buti cinkuotos. Jas cinkuoja jau gatavais skydais. O apie tvirtinimus pamirso ir nepagamino jokiu technologiniu skyliu. Jau po visko davirinti aseles su skylemis varztams jau nebeiseina, nes vel cinkuoti reiks. Na tai ir prieme lengviausia ir pigiausia sprendima. Dundukai, galejo nesunkiai pritaikyti kokius gatavus laikiklius.
Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo šiandien, kovo 18 d., keičiasi eismo organizavimas Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sankryžoje.
Siekiant pagerinti eismo sąlygas reguliuojamoje sankryžoje, nuo 2011 m. kovo 18 d. kairysis posūkis iš Mokslininkų gatvės (nuo Santariškių pusės) į miesto centrą bus valdomas papildoma šviesoforo sekcija.
Seniai reikėjo. Savo akim ne kartą ten mačiau avarijų. Į geležinį pasukti buvo nemažas iššūkis - kad tiesiai iš priešingos pusės atvažiuojanti mašina neatsitrenktų..
Aišku gerai, kad padarė, bet čia manau buvo mažesnė problema (geresnis matomumas) palyginus su pramogų arenos sankryža, norint sukti nuo santariškių pusės kairėn į kareivių gatvę.
Pagerės transporto eismas Vilniaus sankryžose Molėtų kryptimi
Šio pavasario pabaigoje vykusio susitikimo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (SĮSP) ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR Susisiekimo ministerijos (LAKD) specialistai aptarė bendradarbiavimo galimybes, dėl transporto srautų valdymo ir koordinavimo Molėtų plente (kelias A14).
Specialistai iškėlė problemą dėl prasto šviesoforinio eismo reguliavimo Molėtų plente. Akcentuotas transporto srautų nesuderinamumas tarp Vilniaus miesto šviesoforinio valdymo sankryžų su Molėtų plente esančiomis sankryžomis. Pastarosios yra už Vilniaus miesto ribų ir priklauso VĮ „Vilniaus regiono keliai“. Kartu buvo nuspręsta atlikti Molėtų plento sankryžų veikimo analizę bei atsižvelgiant į rezultatus, atlikti eismo reguliavimo ir šviesoforinio valdymo pakeitimus. Pokyčiai reikalingi siekiant pagerinti transporto srautų pralaidumą. Tai ypač aktualu vasaros sezono metu, kai automobilių srautas padidėja išvykimo iš miesto kryptimi, o sekmadienio vakarais – grįžtant į miestą.
Šiuo metu SĮ „Susisiekimo paslaugos“ pagal turimus ir iš LAKD gautus transporto srautų statistinius duomenis, atlieka Molėtų plento sankryžų veikimo analizę ir ruošia eismo organizavimo pakeitimų siūlymus, kaip pagerinti šviesoforinį eismo valdymą šiose sankryžose.
Susitikimo metu taip pat susitarta, jog VĮ „Vilniaus regiono keliai“ eksploatuojamas sankryžas būtina sukoordinuoti ir bendrai valdyti kartu su Vilniaus miesto šviesoforais reguliuojamomis sankryžomis, kurių administravimą ir priežiūrą atlieka SĮ „Susisiekimo paslaugos“. Šiuo pagrindu planuojama pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su VĮ „Vilniaus regiono keliai“.
Logiškiau būtų pabaigti (!) Taurupės g. nuo Asanavičiūtės viaduko - antras išvažiavimas iš Pilaitės.
Ar nėra svarbesnių kelių?
Ar yra kokios problemos iš Pilaitės patekti iki Asanavičiūtės viaduko?
Kai visai neturėsime kur pinigų dėti, tada galima galvoti apie tokius kelius, kurie sutrumpina kokiu 1km kelią, kuriame ir taip nėra kamščių.
1. Reikia Šiaurinės iki Verkių g.
2. Reikia Žirnių, Liepkalnio sąnkryžoje gero viaduko
3. Reikia Šiaurinio aplinkkelio nuo vakarinio iki Utenos kelio.
4. Pietinio aplinkkelio tęsinio iki Minsko plento
6. GV, Žalgirio, Ukmergės mazgo sutvarkymas.
Comment