Savanoriu prospekte bent nuo telekomo iki ziedo irgi ziaurus suliniu kiekis.
O beje tai tie apvalieji gi yra komunikaciniai, vandeniui rinkt stovi pakrassciuose. Man ir keista, kodel tas angas butina ant vaziuojamosios dalies palikt.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Kaune Savanorių pr. šuliniai buvo pakraščiuose. Prieš kažkiek metų platinant gatvę jie pasidarė toliau nuo krašto ir taip liko iki dabar. Gali būt, kad ir kitose gatvėse tas pat nutiko.
Fotografuota buvo pro autobuso langą, todėl nebus nei vienos nuotraukos, žiūrinčios tolyn į priekį
Pradžia (nuo Vilniaus pusės)
Nauja degalinė
Kelininkų technika
Už "Neste" degalinės kelias tiesiamas prie pat dabartinio Molėtų plento
Truputį keista - iš pradžių paasfaltavo nuo Vilniaus pusės, o tada ėmėsi asfaltuoti pačią pratęsimo pabaigą, ties sodais. Taigi per vidurį vis tiek dar nieko nepadaryta - kokia prasmė?
Nors ir šeštadienis, bet darbai vyksta
Naujasis kelias yra smarkiai žemiau - negi šitiek asfalto jie dar žada pakloti? Ar gal čia toks sumanymas?
Manau, kad dabartiniam moletu plente visas daroma tam, kad truputi palengvint eisma, nes kamsciai susidaro del tu siauru dabartiniu pravaziavimu - ziaurus.
Manau, kad dabartiniam moletu plente visas daroma tam, kad truputi palengvint eisma, nes kamsciai susidaro del tu siauru dabartiniu pravaziavimu - ziaurus.
Pravažaivimai tikrai "žiaurūs". Neseniai teko savaitgalį Molėtuose praleisti, tad teko važiuoti ties ta vieta. Netgi ir lengvieji automobiliai sunkai prasilenkia (vienas ratas ant asfalto, kitas- ant kelkraščio). Pasisekė, kad vėlai grįžau, tad kamščių neteko pamatyti.
Čia gal kiek nukrypsiu nuo temos, bet įdomu:
Kiek pastebėjau, visas GV ilgis siekia apie 10 km (patikslinkit, jei kas žinot geriau). Nauja atkarpa sieks ~2 km (1.98 km, kiek skaičiau). Taigi, iš viso pabaigus turėtų susidaryti apie 12 km.
Dabar gi, jei duomenys nepasenę, skelbiama:
Ilgiausia gatvė - Nemenčinės plentas - yra Vilniuje. Jos ilgis -11 km 902 m.
Čia gal kiek nukrypsiu nuo temos, bet įdomu:
Kiek pastebėjau, visas GV ilgis siekia apie 10 km (patikslinkit, jei kas žinot geriau). Nauja atkarpa sieks ~2 km (1.98 km, kiek skaičiau). Taigi, iš viso pabaigus turėtų susidaryti apie 12 km.
Dabar gi, jei duomenys nepasenę, skelbiama:
Ilgiausia gatvė - Nemenčinės plentas - yra Vilniuje. Jos ilgis -11 km 902 m.
Būtų įdomu turėt tokią vietą, kur būtų surašyti tie gatvių ilgiai.
Laisvės prospektas, spėju ~8,5 km.
Beje, keista, kad ilgiausias ne Savanorių pr. Nežinau, kiek jis tęsiasi Kaune, bet vien Vilniaus savivaldybės teritorijoje jis lyg ir turėtų būt ilgesnis už Nemenčinės pl.. Nebent fiksuojant rekordus svarbus ne gatvės ilgis savivaldybės teritorijoje, o paties miesto teritorijoje (kaip žinom, Grigiškės, per kurias eina gabalas Savanorių, laikomos atskiru miestu Vilniaus savivaldybės žinioje).
Būtų įdomu turėt tokią vietą, kur būtų surašyti tie gatvių ilgiai.
Laisvės prospektas, spėju ~8,5 km.
Beje, keista, kad ilgiausias ne Savanorių pr. Nežinau, kiek jis tęsiasi Kaune, bet vien Vilniaus savivaldybės teritorijoje jis lyg ir turėtų būt ilgesnis už Nemenčinės pl.. Nebent fiksuojant rekordus svarbus ne gatvės ilgis savivaldybės teritorijoje, o paties miesto teritorijoje (kaip žinom, Grigiškės, per kurias eina gabalas Savanorių, laikomos atskiru miestu Vilniaus savivaldybės žinioje).
Savanorių pr. ilgis su Grigiškėmis iki miesto ribos būtų apie 17km. O jeigu skaičiuoti iki Gariūnų sankryžos - apie 9,8km.
Na, Vilniuje yra ir daugiau ilgų gatvių. Tikslaus ilgio nepasakysiu, bet Verkių gatvė yra ~10 km ilgio (gal net ilgesnė); Ukmergės gatvė, skaičiuojant iki miesto ribos, turbūt netrumpesnė nei 10 km ir t.t.
Dėl tų aukščių skirtumų, tai man pasirodė šiek teik keistai. Ten vienoje vietoje, duobėje, naują asfaltą kloja žemiau nei buvo senasis. O tai reiškia, kad duobė pasidarys dar gilesnė kalvų atžvilgiu - važiuojant reikės dar žemiau nusileisti ir po to pakilti. Savotiškas "patobulinimas", vietoj to, kad kaip tik supilti pylimą ir iškelti
Aš taip supratau, kad jie tyčia jau dabar išasfaltavo ir baigia viską sutvarkyti ten, kur žemiau (iš Molėtų pusės), tuoj turbūt ten nukreips mašinas, o senąją kelio dalį irgi nukas ir padarys tame pačiame aukštyje. Kodėl taip daro, sunku pasakyti, gal taip išlygina kelią ar pan.
Važiuojant senąja atkarpa nuo Geležinio Vilko susidaro labai dideli kamščiai - tvarkoma sankryža su Mokslininkų gatve.
Apvažiuoti geriausia Ateites - Jeruzalės g. - Senuoju Molėtų plentu.
Toliau, link miesto ribos, eismas gana normalus - beveik visur yra po vieną asafaltuotą juostą viena kryptimi (vietomis dar tenka važiuoti kelkraščiu), o kelininkai dirba kitoje juostoje.
Comment