Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai
Collapse
X
-
Parašė John[8] München - Salzburg
Pakankamai gražus momentas nuo 0:55
Youtube video
Bus daugiau video ir nuotraukų
Comment
-
Parašė EdvinasB Rodyti pranešimąBMW2009 atidarė tau tą psl? Man ne. Duokit teisingą nuorodą .
Comment
-
Pirmiausia įspūdį paliko dviaukštis traukinys pirmą kartą matau tokį , nes nesu traukinių mėgėjas, fanas , o ir keliauti jais netenka įspūdį paliko diodiniai dinaminiai ženklai , įdomiai atrodo , kai nepratęs prie tokių . Puikus reportažas , įdomiai peržiūrejau tiek video , tiek nuotraukas . Radau net pora širdziai mielų foto .. mm koks užpakaliukas ...
http://farm5.static.flickr.com/4036/...f70216fe_o.jpg
Ta dar geresnė, net du užpakaliukai
http://farm5.static.flickr.com/4013/...d9b83d39_o.jpg
Comment
-
Parašė John..Man patinka Vokietijos autobahn'ų ženklai. Paprasti, aiškųs, estetiški ir neapkrauti bereikalingais užrašais..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAs taip suprantu, kad Vokietijoje kaip ir pas mus keliai yra skirtingu statusu, t.y. yra autobanai, greitkeliai, galbut krasto keliai, rajoniniai ir t.t.. Greiciu ribojimai ko gero irgi skirtingi. Kaip pagal keliu zenklus atskirti vieno tipo kelio nuo kito? ..ir kokie greiciai kokiam keliui maksimalus?
johno nuotraukose.
Kituose keliuose ženklai geltoni, kaip informacija apie remontus ir apvažiavimus Lietuvoje Pradžioje šiek tiek gali trikdyti Greitis plente standartiškai 90, bet labai dažnai ribojamas iki pvz. 70, nes vietiniai keliai paprastai siauri, be kelkraščių, o eismas intensyvus. Miestuose greitis 50 jei nenurodyta kitaip.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Bundesstraße - 100 km/h
Parašė WikipediaBundesstraßen are German and Austrian federal highways. One distinguishing characteristic between German Bundesstraßen and the world-famous Autobahnen (motorways) is that there is a general 100 km/h speed limit on federal highways, as opposed to the "recommended" limit of 130 km/h in unmarked sections of the motorways. Once the federal highway is a dual carriageway, the "recommended" speed limit is again 130 km/h. Many sections of the federal highways have only two, undivided lanes with no hard shoulder (pull-out area).
German Bundesstraßen are labelled with rectangular yellow signs with black numerals, as opposed to the motorways' white-on-blue markers.
In the German road system Bundesstraßen rank below Autobahnen and above Landesstraßen.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar vokiečiai visai kaip lietuviai laiko norma greičio viršijimą 10km/h ir taip pat nemėgsta rodyti posūkių (bent kai kur). Vokiečių policija (kaip ir turbūt visos vakarų Europos) nemėgsta automobilių su lietuviškais valst. nr.
Dar autobanuose griežtai draudžiama lenkti iš dešinės (išimtys aišku kamščiuose, kai greitis nedidelis), sako bauda nemaža.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVokiečių policija (kaip ir turbūt visos vakarų Europos) nemėgsta automobilių su lietuviškais valst. nr.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Landesstraße
Parašė WikipediaThe abbreviation for a Landesstraße consists of a prefixed capital letter L and a serial number (e. g. L 1, L 83, L 262 or L 3190). Staatsstraßen in Saxony are similarly abbreviated using a capital S (e. g. S 190) and the Staatsstraßen in Bavaria are prefixed with the letters St (e. g. St 2108).
The kilometrage is shown on white signs by the roadside with black letters, known as Stationszeichen, that replace the former kilometre stones.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąKuo tai pasireiškia?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąStabdo, tikrina dokumentus, bagažinės turinį ...
Paties dar niekad nėra nieks stabdę apskritai jokiam užsienyje.
Comment
-
Parašė kankel Rodyti pranešimąČia gal dar ir nuo paties automobilio priklauso? Jei tvarkingas ir neturi dviejų dešimtmečių amžiaus, mažiau ir tikimybių stabdymui.
Nepriklausomai nuo amziaus itin padidina tikimybe visoks "kietas" tiuningas tipo tonuotu langu.
Comment
-
Johnai, Saunios foto, tik galejai kokiuj vienoj kitoj ir autobahna alpiu fone nufotkinti
Ziur, vienoj foto ir naujasis BMW 5'er uzfiksuotas.
Grazios ten vietos, vaizdai ypac pagereja pavasari/vasara.
Del policijos stabdymo - naujesnis auto sumazina stabdymo tikimybe, nebent jei koks X6 ar pan. tai gali patikrinti ar ne is kokio vokiecio pasiskolintas
Siaip 2-6 m. automobiliai maziau stabdomi, daugiau stabdo mikriukus, ypac krovininiu kebulu.
Nors tas tiesa, kad lietuvius stabdo dazniau - kai nebuvo dar Sengeno, tai nuo Lenkijos, Cekijos ivaziuojant i DE ar AT, LT numerius visad stabdydavo ir nusinese dokumentus tikrindavo kokias 10 min , kai patys cekai ir lenkai daznai buvo praleidziami nestojant.
Comment
-
Parašė JohnNa kad vokiško autobahn'o Alpių fone nelabai ir buvo. Praktiškai visą A8 nuo Miuncheno iki Zalcburgo nufotografavau. Tiesa, matomumas buvo nekoks tą dieną, bet ir į žemėlapį pažiūrėjus matosi, kad A8 nelabai ten tų Alpių matyti. Pro A93 (t.y. autobahnas iš Miuncheno į Insbruką su gražiais vaizdeliais) nevažiavome, nes bijojome mokamų Austrijos Autobahn'ų, taigi pro Austriją važiavome paprastais keliais. Gan vaizdingas greitkelis (tiesa, ne Autobahn'as, o Itališka autostrada) pačiam alpių vidury buvo A22 Italijos šiaurėje. Bet dėl įtempto vairavimo nepavyko nieko nufotografuoti. Nors dabar gailiuosi, nes vaizdai buvo tikrai neeiliniai.
Dėl vaizdų, taip, vasarą gražiau. kita vertus, ten, kur mes važiavome (Jaufenpass perėja, kelias SS44) žiemą gražiau, nes kalnai padengti storu sniego sluoksniu. Snieguoti kalnai bent man visada žiūrisi geriau, nei žali.
Del skonio nesigincijama, bet kalnai grazus ir zali - kai ta zaluma kontrastuoja su sniegu virsuje
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDar vokiečiai visai kaip lietuviai laiko norma greičio viršijimą 10km/h ir taip pat nemėgsta rodyti posūkių (bent kai kur). Vokiečių policija (kaip ir turbūt visos vakarų Europos) nemėgsta automobilių su lietuviškais valst. nr.
Dar autobanuose griežtai draudžiama lenkti iš dešinės (išimtys aišku kamščiuose, kai greitis nedidelis), sako bauda nemaža.
Posūkius vokiečiai kaip tik labai tvarkingai rodo. Automagistralėse nėra jokios galimybės lenkti, nes visur skiriamosios juostos. O štai apvažiuoti iš dešinės galima, bet draudžiama. Yra išimtys prie mažesnių greičių, lyg tai 60 km/h ar panašiai.
Comment
-
Kam įdomu paskaityti ir pasidomėti apie autobahn http://www.gettingaroundgermany.info....shtml#traffic
Anglų kalba.
Comment
Comment