Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai
Collapse
X
-
Parašė pauliezaz Rodyti pranešimąApie Varšuvą tyliu. Valandą prasisukioji kol randi reikiamą kryptįMano darbai deviantart'e
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO kaip su greicio ribojimu prancuzijoj dedasi, daugmoj ruozu 130? kiek pamenu topgear jeremy ten nespausdavo kazkaip niekad, kad ir bugatti veyron valdydamas.
Nezinau kiek tiesos, bet aplink Londona irgi regis greitkeliu neribojamu greiciu.
O vokiški keliai irgi užknisa savo žymėjimu - kad dažniausiai žymimas tik artimiausias "kaimas" (o ne bendra kryptis "na berlin" - Prancūzijoj tuo požiūriu geriau, bile kuriam bažnytkaimy ant sankryžos bus pažymėta, kuriuo keliu į Paryžių
p.s.: Prancūzijos kelių įvardijimas "autobahn" atrodo, švelniai tariant, keistai...Paskutinis taisė c2h5oh; 2007.01.17, 16:10.
Comment
-
I know very much about an Autobahn, because I live in Germany, in Nürnberg. Well the German motorway network is one of the best in the world, you can get to many German cities with a motorway. When you come from Lithuania, you must first cross Poland. Although Lithuania hasn't so many motorways ''yet'', the roads are very good there, comparing with Poland. The transit through Poland is very hard, the roads are bad and Varsuva hasn't got any bypass. Before you pass the German boarder, you have a bad national road, where you have to drive through the towns and villages. After passing the boarder, the road changes and you hava a motorway. There's a motorway between Berlin and München and it has almost on the whole lenght three lines in each direction and only 20 km have two lanes. There also parts with four lanes in each direction, for example near München, Frankfurt and Köln.
Comment
-
Parašė Opfer Rodyti pranešimąI know very much about an Autobahn, because I live in Germany, in Nürnberg. Well the German motorway network is one of the best in the world, you can get to many German cities with a motorway. When you come from Lithuania, you must first cross Poland. Although Lithuania hasn't so many motorways ''yet'', the roads are very good there, comparing with Poland. The transit through Poland is very hard, the roads are bad and Varsuva hasn't got any bypass. Before you pass the German boarder, you have a bad national road, where you have to drive through the towns and villages. After passing the boarder, the road changes and you hava a motorway. There's a motorway between Berlin and München and it has almost on the whole lenght three lines in each direction and only 20 km have two lanes. There also parts with four lanes in each direction, for example near München, Frankfurt and Köln.Paskutinis taisė Ginthus; 2007.05.10, 16:04.
Comment
-
Keletas kadrų padarytų grįžtant iš Ženevos autoshow. Tas pats viadukas, kuris parodytas antroje Ginthus nuotraukoje, tik kitu kampu, tik va nepamenu kurioj čia Vokietijos vietoje
Tolumoje matosi išsišakojimas, panašus kaip važiuojant į Klaipėdą, tik mažiau juostų
Paskutinis taisė Classicc; 2007.05.10, 20:03.
Comment
-
Greitkelis Vokietijoje
Vokietijoje "greitkelis" greitkeliui nelygus. Jie yra keliu pakopu.
"Greitkelis"= Kraftfahrtstrasse/Schnellstrasse yra vienos-dvieju juostu, be skiriamosios betonines/zalios vejos per viduti ir be stovejimo juostos sonuose, greitis ribojamas iki 130km/h., eismo zenklai - geltoni.
Autobahn - butu lietuviskai a la "masinkelis", dvieju-triju juostu, pazymeta stovejimo juosta ir skiriamaja juosta per viduri. Greitis tam tikrose vietose g.b. ribojamas, siaip- neribojamas. Eismo zenklai - melyname fone.
Pirmasis Autobahn buvo pastatytas ne Hitlerio laikais ir ne Vokietijoje, bet 312m.pr. Kr. is Romos i Pietus, zymusis antikinis via Appia. Modernus pirmasis viesas autobahn buvo pastatytas ir paleistas Italijoje, Milan-Como apylinkese; inzinierius Puricelli, 1924m. Vokietijoje iki to laiko buvo privatus autobahnai skirti lenktynems, pastatyti 1926m. Hitleris atejo i valdzia 1933m. Jis tik nacionalizavo viena is stambiausiu privaciu autobahnu Vokietijoje, HaFraBa (Hamburg-Frankfurt/M.-Basel) ir toliau jis buvo vystomas III.Reicho laikais.
Aciu uz demesi.
Comment
-
Parašė frobo Rodyti pranešimąVokietijoje "greitkelis" greitkeliui nelygus. Jie yra keliu pakopu.
"Greitkelis"= Kraftfahrtstrasse/Schnellstrasse yra vienos-dvieju juostu, be skiriamosios betonines/zalios vejos per viduti ir be stovejimo juostos sonuose, greitis ribojamas iki 130km/h., eismo zenklai - geltoni.
Autobahn - butu lietuviskai a la "masinkelis", dvieju-triju juostu, pazymeta stovejimo juosta ir skiriamaja juosta per viduri. Greitis tam tikrose vietose g.b. ribojamas, siaip- neribojamas. Eismo zenklai - melyname fone.
Paprasti uzmiescio keliai mazdaug atitinka lietuviskus, max greitis lengvosiom masinom juose 100km/h (StVO §3, 3 dalis, 2c punktas). Esminis skirtumas nuo lietuvos - uzmiescio keliai paprastai neturi kelkrasciu.
Yra ir isimciu (tas pats paragrafas): greitis neribojamas (kaip ir autobane) jei skirtingos puses atskirtos tvorele arba yra min 2 juostos i viena puse. Mineto 130km/h apribojimo nera. Apskritai, tokiu gatviu yra labai nedaug.
Autobanai yra tai ka lietuviai supranta kaip greitkeli arba autostrada (pvz. kaunas-klaipeda). Nuo lietuvisku is esmes skiriasi tuom, kad priesingos krypties juostos paprastai atskirtos uztvara, o ne seip zolyte. Sustot draudziama isskyrus automobilio gedimo atveji. Bendro max greicio nera, bet yra taip vadinamas "rekomenduojamas greitis" (130km/h). Ji virsijus ir patekus i avarija gali tekti prisiimti dali kaltes, nors seip galbut butum ir nekaltas.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTeko viena ausim girdėti, kad vokietukai svarsto galimybę apriboti greitį savo autobanuose (ir net <130km/h) - dėl ekologinių sumetimų.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPrieš porą metų keliaujant po Vokietiją vairuotojas (profesionalas) išsakė eretišką mintį, kad Prancūzijos magistralės geresnės nei išgirtieji Vokietijos autobahnai. Tiesa mokamos ....
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąO kaip su greicio ribojimu prancuzijoj dedasi, daugmoj ruozu 130? kiek pamenu topgear jeremy ten nespausdavo kazkaip niekad, kad ir bugatti veyron valdydamas.
Nezinau kiek tiesos, bet aplink Londona irgi regis greitkeliu neribojamu greiciu.
Comment
-
Dėl leidžiamų greičių tai galit žvilgtelt čia (lentelė kiek paslinkus puslapį žemiau):
http://de.wikipedia.org/wiki/Autobahn
O man visgi labiau prie širdies vokiški, nei prancūziški. Vokiečiai neriboja greičio; vokiečiai sukuria tą pačią kokybę iš savo lėšų, 'nesiurbdami' iš vairuotojų. Tuo tarpu prancūzams už tą patį reik susimokėt. Tas blogai dar ir tuo aspektu, kad prie postų, kurie išdėstyti, kaip man pasirodė, dažnokai, dar tenka sustot, pastoviniuot, taigi, gaištamas laikas. Prancūzijoj tualetai irgi nėra nemokami, jų lėšos dengiamos tais pačiais vairuotojų mokesčiais už važiavimą greitkeliu.
Juokingiausia, aišku, Lenkija su savo liūdnais statomais pora ruoželių autostradų, o kas likę - šunkeliai, ypač rytinėj dalyj. Ten pirmą kartą pamačiau šviesoforus kelyje užmiestyje - kelias dėl remontų susiaurinamas į vieną juostą abiem kryptim, dega penkias minutes važiuojantiem iš vienos pusės, po to penkias - važiuojantiem iš kitos. Ir taip ne vienoj vietoj. Fūrų eilės. Tos pirmosios geros (ir trumpos) autostrados - mokamos, kas man tiesiog į galvą netelpa. Manau, jose turėtų būti ne pinigų rinkimo postai, bet moralinių kompensacijų vairuotojam išdavinėjimo postai už tai, kad jie išgyveno dešimtis metų su siaubingais keliais Na, bet Lenkija nors grandioziškai užsiima kelių tvarkymu, gal po 10 metų jau bus galima šnekėt kitaip.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąlabai dazni kamsciai,net nesuprasi del ko ar del keliu remontu ar del didesnio eismo srauto. prancuzijoje visur parkinguose wc nemokami, vokieciuose jei tik wc koloneleje jau reikia moketi:-))
Kas del kamsciu, tai nors ir paradoksas, bet didele dalimi jie kyla butent del neribojamo greicio.
Comment
-
Parašė JohnKadangi ši tema turi pakankamai daug potencialo ateityje, patalpinsiu čia ir nuotraukas iš savo pernykštės temos apie Miuncheną, kur Autobanų nuotraukos susimaišiusios su miestų ir miestelių nuotraukomis.
Tikslių lokacijų nežinau, bet kažką galima spręsti iš ženklų. Kaip bebūtų, viskas vyko kažkur į Pietus nuo Miuncheno
Atvaizdas
Gal zinai ka reiskia zenkle ,tas prie munchen-zentrum nupiestas ratas is keliu juodu apskritimu?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąGal zinai ka reiskia zenkle ,tas prie munchen-zentrum nupiestas ratas is keliu juodu apskritimu?
Comment
Comment