Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Autobahn. Vokietijos keliai ir greitkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
    Na taip, bet pusė mano pažįstamų atvažiuojančių pas mane į svečius į vokietiją nieko nėra girdėja apie Umweltzone ir šiaip dažnai mieste mašinos su užsienietiškais numeriais buna be tų lipdukų.

    Dabar gi svarstoma apie mėlynąjį lipduką, kurį gaus tik EURO6 dyzeliai. Ir jei kitais metais tai įgyvendins, lietuvoj turetų atpigti 5-10metų senumo dyzeliai iš vokietijos, nes vokiečiai jais stengsis atsikratyti

    Ir tas skirstymas pagal metus nėra tikslus, nes kaikurie gamintojai pradėjo gaminti anksčiau aukštesnės taršos klasės automobilius negu EU nustatyta galutinė riba (bent jau EURO5/6 atveju). Pasirausiau po savo mašinos dokumentus, ir tik "EC certificate of conformity" sertifikate radau nurodyta EURO klasę. Ir nors daugelis vokiečių žino savąją ar bent jau atsižvelgia į ją pirkdamį naują auto, lietuviams tai dar yra nežinoma.

    Su nekantrumu laukiu kaip vokiečiai išspręs šią ir kitas problemas, kad atvažiavęs į degalinę užsienietis galėtų be streso ir vokiečių kalbos žinojimo įsigyti reikiamą vinietę.
    Mano duomenimis siuo metu tik DEKRA technines stotys isduoda siuos lipdukus. Teko susimoketi 5 eur.
    O degalines is kur? Yra tokiu planu vokieciuose?

    Comment


      Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
      Forumuose kalbama, kad dabar realus greitis, iki kurio nebusi fiksuojamas - 160km/h.
      Tam tikri ruožai, ypač tam tinka Berlynas-Varšuva, tikrai galėtų turėti, kad ir 200 km/h ribojimą, jei iš vis nepadarius neriboto greičio.

      Comment


        Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
        negalėtų, nes greičio skirtumas būtų apie 120 lyginant su sunkiuoju transportu. ir dabar tas 60 km/h greičių skirtumas per didelis 2 juostoms
        pritariu, kad negalėtų, bet ne dėl greičių skirtumo su sunkiuoju transportu, o dėl vairavimo kultūros ir dėl to kylančios rizikos. Nes DE kažkodėl gali būti neribotas greitis net ir 2 juostų greitkelyje. Bet jie ir važiuoja kitaip. Labai jau retas 150 varo prilipęs per 3 metrus nuo priekyje esančio.

        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          Labai jau retas 150 varo prilipęs per 3 metrus nuo priekyje esančio.
          Vokietijoje "tailgating'as" labai stipriai baudziamas.

          Comment


            Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
            Pasirausiau po savo mašinos dokumentus, ir tik "EC certificate of conformity" sertifikate radau nurodyta EURO klasę. Ir nors daugelis vokiečių žino savąją ar bent jau atsižvelgia į ją pirkdamį naują auto, lietuviams tai dar yra nežinoma.
            Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera.
            2.0 TDI CR DPF 110 kW 2013- CKFC (EA288) 1968 ccm, I4, 16V DOHC, common-rail, turbocharged 110 kW (150 PS; 148 hp) at 3500-4000 rpm 320 Nm (236 lb•ft) at 1750-3000 rpm 6-speed manual (MQ350), FWD 218 8.5 4.5 / 62.8 / 52.3 116
            Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.01.22, 21:21.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Lrytas.lt 2018.11.23

              Vokietija kirto smūgį dyzeliams: jie uždrausti lietuvių pamėgtoje autostradoje
              Įdomu kokie lietuviai pro ten važiuoja. Autostrada eina beveik per Eseno centrą ir ten labai intensyvus vietinis eismas. Kiek prisimenu, o ir tą patį rodo Google Maps - Rūro metropolija apvažiuojama 2 keliu per šiaurę.

              Comment


                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera. [TABLE="class: wikitable"]
                Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6

                Comment


                  Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                  Beje o kur galima suzinoti savo dyzelines masinos EURO klase? Nes wiki jokios informacijos nera. [TABLE="class: wikitable"]
                  [TR]
                  Reiktų kreiptis į gamintojo atstovą.



                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                    Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6
                    Kokiame techniniame pase? Registracijos liudijime tokios grafos nėra. Jeigu benzininis variklis?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Kokiame techniniame pase? Registracijos liudijime tokios grafos nėra. Jeigu benzininis variklis?
                      2017 metais pirktos mašinos registracijos liudijime jau yra parašyta EURO 6.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                        Buna info techniniam pase. Jei yra DPF - tai bus maziausiai Euro5. Jei nera adblue - greiciausiai nebus euro6
                        Is kur istrauket? Pas mane DPF ir Euro 4.

                        Comment


                          Legendiniuose Vokietijos greitkeliuose – numatyti greičio ribojimai

                          Vokietijos greitkeliai garsėja dėl juose neribojamo greičio, tačiau pranešama, kad netrukus su tokia laisve gali tekti atsisveikinti.

                          Europos Sąjunga numato vis griežtesnius išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, o Vokietijoje ši tema yra itin opi.
                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1091138?copied
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Legendiniuose Vokietijos greitkeliuose – numatyti greičio ribojimai
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1091138?copied
                            Vokietija - beje vienintele salis pasaulyje kur autobanuose dar legaliai galima spausti is savo masinos maksimalu greiti - nemanau kad vokieciai atsisakis sios privilegijos. Cia tas pats kaip pavyzdziui JAV uzdrausti teise privaciai isigiti bei tureti saunamuosius ginklus...

                            Comment


                              Matyt, jau išaugta iš to, kad visokie buduliai mėgina savo aplamdytų ir surūdijusių "bulkų" pajėgumus viešuose keliuose. Toje pačioje Vokietijoje netrūksta visuomenei prieinamų lenktynių trasų, tad šiuolaikiniai sportiniai automobiliai tik ten gali pilnai atsiskleist su aktyviomis spoiler'ių pakėlimo / nuleidimo sistemomis greitėjant / stabdant, su kartu truputi pasukamais galiniais ratais ir pan. valdomumo sprendimais.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Matyt, jau išaugta iš to, kad visokie buduliai mėgina savo aplamdytų ir surūdijusių "bulkų" pajėgumus viešuose keliuose. Toje pačioje Vokietijoje netrūksta visuomenei prieinamų lenktynių trasų, tad šiuolaikiniai sportiniai automobiliai tik ten gali pilnai atsiskleist su aktyviomis spoiler'ių pakėlimo / nuleidimo sistemomis greitėjant / stabdant, su kartu truputi pasukamais galiniais ratais ir pan. valdomumo sprendimais.
                                Siaip visokio plauko buduliu uz vairo Vokietijoje kelisdesimtkart daugiau negu UK, bet vistiek situacija geresne negu LT.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  Is kur istrauket? Pas mane DPF ir Euro 4.
                                  tai gal ir masina ne 2013 metu , ne?

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                    tai gal ir masina ne 2013 metu , ne?
                                    teisingai

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Kodėl tik Karaliaučius, o ne Kaliningrad/Karaliaučius? Šiaip esu patenkintas dabartine tvarka žymėjimui užsienio miestams: aišku ir užsieniečiui, ir vietiniui Kad išlaikyti tą patį dizainą, nelietuviškas pavadinimas Kaliningrad galėtų prasidėti iš naujos eilutės, o RU būtų žymimas šalia abejų eilučių Karaliaučius ir Kaliningrad.
                                      Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

                                      Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.

                                      Comment


                                        Parašė Deus Rodyti pranešimą

                                        Aš panaudojau vokiečių standartą, kuriame, jie naudoja pvz. Warschau, o ne Warszawa, ir taipogi, nenaudoja Warschau / Warszawa tuo pačiu metu, kas padėda ženklui būti paprastam ir neprikištam su dublikuota informacija. Galima naudoti ir lenkų standartą, kuriame jie jau rašo ne kaimus, kaip Budzisko prie pasieno, bet miestus, su originaliais pavadimas, kaip Vilnius, o ne Wilno. Mūsų lietuviški pavadinimai užsienio miestams yra gan panašus į originalius pavadinimus, todėl, aš nemanau kad vien lietuviški arba originalus pavadinimai būtu problema užsienio arba Lietuvos vairuotojams. Jeigu mūsų kalba būtų kaip graikų, kuriame naudojamas ne lotynų šriftas, tai būtų visiškai kitas reikalas.

                                        Taipogi, panaudojant vokiečių arba lenkų sistemą + mažasias raides, mažiau skardos yra panaudojama ženklui, nes ženklę nėra dublikuojama informacija/pavadinmai dukart, kas yra pigiau ir daugiau patiktu valstybei, nes tai duotu geresnius resultatus (pagerintų ženklinimo standartus)), ir švaresnį dizainą, su mažesnę kaina.
                                        Kelyje A12 tikrai ant ženklų esu matęs ir "Warszawa" (nuotraukos, deja, neturiu).

                                        Bet kokiu atveju, šiuose žymėjimuose svarbiausia tikslumas ir greitas suvokimas - todėl nerašyti užsienio valstybės miesto pavadinimo originalo kalba yra paprasčiausias chuliganizmas vairuotojų atžvilgiu.


                                        Comment


                                          Click image for larger version

Name:	image_91200.jpg
Views:	641
Size:	278,9 kB
ID:	1748938

                                          Stop kadrai iš YouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=9ncwdzj71-s
                                          Click image for larger version  Name:	Warschau.jpg Views:	1 Size:	278,9 kB ID:	1748913
                                          Paskutinis taisė Romas; 2019.10.22, 22:43. Priežastis: Dublis. Nuotraukų dydis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X