Na kad vokiško autobahn'o Alpių fone nelabai ir buvo. Praktiškai visą A8 nuo Miuncheno iki Zalcburgo nufotografavau. Tiesa, matomumas buvo nekoks tą dieną, bet ir į žemėlapį pažiūrėjus matosi, kad A8 nelabai ten tų Alpių matyti. Pro A93 (t.y. autobahnas iš Miuncheno į Insbruką su gražiais vaizdeliais) nevažiavome, nes bijojome mokamų Austrijos Autobahn'ų, taigi pro Austriją važiavome paprastais keliais. Gan vaizdingas greitkelis (tiesa, ne Autobahn'as, o Itališka autostrada) pačiam alpių vidury buvo A22 Italijos šiaurėje. Bet dėl įtempto vairavimo nepavyko nieko nufotografuoti. Nors dabar gailiuosi, nes vaizdai buvo tikrai neeiliniai.
Dėl vaizdų, taip, vasarą gražiau. kita vertus, ten, kur mes važiavome (Jaufenpass perėja, kelias SS44) žiemą gražiau, nes kalnai padengti storu sniego sluoksniu. Snieguoti kalnai bent man visada žiūrisi geriau, nei žali.
Mokami Austrijo autobanai? hm, degalinėj netoli Innsbruck'o susimoki 7,5EUR už vinjetę 10d., ir 8,5EUR kainuoja brenner-pass. Viskas. Nemanau kad tai didele suma kad sukt aplinkui per Zalcburg'ą... Išbandžiau ten visokius maršrutus į italiją, bet šitas kažkuo įpatingas, šią vasarą jau 5-ą kartą kartojom
Prieš porą metų teko pravažiuoti naujuoju BAB 20, kuris vadinamas "Ostseeautobahn“ arba „Küstenautobahn", kuris nuo Liubeko (Lübeck) eina palei Baltijos pajūrį link DE/PL sienos ir susijungia (kertasi) su A 11 netoli sienos. Autobanas buvo atidarytas 2005 metų pabaigoje. Nustebino tai, kad jis buvo labai tuščias, t.y. neįtikėtinai mažai mašinų juo važiavo. Autobanas turi daug tiltų (net 105) virš įvairių vandens telkinių ir šiaip žemesnių vietovių. Taip pat palei visą autobaną visiškai nebuvo degalinių. Jei būtų "prispyręs" reikalas įsipilti kuro, tai reikėtų nuvažiuoti nuo autobano ir važiuoti kelis kilometrus iki kažkokio miestuko, kuriame yra degalinė (gerai, kad dar nuorodos į degalines nuo autobano buvo). Kadangi Vokietijos šiaurės-rytuose pramonė labai prastai išvystyta, tai klausimas, kada šis autobanas pasiteisins?
Kadangi Vokietijos šiaurės-rytuose pramonė labai prastai išvystyta, tai klausimas, kada šis autobanas pasiteisins?
Turbūt vokietukai nesvarsto taip kaip lietuviai - kada pasiteisins, kada atsipirks. Tiesiogiai gal ir niekada. Žiūrima plačiau, gera infrastruktūra didina regiono ir visos valstybės patrauklumą. Manau negyvens amžinai 4/5 Vokietijos gyventojų susispaudę "senosiose" vakarų žemėse. Kada nors prasidės vidinė migracija "nach Osten". Aišku, jei Vokietiją valdytų LLRI tipo ekspertai, tai autobahnai būtų tiesiami ir remontuojami tik Rūro regione, apie Hamburgą, Miuncheną ir Štutgartą. O rytų Vokietija būtų aptverta spygliuota tvora ir palikta trūnyt
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Teko kovo viduryje pasivažinėti iki Vokietijos ir poto parplaukti atgal iš Sassnitz uosto į Klaipėdą, tad važiavau prieš kelis metus naujai pastatytu tiltu į Rügen salą (didžiausia Vokietijai priklausanti sala). Tiltas jungia salą ir Stralsund miestuką. Ta proga keletas nuotraukų:
Iš toliau tiltas atrodo taip:
Artėju prie tilto per Bundesstraße nr. 96
Nuoroda į salą ir Sassnitz uostą
Esam tikrai aukštai
Leidžiamės į salą
Ir dar bonusas. Pavasarinio šerkšnu pasipuošusios apylinkės kovo 17-osios rytą Autobahnas nr. 11 Szczecin - Berlin, kryptis - Berlynas.
Gegužės vidury teko vieną dieną pasivažinėti Vokietijos Autobahn'ais. Pats atstumas buvo juokingai mažas ~140 km. Pradžia buvo Göttingen,o tikslas Autostadt muziejus, Wolfsburg. Dalį kelio važiavom A7, kuris yra pats ilgiausias Europos greitkelis (963 km.). Taip pravažiavom lyg ir visą A39, bet jo ilgis tik 57 km.
Kelionės pradžia, oras neblogas nors saulės pritrūko
Kelio danga nepasirodė labai gera. Betono blokai su asfaltuotom siūlėm, važiuoti nebuvo labai smagu.
Iškart nusprendėm "sėst" ant kokios naujesnės ir tvarkingesnės mašinos, nes greičio apribojimų pagrinde laikosi tik fūros ir autobusai.
Eismas gan intensyvus, tačiau niekas dėl to labai stabdžių nespaudžia, mūsų greitis, apie 150 km/h, o saugus atstumas ne didesnis nei mieste važiuojant. Net nejauku...
BMW su VW truputį pavažiavus toliau pradėjo elgtis, kaip truputį
Prasidėjo tokia rikiavimasi, lenkimai ir manevravimai kad iš toli buvo baisu žiūrėti. Gaila, kad fotikas netraukė tiek
Truputį pasikeitėpeizažai, pasijuto, kad arčiau Šiaurinės Vokietijos
Įšvažiuojame iš A7 ir judame link A39. Nedaug pavažiavus Volvo greit dingo
Kelias pasidarė kaip stiklas, važiuot vienas malonumas. Panašu, kad dar nelabai senas kelias
Truputį senesnė atkarpa
Tačiau jau remontuojama
Patiko vokiečių požiūris, į kelių tvarkymą. Jie tiesiog nukasa virš metro asfalto su visom žemėm
Kelias vėl idealus, Volvo pradėjo sparčiai tolti
Važiavom ir greičiau, bet tada nespėjau nufotografuoti.
Vėl remontas. Panašu, kad artėjame link Braunshweig
Pačiam mieste
Toliau liko tik nedidelė atkarpa link Wolfsburg, kuri ejo beveik vien pievomis
Toliau nieko labai įdomaus nepamatėme, ir greitai pasiekėme savo tikslą.
Labai daug visokių krūmų šalia greitkelio kyšančių net į patį kelią, keista, kad tokioje šalyje kaip Vokietija tai netvarkoma. Per juos nesimato visokių stulpelių, šoninių atšvaitų, ženklų ir pan. Ir kelio danga neatrodo stebuklinga. Žodžiu mūsų magistralės atrodo visai neblogai palyginus.
Labai daug visokių krūmų šalia greitkelio kyšančių net į patį kelią, keista, kad tokioje šalyje kaip Vokietija tai netvarkoma. Per juos nesimato visokių stulpelių, šoninių atšvaitų, ženklų ir pan. Ir kelio danga neatrodo stebuklinga. Žodžiu mūsų magistralės atrodo visai neblogai palyginus.
Ten tie krūmai dar ir specialiai sodinami Kelio danga gal ir nestebuklinga, bet tokio dalyko kaip provėžos ten nerasi.
Kuo iš tiesų autobahnai (ir visi kiti keliai Vokietijoj) skiriasi nuo lietuviškų kelių - tuo, kad ten taupomas kiekvienas žemės metras. Eismo juostos (ir atitinkamai keliai) siauresnės, išvažiavimai-įvažiavimai staigesni, mažesnių radiusų ir t.t. ir pan.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Labai daug visokių krūmų šalia greitkelio kyšančių net į patį kelią, keista, kad tokioje šalyje kaip Vokietija tai netvarkoma. Per juos nesimato visokių stulpelių, šoninių atšvaitų, ženklų ir pan. Ir kelio danga neatrodo stebuklinga. Žodžiu mūsų magistralės atrodo visai neblogai palyginus.
Geras pastebėjimas, Vokietijos greitkeliai yra specialiai apželdinami juos integruojant į aplinką, dėl ko jie mano akiai atrodo labai maloniai.
Ten tie krūmai dar ir specialiai sodinami Kelio danga gal ir nestebuklinga, bet tokio dalyko kaip provėžos ten nerasi.
Kuo iš tiesų autobahnai (ir visi kiti keliai Vokietijoj) skiriasi nuo lietuviškų kelių - tuo, kad ten taupomas kiekvienas žemės metras. Eismo juostos (ir atitinkamai keliai) siauresnės, išvažiavimai-įvažiavimai staigesni, mažesnių radiusų ir t.t. ir pan.
Koks čia privalumas siauresnės juostos ir staigesni įvažiavimai?
Geras pastebėjimas, Vokietijos greitkeliai yra specialiai apželdinami juos integruojant į aplinką, dėl ko jie mano akiai atrodo labai maloniai.
Privalumas gal tas, kad neakina naktį priešai atvažiuojantys automobiliai. Bet jei jau užstoja ko neturėtų tai jau negerai manau.
O pvz. Vilniaus miestas apaugęs visokiais krūmynais patinka?
Comment