Teoriskai kiekvienas zmogus turi prigimtine teise i nuosava turta, kuris be savininko sutikimo gali buti lieciamas tik teismo sprendimu. Taciau ypatingai svarbiais atvejais jis gali buti nusavinamas valstybes. Tai tokie atvejai, kai turtas labai svarbus daugeliui zmoniu. Pvz siuo atveju gatve kuria naudosis milijonai, turi kur kas didesne reiksme nei bobutes teises i trobele. Nacionalizavimas vengtinas dalykas, taciau pasitaikantis ir ishsivysciusiose demokratinese valstybese. http://lt.wikipedia.org/wiki/Nacionalizacija
Sutinku visiškai. Gatve kuria naudosis milijonai, turi kur kas didesne reiksme nei bobutes teises i trobele.
Aš tik ką norėjau visą laiką pasakyti, svarbiausia kad nebūtų valdininkų piknaudžiavimo privačių žmonių turtu.
o gal kas zino bent apytiksles datas kada planuojama baigti tokius objektus? Visi cia vardinam kada planuojama pradeti, bet neka labiau svardi ir numatoma darbu pabaigos data. Zinoma as suprantu kad siuo konkreciu atveju viskas uzsitese del vieno piliecio saviveiklos, bet vistiek manau savivaldybe turi numaciusi kazkokias datas.
o gal kas zino bent apytiksles datas kada planuojama baigti tokius objektus? Visi cia vardinam kada planuojama pradeti, bet neka labiau svardi ir numatoma darbu pabaigos data. Zinoma as suprantu kad siuo konkreciu atveju viskas uzsitese del vieno piliecio saviveiklos, bet vistiek manau savivaldybe turi numaciusi kazkokias datas.
Zuokas sakė, kad šį mėnesį turėtų užbaigti O šią savaitę pradeda Pietinio aplinkkelio statybas (Žirnių - Savanorių)
nelabai seniai pro sali ejau, tai kazkaip pasirode, kad jeigu butu galima nuardyti nuo to sandelio kazkoki primuryta silikatiniu plytu "tiuninga", ir nedaryt saligatvio, tai tilptu ten dar viena vaziuojamoji juosta. o tai dabar ne tiek issikisa pats sandelys, kiek saligatvis, kuris stengiasi "mandagiai" apeiti kazkokias griuvenas, kurios yra aplink sandeli.
manau sita gatve labai svarbi kaip transporto gatve, o ne kaip pesciuju pasivaiksciojimo takelis, ir kol problema neisspresta, lakinai pestieji gali naudotis kitoje gatves puseje einanciu saligatviu.
nelabai seniai pro sali ejau, tai kazkaip pasirode, kad jeigu butu galima nuardyti nuo to sandelio kazkoki primuryta silikatiniu plytu "tiuninga", ir nedaryt saligatvio, tai tilptu ten dar viena vaziuojamoji juosta. o tai dabar ne tiek issikisa pats sandelys, kiek saligatvis, kuris stengiasi "mandagiai" apeiti kazkokias griuvenas, kurios yra aplink sandeli.
manau sita gatve labai svarbi kaip transporto gatve, o ne kaip pesciuju pasivaiksciojimo takelis, ir kol problema neisspresta, lakinai pestieji gali naudotis kitoje gatves puseje einanciu saligatviu.
Kiek girdėjau, toks variantas net buvo siūlomas pastato savininkui, tačiau jis: arba "viskas", arba "nieko"
Tikiuosi, kad tas kampas nepadidins avaringumo.
Nors nugriautu ir tiek. Tas pats ir su Gel. Vilko ir Ukmerges estakada.
negaliu patiket savo akimis. gatves praleidumas yra toks, koks yra siauriausios vietos pralaidumas. Sitas pastatas reiskia, kad galejo tiesiog smarkiai pataupyti babkiu ir tiesiog daryti vienos juostos kelia
negaliu patiket savo akimis. gatves praleidumas yra toks, koks yra siauriausios vietos pralaidumas. Sitas pastatas reiskia, kad galejo tiesiog smarkiai pataupyti babkiu ir tiesiog daryti vienos juostos kelia
Manau čia žvelgta į ateitį. Anksčiau ar vėliau ta kliūtis bus pašalinta.
Comment