Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Dviračių takus daro tegul ne kur kitur, bet visur, ne atokiau pėsčiųjų zonų, bet protingai. Nors čia didelio proto nereikia, užtenka projektuotojam nuvažiuoti į betkurį dviračiams draugišką Europos didmiestį ir apsižvalgyti. Kadangi Vilniuje nėra dviračių takų sistemos (takai atsiranda iš niekur ir baigiasi niekur, nenužeminti bordiūrai ir šiaip įvairios kliūtys) tai dviratininkai turi manevruoti tarp dviračių takų, šaligatvių ir gatvių taip keldami pavojų pėstiesiems bei patiems sau. Nors dviračių takais pėstieji dažniau vaikšto nei šalia esančiais šaligatviais, bet čia jau projektuotojų nemąstymo pasekmė.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO tai ką siūlai daryti? Ne visur juk yra atskiri dviračių takai. Beto per tuos pačius dviračiu takus pėstieji taip pat sėkmingai vaikšto net nebandydami pasitraukti, dažnai tenka žole apvažinėti.
Parašė deep'as Rodyti pranešimąDviračių takus daro tegul ne kur kitur, bet visur, ne atokiau pėsčiųjų zonų, bet protingai. Nors čia didelio proto nereikia, užtenka projektuotojam nuvažiuoti į betkurį dviračiams draugišką Europos didmiestį ir apsižvalgyti. Kadangi Vilniuje nėra dviračių takų sistemos (takai atsiranda iš niekur ir baigiasi niekur, nenužeminti bordiūrai ir šiaip įvairios kliūtys) tai dviratininkai turi manevruoti tarp dviračių takų, šaligatvių ir gatvių taip keldami pavojų pėstiesiems bei patiems sau. Nors dviračių takais pėstieji dažniau vaikšto nei šalia esančiais šaligatviais, bet čia jau projektuotojų nemąstymo pasekmė.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSukurti normalias sąlygas dviratininkams ir pėstiesėms. O tai perskiria normalų šaligatvį vos ne dviratininkų naudai, pėsčiajam palikdami labai mažą dalį. Arba dar blogiau, kai dviratininkų take padaro lopinėlį pėstiesėms O šeip ir važinėjančių dviratininkų nepastaubmas pastaruoju atveju mažas. Jei jau asfaltuotas takas, tai reiškia tik jiem, o kad pradžioj stovi 413 ženklas tai nepastebi.
O ar tame problema, kad dviračių take yra ir pėstiesiems juosta? Pvz. Žirmūnuose palei Nerį eina dviračių takas, o šalia pėsčiųjų takas ir juos dar žolė skiria, bet žmonės vis tiek eina dviračių taku, nors gaunasi dar tolimesnis kelias ir per žolę reikia pereiti. Negu pradėsim žmones kaip gyvulius fiziškai atskrinėti, kad neitų, kur negalima.
Comment
-
Manau, kad projektuojant Oslo gatvės rekonstrukcija apie dviračių judėjimą tikrai buvo būtina pagalvoti. Paprasčiausiai todėl, kad nėra tinkamos jungties Lazdyniečiams patekti į Vingio parką, kuris yra ir dviratininkų ir pėsčiųjų traukos vieta. Tie kas važinėja per Lazdynų tiltą turėjo pastebėti kad dviračių "srautas" šioje vietoje yra žymus, o jei nebus sąlygų važiavimui tiesiog gerinsime nukentėjusių statistika. Jei teisingai atsimenu ar ne čia turėjo eiti žymusis Eurovelo 11 iki Trakų?
Dėl pėsčiųjų ir dviratinkų kultūros, manau tam reikia laiko. Pvz. Vokietijoje nelaukite tolerancijos jei pėstysis eina dviračiu taku ir atvirkščiai.
Comment
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąManau, kad projektuojant Oslo gatvės rekonstrukcija apie dviračių judėjimą tikrai buvo būtina pagalvoti. Paprasčiausiai todėl, kad nėra tinkamos jungties Lazdyniečiams patekti į Vingio parką, kuris yra ir dviratininkų ir pėsčiųjų traukos vieta. Tie kas važinėja per Lazdynų tiltą turėjo pastebėti kad dviračių "srautas" šioje vietoje yra žymus, o jei nebus sąlygų važiavimui tiesiog gerinsime nukentėjusių statistika. Jei teisingai atsimenu ar ne čia turėjo eiti žymusis Eurovelo 11 iki Trakų?
Dėl pėsčiųjų ir dviratinkų kultūros, manau tam reikia laiko. Pvz. Vokietijoje nelaukite tolerancijos jei pėstysis eina dviračiu taku ir atvirkščiai.
Citata iš KET:
104. Važiuoti dviračiu ar mopedu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra - tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 150 punkte numatytus atvejus. Važiuodamas kelkraščiu, dviračio ar mopedo vairuotojas neturi trukdyti ar kelti pavojaus pėstiesiems.
Citata iš KET:
93. Pėstiesiems draudžiama:
93. 5. Eiti dviračių takais.
Na, kaip ten bus su tuo dviračių eismu per lazdynų tiltą pamatysim po rekonstrukcijos. Nes tai ir bus vienintelė vieta patekti į Vingio Parką iš Lazdynų. Gaila, kad atsisakyta naujo tilto per Nėrį...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Dar keletas nuotraukų. Fotografuota telefonu, bent bendram vaizdui susidaryti.
Nuo esamo Erfurto g. viaduko.
Apvažiavus už degalinės, kur dabar eismas draudžiamas. Vaizdas link Erfurto g. viaduko.
Vieno iš naujųjų viadukų statyba įpusėjo.
Kito dar tik atramos.
Vėl nuo Erfurto g. viaduko
Iš tos pačios vietos, šiek tiek pasisukus į dešinę
Pervažiavus viaduką
Bandant važiuoti Gudelių pusėn
Būsimas tunelis?
Comment
-
Man tai asmeniškai nesąmonė tas tunelis. "Toks vaizdas", jog vietiniai turčiai pasinaudojo savo įtaka ir prastūmė šią kompensaciją. Juk objektyviai žvelgiant toji vieta nėra kažkuo išskirtinė, kad neužtektų garsą nukreipiančių ar sugeriančių sienučių.
"Žurnalistinio" tyrimo reikia.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMan tai asmeniškai nesąmonė tas tunelis. "Toks vaizdas", jog vietiniai turčiai pasinaudojo savo įtaka ir prastūmė šią kompensaciją. Juk objektyviai žvelgiant toji vieta nėra kažkuo išskirtinė, kad neužtektų garsą nukreipiančių ar sugeriančių sienučių.
"Žurnalistinio" tyrimo reikia.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąMan tai asmeniškai nesąmonė tas tunelis. "Toks vaizdas", jog vietiniai turčiai pasinaudojo savo įtaka ir prastūmė šią kompensaciją. Juk objektyviai žvelgiant toji vieta nėra kažkuo išskirtinė, kad neužtektų garsą nukreipiančių ar sugeriančių sienučių.
"Žurnalistinio" tyrimo reikia.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Ne nu "prie ko čia" tas šviesoforas. Esmė tokia, kad kaip ir kitose greito eismo gatvėse tebūnie didelis ravas ir užteks. Juk užgaida tai tiesiog suinteresuotų asmenų plius jos tenkinimas už europinius ir lietuviškus pinigus.
Žodžiu, asmeniškai nepateisinu to visiškai. Yra pigesnių sprendimų.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNe nu "prie ko čia" tas šviesoforas. Esmė tokia, kad kaip ir kitose greito eismo gatvėse tebūnie didelis ravas ir užteks. Juk užgaida tai tiesiog suinteresuotų asmenų plius jos tenkinimas už europinius ir lietuviškus pinigus.
Žodžiu, asmeniškai nepateisinu to visiškai. Yra pigesnių sprendimų.
Beje pagrindine problema cia visai kitoje vietoje. Del "prichvatizuotu" sklypu, tiesiog nebelieka vietos gatves apsauginei zonai su slaitais, tad viska sukisus po zeme, issisprendzia iskart kelios problemos.
O tokie sprendiniai, kaip prie Gerosios Vilties ziedo ta troba ireminta metaliniais spuntais - kazkodel nezavi.Paskutinis taisė Ginthus; 2009.08.11, 09:52.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKita vertus, gali pasirodyti, kad tas tunelis atsieis nei kiek nebrangiau, nei naujo viaduko statyba + atramines sienutes+ akustiniu priemoniu diegimas + apzeldinimas.
Beje pagrindine problema cia visai kitoje vietoje. Del "prichvatizuotu" sklypu, tiesiog nebelieka vietos gatves apsauginei zonai su slaitais, tad viska sukisus po zeme, issisprendzia iskart kelios problemos.
O tokie sprendiniai, kaip prie Gerosios Vilties ziedo ta troba ireminta metaliniais spuntais - kazkodel nezavi.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment