Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelios nuotraukos.

    Kelias nuo Erfurto g. link Lazdynų tilto, manau jau greit čia atsiras asfaltas - didelė dalis pagrindo jau paruošta, šilumos trasa po būsimu keliu irgi atrodo sutvarkyta.



    Būsimoji jungtis važiuojant Oslo g. nuo gariūnų į aplinkelį. Čia darbai juda sunkiai - iškasė duobes prieš kelis mėnesius ir numetė.



    Palyginimui vaizdas prieš beveik tris mėnesius.



    Tos pačios jungties kolonos. Liko išpilti dar dvi atramas nuo Lazdynų pusės ir galima bus montuoti važiuojamąją dalį.



    Jungties 'iš aplinkelio link Lazdynų tilto' kolona. Dar nemačiau, kad pradžioje rištų tokią aukštą armatūrą, o tik paskui ja betonuotų. Beje, iš kai kurių taškų žiūrint jį atrodo pakrypusi.



    Bendras abiejų jungčių kolonų vaizdas.



    Jungties 'aplinkelis - Oslo g. link Lazdynų tilto' kolonos pastatytos labai stačiu kampu viena kitai, nesuprantu kaip ten jungties posūkis bus išlenktas.



    Iš čia gerai matosi, kad jungties kolona (ta aukštoji) stovi beveik stačiai į pylimą.



    Ties ta vieta kur stovi technika, susilies visos jungtys ir prasidės aplinkelio trasa, ten prasidės ir tunelis.



    Savaitgalis - technika suvaryta už tvoros.



    Čia tunelio pradžia (nuo Oslo g. pusės), jau greit pradės pilti atramines sienas.



    Būsimo tunelio kontūrai.



    Kitas tunelio galas (nuo Karoliniškių pusės).



    Aplinkelio trasa link Koroliniškių



    Buzynė, per kurią teko važiuoti.



    Tokio važiavimo kaina

    Comment


      JIL, apie kokį "tunelį" kalbi? Argi numatyti tuneliai Vakariniame apliknkelyje?

      Comment


        Parašė Kitas Rodyti pranešimą
        Argi numatyti tuneliai Vakariniame apliknkelyje?
        Be abejo.
        Tik šitoje vietoje, per viršų eis kelias į Gudelius ir dviračių/pėsčiųjų takai.

        Comment


          Sulaukė pinigų

          http://www.lrytas.lt/?data=20090617&...n090617&view=2
          Pirmajam Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybų etapui sostinės savivaldybė užtikrino iki 139,65 mln. litų finansavimą.

          Daugiausia lėšų keliui tiesti – 128,33 mln. litų – bus skirta iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo.

          Aplinkkelį tiesia ir Lazdynų tiltą atnaujina bendrovės „Panevėžio keliai“ ir „Kauno tiltai“.

          Vilniaus vakarinio aplinkkelio pirmojo etapo statybos darbai pradėti šių metų vasarį, juos planuojama baigti iki 2011 metų sausio pabaigos.

          Įgyvendinus šį projektą bus rekonstruota dalis Oslo gatvės, pastatyti dviejų ir trijų lygių transporto mazgai tarp Oslo ir Erfurto gatvių, Erfurto gatvė bus pratęsta nuo esamo viaduko iki Lazdynėlių gatvės, bus rekonstruota Oslo ir Erfurto gatvių trišalė sankryža ir suformuota keturšalė Erfurto, Lazdynėlių ir Šiltnamių gatvių sankryža.

          Tiesiant aplinkkelį ties Gudeliais bus įrengtas 150 metrų ilgio tunelis.

          Comment


            Tunelis žinoma labai gerai, tik aišku glumina kontekstas, kai miesto centre tunelių statyti nesugeba, o tik primityvias šviesoforines sankryžas, tai miesto pakraščio miškuose kažkaip pavyksta tuneliams sukrapštyti pinigų.

            O kad miesto centre ne 150 m. ilgio o kur kas trumpesni tuneliukai padėtų išvengti kamščių manau niekam nekyla abejonių.

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              TO kad miesto centre ne 150 m. ilgio o kur kas trumpesni tuneliukai padėtų išvengti kamščių manau niekam nekyla abejonių.
              Čia tikrai lietuviškas paradoksas, svarbu ne KUR statoma, o KAS prie jo gyvena. Kadangi Gudeliuose susitelkusi nemaža oligarchų ir artimųjų bendruomenė (L.Dujų sklypai), todėl nepagailėta pinigų ypatingam objektui.

              Comment


                Šiek tiek atnaujinimo:
                P.S. Nuotraukos ne mano, o sesers, todėl nekomentuosiu







                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  stabina virsutines estakados aukstis.. ispudinga...

                  Comment


                    Parašė spitfire Rodyti pranešimą
                    stabina virsutines estakados aukstis.. ispudinga...
                    Taigi bus 3-ų lygių
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Tunelis žinoma labai gerai, tik aišku glumina kontekstas, kai miesto centre tunelių statyti nesugeba, o tik primityvias šviesoforines sankryžas, tai miesto pakraščio miškuose kažkaip pavyksta tuneliams sukrapštyti pinigų.

                      O kad miesto centre ne 150 m. ilgio o kur kas trumpesni tuneliukai padėtų išvengti kamščių manau niekam nekyla abejonių.
                      Manau, šitas kainuos daug pigiau, negu daug trumpesni tuneliukai centre. Čia galima sau leisti iškasti didelį griovį, išbetonuoti sienas ir perdangą, ir visa tai užkasti. Senamiesty viskas komplikuočiau ir brangiau. Kaip ekstremalų pavyzdį žr. Bostono centro tunelius (The Big Dig), kurie susikainavo 22 mlrd USD.

                      Be to, mūsų senamiesty bet koks kasinėjimas užtruktų metų metus dėl archeologinių priežasčių.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Manau, šitas kainuos daug pigiau, negu daug trumpesni tuneliukai centre. Čia galima sau leisti iškasti didelį griovį, išbetonuoti sienas ir perdangą, ir visa tai užkasti. Senamiesty viskas komplikuočiau ir brangiau. Kaip ekstremalų pavyzdį žr. Bostono centro tunelius (The Big Dig), kurie susikainavo 22 mlrd USD.

                        Be to, mūsų senamiesty bet koks kasinėjimas užtruktų metų metus dėl archeologinių priežasčių.
                        Centras - nebūtinai senamiestis.
                        O dar kitas atvejis - ten kur centre/senamiestyje rekonstruojamos gatvės. Ten tyrimai būna atliekami, viskas iškapstoma, komunikacijos pakeičiamos, tai tunelį iškast kaip griovį ir uždengti būtų tas pats kas ir čia.

                        Comment


                          foto atnaujinimas


                          rekonstruojamas viadukas


                          paklotas naujas astfaltas, tvarkomi kelkrasciai


                          prie greitosios pagalbos ligonines


                          prasidedant vakariniam aplinkeliui...


                          cia manau turetu prasideti kelias vakariniu aplinkeliu


                          aukstosios kolonos ir naujas viadukas virs kelio




                          is kitos puses


                          atvaziavimas nuo karoliniskiu puses


                          priesais erfurto gatve


                          bendras vaizdas
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Labai nustebau, kai pamaciau, kad darbininkai 23.00 (!) klojo asfalta..

                            Comment


                              labai gerai daro, nes eismas tokiu metu nera toks judrus, maziau masinu, tai galima daugiau darbo padaryt per maziau laiko

                              Comment


                                Įdomu ar Oslo g. bus įrengtas apšvietimas?
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Man pernai buvo kiles toks klausimas. Vaziuojant is miesto staiga atsiduri lyg dykyneje, kur tamsu lyg i aki durk.

                                  Siaip gal isties vertetu pirma apsviesti miesto gatves ir ivaziavimus ir po to kliedeti apie greitkelio A1 apsvietima, kuris ten visiskai nereikalingas.
                                  A1 jau nebe Vilniaus valdžiai rūpintis. O šeip ten apšvietimas reikalingas. Nors mane labiau Oslo g. neramina Tai kaip ten su apšvietimu? Gal kas žinote?
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    A1 jau nebe Vilniaus valdžiai rūpintis. O šeip ten apšvietimas reikalingas. Nors mane labiau Oslo g. neramina Tai kaip ten su apšvietimu? Gal kas žinote?
                                    aga apsvieciam A1 ir kas 3-4 km po kebabine irengiam

                                    Comment


                                      Parašė P`q Rodyti pranešimą
                                      aga apsvieciam A1 ir kas 3-4 km po kebabine irengiam
                                      Ir kas negerai? Nuo VLN iki KAU labai jau guvenviečių nemažai yra, ir nevisur net 110 gali ištisai varyt, tai apšvietimas labai būtų gerai. KAU - KLP, tai pakankamai nykus ruožas, ten jau nežinau...
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        ištrauka is Lazdynų seniūnijos tinklapio:

                                        IA etapas – Lazdynų tilto su prieigomis ir Oslo gatvės rekonstrukcija. Darbų pradžia 2008-12-02, numatoma darbų pabaiga 2010 m. rugpjūčio mėn. Darbus vykdo AB „Kauno tiltai“. Šiame etape numatoma suremontuoti ir išplatinti Lazdynų tiltą iki 8 eismo juostų, rekonstruoti tilto prieigas, išplatinant Laisvės prospektą, suremontuoti Laisvės prospekto ir Oslo gatvės viaduką, sutvarkyti Oslo gatvės dangą, rekonstruoti lauko inžinerinius tinklus, įrengti Oslo gatvės apšvietimą.
                                        Mane tai labiau domina ar nebus dviratininkai eilinį kartą ant puodo palikti

                                        Comment


                                          Parašė giurza Rodyti pranešimą
                                          ištrauka is Lazdynų seniūnijos tinklapio:

                                          IA etapas – Lazdynų tilto su prieigomis ir Oslo gatvės rekonstrukcija. Darbų pradžia 2008-12-02, numatoma darbų pabaiga 2010 m. rugpjūčio mėn. Darbus vykdo AB „Kauno tiltai“. Šiame etape numatoma suremontuoti ir išplatinti Lazdynų tiltą iki 8 eismo juostų, rekonstruoti tilto prieigas, išplatinant Laisvės prospektą, suremontuoti Laisvės prospekto ir Oslo gatvės viaduką, sutvarkyti Oslo gatvės dangą, rekonstruoti lauko inžinerinius tinklus, įrengti Oslo gatvės apšvietimą.
                                          Mane tai labiau domina ar nebus dviratininkai eilinį kartą ant puodo palikti
                                          Geriau tegul kur kitur daro tuos dviračių takus, net nuo pėsčiųjų zonų atokiau, bo tai atsibodo, jokių kelių esimo taisyklių laikymosi (ir dviratininkam jos egzistuoja). Eini šaligatviu ir lekia ant tavęs, nors kitoj gatvės pusėj dviračių takas padarytas. Nuo tokių "dviratininkų" per pastaruosius metus ne vienas kolega ir draugas nukentėjo. Paskutinis atvejis iki tesimo kogero daeis, nes draugo merginą taip nutrenkė dviratinikų šeimynėlė ant pėsčiųjų tako, kad teko net kaktą ir ranką siūti, žodžiu užlėkęs vyras neblogai sužalojo. Ir pats esu porą kartų pėsčiųjų zonoj kliūdytas, laimei simboliškai
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X