Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia kalbame jau apie 1-ą etapą. O kada bus pradėtas 1a (su Lazdynų tilto rekonstrukcija) ir kiek maždaug truks? Ginthus pranešė, kad pradės, kai tik baigs estakadą, o darbai ten jau artėja prie pabaigos.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Čia kalbame jau apie 1-ą etapą. O kada bus pradėtas 1a (su Lazdynų tilto rekonstrukcija) ir kiek maždaug truks? Ginthus pranešė, kad pradės, kai tik baigs estakadą, o darbai ten jau artėja prie pabaigos.
      Gandai iš kelių parapijų skirtingi. Vat vienas užbliovė spalio pradžią, kitas rugsėjo vidurį... A kaip ištikro, tai biesas žino.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        Na bent skirtingos parapijos gandus skleidzia panasius rugsejo pabaigoje, kaip ir aukso viduriukas

        Comment


          Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
          Na bent skirtingos parapijos gandus skleidzia panasius rugsejo pabaigoje, kaip ir aukso viduriukas
          tai matai čia gandai kaip ir datos mažai reiškia. Gali ir kokiu mėn. į preikį nusikelti. Tiesa, važinėjimas tuo tiltu darosi tikrai nelabai smagus, o dar ir tenka kojomis ji praeiti, tai tada išvis dingsta satbilumo jausmas.
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Ar čia kažkas netaip susakė ar 07.14 paaiškėjo Lazdynų tilto rekonstrucijos laimėtojas?

            Ir dar šis tas įdomaus, čia kažkas apie estakadas norėjo sužinoti:

            Dvi estakados
            Su pietiniu Vilniaus aplinkkeliu susisiekianti pirmoji vakarinio aplinkkelio dalis bus tiesiama nuo Oslo gatvės (tarp Lazdynų tilto ir Gariūnų) iki L. Asanavičiūtės gatvės. Projektas numato, kad ties Oslo gatve bus pastatytos dvi estakados, požeminis tunelis ties Gudeliais, nutiesta 0,5km ilgio gatvės atkarpa ir rekonstruota beveik 1 km Oslo gatvės.
            www.vz.lt
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Kadangi kalba prasidėjo apie Lazdynų tiltą, tai info dedu čia:

              Lazdynų tiltą sostinėje savaitgalį teks pamiršti

              Lazdynų tiltas šį savaitgalį bus uždarytas dėl rekonstrukcijos darbų. Dabar bus tvarkomas pietinis aplinkkelis, o pačiam tiltui teks palaukti kitų metų. Vilkpėdę ir Lazdynus jungiančiu tiltu jau antrą savaitgalį bus uždarytas eismas. Į centrą iš šio rajono teks važiuoti lanku per Karoliniškes, T.Narbuto gatvę ir Žvėryną.

              Nors vairuotojai nepatogumų neišvengs, teigiama, kad eismo neįmanoma visiškai uždaryti.

              Darbo dienomis eismas šioje miesto vietoje yra ribojamas, tad vairuotojams siūloma rinktis kitą kelią.

              Tačiau tiesiant asfaltą iš dalies kelio uždaryti nebepakaks.

              „Ribojimų dėl statomos naujos estakados buvo ir anksčiau, tačiau dėl asfaltavimo darbų nuo penktadienio vakaro iki sekmadienio vakaro eismą teks visai uždaryti“, – sakė savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Tomas Kamaitis.

              Tiltą tvarkys vėliau

              Šiuo metu visos pajėgos ir lėšos skirtos pietiniam aplinkkeliui tvarkyti.

              Paskelbtas jau ketvirtą dešimtį skaičiuojančio Lazdynų tilto tvarkymo viešas konkursas, tačiau jo rekonstrukcija bus pradėta vėliau. Specialistų skaičiavimais, gali būti, kad tilto rekonstrukcija kainuos per 30 mln. litų.

              Tiksli suma paaiškės, kai bus žinoma, kas atliks remonto darbus.

              „Jei viskas bus gerai, tiltas bus pradėtas tvarkyti kitais metais. Iki tol reikia jungties su pietiniu aplinkkeliu, sutvarkyti kelią į vakarinio aplinkkelio pradžią, visas prieigas“, – sakė Lazdynų seniūnas Algis Strelčiūnas.

              Lazdynų tiltas turi tapti tarptautinio maršruto dalimi, jungsiančia miesto aplinkkelius.

              Kelias bus platinamas

              Ateityje planuojama Lazdynų tiltą ne tik sutvarkyti, bet ir praplatinti: iš kiekvienos kelio pusės bus pridėta dar po vieną eismo juostą, taigi iš viso jų bus net aštuonios.

              Praplatintu tiltu per dieną galės važiuoti iki 60 tūkst. lengvųjų automobilių ir 1200 sunkvežimių.

              Kol kas tokio automobilių srauto šis tiltas nesulaukia, bet atidarius aplinkkelius eismas turėtų gerokai suintensyvėti.

              Lazdynų tilto būklė šiuo metu įvardijama kaip pati blogiausia mieste. Tilto turėklai aplūžę, grindinys išskaldytas, nuo intensyvaus eismo tiltas gerokai įlinkęs.

              Tikimasi, kad laiku pradėjus rekonstrukciją, tiltas galės būti naudojamas dar pusę amžiaus.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17765661
              gera gyventi gerai

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Štai schema iš 2006m. Vilniaus mero ataskaitos. Apačioje matosi įspūdingas mazgas.
                VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

                SPRENDIMAS

                DĖL TERITORIJOS PRIE VILNIAUS MIESTO VAKARINĖS GREITO EISMO GATVĖS DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO

                2005 m. birželio 22 d. Nr.1-856

                Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymu (Žin., 2004, Nr. 21-617), Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

                1. Patvirtinti:
                1.1. teritorijos prie Vilniaus miesto vakarinės greito eismo gatvės detalųjį planą (pagal pridedamą brėžinį);
                1.2. teritorijos tvarkymo režimo pagrindinių detaliojo plano sprendinių aprašomąją lentelę (pridedama).
                http://www.vilnius.lt/vaktai/Default...DocId=30023099


                Lietuvoje tik kai kuriose savivaldybėse internete skelbiami ir nutarimų priedai.
                Detaliojo plano brėžinio ištrauka su Oslo g. mazgu.

                Per 3 metus po patvirtinimo galėjo kai kas ir pasikeisti

                Comment


                  O čia jau tikrai toks ir bus mazgas? Šiaip galėjo ir su dviem lygiais išsisukti, bet čia susikerta aplinkeliai, tai gal ir gerai. Beje, Oslo gatvė iki tilto bus platinama iki 6 juostų?
                  Flickr

                  Comment


                    grazus mazgas, per kiek laiko cia jie ji padarys?
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Įdomiai pasirinkti tokie skaičiai - minimali apyvarta būtent 94, o ne 90 ar 100 mln. Lt, anksčiau atliktų darbų apimtis būtent 87,8, o ne 78,7 arba 89,8 mln. Lt. Eurais irgi gaunasi neapvalios sumos.
                      Ir išdrįsta akiplėšos seniai jau visiems žinomus triukus rodyt
                      www.vz.lt

                      Verslą šiurpina Vilniaus valdžia

                      Vilniaus savivaldybės skelbiami konkursai vakarinio aplinkkelio tiesimo darbams, regis, taikomi vienai įmonei.

                      Vilniaus savivaldybės Miesto plėtros komitetas, vakar surengęs išvažiuojamąjį posėdį, siekė išsiaiškinti, kodėl esą stringa pietinio aplinkkelio ir Laisvės prospekto, Ukmergės ir Ateities gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbai. Politikai tikinti, kad niekas nevėluoja, savivaldybė padengė vėluojantį finansavimą, tačiau išgirdo, kad „keistai“ organizuojami konkursai vakarinio aplinkkelio tiesimo darbams.

                      Arvydas Gribulis, Vilniaus Savanorių prospekte iškilusios estakados transporto žiedą statančios UAB „Fegda“ generalinis direktorius, politikams išdėstė, kad įmonė net negalėjo dalyvauti vakarinio aplinkkelio I etapo konkurse, mat viena iš konkurso sąlygų skelbė, kad bendrovė turi būti atlikusi 87 mln. Lt projektą. Pasak Gribulio, tokia sąlyga įveikiama tik vienai įmonei šalyje.


                      VŽ primena, kad pernai liepą pasirašytos Žvyrkelių asfaltavimo programos 2007–2008 metais Rytų Lietuvos regionuose (2 paketas) darbų rangos sutarties su AB „Panevėžio keliai“ vertė buvo lygi 88,42 mln. Lt (su PVM).

                      Comment


                        Vat ir prasidėjo. Laimėtojas aiškus visiems etapams. Dabar suprantu kodėl Vilniuje buvo atisakyta vienos gan stambios užsienio įmonės atėjimo į rinką...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Vilniuje - aistros dėl vakarinio aplinkelio
                          Evaldas Utyra, www.DELFI.lt
                          2008 liepos mėn. 31 d. 15:56

                          http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17906787

                          Comment


                            Vilniaus vakarinis aplinkkelis gali įstrigti pusiaukelėje

                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18440760
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Pritarta Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapo projektui

                              www.DELFI.lt
                              2008 spalio mėn. 9 d. 14:56

                              http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=18822973

                              Comment


                                Pasirodo aplinkelis buvo numatytas dar 1974 metais kartu su lazdynais, bet kažkodėl tos gatvės nebuvo nutiestos. Čia raudona spalva gatvė dabartinio aplinkelio vietoje, o mėlyna- jungtis tarp Laisvės pr. ir aplikelio, kad nereiktų važiuojant link gariūnų sukinėti per pačius lazdynus, kaip dabar tenka daryti. Beje, mazgas su Oslo gatve labai panašus į dabartinį planuojamą.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2008.10.18, 16:51.
                                Flickr

                                Comment


                                  Pakrapštyk tu dabar Pasakų parką kad nori. Nieko neišeis.
                                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                  Comment


                                    Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                    Pakrapštyk tu dabar Pasakų parką kad nori. Nieko neišeis.
                                    Būtent. Lietuviai kažkaip net nesveikai pamišę dėl parkų. Amžinai skundžiamasi: užterštas oras, smogas, kamščiai gatvėse, o prie balkono dar gėlyno norisi, o patys perka vis daugiau naujų ir nenaujų automobilių. Kažkoks kaimo sindromas. Nejaučia skirtumo tarp miesto ir kaimo. Dar karvės po langais betrūksta. Jeigu nuties kelią per Pasakų parką - bus mažas lietuviškas stebuklas, nors skamba kaip tikra pasaka...
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Dar karvės po langais betrūksta.

                                      Comment


                                        /\ Cha cha cha, va čia tai geras (nors karvė ir netikra). Beje, kažkur skaičiau tokią statistiką: daugiau nei pusė Lietuvos miestiečių moterų moka pamelžt karvę, o miestiečių vyrų - dalgiu šienauti žolę.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Pasirodo aplinkelis buvo numatytas dar 1974 metais kartu su lazdynais, bet kažkodėl tos gatvės nebuvo nutiestos. Čia raudona spalva gatvė dabartinio aplinkelio vietoje, o mėlyna- jungtis tarp Laisvės pr. ir aplikelio, kad nereiktų važiuojant link gariūnų sukinėti per pačius lazdynus, kaip dabar tenka daryti. Beje, mazgas su Oslo gatve labai panašus į dabartinį planuojamą.
                                          Atvaizdas
                                          Koks šaltinis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X