Ginthus, galėjai ir neskayti... Btūų nors viltis buvus, o dabar...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNeperdaugiausia darbu jau liko pietiniame aplinkelyje. Kertu lazybu daugeliui labai knieti ismegint naujaja trasa ir be kamsciu prasivaziuot nuo oro uosto link Lazdynu. Obettaciau, gera nuotaika sudrums nauja kliutis.
Vos baigus viaduka-estakada per gerosios vilties zieda, iskart prasides Vakarinio aplinkelio 1A etapas (kazkodel butent 1A, nes pirmas bus toleliau, pradedant nuo Oslo-Erfurto sankirtos). Aijaijai, ir vel turesime transporto spustis keliems metams beveik toje pacioje vietoje. Numatoma atnaujinti dangas, sutvarkyti, isplatinti isiliejimus is salutiniu gatviu, o svarbiausias akcentas - Lazdynu tilto isplatinimas. Jo plotis padides net trecdaliu (!!!) dabartinio plocio, t.y. bus po 4 (!!!) eismo juostas kiekviena kryptimi, tad isnyks ir srautu susiliejimo problema, neteks stoviniuoti salutiniam kely ir dairytis i sonini veidrodeli.
Gal sakau uzvesti temas pagal etapus, nes panasu, kad visa tai uztruks daug metu, vien sis etapas porai metu.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNeperdaugiausia darbu jau liko pietiniame aplinkelyje. Kertu lazybu daugeliui labai knieti ismegint naujaja trasa ir be kamsciu prasivaziuot nuo oro uosto link Lazdynu. Obettaciau, gera nuotaika sudrums nauja kliutis.
Vos baigus viaduka-estakada per gerosios vilties zieda, iskart prasides Vakarinio aplinkelio 1A etapas (kazkodel butent 1A, nes pirmas bus toleliau, pradedant nuo Oslo-Erfurto sankirtos). Aijaijai, ir vel turesime transporto spustis keliems metams beveik toje pacioje vietoje. Numatoma atnaujinti dangas, sutvarkyti, isplatinti isiliejimus is salutiniu gatviu, o svarbiausias akcentas - Lazdynu tilto isplatinimas. Jo plotis padides net trecdaliu (!!!) dabartinio plocio, t.y. bus po 4 (!!!) eismo juostas kiekviena kryptimi, tad isnyks ir srautu susiliejimo problema, neteks stoviniuoti salutiniam kely ir dairytis i sonini veidrodeli.
Gal sakau uzvesti temas pagal etapus, nes panasu, kad visa tai uztruks daug metu, vien sis etapas porai metu.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIdomu kaip atrodys tas mazgas Vakarinio aplinkelio su Oslo gatve, nera tikslesnių planų ties kuria vieta ir kaip eis naujas viadukas?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNeperdaugiausia darbu jau liko pietiniame aplinkelyje. Kertu lazybu daugeliui labai knieti ismegint naujaja trasa ir be kamsciu prasivaziuot nuo oro uosto link Lazdynu. Obettaciau, gera nuotaika sudrums nauja kliutis.
Vos baigus viaduka-estakada per gerosios vilties zieda, iskart prasides Vakarinio aplinkelio 1A etapas (kazkodel butent 1A, nes pirmas bus toleliau, pradedant nuo Oslo-Erfurto sankirtos). Aijaijai, ir vel turesime transporto spustis keliems metams beveik toje pacioje vietoje. Numatoma atnaujinti dangas, sutvarkyti, isplatinti isiliejimus is salutiniu gatviu, o svarbiausias akcentas - Lazdynu tilto isplatinimas. Jo plotis padides net trecdaliu (!!!) dabartinio plocio, t.y. bus po 4 (!!!) eismo juostas kiekviena kryptimi, tad isnyks ir srautu susiliejimo problema, neteks stoviniuoti salutiniam kely ir dairytis i sonini veidrodeli.
Gal sakau uzvesti temas pagal etapus, nes panasu, kad visa tai uztruks daug metu, vien sis etapas porai metu.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai reikia suprasti taip, kad tiltas bus uždarytas? nes ir taip nekokios techninės būklės jis, o dar ir praplatinimo darbai nemažai apkrovų sukels.
Manau didziaja dali laiko bus palikta po 2 juostas kiekviena kryptimi, o iskirtiniais atvejais gali sumazet ir iki vienos.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.06.09, 11:54.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIdomu kaip atrodys tas mazgas Vakarinio aplinkelio su Oslo gatve, nera tikslesnių planų ties kuria vieta ir kaip eis naujas viadukas?
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei teko vazinetis Dariaus ir Gireno gatve per Rodunes viaduka remonto metu, tai manau isivaizduosi, kaip viskas atrodys. Situacija manau bus analogiska, tik siuo atveju tiltas siek tiek platesnis ir vietos daugiau. Pradziai atsitvers pora juostu viename kraste ir ims statyti dar viena tilta, po to dar kelis kartus keis dislokacijos vieta ir po truputi rekonstruos senaji.
Manau didziaja dali laiko bus palikta po 2 juostas kiekviena kryptimi, o iskirtiniais atvejais gali sumazet ir iki vienos.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTaigi bus plečiamos abi pusės, kad neliktų išplatėjimo/susiaurėjimo už tilto. Ar čia netaip? Nes jei bus datstatoma tik viena pusė, tai kažkurioj liks vistiek tik 3 juostos.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠtai schema iš 2006m. Vilniaus mero ataskaitosPaskutinis taisė Sula; 2008.06.16, 08:56.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTaigi bus plečiamos abi pusės, kad neliktų išplatėjimo/susiaurėjimo už tilto. Ar čia netaip? Nes jei bus datstatoma tik viena pusė, tai kažkurioj liks vistiek tik 3 juostos.Parašė sleader Rodyti pranešimąLogiškai mastant turėtu abiejose pusėse, bet tai nereiškia, kad viską darys vienu metu. Kaip Ginthus ir sakė, tikriausia padarys ir sutvarkys vienoj pusėj keletą juostų, tada eisma perkels ir imsis kitos pusės.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.06.19, 15:55.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąMh... idomiai jus mastot. Susidaro ispudis, kad esat grynakraujai biuro darbuotojai. Juk nebutina laikytis simetrijos. Kaip ir Dariaus Gireno atveju, galima tilta platinti is vienos puses, o po to pakoreguoti gatviu krastus prieigose. Be to, platinant is abieju pusiu, jau gautusi, kad reikia statyti net 2 naujus siaurus tiltus... neekonomiska
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokios mintys kilo, kadangi iš pažiūros estakada, tiltas ir toliau į ikalne einanti gatvė dabar yra vienoje tiesėje. Jei tiltas platinamas 2 juostomis į kažkurį vieną šoną, tai ir leidžiantis nuo kalno prieš tiltą tektu daryt nediduką vingį ir važiuojant estakada tektu daryt vingį. Panašus dalykas yra ukmergės g. už senuku važiuojant link centro, tai bent anksčiau ten kildavo avarinių situacijų, kai eismo juostos lyg ir persislenka per vieną į šoną, tačiau kaikurie važiuoja ir toliau tiesiai užkirsdami kelia kitiems. Taigi nesinorėtu jog ties Lazdynu tiltu atsirastu lygiai tokia pati būtinybe paslinkti juostas.
Comment
-
Manau į temą:
http://vilniausdiena.lt/naujienos/vi...inko_bet_stoviKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Atrodo, kad pradės pagaliau judėti ...
SKELBIMAS APIE PIRKIMĄ
Pirkimo numeris: 66088
PERKANČIOJI ORGANIZACIJA (INSTITUCIJA): Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija (institucija) suteikė sutarčiai: Projekto „Transeuropinio tinklo jungtis – Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I etapas (nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g.)“ statybos darbai
(...)
Visas kiekis ar visa apimtis (įskaitant visas dalis ir pasirinkimo galimybes, jei taikoma)
1. Estakada ties Oslo gatve (2-jų aukštų, nauja statyba) – 0,076 km,
2. Estakada ties Oslo gatve (3-jų aukštų, nauja statyba) – 0,197 km,
3. Tunelis ties Gudeliais (nauja statyba) – 0,150 km,
4. Vakarinė gatvė nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g. (nauja statyba) –0,51 km,
5. Šviesoforais reguliuojama sankryža (Erfurto g.– Lazdynėlių g., nauja statyba) – 1 vnt.,
6. Oslo gatvės rekonstrukcija – 0,86 km
Sutarties trukmė arba įvykdymo terminas: Trukmė mėnesiais 24
Įdomūs kvalifikaciniai reikalavimai konkurso dalyviams:
2. Tiekėjo vidutinė metinė bendroji apyvarta per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) turi būti ne mažesnė kaip 94,0 mln. Lt.
(...)
2. Reikalaujama - per 5 metus () arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 finansinius metus) įvykdytų susisiekimo komunikacijų (kelių (gatvių), tiltų, viadukų ir kitų inžinerinių statinių) statybos objektuose sutarčių, kurių vertė ne mažesnė kaip 87,8 mln. Lt, sąrašas
Įdomiai pasirinkti tokie skaičiai - minimali apyvarta būtent 94, o ne 90 ar 100 mln. Lt, anksčiau atliktų darbų apimtis būtent 87,8, o ne 78,7 arba 89,8 mln. Lt. Eurais irgi gaunasi neapvalios sumos.Paskutinis taisė Romas; 2008.06.18, 20:41.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAtrodo, kad pradės pagaliau judėti ...
Visas pirkimo skelbimas: http://cvpp.lt/notices/notice2002385...tice_read_form
Įdomūs kvalifikaciniai reikalavimai konkurso dalyviams:
Įdomiai pasirinkti tokie skaičiai - minimali apyvarta būtent 94, o ne 90 ar 100 mln. Lt, anksčiau atliktų darbų apimtis būtent 87,8, o ne 78,7 arba 89,8 mln. Lt. Eurais irgi gaunasi neapvalios sumos.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBet tai tikrai. Taip atvirai skelbti, kad sis konkursas jau atiduotas konkreciam rangovui ir nebijoti skandalo... Arba visai isnaglejo ir nieko nebebijo arba tiesiog labai "protingu" giminaiciu bei partijos kolegu prisisodino i siltas kedes...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSekantis etapas - tiesiog nurodyti konkrečios firmos parametrus.
Comment
Comment