Parašė swindler
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą... Pasiskolinau Jūsų žemėlapį ir padariau tvarką: ...
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąSu "metaliniu miesteliu" dar bus problemu:
Būtent taip garažų bendrijos pirmininką ir įsivaizdavau...
Comment
-
Tiltų tvarkymui šaltis turi įtakos - tiesiog paprasčiausia fizika. Kūnai šaltyje traukiasi. Kažkada buvo kalba apie Valakampių tiltą, kai nukreipė autobusus aplinkui, kad tvarkys žiemai atėjus. Atsiradę plyšiai išnyksta ir kažkaip ten perdanga fiksuojama - gal čia daugiau inžinieriai paaiškins. Beje, taip ir neteko matyt, kad Valakampių tiltą būtų tvarkę, o kalbos berods 2005/2006 žiemą buvo.
Comment
-
Parašė DVPV Rodyti pranešimąBet išvažiavimai į Ukmergės kelia skirtinguose vietuose.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Aptarti Vilniaus vakarinio aplinkkelio tiesimo ir finansavimo klausimai
Vasario 28 d. susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius su Vilniaus miestopirmojo etapo statybos darbus, svarstyta galimybė šiems darbams skirti papildomų lėšų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
Savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas užtikrino, kad jau yra parengtas aplinkkelio pirmojo etapo techninis projektas ir pasiruošta artimiausiu laiku skelbti viešųjų pirkimų konkursą statybos darbams atlikti. Išsprendus finansavimo klausimus, statybos darbus būtų galima pradėti dar pirmąjį šių metų pusmetį.
Iki 2010 metų planuojama įgyvendinti Vilniaus vakarinio aplinkkelio Ia etapą, rekonstruojant Lazdynų tiltą ir tiesiant aplinkkelio dalį nuo šio tilto iki Oslo g., ir I etapą nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g.
Ia etapo aplinkkelio statybos darbai bus finansuojami Savivaldybės bei Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Pirmajam aplinkkelio etapui numatoma panaudoti 128 mln. Lt Europos Sąjungos sanglaudos fondo paramą, likusią dalį finansuoti valstybės ir Savivaldybės lėšomis.
Šiais metais sostinės Savivaldybė planuoja paskelbti konkursą ir antrojo Vilniaus vakarinio aplinkkelio etapo nuo L. Asanavičiūtės g. iki Ozo g. statybos darbams atlikti. Susisiekimo ministerija numato, kad šiam etapui bus skirta 100 mln. Lt Europos Sąjungos sanglaudos fondo parama.
http://www.kelias.net/6026.html
Comment
-
Vilniaus aplinkkelių kaina – po 50 tūkst. Lt už arą
Norint nutiesti Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius, savivaldybei teks nemažai pakratyti piniginę. Vilniaus savivaldybės išplatintame pranešime teigiama, kad asmenimis, kuriems priklausantis turtas trukdė kelių statybai, sumokėta per 13 mln. litų.
(...)
Tiesiant vakarinį Vilniaus miesto aplinkkelį, numatoma visuomenės reikmėms paimti 47 žemės sklypus. Įgyvendinant pirmuosius du etapus, nekilnojamojo turto ir žemės išpirkti nereikės, tačiau trečia aplinkkelio atkarpa patenka į teritoriją, kurioje nuo 1995 metų buvo grąžinti žemės ūkio paskirties sklypai buvusiems savininkams. Šiuo metu derinamos šios žemės išpirkimo arba perėmimo visuomenės reikmėms procedūros ir eiga.
Vakarinis aplinkkelis prasideda nuo Oslo ir Erfurto gatvių sankirtos (Lazdynų tiltas) ir tęsiasi iki Ukmergės gatvės (Pašilaičiai). Aplinkkelio ilgis apie 9,5 km.
http://www.delfi.lt/news/economy/rea...hp?id=16356007Paskutinis taisė Romas; 2008.03.24, 07:35. Priežastis: Kopija iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje"gera gyventi gerai
Comment
-
Tie garažai labiausiai trukdo tiesti Vakarinį aplinkkelį, todėl čia ir talpinu straipsnį
Arūnas DUMALAKAS
„Sostinės“ korespondentas
2008-05-15
Metaliniai garažai iš miesto nesitraukia
GAUSA. Sostinėje iš viso yra apie 40 tūkstančių nuo sovietmečio likusių neišvaizdžių pašiūrių automobiliams
Statiniams nukelti savivaldybė vieną po kitos sudaro komisijas, bet darbai sunkiai juda į priekį. Taikiai susitarti su automobilininkais pavyko tik Panerių seniūnijai. Statyboms ir aplinkkelių tiesimui trukdančių metalinių garažų savininkai neketina trauktis. Jų nebaugina savivaldybės valdininkų gąsdinimai, kad garažus nukels prievarta, o už jų išvežimą ir saugojimą teks sumokėti.Savivaldybei sunku žengti ryžtingą žingsnį. Geriau įkurti po komisiją kiekviename garažų masyve tvarkai įvesti.
Tačiau dėl to garažai nuo miestui reikalingo žemės paviršiaus neišnyksta. Susitarti su garažų savininkais pavyko tik Panerių seniūnijai. Garažai buvo nukelti net anksčiau nustatyto termino. O kitose Vilniaus vietose garažų nukėlimo terminas pradelstas daugiau nei pusmetį.
Keturi tebestovi iki šiol
Vilniaus savivaldybėje prieš porą dienų vyko pasitarimas dėl metalinių garažų Kalvarijų gatvėje. Dėl šių garažų nukėlimo savivaldybėje buvo sudarytos net dvi komisijos. Viena – 2006 metais, kita – pernai. Pastarojoje – devyni nariai.
Dar praėjusių metų pabaigoje buvo nuspręsta, kad savivaldybė vykdys 46-ajai metalinių garažų statybos ir eksploatavimo bendrijai „Baltupis“ priklausančių garažų Kalvarijų gatvėje nukėlimo darbus. Bet keturi garažai tebestovi iki šiol. Pasirodo, vieno garažo savininkas miręs, kito – išvykęs gyventi į užsienį, o garaže likęs automobilis. Ir savivaldybės valdininkai nesiryžta duoti įsakymo nukelti likusių garažų.
Skaičiai – visai neįdomūs
Savivaldybės Turto departamento Turto valdymo ir privatizavimo skyriaus vyriausioji specialistė Gitana Meiženienė neatsakė į klausimą, kiek mieste yra garažų, kurių niekaip nepavyksta nukelti.
„Negaliu tiksliai pasakyti, neseku tokios informacijos, kiek dar likę garažų“, – aiškino G.Meiženienė.
Priminus, kad ji yra ne vienos garažų nukėlimo komisijos narė, G.Meiženienė sutiko, kad dalyvauja gal trijose, gal keturiose komisijose, tačiau taip ir neatsakė į klausimą, kiek dar yra garažų, trukdančių statyboms ir aplinkkelių tiesimui.
Raštų niekas neišsigando
Ką padarė valdininkai, kad garažų ant žemės paviršiaus neliktų?
Pernai vasarą savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas raštu kreipėsi į garažų bendrijas, prašydamas, kad iki rugsėjo 10-osios užimama teritorija būtų laisva. Metalinių garažų savininkai neketino su tuo sutikti, rengė susirinkimus, keliavo į savivaldybę.
Vakariniam aplinkkeliui tiesti labiausiai kliudė Karoliniškėse, ties R.Jankausko, D.Gerbutavičiaus ir A.P.Kavoliuko gatvėmis įsikūrusi metalinių garažų bendrija
Joje reikėjo nukelti apie pusę tūkstančio garažų. Maždaug du šimtai jų stovi iki šiol. Kiek mažiau problemų kilo dėl garažų ties Oslo ir Erfurto gatvėmis.
Miesto savivaldybės valdininkams su automobilininkais teko tiesiog suremti ietis iškraustant garažus iš Vandentiekio gatvės. Dabar šioje vietoje jau tiesiamas pietinis aplinkkelis.
Kitų problemų nesprendžia
Savivaldybėje įkurta ir dar viena komisija, kuri iki liepos 31- osios privalo parengti planą, kaip nukelti metalinius garažus. Ši komisija nenagrinėja vienos kurios nors garažų bendrijos problemų, o sprendžia bendresnius klausimus. Šioje komisijoje – net dešimt narių. Ką savininkai veiks su nukeltais garažais, nesprendžia nė viena komisija. Kur bus statomi automobiliai, kurie prieš tai buvo laikomi garažuose, valdininkų taip pat nedomina.
Karoliniškėse esančioje garažų bendrijoje, kurioje statiniai bus nušluoti dėl tiesiamo vakarinio aplinkkelio, garažų verslas tiesiog klestėte klesti. Mirga skelbimai apie perkamus ir parduodamus garažus. O tose vietose, kur jų jau nebeliko – šiukšlių krūvos.
Iškart pakluso reikalavimui
Trakų Vokėje, Liepų alėjoje, vaizdą darkančių dvidešimties metalinių garažų nebėra. Likęs tik vienas, kurio savininkas taip ir neatsiliepė. Netrukus vietoj garažų atsiras vaikų žaidimo ir krepšinio aikštelės. Aprūdijusių metalinių garažų nukėlimo termino pabaiga bus šis ketvirtadienis, bet statiniai dingo gerokai anksčiau. Iškrausčius garažus, seniūnijai teko iš teritorijos išvežti apie 20 tonų šiukšlių.
„Gerai sutariame su gyventojais, todėl raginti ir nereikėjo. Nekilo tokių problemų, kokios kyla kitur mieste. Mat dauguma garažų savininkų – mokslininkai, žmonės inteligentai, dirbę Žemdirbystės institute“, – pasakojo Panerių seniūnas Audrius Miceika.
Trakų Vokės gyventojai tų garažų niekada net nemėgino įteisinti, todėl jie buvo pavadinti savavalėmis statybomis.
* * *
Liko nuo sovietmečio
Antanas Mikalauskas, savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus pavaduotojas:
„Reikia kažką daryti. Nejaugi statybas teks stabdyti vien dėl to, kad kažkas nenori garažų nukelti? Žmonės dar sovietmečiu penkeriems metams gavo vietą garažui pastatyti, o kai kurie jų stovi jau po trisdešimt metų. Ir vilniečiai niekur nenori kraustytis, pamiršo, kad vietą gavo tik laikinai. Savaime suprantama, jie nenori prarasti patogios vietos. Savivaldybė neketina su tokiais bylinėtis. Nebent patys garažų savininkai tai nuspręs daryti. Garažai bus nukeliami“.
Comment
-
Neperdaugiausia darbu jau liko pietiniame aplinkelyje. Kertu lazybu daugeliui labai knieti ismegint naujaja trasa ir be kamsciu prasivaziuot nuo oro uosto link Lazdynu. Obettaciau, gera nuotaika sudrums nauja kliutis.
Vos baigus viaduka-estakada per gerosios vilties zieda, iskart prasides Vakarinio aplinkelio 1A etapas (kazkodel butent 1A, nes pirmas bus toleliau, pradedant nuo Oslo-Erfurto sankirtos). Aijaijai, ir vel turesime transporto spustis keliems metams beveik toje pacioje vietoje. Numatoma atnaujinti dangas, sutvarkyti, isplatinti isiliejimus is salutiniu gatviu, o svarbiausias akcentas - Lazdynu tilto isplatinimas. Jo plotis padides net trecdaliu (!!!) dabartinio plocio, t.y. bus po 4 (!!!) eismo juostas kiekviena kryptimi, tad isnyks ir srautu susiliejimo problema, neteks stoviniuoti salutiniam kely ir dairytis i sonini veidrodeli.
Gal sakau uzvesti temas pagal etapus, nes panasu, kad visa tai uztruks daug metu, vien sis etapas porai metu.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.06.06, 14:34.
Comment
Comment