Parašė fiction
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan tai jau šiek tiek baisoka, kas vyks Oslo g. atidarius visą aplinkkelį.
Vilniaus savivaldybė lygtais žadėjo kažkius paslaptingus pakeitimus.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTen yra dabar du skirtingi tiltai, ne dangos. Kadangi senasis tiltas yra įlinkęs, niekaip techniškai nebūtų išspręstas lygių suvienodinimas su nauju pristatytu tiltu. Beje, priešinga kryptimi kemšasi jau už tilto vakarinio piko metu (link Gariūnų ir Erfurto g.)
Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiuo atveju reikėtų savivaldybei nepagailėti pinigų ir pėstiesiems įrengti viaduką.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąAbu įsukimai iš Oslo į tikrą aplikkelį yra blogi.
Nuo Gariūnų susidaro kamštis iki pat A1, nes į aplinkkelį tik viena tikra juosta. Nors vietos ten sočiai.
Iš kitos pusės panašiai, galima būtų išplatinti įvažą į Lazdynus, nes "uodega" blokuoja aplinkkelį.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąIšties, tai man labai nepatinka tas įvažiavimas į Erfurto g. nuo Oslo g. (dažnai ten važiuoju). Ten puikiai tilptų ilga atskira juosta šitam reikalui. Dabar esanti lėtėjimo juosta yra per trumpa. Kaip minimum reikėtų projektuoti juostą važiuojantiems į Erfurto g. nuo požeminės perėjos. Kitoje pusėje užsukimas į Šiltnamių g. labai juostą patrumpina. Aš suprantu, kad tas sujungimas su Šiltnamių g. reikalingas dėl ligoninės, bet realiai tai aš jį naikinčiau
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąI rest my case taip sakant po eilinės avarinės situacijos sukant į vakarinį aplinkkelį, kelias problemas iškart išspręstų panašus variantas:
Atvaizdas
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaip, šitas dalykas yra tiesiog būtinas. Nuo savęs pridėčiau, kad greitėjimo juosta Oslo g. neturėtų pereiti į lėtėjimo link VA. Ji turi pirma užsibaigti (pageidautina ir kuoliukais) ir tik tada prasidėti greitėjimo juosta.
Ar toks lygiaverčių juostų braižymas skaitosi teoriškai nesaugus? Nes praktiškai tai būtų vis tiek žymiai saugiau negu yra dabar, o ir pralaidumas stipriai padidėtų manau. Gal ir klystu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTik tam mažai vietos, o įvažiavimas į aplinkkelį manau turėtų būti 2 juostomis. Panašiai kaip iš Ukmergės g. Geriausia būtų apskritai tą posūkį panaikinti, ne toks ir didelis ten srautas.
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.22, 09:46.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes daug tranzitinio transporto iš Laisvės prospekto į Gariūnų gatvę važiuoja per Lazdynus. Iš esmės tokio transporto turėtų perspektyvoje sumažėti dėl aplinkkelio. Na ir, žinoma, labai keista, kad iki šiol nėra užvažiavimo iš Laisvės prospekto į Oslo gatvę (ties Litexpo). Tuomet per Lazdynus nevažiuotų ir tie, kurie atvažiavo iš šiaurės Laisvės prospektu.
Kažką su tą sankryža tikrai reikėtų padaryti. Na, bet naikinti išvažiavimą iš Lazdynų į Gariūnus bei įvažiavimą iš Oslo į Lazdynus - ne pats geriausias dalykas.
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąKlausimas ar ten padarys, ką nors apart biurų pastatų, vietoj buvusio beisbolo stadiono.
Comment
-
Parašė stelas Rodyti pranešimąĮvažiuoti iš Architektų gatvės pro Neste žieduką misiją neįmanoma 20-25 min šiandien ryte, tik nuo architektų gatvės iki žieduko... Kažką reikia daryti, nes toks žiedukas ant tokio srauto yra visiškas pasityčiojimas...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai tiltą praplatins iki 6 juostų ir prailgins įvažiavimus į Oslo g., turėtų gerokai padidėti pralaidumas.
Man iki šiol nėra aišku kodėl ją rekonstruojant nebuvo šonuose padarytos asfaltuotos avarinio sustojimo juostos, o egzistuoja veja apsėtas, bet visas išvažinėtas kelkraštis.
Kadangi Oslo g. yra integruota Vilniaus aplinkkelių (Vakarinis -> Oslo g. -> Tūkstantmečio g.) dalis, tai neaišku kodel iš karto nesukurtos sąlygos sklandžiam eismui jame. Kadangi šioje gatvėje yra VT stotelės, tai trečiosios juostos abiejomis kryptimis yra būtinos VT eismui ir turėtų būti A juostos (būtų galima tam paskirti avarinio sustojimo juostą, jeigu tokia būtų), nes dabar visą eismą labai stabdo (ir avarines situacijas sukelia) į stoteles įvažiuojantys ir išvažiuojantys autobusai, kurie šiuos manevrus gali atlikti tik labai lėtai.
Taip pat, neaišku kam reikalinga nuovaža, neturinti pakankamo ilgio greitėjimo/letėjimo juostų, priešais ligoninę, jeigu ten pat patekti įmanoma pasinaudojant nuovažą ties Šiltnamių - Lazdynėlių g. sankryža.
Comment
-
Sukurta atskira tema
Diskusijos apie padidėjusius / sumažėjusius kamščius po Vakarinio aplinkkelio III etapo užbaigimo ar išpręstas / atsiradusias naujas eismo problemas tęsiamos atskiroje temoje:
[VLN] Eismo pokyčiai atidarius Vakarinį aplinkkelį
Comment
Comment