lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus
Kai turės pinigų. Gariūnų tiltas (tiksliau - tiltai) yra pirmieji eilėje. Visgi aš nelabai suvokiu, kodėl nuo jo asfaltas taip spėriai atšokinėja? Specifinė vibracija?
lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus
Užtat ateityje bus žymiai patogesnis įvažiavimas, ir važiuojant Gariūnų tiltu nebereikės baimintis, kad jis paims ir sugrius. Dabar atkarpoje nuo Gariūnų iki Lazdynų yra prastoka kelio danga- ją juk irgi reikia sutvarkyti. Gal jau verta pakentėti kelis metus vardan patogesnės ateities ?
Be to, galima naudotis alternatyviniu variantu- Savanorių pr. Aišku, čia ir atstumas didesnis, ir šviesoforų daugiau, bet visgi tai geriau nei nieko
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl Vakarinio aplinkkelio darbų nuo 2010 m. rugsėjo 1 d. keičiasi transporto eismas Oslo gatvės prieigose.
Nuo minėtos dienos atnaujintas transporto eismas Oslo gatve važiuojant nuo miesto centro link Kauno (su greičio apribojimais). Važiuojant nuo Gariūnų link miesto centro ir link Lazdynų transporto eismas laikinai vyksta Šiltnamių gatve.
Viešojo transporto maršrutai nuo rugsėjo 1 d. nesikeičia.
Vairuotojai prašomi būti atidūs, stebėti kelio ženklus ir laikytis kelių eismo taisyklių.
Super reportažas. Paskutinė nuotrauka ir komentaras tiesiog jėga
Beje, iš šios nuotraukos matosi, kad naujai rekonstruotoje Oslo g. atkarpoje nebus asfaltuotų šalikelių. Eilinis "pataupymas".
na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.
na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.
Pritariu, jei tas pats būtų kur Vokietijoje, visi sakytų, va kaip vokiečiai racionaliai ir efektyviai išnaudoja pinigus, nešvaisto visokioms nereikalingoms šalikelėms ir pan. O šiaip tai, labai brangus tas tunelis buvo ir nelabai reikalingas, todėl ir neliko pinigų šalikelėms...
/\ Buvo galima pastatyti Gudelių g. viaduką ir viskas. O šlaitus izoliuoti tvoromis. Tiesą pasakius kas ten tas tunelis nelabai aišku. Triukšmui sulaikyti keliems namas. Toks kur kas būtų reikalingesnis trasoje prie Justiniškių, kur stovi mokykla ir palei būsimą trasą eina daug namų...
Comment