Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    1. Žvilgsnis atgal
    5. Trys lygiai
    Atvaizdas
    Gražią spalvą atramoms pasirinko (balta) aišku, jeigu plaus nors kiek.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      Gražią spalvą atramoms pasirinko (balta) aišku, jeigu plaus nors kiek.
      Kažkodėl manau, kad viską nudažys kaip toleliau matoma atrama - pilka su oranžine.

      Comment


        gruntas baltos spalvos...

        Comment


          Vakar















          Comment
















            Comment
















              Comment


                Dekui uz fotoreportaza Zorro

                Ziuriu jiems dar yra siek tiek darbo like prie tunelio, abejoju ar jie pabaigs viska sita per menesi
                Paskutinis taisė Raptor; 2010.08.27, 23:37.

                Comment


                  Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                  Dekui uz fotoreportaza Zorro

                  Ziuriu jiems dar yra siek tiek darbo like prie tunelio, abejoju ar jie pabaigs viska sita per menesi
                  pagal grafika jie cia dar iki 2011 pavasario dirbs

                  Comment


                    Gaila, tik tai, kad visas tas grožis už kelių šimtų metrų baigias...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Gaila, tik tai, kad visas tas grožis už kelių šimtų metrų baigias...
                      Na, jeigu paturet truputi kantrybes, (speju mazdaug metam), tai prades ir antra etapa, ir tavo grozis uzsites ilgiau

                      Comment


                        lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          O kada tvarkys tą atkarpą nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų?

                          Comment


                            Kai turės pinigų. Gariūnų tiltas (tiksliau - tiltai) yra pirmieji eilėje. Visgi aš nelabai suvokiu, kodėl nuo jo asfaltas taip spėriai atšokinėja? Specifinė vibracija?

                            Comment


                              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                              lazdynų tiltas puikus, gal neužilgo baigs tą jovalinį sujungimą su vakariniu aplinkeliu, bet bėdos nesibaigs nes kitas tiltas į kauno pusę klaikus, galima tikėtis, kad vėl bus uždaryta pirma viena dalis, po to kita. optimistinėmis prognozėmis artimiausius 2-3 metus normalaus įvažiavimo nuo gariūnų pusės nebus
                              Užtat ateityje bus žymiai patogesnis įvažiavimas, ir važiuojant Gariūnų tiltu nebereikės baimintis, kad jis paims ir sugrius. Dabar atkarpoje nuo Gariūnų iki Lazdynų yra prastoka kelio danga- ją juk irgi reikia sutvarkyti. Gal jau verta pakentėti kelis metus vardan patogesnės ateities ?

                              Be to, galima naudotis alternatyviniu variantu- Savanorių pr. Aišku, čia ir atstumas didesnis, ir šviesoforų daugiau, bet visgi tai geriau nei nieko
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Nuo rugsėjo keičiasi eismas Vilniuje Oslo g.

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=36048731

                                Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad dėl Vakarinio aplinkkelio darbų nuo 2010 m. rugsėjo 1 d. keičiasi transporto eismas Oslo gatvės prieigose.

                                Nuo minėtos dienos atnaujintas transporto eismas Oslo gatve važiuojant nuo miesto centro link Kauno (su greičio apribojimais). Važiuojant nuo Gariūnų link miesto centro ir link Lazdynų transporto eismas laikinai vyksta Šiltnamių gatve.

                                Viešojo transporto maršrutai nuo rugsėjo 1 d. nesikeičia.

                                Vairuotojai prašomi būti atidūs, stebėti kelio ženklus ir laikytis kelių eismo taisyklių.

                                Comment


                                  "Nelegalus" žygis dviračiu nuo Asanavičiūtės g. iki Šiltnamių g. statomu tuneliu

                                  Įvažiavimas į tunelį nuo Karoliniškių pusės. Būdelėje lygtai buvo kažkoks žmogus, bet jis neišėjo, o aš ir nuvažiavau.




                                  Ši dalis jau uždengta.


                                  Ši dar ne, šviesa krinta į vidų.




                                  Išvažiavus iš tunelio.


                                  Riedu link naujojo viaduko.




                                  Vaizdai iš trečio aukšto






                                  Čia teko persikelti dviratį


                                  Atsigrežęs atgal pamačiau apsaugą

                                  Comment


                                    Puikus reportazas, Audriau

                                    O sitas tunelis bus dvieju ar triju juostu i kiekviena puse?

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Super reportažas. Paskutinė nuotrauka ir komentaras tiesiog jėga

                                      Beje, iš šios nuotraukos matosi, kad naujai rekonstruotoje Oslo g. atkarpoje nebus asfaltuotų šalikelių. Eilinis "pataupymas".
                                      na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        na, išasfaltuoti šalikėles visgi nėra taip jau ir pigu. Jeigu bandant vadovautis logika, kad norint nutiesti 3 juostas, kaina pakyla 50%, lyginant su 2 juostų kaina, tai projekto pabrangimas 50% tikrai yra daug ir tada kyla klausimas ar verta netaupyti ir aukoti kitus projektus, kad nutiesti šalikėlę? Taupymas dažnai pas mus suprantamas kaip kad kažko nepadarymas, nukarpymas, sutrumpinimas, sumažinimas, tačiau ištikro tai sutaupyti pinigai yra kažkur kitur panaudojami, vykdomi kiti projektai.
                                        Pritariu, jei tas pats būtų kur Vokietijoje, visi sakytų, va kaip vokiečiai racionaliai ir efektyviai išnaudoja pinigus, nešvaisto visokioms nereikalingoms šalikelėms ir pan. O šiaip tai, labai brangus tas tunelis buvo ir nelabai reikalingas, todėl ir neliko pinigų šalikelėms...
                                        Flickr

                                        Comment


                                          /\ Buvo galima pastatyti Gudelių g. viaduką ir viskas. O šlaitus izoliuoti tvoromis. Tiesą pasakius kas ten tas tunelis nelabai aišku. Triukšmui sulaikyti keliems namas. Toks kur kas būtų reikalingesnis trasoje prie Justiniškių, kur stovi mokykla ir palei būsimą trasą eina daug namų...
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X