tačiau nesuprantu vieno. Foto reportaže ("Aklavietė ir kelias link Asanavičiūtės g.") matome, kad baigiasi aplinkelis ir nusitęsia mažas/siauras keliukas.
Vadinamąjį I-ąjį etapą greitu metu (tikimės ) užbaigs ir kas toliaus bus ?
Ar teisingai suprantu, kad aplinkelis nebus išnaudojamas kaip aplinkelis. stovės ir praktiškai niekas nevažinės kol nebus II ir III etapų pabaituvių ?
keistai...tai kurioje vietoje I-o etapo aplinkeklyje bus didžiausia apkrova, kol nebus II ir III ?
tačiau nesuprantu vieno. Foto reportaže ("Aklavietė ir kelias link Asanavičiūtės g.") matome, kad baigiasi aplinkelis ir nusitęsia mažas/siauras keliukas.
Vadinamąjį I-ąjį etapą greitu metu (tikimės ) užbaigs ir kas toliaus bus ?
Ar teisingai suprantu, kad aplinkelis nebus išnaudojamas kaip aplinkelis. stovės ir praktiškai niekas nevažinės kol nebus II ir III etapų pabaituvių ?
keistai...tai kurioje vietoje I-o etapo aplinkeklyje bus didžiausia apkrova, kol nebus II ir III ?
Tai tame ir esmė, kad statomas kol kas beprasmiškai. Ir nelabai apsiverčia liežuvis šią atkarpą pavadinti aplinkkeliu. Apsikraus Asanavičiūtės g. Būtų bent jau tiesiama iki Pilaitės pr. arba Ozo g. galo, tai būtų jau naudos. O dabar didelės statybos į aklavietę. Realiai paėmus tikrai didelis projektas, kol iki Ukmergės plento daeis dar kokie 6 metai praeis. Būtų finansų galėtų tikrai pradėt bent jau iki Ozo g. pirmųjų kapsitimų 198x m. nutiesti...
Tai tame ir esmė, kad statomas kol kas beprasmiškai. Ir nelabai apsiverčia liežuvis šią atkarpą pavadinti aplinkkeliu. Apsikraus Asanavičiūtės g. Būtų bent jau tiesiama iki Pilaitės pr. arba Ozo g. galo, tai būtų jau naudos. O dabar didelės statybos į aklavietę. Realiai paėmus tikrai didelis projektas, kol iki Ukmergės plento daeis dar kokie 6 metai praeis. Būtų finansų galėtų tikrai pradėt bent jau iki Ozo g. pirmųjų kapsitimų 198x m. nutiesti...
Įdomu dėl dviejų lygių sankryžų kaip bus antrojo etapo metu? Nes kelios gatvės pakeliui maišysis: Asanavičiūtės (plius keliukas link Hannerio kvartalėlio), keliukas į Pilaitę ir Pilaitės prospektas. Dar ir pėstiesiem miškan kažkoks sprendimas turės būt rastas.
Kaip suprantu, pirmasis etapas inžineriškai sudėtingesnis, bet ar antrasis nepabrangs dėl viadukų daugeto?
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Įdomu dėl dviejų lygių sankryžų kaip bus antrojo etapo metu? Nes kelios gatvės pakeliui maišysis: Asanavičiūtės (plius keliukas link Hannerio kvartalėlio), keliukas į Pilaitę ir Pilaitės prospektas. Dar ir pėstiesiem miškan kažkoks sprendimas turės būt rastas.
Kaip suprantu, pirmasis etapas inžineriškai sudėtingesnis, bet ar antrasis nepabrangs dėl viadukų daugeto?
II-jame numatytas viadukas Asanvičiūtės g. Kaip suprantu susjungs už jo su Gudelių keliuku (senojo išvis neturėtų likti). Kitas dviejų lygių sankryža kogero Pilaitės pr. Dėl to keliuko į Pilaitę nelabai aišku, gali patapti aklaviete, nes ten ypatingai didelio eismo nėra. Nors kogero pakiš po tuneliu ta keliuką, nes teoriškai jau turės toj vietoj pradedamas pilti pylimas antram lygiui virš Pilaitės pr. O šeip kogero kainuos tiek pat, nes I-ame estakados nemenkos. Tik įdomu kaip ten darys Ozo g. galą...
Comment