Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kema Rodyti pranešimą
    Šiandien tikriausiai vyks estakados bandymai, nes ryte buvo eilė sunkvežimių pakrautų smėliu išsirikiavę priešais estakadą.
    Šiandien ir rytoj (11 val.) estakados bandymai su sunkiasvore technika. Visą aplinkkelį planuojama atidaryti lapkričio 27 dieną.

    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87904

    Comment


      Parašė furtivete Rodyti pranešimą
      Visą aplinkkelį planuojama atidaryti lapkričio 27 dieną.
      Dar tris savaites kankintis

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Dar tris savaites kankintis
        Užtat nuo tos dienos galėsim smagiai prasilėkt juo Beje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Parašė spirit Rodyti pranešimą
          Užtat nuo tos dienos galėsim smagiai prasilėkt juo Beje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
          Įvažiavimo nuo estakados pusės Į Naujininkus kol kas niekas nestato

          Comment


            Tą ir aš žinau. Man tik įdomu ar nėr jokių brėžinių
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Keletas įdomių faktų apie Vilniaus pietinio aplinkkelio estakadą:

              - Estakados statybai panaudotų medžiagų svoris – apie 20 000 t.
              - Sunaudota 55 000 varžtų.
              - Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
              - Statybai sunaudotos 96 sijos. Jas sujungus vieną paskui kitą, gautume tiltą, savo ilgiu prilygstantį garsiajam Bruklino tiltui (1 800 m ilgio ir 5 m pločio).
              - Metalines konstrukcijas gabenę 104 automobiliai nuvažiavo maždaug 200 tūkst. km.
              - Su estakados projektavimu, pasiruošimu darbui ir statyba susijusių žmonių darbo laikas – maždaug 1 mln. valandų.
              - Jeigu estakadą būtų statęs vienas žmogus 24 val. per parą, jis būtų užtrukęs 115 metų.
              - Jeigu būtų galima estakadą pastatyti per vieną darbo dieną, statyboje turėtų dirbti 125 tūkst. žmonių arba visi Šiaulių miesto gyventojai.
              - Šiame projekte dirbo 150 „Kauno tiltų“ profesionalų.


              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916

              Comment


                Parašė miunchy Rodyti pranešimą
                - Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.

                http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87916
                Klaida padaryta.. Vilniaus TV bokšto aukštis 326.5 m, Eifelio bokšto - 324 m (~300,7 m be antenos) - pagal angliškos wikipedios duomenis.

                Comment


                  Dar šiek tiek su video:

                  http://tv.delfi.lt/video/NCVIgbvT/
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    Vakar jau pajungė apšvietimą iš estakados apačios. Ta proga kelios kreivos nuotraukos (realybėj atrodo 100 kartų geriau):









                    O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta



                    Na ne fotografas aš, ne fotografas
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      Labai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Labai geros foto kaip su muiline ir dar naktį, o šiaip apšvietimas tikrai gerai atrodo, toks Kalėdinis
                        Jo, tik nereikėjo taip rankų judinti ))

                        Comment


                          Parašė Kema Rodyti pranešimą

                          O čia dar vienas "genijų" darbas - prieš įvažiavimą į žiedą, lieka viena juosta
                          Prognozuoju nemažus kamštukus toje vietoje

                          Comment


                            Atvaizdas


                            Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
                            Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                            Comment


                              Parašė xxl Rodyti pranešimą
                              Atvaizdas


                              Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
                              Prie sitos perejos visad atsargiai vaziuoju, ba daznai isneria netiketai koks pestysis. Nepakenktu ir papildomas apsvietimas tamsiu paros metu dar po estakada, kad kuo anksciau pastebeti pestyji, o ne tik tada, kai pamatai kojas makaluojancias ant perejos.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Prognozuoju nemažus kamštukus toje vietoje
                                Kaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.

                                Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelionę Oslo gatve.
                                Paskutinis taisė laSSas_; 2008.11.20, 16:18.

                                Comment


                                  Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                  Kaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.
                                  Kame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.

                                  Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelione Oslo gatve.
                                  Kaip pas mus ir įprasta: padarom, o paskui žiūrėsim kas čia gavosi. Juk perdarinėti "pigiau" ir vėl yra darbo.
                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    Parašė xxl Rodyti pranešimą
                                    Atvaizdas


                                    Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
                                    Tą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
                                    You might surprise yourself.

                                    Miestai.net FB

                                    Comment


                                      Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                      Kame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.
                                      Gali būti, kad čia koks nors madingas eismo saugumo gerinimo sprendimas. Prancūzijoje mačiau kiek gudresnį. Ten netoli žiedo 2 juostas suprastina iki 1, bet priesh pat žiedą vėl padaro dvi juostas. Tai ten viskas aišku - susiaurėjimas padeda sumažinti greitį iki tinkamo tai vietai (žiedas, pėsčiųjų perėja, dviračių juosta žiedo išorėje), bet kamščiai didesni nepasidaro, nes į žiedą įvažiuoja 2 juostom (nu ir laukia, kol galės įvažiuoti iš esmės 2 juostom, retai kada eilė nusitęsia iki susiaurėjimo, o jeigu ir nusitęsia, tai greitai išsivažinėja).
                                      Čia gi bus šakės. Sustos troleibusas prie žiedo, o visi kiti lauks iš paskos.

                                      Comment


                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Tą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.

                                        Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...

                                        Comment


                                          Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                                          Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
                                          Aha, žinom. Tik va blogai tai, kad kasmet netoli tūkstančio tokių taupučių pas šventą Petrą atskuba.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X