Užtat nuo tos dienos galėsim smagiai prasilėkt juo Beje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
Užtat nuo tos dienos galėsim smagiai prasilėkt juo Beje, kaip ten reikalai su D&G sankryža? Atsirado kažkokių konkretesnių planų su patekimu iš aplinkelio į Naujininkus?
Įvažiavimo nuo estakados pusės Į Naujininkus kol kas niekas nestato
Keletas įdomių faktų apie Vilniaus pietinio aplinkkelio estakadą:
- Estakados statybai panaudotų medžiagų svoris – apie 20 000 t.
- Sunaudota 55 000 varžtų.
- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
- Statybai sunaudotos 96 sijos. Jas sujungus vieną paskui kitą, gautume tiltą, savo ilgiu prilygstantį garsiajam Bruklino tiltui (1 800 m ilgio ir 5 m pločio).
- Metalines konstrukcijas gabenę 104 automobiliai nuvažiavo maždaug 200 tūkst. km.
- Su estakados projektavimu, pasiruošimu darbui ir statyba susijusių žmonių darbo laikas – maždaug 1 mln. valandų.
- Jeigu estakadą būtų statęs vienas žmogus 24 val. per parą, jis būtų užtrukęs 115 metų.
- Jeigu būtų galima estakadą pastatyti per vieną darbo dieną, statyboje turėtų dirbti 125 tūkst. žmonių arba visi Šiaulių miesto gyventojai.
- Šiame projekte dirbo 150 „Kauno tiltų“ profesionalų.
- Estakados ilgis 380 m. Jeigu ją pastatytume vertikaliai, estakada būtų apie 60 metrų aukštesnė už Vilniaus TV bokštą, ir 50 metrų aukštesnė už Eifelio bokštą.
Kaip jums šita "savižudžių" pėsčiųjų perėja? Mačiau kaip pėstysis nelėtindamas žingsnio ir nesidairydamas išnėrė iš už kolonos...
Prie sitos perejos visad atsargiai vaziuoju, ba daznai isneria netiketai koks pestysis. Nepakenktu ir papildomas apsvietimas tamsiu paros metu dar po estakada, kad kuo anksciau pastebeti pestyji, o ne tik tada, kai pamatai kojas makaluojancias ant perejos.
Kaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.
Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelionę Oslo gatve.
Kaip ne specialistas nematyčiau jokios tragedijos tokiam sprendime, netgi logiška jei šis įvažiavimas yra šalutinis kelias, o žiedas pagrindinis.
Kame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.
Kamsčių formavimasis veikiausiai didžiąja dalimi priklausys nuo tranzitinio transporto vairuotojų pasirinkimo. Kaip jie rinksis tolimesnį maršrutą - leistis į žiedą ir iš ten į Savanorius, ar tęsti kelione Oslo gatve.
Kaip pas mus ir įprasta: padarom, o paskui žiūrėsim kas čia gavosi. Juk perdarinėti "pigiau" ir vėl yra darbo.
Kame logika susiaurinti kelią? Na ir kas, kad jis šalutinis. Tame pačiame žiede, ansčiau daryti įvažiavimai turi nuo 2 iki 3 juostų, nors taip pat yra šalutiniai keliai, todėl pikta, kad statant šiais laikai, padaroma blogiau negu buvo.
Gali būti, kad čia koks nors madingas eismo saugumo gerinimo sprendimas. Prancūzijoje mačiau kiek gudresnį. Ten netoli žiedo 2 juostas suprastina iki 1, bet priesh pat žiedą vėl padaro dvi juostas. Tai ten viskas aišku - susiaurėjimas padeda sumažinti greitį iki tinkamo tai vietai (žiedas, pėsčiųjų perėja, dviračių juosta žiedo išorėje), bet kamščiai didesni nepasidaro, nes į žiedą įvažiuoja 2 juostom (nu ir laukia, kol galės įvažiuoti iš esmės 2 juostom, retai kada eilė nusitęsia iki susiaurėjimo, o jeigu ir nusitęsia, tai greitai išsivažinėja).
Čia gi bus šakės. Sustos troleibusas prie žiedo, o visi kiti lauks iš paskos.
Tą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
Aha, žinom. Tik va blogai tai, kad kasmet netoli tūkstančio tokių taupučių pas šventą Petrą atskuba.
Comment