Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Parašė fastas Rodyti pranešimąnori pasakyt kad visos is cia nukopintos?
Comment
-
Naujoji estakada – po asfalto apklotu
Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.
Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.
Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
Artimiausiu metu dar laukia ir Laisvės prospekto prie estakados asfaltavimo darbai. Čia bus liejamas jau viršutinis asfalto sluoksnis.
Bendrovės „Fegda“ vyriausiasis projektų vadovas Romas Katilauskas vylėsi, jog pastarieji asfaltavimo darbai nepridarys daug nepatogumų vilniečiams, nes bus atliekami naktimis.
Jie vyks kitą savaitgalį, rugpjūčio 8-10 dienomis.
Kai vyks darbai, bus stabdomas transporto eismas šia Laisvės prospekto dalimi.
Statoma estakada virš Savanorių prospekto transporto žiedo bus 380 metrų ilgio.
Ji bus Vilniaus pietinio aplinkkelio grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto.
Šiame aplinkkelyje statoma ir daugiau didelių statinių: septyniasdešimt penkių metrų ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 1,6 metro skersmens tunelis lietaus nuotekoms Savanorių prospekto transporto žiede, trisdešimties metrų ilgio tunelis po geležinkeliu.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąAnt statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.
Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.
Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTris mėnesius klos asfaltą Na ir tempai
Comment
-
Toje nuotraukoje iš viršaus gan aiškiai matosi atstumas tarp kolonų, kur įtaisyta ferminė konstrukcija. Tarpas kaip tik tokio dydžio, kad tarp eismo juostų galėjo būt tvarkingai ir subtiliai pastatyta dar viena kolona. Šia tema jau buvo šnekėta, bet gal dabar jau yra žinoma konstruktorių/architektų fiks idėja kabinti tą metalinę kerėplą? Ji aišku viaduko kaina turėjo padidinti.
1. variantas. Ties ta konstrukcija būtinybė daryti viaduko deformacinę siūlę, ar slankiojantį sujungimą, kad nebūtų tokia ilga vientisa metalinė konstrukcija dėl temperatūrinių deformacijų. Bet panašu, kad ten viskas suvirinta į vieną gabalą.
2. variantas. gal tą konstrukcija reikalinga, kad suteiktų kokio nors mistiško stabilumo visam kitam estakados ilgiui?
3. variantas. Išsigando, kad mūsų lenktyninkai sugebės kiaurai per apsaugines tvoreles numušti koloną? Bet kodėl neišsigąsdavo ties kitais viadukais?
4. variantas. Dėl gražumo. Pagalvojo, kad bus per monotoniškas viadukas, reikia jam uždėti "akcentą" %)
5. variantas. Sutrukdė žemėje esančios komunikacijos. Nusprendė, kad porą metrų pastūmėti komunikacijas į šoną bus brangiau, nei pagaminti, atvežti ir iškelti milžiniškas konstrukcijas
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai jos tik dėl grožio?
Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.
Foto iš http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=76
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo .
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąBe abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąBe abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.
Comment
-
Galėtų kiek anksčiau paleisti eismą nuo Naugarduko - Panerių gatvės tiesiai į žiedą, o kai baigs estakadą - per ją.
Dabar kamščiai Žemaitės gatvėje ir Savanorių prospekte būna kasdien po darbo, o kai rudenį visi grįš iš atostogų, ten situacija bus vienas didelis kamštis.Paskutinis taisė Romas; 2008.08.13, 20:44.
Comment
Comment