ties gelezinkelio viaduku eismas pilnai vyksta naujaja viaduko dalimi ir jau naujam viadukui duobe pradejo raust - vakar vakare buvau, todel be nuotrauku
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynų tiltas įlinko, bet stovi
Baiminantis, kad dabartinio tilto pločio ateityje gali nepakakti, nuspręsta imtis ir gana radikalių permainų: tiltas bus platinamas, prie jo šonų bus pristatoma papildomų dalių, o važiuojamoji kelio dalis praplatės iki aštuonių juostų. Tikimasi, kad praplatintu tiltu per dieną galės važiuoti iki 60 tūkst. lengvųjų automobilių ir 1200 sunkvežimių.
Susitikimo metu daugiausia dėmesio skirta 2007–2010 metais planuojamiems įgyvendinti Vilniaus vakarinio aplinkkelio projekto I ir II etapui. Pirmajame etape bus rekonstruojamas Lazdynų tiltas ir Oslo gatvė bei tiesiama aplinkkelio dalis nuo Oslo g. iki L. Asanavičiūtės g...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė fastas Rodyti pranešimątaip atrodo estakada is aukstaiKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Pupsis Rodyti pranešimąTiesa pasakius nemanau kad ji bus kazkaip tiesinama. Matyt tarp kiekvienu atramu bus islinkimas i virsu. Atkreipkite demesi i Silo tilta! Jis taip pat kreivas, ir isgaubimas i virsu eina nuo atramos iki atramos. Tai daroma specialiai del tvirtumo. Gal yra sios srities specialistu, kurie galetu pataisyti mane, jei as klystu ir tuo paciu visus apsviesti kaip cia yra ir kodel?
Comment
-
Parašė fastas Rodyti pranešimąne kranistas as.As ten tik dirbugera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąGal galėtum įdėti foto to viso mechanizmo, kuris stumia tą estakadą? Neišsivaizduoju, kaip jis atrodo. Na ir komentarai tuo klausimu tiktų.
Comment
-
Parašė fastas Rodyti pranešimątilta stumia trys hidrauliniai domkratai.Juos valdo hidrauline stotele.Kur yra islindusios traukes tai jos yra su sriegiu ant kuriu yra uzsukta verzle.Domkratu eiga yra 30cm. Kai domkratai yra isstumiami traukia su savim visa tilta.Veliau sutraukiami atgal, ir vel uzsukama verzle.Taip viskas ir juda. Domkratai juda 4m/h greiciu
Idomu, kokia domkrato traukiamoji galia (ar kaip cia pasakyt)?
Va labai idomu per ka ta konstrukcija ciuozia, kad trintis mazesne butu? Spec. padeklai kazkokie, guoliai ar dar kas?
PS: tik pazvelges i foto pamaniau negi vyrukai suka tas verzles ir taip tiltas traukiamas , tik paskui isiziurejau ir perskaiciau komentara.
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąŠiandien važiavau pro šalį, tai visi darbininkai , palapinė beveik išardyta. Estakados stumimo darbai baigti. Foto nebus .
Comment
-
Vilniaus aplinkkelių kaina – po 50 tūkst. Lt už arą
Norint nutiesti Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius, savivaldybei teks nemažai pakratyti piniginę. Vilniaus savivaldybės išplatintame pranešime teigiama, kad asmenimis, kuriems priklausantis turtas trukdė kelių statybai, sumokėta per 13 mln. litų.
Pasak Vilniaus mero pavaduotojo Evaldo Lementausko, tiesiant pietinį Vilniaus aplinkkelį, išpirkta 500 objektų, iš kurių 350 laikinų ir stacionarių garažų. Iš visa sudaryta 410 sutarčių, dar bus deramasi su per 100 asmenų dėl turto pirkimo.
Visas išpirktas nekilnojamasis turtas ir sklypai priklausė 410 savininkų, įskaitant ir garažų, nekilnojamo turto, žemes sklypų savininkus. Visų pastatų plotas sudaro 7568 kvadratinius metrus, žemės - 6221. Vidutinė pastatų 1 kvadratinio metro išpirkimo kaina sudarė 1771 litą, sumokėta iš viso 13 404 324 litai. Išpirktos žemės vidutinė 1 aro kaina – 50 tūkst. litų. Už išpirktą žemę sumokėta iš viso 3 314 482 litai.Paskutinis taisė Romas; 2008.03.24, 07:32. Priežastis: Kopija iš temos "Infrastruktūros projektai Vilniuje"gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimąEstakados stumimo darbai baigti. Foto nebus .
Baigtas svarbiausias Savanorių prospekto estakados statybos etapas
Šią savaitę užtraukus perdangą užbaigtas svarbiausias estakados Savanorių prospekto žiede Vilniuje statybų etapas.
(...)
Estakados statybos paskutiniame darbų etape bus klojamas asfaltas, nuimami atitvarai, tvarkomas lietaus vandens nuvedimas, atliekami apdailos darbai bei aplinkos tvarkymas.
Savanorių prospekto žiede statoma estakada - didžiausias ir sudėtingiausias Vilniuje tiesiamo aplinkkelio trasos objektas. Keturių eismo juostų estakados ilgis - 380 m. Tai pusantro karto ilgesnė estakada nei ta, kuri šiuo metu Vilniuje jungia Konstitucijos prospektą su Ukmergės gatve.
Comment
-
2 dalis. Naugarduko - Panerių - Vilkpėdės g. sankryža
Foto 2008.03.23
Atkarpa tarp dviejų sankryžų
Viadukas per Naugarduko-Vilkpėdės g.
Tas išlinkimas pabrangino statybą, bet turėtų gražiai atrodyti, kai baigs statybą
Jungtis su senąja Panerių g. - Vilkpėdės g. trasa
Nauja Vilkpėdės g. trasa
Gerosios Vilties g. ir Naugarduko g.
Žvilgsnis link geležinkelio
Būsima jungtis su Panerių g.
Comment
-
4 dalis. Nebaigta gatvės atkarpa
Senų atramų likučiai
Žvilgsnis atgal
Sulaukėme traukinio
Einame toliau
Naujosios Tunelio g. viadukas
Iki čia vyksta eismas: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=545
Comment
-
6 dalis. Link Dariaus ir Girėno g.
Žvilgsnis atgal
Kelias šiek tiek vinguotas
Susijungimas su Žirnių g.
Kairėje matomas tarpas, kur kai kas bando važiuoti į draudžiamą kelio atkarpą
Nuo Dariaus ir Girėno g.
--------------------
Temoje jau buvo diskutuota, kad tiesiamas kelias bus nepilnavertis, jei nebus sudaryta galimybė atvažiavus nuo Savanorių pr. pasukti į Naujininkus.
Šiuo metu posūkis nuo aerouosto ir Kirtimų pusės į Žirnių g. yra labai staigus, eina labai arti Žirnių g. ir "dobilo lapo" į Naujininkus čia įrengti nėra vietos.
Norint padaryti įvažiavimą į Naujininkus tektų pertvarkyti viaduką per Lydos geležinkelį bei paslinkti esamą nuvažiavimą į Žirnių g.
Comment
Comment