Dėl pusiau kabėjimo tai dar neaišku, nes nematome kaip estakada laikysis virš pačio žiedo. Kolkas matome tik užkilimo atramas... Tikiuos kad bus kas nors gražaus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Šioje nuotraukoje labai aiškiai matosi statomos atramos dešiniąjame kampe ir kitoj gatvės pusėj už statybininkų mėlyno namelio:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20070526/DSC_1668.JPG
Iš arčiau duobė ir išlindusi armatūra už statybininkų namelio:
http://foto.terpe.lt/inkelti/20070526/DSC_1658.JPG
Man atstumas atrodo pakankamai mažas, nors beabejo sunku pasakyti ir čia tik spėlionės.
Comment
-
Parašė mikas Rodyti pranešimąYra visai nieko puslapis http://www.development.lt/2005/dipolis/
Pazaiskit=)
Comment
-
Parašė 3PLage Rodyti pranešimąBiški ne į ta temą pataikei
P.S. Atsiprasau moderatoriu uz nukrypima nuo temos. Jei galima perkelkit i tinkama tema.
Comment
-
Dar keli vaizdeliai:
Atsiprašau už kokybę, fotografuota važiuojant, per mašinos langą.
Dešinėje, už šių atramų sukrauta nemaža krūva visokių metalinių balkių, kitokių konstrukcijų, aiškiai parodo, kad viadukas bus metalinis, o ne betoninis kaip pas mus įprasta Nufotkinti, deja, nepavyko dėl subjektyvių priežasčiųPaskutinis taisė Svecias; 2007.06.02, 15:57.Parašas :)
Comment
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąDešinėje, už šių atramų sukrauta nemaža krūva visokių metalinių balkių, kitokių konstrukcijų, aiškiai parodo, kad viadukas bus metalinis, o ne betoninis kaip pas mus įprasta
Comment
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąŠiandien ryte važiuodamas į darbą mačiau jau sudėtą pirmą eilę tuo metalinių sijų. Kaži ar jie jau montuot jas pradeda? Nes tas kranas pagal tiek kiek nutiesta jam begiu toliau nevažiuoja kaip iki ten kur dabar sudėtos tos sijos.
Comment
-
Vilniuje bus ribojamas eismas ties Panerių ir Burbiškių gatvių sankryža
Sostinės Savivaldybė informuoja, kad tęsiant Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbus keičiasi transporto eismo organizavimas aplinkkelio prieigose.
Kaip praneša Vilniaus savivaldybė, nuo sekmadienio, liepos 1 dienos, atnaujinamas eismas Vilkpėdės gatve, tačiau dėl inžinerinių tinklų įrengimo ir rekonstrukcijos darbų eismas bus ribojamas Panerių gatvės sankryžose su Zietelos ir Burbiškių gatvėmis.
Eismo sąlygoms pagerinti nuo liepos 2 dienos Naugarduko ir Gerosios Vilties gatvių sankryžoje veiks laikinas šviesoforas.
Liepos 2 – rugpjūčio 31 dienomis dėl vandentiekio tinklų rekonstrukcijos bus ribojamas eismas Panerių ir Burbiškių gatvių sankryža. Minėtu laikotarpiu šia sankryža galės važiuoti tik viešasis transportas, o visos kitos transporto priemonės bus nukreipiamos apylanka.
Nuo šios sankryžos stoties link bus galima važiuoti Panerių, Gerosios Vilties ir Naugarduko gatvėmis.
Sunkiajam transportui bus rekomenduojama apvažiuoti Savanorių prospektu ir Geležinio Vilko gatve.
www.DELFI.lt, 2007 birželio mėn. 29 d. 16:06
Comment
-
Na bus labai daug foto, tikiuos turėsit kantrybės ir nepyksit už saiko neturėjimą
Taigi, pradedam kelionę nuo savanorių žiedo.
Visiem matytos laikinosios atramos. Jei dar nežinot tikrosios jų paskirties, sužinosit netrukus
Čia jau nebelaikinosios atramos Tolumoje matome palapinę. Įdomu būtų sužinoti kas vyksta jos viduje?
Taigi, prieiname ir matome kažkokias konstrukcijas
Nepasidrovėkime įeiti į vidų
O dabar plačiau:
Kaip matome estakada daroma iš metalinių konstrukcijų. Statant monilitinę estakadą pastolių statymas užimtų daug laiko, ir svarbiausia - tektų uždaryti eismą(įsivaizduojat kas tada būtų?? ). Todėl pasirinkta metalo konstrukcija.
Čia suštabeliuotos estakados dalys. Vienos dalies ilgis - 16 metrų
Jos sujungtos taip:
Vaizdas iš viršaus:
Iš vidaus:
Iš iš apačios:
O čia panelė moko vyrukus kaip reikia dirbti
Yra ir idomesnioji dalis:
Estakada padėta ant laikinųjų šarnyrų(ar kaip čia pavadinus).
O padėta todėl, kad ji bus užtemta va ten:
Kaip spėju su šiuo kranu(jis atvežtas iš Rygos, nes Lietuvoje tokio nėra):
Tempiama bus šiais bėgiais:
O ir kranui bėgiai tuoj bus pailginti:
Pirmos dalies pabaiga
Comment
-
Antra dalis:
Visiem matytas vaizdelis, bet juo pailiustruosiu vieną dalyka
Šioje vietoje buvo naudojama netradicinė technologija. Atleiskit jei netiksliai nupasakosiu, nes pats tik viena ausim girdėjau
Kadangi sanoji lietaus kanalizacija, esanti po žiedu, buvo per mažo pralaidumo(jos skersmuo 1000mm), teko tiesti naują mikrotunelį. Naujosios trasos skersmuo - 1600mm. Buvo naudotas netradicinis metodas. Buvo naudotas tuščiaviduris vamzdis, kurio priekyje buvo įmontuotas grąžtas. Jis rausė tunelį ir žemes stūmė tuo vamzdžiu į paviršių. Kuomet buvo sukišamas visas minėtas tuščiaviduris vamzdis, prie jo galo būdavo prijungiamas kitas toks pat tuščiaviduris vamzdis ir grąžtas savo kelionę tęsdavo toliau.
Dar viena istorija:
Matote tą namą su šlaitiniu stogu kairėje? Jis nebus nugriautas(nepavyko susiderėti). Iš jo bus padaryta, kaip patys statytojai sako, antroji gedimimo pilis T.y. toje vietoje, kur dabar matosi šlaitas, bus pastatyta aukšta siena, tam kad namas nenugriutų, o kitoje sienos pusėje, apačioje, bus užvažiavimas į greitojo eismo gatvę(į aplinkelį).
Beje, juodi vamzdžiai apačioje bus naudojami šiluminei trasai nutiesti nuo elektrinės(nuo kaminų)
Einame toliau:
Ten tolumoje matosi palapinė
Vaizdas į kitą pusę:
Čia klojamas paviršinis skaldos sluoksnis:
Pėsčiųjų viaduko atramos:
O čia jo sijos(kodėl pesčiųjų viadukai visalaik būna raudonos/oranžinės spalvos?)
Kelio pabaiga
Viadukų pradžia:
Šioje vietoje darbai truputi stabdomi, nes reikia perkelti dujotiekį
Kadangi esu ne vietinis, tai nežinau kokia čia gatvė. Dešinėje pasiliko aplinkelis
Artėjame prie dar vienos įdomios vietos - geležinkelio
Čia taip pat nemažai kelio darbų atlikta
Bendras vaizdas:
Viena bėgių linija nuardyta. Statoma estakada geležinkeliui:
Nuotraukoje "bendras vaizdas" matote vertikalias metalines atramas? Čia vaizdas iš kitos pylimo pusės:
Kadangi traukinių eismas nenutrauktas, tai statyti viaduką begalo sudėtinga. Dėl to, kad traukinio bėgiai negali nusėsti daugiau kaip 20mm, šlaitai iš abiejų pusių turi būti labai stipriai sutvirtinti. Tad į šlaitą suremtos vertikalios sijos, o jos tarpusavyje, iš abiejų šlaitų pusės - surištos metaliniais trosais(t.y. vienoje šlaito pusėje esanti sija surišta su kitoje pusėje esančia sija).
Ankščiau toje vietoje buvo dvi vėžės. Dabar dėl viaduko statybos - viena. Tik pabaigus vieną viaduką ir nutiesus naują vėžę bus statomas antrasis viadukas.
Spėkit kurie pastatai grius
Vaizdas link pabaigos
Ir va kiek mes nuėjom
Žurnalo pabaiga
P.S. Jei rasit klaidų, praneškit, nes paskubomis rinkau ir dėjau foto, rašiau aprašymus
Comment
Comment