Viaduko, nes ne per upę.
Nemažas objektas matomoje vietoje, statybos vyksta ir neaišku iki galo kaip atrodys...
Pati pirma vizualizacija (tais laikais – piešinukas ) buvo pateiktas 1967 ar tai 1968 metų Mokslo ir gyvenimo žurnale ant pirmo viršelio, bet šiais laikais turbūt surasti tokį seną žurnalą būtų be šansų.
Nebent, kas turi priėjimo bibliotekose.
Kamsciai tai nerealus pasidare ir panasu kad taip ilgam.
O visai neseniai nupaisytos judejimo juostos jau prarado savo prasme. Beja vienoje vietoje plocio nepakanka net ir 2 juostoms, vairuotojai vieni kitu baidosi ir stabcioja. Truputuka nepaskaiciavo tuos blokus dedami.
Kamsciai tai nerealus pasidare ir panasu kad taip ilgam.
Aš kaip kas rytą pro ten važiuoju į darbą tai tikrai nepastebėjau kamščio padidėjimo. Jis kaip buvo taip ir išliko stabiliai didelis. Nebent jis ir dieną toks pats lieka kaip ryte.
Siadien vaziavau 20:00 nuo lazdynu link naujamiescio, tai pastrigau pusvalandiniam kamstyje. Pasirodo Fegdos asfaltuotojai duobes lopo, ir palike tik 1 juosta pravaziavimui. Asfaltas jau ten senokai prasesi remonto.
Beja SPX, matau gan entuziastingai domiesi visais projektais. Pats netycia nebusi kelininkas?
Beja SPX, matau gan entuziastingai domiesi visais projektais. Pats netycia nebusi kelininkas?
Ne, tik prijaučiantis patinka tokie dalykai nuo mažų dienų o šeip pagal būsimą specialybę kažką bandau keverzot, visgi Informacijos vadybininkas Grįžtant prie temos, ten kur stotelė į lazdynų pusę, taip ir liks 2 juostos?
Va kaip skiriasi interpretacijos. Optimistinis variantas - oficiozinis
-------------------------------------------------------------------------
Šiandien Vilniaus meras Juozas Imbrasas, susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas ir šių institucijų atsakingi specialistai apžiūrėjo Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbus bei aptarė šio projekto įgyvendinimą. Susitikimo dalyviai teigiamai įvertino šio didžiausio Lietuvos transporto investicinio projekto įgyvendinimo eigą.
„Atliktus darbus vertinu teigiamai, šiandien patys tuo galėjome įsitikinti dalyvaudami susitikime“,- susipažinęs su darbų eiga sakė susisiekimo ministras A. Butkevičius.
Kaip informavo aplinkkelį tiesiančios bendrovės „Fegda“ generalinis direktorius Arvydas Gribulis, šiuo metu jau įvykdyta apie 20 proc. darbų, projektas įgyvendinimas pagal numatytą grafiką.
„Atliekamų darbų tempai leidžia tikėtis, kad šis projektas bus įgyvendintas anksčiau nei planuota. Pietinis aplinkkelis ženkliai pagerins susisiekimą, padės spręsti vilniečiams aktualią transporto spūsčių problemą. Per keletą artimiausių metų transporto situacija mieste iš esmės pagerės, nutiesus dar ir Vilniaus vakarinį aplinkkelį“,- sakė sostinės meras J. Imbrasas.
Susitikimo metu aptarta projekto eiga ir nuveikti darbai, sprendžiami aktualūs klausimai. Panašius susitikimus ES finansuojamų sostinės aplinkkelių projektams aptarti Vilniaus miesto savivaldybė ir Susisiekimo ministerija ketina rengti kas tris mėnesius.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Tai vienas iš sudėtingiausių sostinės transporto projektų: būsima 2,9 km ilgio greito eismo gatvė viadukais, estakadomis, tuneliu po geležinkeliu, specialiomis transporto jungtimis ir pėsčiųjų tiltais bus sujungta su dabartine Vilniaus gatvių sistema, pagerins tranzitinio ir vietinio eismo sąlygas. Bendra projekto vertė – 267,6 mln. litų, statybos darbų kaina – 262,5 mln. litų.
Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ (Nr. 2004/LT/16/C/PT/008) finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublika ir Vilniaus miesto savivaldybė. ES Sanglaudos fondo parama sudaro 142,94 mln. litų (41,397 mln. eurų), valstybės bendrasis finansavimas – 12,6 mln. litų, Kelių priežiūros programos lėšos – 33,3 mln. litų, Vilniaus miesto savivaldybė skiria 78,7 mln. litų.
Daugiau informacijos:
Energetikos ir ūkio departamento direktorius Virginijus Dastikas, tel. 211 2155
Energetikos ir ūkio departamento Investicinių projektų valdymo skyriaus Sanglaudos fondo paramos projektų valdymo poskyrio vedėja Renata Sudikienė, tel. 211 2852
Ryšių su visuomene vyr. specialistė Dalia Perednienė
Konstitucijos pr. 3
LT-09601 Vilnius
Tel.: (8 5) 211 2327, 8 680 61 327
El. paštas dalia.peredniene@vilnius.lt
Vilniaus pietinio aplinkkelio projektas pristatomas ES paramos mugėje „Regionų lyderiai“
Didžiausias Lietuvos transporto investicinis projektas – Vilniaus pietinis aplinkkelis rytoj, gegužės 24 dieną, bus pristatomas ES struktūrinės paramos projektų mugėje „Regionų lyderiai“ ( www.esparama.lt ). Mugė veiks 11–16.40 val. Lietuvos parodų ir konferencijų centre „Litexpo“ (5 salė, Laisvės pr. 5).
Antradienį sostinėje buvo aptariami Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo darbai. Susisiekimo ministro Algirdo Butkevičius iniciatyva kas tris mėnesius vyks jo ir Vilniaus savivaldybės mero Juozo Imbraso susitikimai, kuriuose bus nagrinėjama, kaip vykdomi sostinės aplinkkelių projektai, kuriems skiriama parama iš ES fondų, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Atliktus darbus vertinu teigiamai, mūsų tikslas – užbaigti pietinio aplinkkelio statybą kitų metų spalio mėnesį - keturiais mėnesiais ankščiau nei buvo numatyta projekte“, - sakė ministras Algirdas Butkevičius. Pasak jo, skubinti darbus verčia labai komplikuota situacija sostinės gatvėse, nuolat juose susidarantys kamščiai.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus trūkstama grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto. Projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“ finansuoja Europos Sąjungos Sanglaudos fondas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė ir Vilniaus miesto savivaldybė.
Įgyvendinus Vilniaus pietinio aplinkkelio projektą, bus galima sumažinti didelę dalį krovininio transporto srauto, šiuo metu kertančio Vilniaus centrą, o taip pat sumažinti kamščius mieste. Šiuo metu darbai vykdomi tiksliai pagal numatytą grafiką, tačiau statybas vykdančios bendrovės „Fegda“ bei „Kauno tiltai“ pažadėjo juos paspartinti, jei Vilniaus miesto savivaldybė galės pagreitinti kai kurių teisinių klausimų sprendimą.
Pravažiuodamas pro šalį pastebėjau, kad estakados pagrindas bus surinktas iš metalo konstrukcijų. Pirmos metalinės detalės jau iškrautos. Jas atvežė vilkikai su lenkiškais numeriais. Ko gero jos pagamintos Lenkijoje ar dar toliau. Artimiausiu metu matyt atvež dar daugiau, nes aikštelė paruošta tikrai nemaža.
Sprendžiant iš nedideliu atstumu sustatomų atramų, estakada virš žiedo bus paprasta, o ne iš dalies kabanti kaip kaikuriose senose vizualizacijose. O statybų tempas atrodo normalus, ne taip kaip su geležinio vilko/ukmergės g. viaduku. Tikėsimės, kad taip ir tęsis, bei neužstrigs dėl problemų su žemėmis ar pan.
Comment