/\ Savaime suprantama, tik realybėje kartais būna atvirkščiai. Kol kas nėra ir aiškus to atstovo pasakymas "brangu"...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Collapse
X
-
Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąKai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?
Comment
-
Galima ir su domkratais atstatyti į vietą ir su kranu pakelti. Bėda visai ne tame ir tai neturėtų kainuoti labai daug lyginant su kitais darbais. Esmė tame, kad gali būti sugadinti deformaciniai pjūviai ir atraminiai guoliai, kurie sąlyginai brangios konstrukcijos. Neturiu šalia kainų jokių, bet maždaug iš lubų galiu pasakyti, kad deformacinio pjūvio metras kainuoja apie 725 eurus (grubiai būtų turbūt 6 metrai), atraminis guolis jeigu tai plieninis sferinis - apie 1500 eurų (viso būtų 4 vnt.). Čia tik pačių dalių kainos neįskaičiuojant jų pakeitimo. Reiktų nuardyti tilto pradžią ir pabaigą (po 80 cm ties deformaciniu pjūviu). Na ir dar smulkmenų visokių, kaip 4 turėklų sekcijos, gal apšvietimo laidai nutraukti ir pan. Aišku įmanomas ir super pigus remonto variantas jei paaiškėtų, kad atraminiai guoliai tinkami naudoti (nutraukti tik jų tvirtinimai prie plieninės sijos), o deformaciniams pjūviams tik išlupta tarpinė guma ir užtektų tik ją pakeisti, bei nieko nereiktų ardyti. Gal net tie patys turėklai gali būti atnaujinti ir panaudoti vėl
Čia slidus reikalas iš tikro, viskas priklauso nuo to kokio lygio pažeidimai, todėl palaukim geriau oficialios informacijos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?
Comment
-
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67201396
Vilniaus miesto savivaldybė paaiškino, kad tiltas deformavosi ne savaime, o po šiemet sausio 19 d. įvykusios avarijos, kai savivartis kliudė viaduką.
"Smūgis buvo toks, kad krovininė dalis nulūžo nuo sunkvežimio ir liko stovėti įsirėmusi į viaduką, o mašina sustojo tik už keliasdešimties metrų", - komentavo Vilniaus savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Inga Simanonytė.
Vilniaus miesto savivaldybė po avarijos planavo viaduką uždaryti, nurodė ji.
„Tačiau po atliktos išsamios tilto ekspertizės buvo nustatyta, kad pavojaus jis nekelia, nes tik pasislinko guoliai ir pažeistos termoizoliacinės siūlės. Kadangi tiltas apdraustas, šiuo metu rengiama remonto sąmata ir šie pažeidimai bus sutvarkyti“, - komentavo ji.
Comment
-
Dabar yra tema [VLN] Pietinis Vilniaus aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
Geriau rašyti kaip yra oficialiai: Tūkstantmečio gatvė, o tas pavadinimas pietinis aplinkkelis jau numiręs pavadinimas ten ir turėtų būti naudojamas tik čia (A19 ir 106 keliai)Paskutinis taisė Romas; 2015.05.04, 22:39. Priežastis: Kopija iš temos A19/ 106 Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKą manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąKą manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 22:11. Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimą
Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
Comment
Comment