Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Savaime suprantama, tik realybėje kartais būna atvirkščiai. Kol kas nėra ir aiškus to atstovo pasakymas "brangu"...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Atstatymo darbai tikrai nebus kažkokie be galo sudėtingi. Nors nesimato kokia situacija kitoje pusėje, bet panašu, kad tereikia pritvirtinus domkratus jį stumtelėti atgal ir suremontuoti deformacinę siūlę.

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Kai ikrito A1 tiltas per Neri ties Mega buvo du interviu ta pacia diena, su firmos vadovu ir su tilta projektavusiu inzinieriu pensininku. Spekit, kuris sake, kad remontas bus paprastas (pakelt su domkratais ir pritvirtint), o kuris, kad remontas bus ilgas, sudetingas ir brangus ?
          Bandysiu sėkmę teisingai atsakant į klausimą: inžinierius, kuris jau ilgą laiką dirba šį darbą, sakė, jog įmanoma su domkratais pakelti ir pritvirtinti.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Galima ir su domkratais atstatyti į vietą ir su kranu pakelti. Bėda visai ne tame ir tai neturėtų kainuoti labai daug lyginant su kitais darbais. Esmė tame, kad gali būti sugadinti deformaciniai pjūviai ir atraminiai guoliai, kurie sąlyginai brangios konstrukcijos. Neturiu šalia kainų jokių, bet maždaug iš lubų galiu pasakyti, kad deformacinio pjūvio metras kainuoja apie 725 eurus (grubiai būtų turbūt 6 metrai), atraminis guolis jeigu tai plieninis sferinis - apie 1500 eurų (viso būtų 4 vnt.). Čia tik pačių dalių kainos neįskaičiuojant jų pakeitimo. Reiktų nuardyti tilto pradžią ir pabaigą (po 80 cm ties deformaciniu pjūviu). Na ir dar smulkmenų visokių, kaip 4 turėklų sekcijos, gal apšvietimo laidai nutraukti ir pan. Aišku įmanomas ir super pigus remonto variantas jei paaiškėtų, kad atraminiai guoliai tinkami naudoti (nutraukti tik jų tvirtinimai prie plieninės sijos), o deformaciniams pjūviams tik išlupta tarpinė guma ir užtektų tik ją pakeisti, bei nieko nereiktų ardyti. Gal net tie patys turėklai gali būti atnaujinti ir panaudoti vėl
            Čia slidus reikalas iš tikro, viskas priklauso nuo to kokio lygio pažeidimai, todėl palaukim geriau oficialios informacijos.

            Comment


              Pažeistas viadukas.













              Comment


                Jei viadukas neužtvertas, tai juo eiti kaip ir saugu. Gal ir nereikia jokio remonto? [/troll]
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Kažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?
                  Ir aš panašios minties prisilaikau. Kaltininkas susitvarko savivartį, ir pristabdžius eismą analogiškai iš kitos pusės stumteli atgal į vietą, praktikos juk jau turi… Beliktų pašpakliuot kur koks milimetras nesueina ir tiek ten tų reikalų

                  Comment


                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=67201396
                    Vilniaus miesto savivaldybė paaiškino, kad tiltas deformavosi ne savaime, o po šiemet sausio 19 d. įvykusios avarijos, kai savivartis kliudė viaduką.

                    "Smūgis buvo toks, kad krovininė dalis nulūžo nuo sunkvežimio ir liko stovėti įsirėmusi į viaduką, o mašina sustojo tik už keliasdešimties metrų", - komentavo Vilniaus savivaldybės viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Inga Simanonytė.

                    Vilniaus miesto savivaldybė po avarijos planavo viaduką uždaryti, nurodė ji.

                    „Tačiau po atliktos išsamios tilto ekspertizės buvo nustatyta, kad pavojaus jis nekelia, nes tik pasislinko guoliai ir pažeistos termoizoliacinės siūlės. Kadangi tiltas apdraustas, šiuo metu rengiama remonto sąmata ir šie pažeidimai bus sutvarkyti“, - komentavo ji.

                    Comment


                      Aš siūlau Tikrąjį (būsimą) Vilniaus Pietinį aplinkelį vadinti Vilniaus MIESTO Pietiniu aplinkeliu, o Netikrą (esamą) Vilniaus Pietinį aplinkelį vadinti Vilniaus CENTRO Pietiniu aplinkeliu.
                      Tokiu būdu, būtų išvengta sumaišties pavadinimuose.

                      Comment


                        Dabar yra tema [VLN] Pietinis Vilniaus aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
                        Geriau rašyti kaip yra oficialiai: Tūkstantmečio gatvė, o tas pavadinimas pietinis aplinkkelis jau numiręs pavadinimas ten ir turėtų būti naudojamas tik čia (A19 ir 106 keliai)
                        Paskutinis taisė Romas; 2015.05.04, 22:39. Priežastis: Kopija iš temos A19/ 106 Tikrasis Vilniaus pietinis aplinkkelis
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Kada čia Vilkpėdės viaduką sutvarkė?





                          Comment


                            Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.

                            Comment


                              Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                              Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
                              O kaip pėsčiųjų judėjimą tokiam sprendime užtikrinti?

                              Comment


                                Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                Ką manot apie tokį būdą (nukreipti srautą Oslo g -> Gel. Vilkas šiaurės kryptimi ne per žiedą) spręsti rytinių kamščių problemai prie Savanorių žiedo? Vietos kaip ir užtektų, bet būtų labai netipiška Lietuvai.
                                Neįgyvendinama, nes tarp tunelio pabaigos ir viaduko virš GV pradžios būtų tik ~25 m atstumas, o tokiame atstume gatvė turėtų peraukštėti ~6 metrus (žiedas ir naujas viadukas turi būti tokiame pačiame lygyje).

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Kai aplinkelis neužbaigtas, tai ir srauto nėra. Teoriškai turint pilną aplinkelį jis nuimtų dalį srauto nuo Gerosios Vilties, Gariūnų, Tūkstantmečio gatvės ir Liepkalnio.
                                  Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2019.05.31, 22:11. Priežastis: Kopija iš temos "A19/106. Pietinis Vilniaus aplinkkelis"
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą

                                    Nieko jis ten nenuims. Dabar vienintelis stabdis, kuris paskatintų tranzitu važiuojančius rinktis pietinį aplinkkelį yra Liepkalnio sankryža. Ją rekonstravus, visą miestą nuo Gariūnų iki Nemėžio bus galima pravažiuot be kamščių (išskyrus nebent dėl avarijos ar piko meto). Tada net navigacija greičiausiai neves važiuot per pietinį dėl papildomų km.
                                    Nuo Gariūnų iki Lydos pl. tiesti turėtų apsimokėti, nes norint važiuoti link A15 vis tiek reikėtų kirsti Liepkalnio g. šviesoforą, važiuoti miestietiško tipo Liepkalnio g. A19 jau nuo Gariūnų būtų užmiesčio tipo kelias. Dėl A3 sutinku. Visi važiuos pro Tūkstantmečio g. Srautai tarp A15 ir A3 turėtų būti nedideli. Nebent tiesiog norima padoraus Rudaminos ir Skaidiškių aplinkkelio, kuris tiesiog pridėtų komforto.

                                    Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Nebent įvestų tonažo ribojimą Tūkstantmečio g. ir gal Oslo g.?
                                      labai abejoju kad esant Nordika/Ikea/Decathlon ir t.t. sleniui ives tonazu apribojima ir stabdytu visas ten vaziuojancias furas tikrinant ju vaztarascius.

                                      Comment


                                        Vilniuje, pėsčiųjų perėjoje, mirtinai partrenkta moteris


                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Vieta nereguliuojamai perėjai ten tikrai mirtina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X