Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Čia Lietuvoj tik taip gali būti. Jau kada tas aplinkkelis atidarytas, kiek pamenu 2009-11. Praėjo 4 netai beveik. Ir kas čia staiga išlenda?
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Teismo sprendimas staiga išlenda. Kadangi čia jau yra Lietuvos vyriausiasis administracinis tesimas, tai prieš tai dar kažkiek žemesnio lygio tesimų buvo. O dar prieš tai - auditas, visokie aiškinimaisi su Valstybės kontrole ir t.t. Įgudę žmonės sugeba metų metus bylinėtis.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Vilniui gali tekti grąžinti Europai 62 mln. litų


        http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2VK9V1dpv
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Tai nesusiję su šioje temoje aptariamo išorinio aplinkkelio statybomis, kurių užsakovas LAKD, kiek žinau.
        Tai susiję su pietinių aplinkkelių (Tūkstantmečio g).

        Comment


          Jo, iš tikro šios temos pavadinimas lievas. Galėtų pakeisti kad neklaidinti ar papildyti.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            /\
            Jei pranešimai rašomi ne toje temoje, nebūtina svaidytis epitetais. Čia ne delfis.

            Dabar tai atrodo keistai, bet statybos metu dabartinė Tūkstantmečio gatvė buvo vadinama aplinkkeliu, o vėliau buvo išrastas absurdiškai skambantis terminas "vidinis aplinkkelis".
            Jei tai padeda panaudoti ES pinigus realioms statybos, tegul nauji keliai vadinami kaip kam patinka.

            Patikslintas temos pavadinimas. Pridėtas "tūkstantmetis", kad nebūtų painiojami du skirtingi obkjektai.

            Comment


              Aš nesisvaidau epitetais ką nors asmeniškai kaltindamas šiuo atveju. Tiesiog tas pavadinimas suklaidino mane (ir manau ne tik mane), nebūtina laikyti daugelio tikrai pamirštą pavadinimą.
              Nes painiava kažkokia buvo pavadinimų temose Pietinis aplinkkelis, tikrasis Pietinis aplinkkelis, betrūksta dar Tikrasis Šalies Magistralinis Pietinis aplinkkelis.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Savivartis sunkvežimis vos nenunešė viaduko aplinkelyje http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=66939394

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  /\
                  Jei pranešimai rašomi ne toje temoje, nebūtina svaidytis epitetais. Čia ne delfis.

                  Dabar tai atrodo keistai, bet statybos metu dabartinė Tūkstantmečio gatvė buvo vadinama aplinkkeliu, o vėliau buvo išrastas absurdiškai skambantis terminas "vidinis aplinkkelis".
                  Jei tai padeda panaudoti ES pinigus realioms statybos, tegul nauji keliai vadinami kaip kam patinka.

                  Patikslintas temos pavadinimas. Pridėtas "tūkstantmetis", kad nebūtų painiojami du skirtingi obkjektai.
                  --------------------------
                  Tūkstantmečio g-vė yra aplinkelis ir neprastas. Kuo daugiau aplinkelių - tuo labiau civilizuota kelių ir gatvių sistema.
                  Tačiau, aplinkelius būtina teisingai pavadinti kad būtų kažkokia sistema ir visiems būtų aišku kas yra kas.
                  Aš siūlau atsisakyti aplinkelius skirstyti į išorinius bei vidinius, nes jeigu ateityje atsirastų dar trečias tarpinis aplinkelis - tuomet būtų visai painu su pavadinimais kurie nekeltų žavesio: vidinis, tarpinis ir išorinis aplinkeliai.
                  Aš siūlau aplinkelių pavadinimams taikyti visiškai kitokią sistemą:

                  Pirmas lygis:
                  Vilniaus SENAMIESČIO pietinis aplinkelis - (Drujos g. (S.Batoro g. tęsinys)- Seinų g. - Kauno g.),

                  Antras lygis:
                  Vilniaus CENTRO pietinis aplinkelis - (Tūkstantmečio g. (dabar vadinamas vidiniu aplinkeliu)),

                  Trečias lygis:
                  Vilniaus MIESTO pietinis aplinkelis - (dabar vadinamas išoriniu aplinkeliu, tai besitęsiantis A19 kelias per Kirtimus, ateityje turėtų dar pailgėti rekonstruota šio aplinkelio dalis),

                  Ketvirtas lygis:
                  Vilniaus PRIEMIESČIŲ aplinkelis - tokio kolkas nėra ir artimiausioje ateityje tikrai nebus, tačiau toks aplinkelis TEORIŠKAI galėtų atsirasti tolimoje ateityje. Tokį aplinkelį galėtų sudaryti transporto žiedas aplink miestą išlaikant maždaug 25 km. atstumą nuo Vilniaus. Rytinėje pusėje tokio aplinkelio žiedas užsisklęstų jau visiškai netoli Valstybinės sienos, t.y. netoli Medininkų ir Lavoriškių.

                  Tokia aplinkelių pavadinimų sistema, mano nuomone, būtų žymiai sistematiškesnė, nuoseklesnė ir aiškesnė. Pagal šią pavadinimų sistemą, kiekvienas aplinkelis (esamas ir galimai būsimas) turi savo konkrečią vietą Vilniaus (ir jo priemiesčių) transporto sistemoje.

                  Comment


                    Ketvirtas lygis tai labai abejoju ar kada bus reikalingas. Nors, tiesą pasakius, jau turime jo "dalį" - 108-ąjį kelią.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Pirma reikia nutiesti "mirtinai" reikalingus aplinkelius ir gatves kaip Vakarinis ir Siaurine, Bajoru, o tik tada svajoti apie abejotines vertes 25 km atstumu numanomus aplinkelius

                      Comment


                        Parašė waidz Rodyti pranešimą
                        Savivartis sunkvežimis vos nenunešė viaduko aplinkelyje http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=66939394
                        Dar niekas nedaryta, šios dienos nuotraukos:


                        Comment


                          Kažin, o negali įstumti atgal? Ar čia neįsistums, reikia kelt būtinai?

                          Comment


                            Kažkur buvo minėta, jog būtina kelt ir, tai kainuos labai brangiai.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Tai to savivarčio draudimas pagal idėja turi žalą atlyginti, ar ten yra kažkokios "lubos" kurių neužteks ?

                              Comment


                                /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

                                To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

                                  To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
                                  Kelininkai sąnaudas skaičiuot moka - paskaičiuos kaip reikia. Jei pasakė, kad bus brangu - vadinas taip ir bus. Ar reikia, kad būtų pigu?

                                  Comment


                                    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                    Kelininkai sąnaudas skaičiuot moka - paskaičiuos kaip reikia. Jei pasakė, kad bus brangu - vadinas taip ir bus. Ar reikia, kad būtų pigu?
                                    O aš ką sakau, kad bus pigu? Seno chlamo vertė yra , ko gero, keliolika kartų mažesnė už padarytus nuostolius.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      O aš ką sakau, kad bus pigu? Seno chlamo vertė yra , ko gero, keliolika kartų mažesnė už padarytus nuostolius.
                                      Kažkas iš valdininkų iškart po įvykio pasakė, kad bus brangu - lūkesčių formavimas yra teisingas reikalas

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Kažkas iš valdininkų iškart po įvykio pasakė, kad bus brangu - lūkesčių formavimas yra teisingas reikalas
                                        Ten ne valdininkas buvo, o UAB "Tiltuva" atstovas.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          /\ Na, čia taip paprasta nebus, nes principe reikia visiškai atrišti perdangą nuo atramų ir kitoje pusėje, kiek suprantu. Plius žinant kokia technika reikalinga pakelti tokią konstrukciją. Tai gaunasi kaip viaduko perstatymas. Ir dar greičiausiai teks kažkaip riboti eismą darbų metu, kas sukels nepatogumų vairuotojams. Nebent dirbs naktį, bet vėl naktinis tarifas...

                                          To savivarčio vertė ir draudimas gali būti tik lašas jūroje palyginus su visom sąnaudom, kurių čia gali reikėti.
                                          Pagal įstatymą, vieno įvykio metu apmokama žala iš viso yra 1 mln eurų. Jeigu dabar spaudoje minimas pesciuju viadukas Klaipėdoje (kur LG nenori prižiūrėti), kainavo 13mln litų - ~4 mln eurų (kitų tiltų statybos kainos "ant greičio" neišeina surasti), o čia gi daug paprastesnės konstrukcijos, tai manau kad užtektų draudimo pinigų visam tiltui naujai nuo nulio pastatyti.

                                          Palyginimui: pėsčiųjų viaduko per Laisvės pr. pastatymo kaina 2006 metais buvo 3.4 mln litų
                                          Paskutinis taisė mskapss; 2015.01.30, 12:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X